Mégane vs. 307: francouzský duel

61 komentářů

Jarda
24. ledna • 20:22

Mam firemni MII 1,4 16V Grand tour a poznatky po 11 mesicich a 45tkm:1) startovani na kartu supr
2) nevhodna motorizace, nutno vytacet, prumer 7,2 v lete, pri jizde po dalnici se lehce dostanete na 9 s velkou hlucnosti
3) predni zarovky odchazeji casto a pro vymenu je nutno podstoupit gynekologickou operaci - skrz podbeh = luxusni zalezitost za deste ci snehu - konstruktera bych zabil
4) skrz predni dvere zatika a voda se udrzuje ve schrankach dveri - akvarko :) - postizeny schodne vsechny vozy ve firme
5) spatne topi
6) sterace a jejich umisteni - konstrukteri opet zabodovali - existuji dosti velka bila resp. nesetrutelna mista ve vyhledu ridice
7) luxusni prostor na zadnich sedadlech + komfortni posez
8) nizka horni uvrat vika kufru - naopak velky prostor kufru s rovnou plochou
9) jako plus beru hojne uziti plastu vsude mozne = nerezavi drobne zduchance spravite s horkovzdusnou pistoli :)
10) ovladaci prvky pod volantem trosku nelogicke ale zvyknete si
11) pedaly spojky a brzdy hodne blizko u sebe - ze zacatku problem
12) zbytecne ostre brzdy ktere rychle vadnou
13) behem doby uzivani nekolik problemu, predevsim s elektrikou = auto otevrete pouze k mistu ridice pomoci rezervniho klice ukryteho v karte ale do kufru uz se nedostanete :) ===> garantuji ze cislo Renault asistance se naucite nazpamet :)Nastesti pout Meganu je u mne u konce pristi mesic presedlam na OII

RM
16. února • 1:04

Mám súkromný M II 1,5 DCi Grand tour a poznatky po 18-tich mesiacoch a 50 tis. km:1) štartovanie na kartu - zvyk, je zbytočne rozmerná, symboly tlačidiel zmizli už pred rokom
2) motorizácia v pohode, 85 koní v nafte je pružnejších ako 100 PS v benzíne (Ford C-Max 1,6), pomerne tichý , bez vibrácií, spotreba 4,9 priemer za celú dobu (máme OII-ky vo firme, sú výkonnejšie, spotreba cca rovnaká, ale hluk a vibrácie neporovnateľné)
3) predné žiarovky- pôrod (ale veľa moderných áut je na tom podobne- C-Max=demontáž celého svetla), radšej ich mením pri prehliadkach v servise-preventívne
4) nikde nezateká, ale počuť akustický hluk skrz tesnenie
5) kúrenie na diesel v pohode (na benzín ale nemá, napr. Fabka, C-Max)
6) stierače = slabý priemer
7) priestor vzadu-pohoda, vpredu pohoda do cca 180 cm a 100 kg
8) nízka horná hrana dverí kufru + navyše sa im občas nechce dvíhať sa hore, je potrebné si dať pozor !, kufor priestorovo super (OII má väčší, ale nedosiahneš zozadu ku sedadlám)
9) dvere nie sú plastové, ale Avii neodolajú - vyskúšané po mesiaci jazdenia
10) ovládacie prvky- jednoznačne sú na tom lepšie tzv. koncernové autá, napr. OII, aj ergonómiou, aj dizajnom, ale zvykol som si
11) mne skôr vadí malý priestor pre pedál plynu - širšou topánkou vždy zachytím brzdu !
12) na ostré brzdy si treba zvyknúť, horšie je keď presadnem do iného auta
13) zatiaľ jediný problém s lankom ruč. brzdy - zostávalo visieť, elektrika bez závad
celkové náklady na opravy=0Pôvodne som chcel OII, príde mi ako technicky vyspelejšie auto, ale traktorový charakter motoru a rozdiel 140 tis. Sk v rovnakej výbave a výkone bol rozhodujúci. Uvažoval som aj nad P 307, ale po skúšobnej jazde som bol sklamaný. Podvozok sa mi zdal zbytočne tvrdý, vôbec nefiltroval krátke nerovnosti a výtlky. Megane je veľmi komfortný, ale bezpečný - musím jazdiť pomalšie, pretože necítite žiadne info od kolies (preposilovaný). Zatiaľ nebanujem, uvidím po 200 tis. ale potom ho asi vymením za niečo vyššie (módna vlna crossoverov, Scout vyzerá pekne ale dosť si ho MB cení, alebo ten nissan s tým strašným menom Quasquaj, či ako, aj ten je zatiaľ predražený)

JK
20. srpna • 21:31

Velmi rád čtu veškeré příspěvky i když mám špatný pocit z hádání o blbosech.Jsem nový majitel Sc. a velmi vděčný všem co uveřejnují své poznatky.Všichni máte do jisté míry nějakou míru pravdy.Myslím, že autor testu dělá práci dobře a bude brát příště ohled na připomínky.Jsme motoristi,tak se tak k sobě chovejme a nenadávejme si. Příště napíši já své poznatky- zatím Váz zvu podívat se na můj web: www.piloti.snadno.eu

Jefri
24. ledna • 16:42

Nechapu jak mužete srovnavat auto(307) z roku 2002 ktere ma udajne najeto 76000 (Což je blbost minimalne 130000 a Megana z roku 2006 ketry ma pravdivych 44000 Když ten peugeot musi mit svoji podstatnou čast života za sebou to je jasny že se vam neosvedčil podvozek pugeotu když musi mit tlmiče v haji ja sam ho vlastním konkrtene s motorem 1.6HDI a nemužu si ho vynachvalit narozdil od starších francouzu kačen tento podvozek ost přitvrdil dkyž si vezemete vysokou stavbu auta drží skvele taky ho mam novyho a ne z druhe ruky jediny s čim bych svama souhlasil tak ej ta spotřeba muj bracha ma 307 break s 2.0HDI 66Kw a opravdu jezdi až za 7.7l ae to to nešetří!! Jenže taky starej moor to se sim ymm neda srovnavat tenhle motor ste mneli srovnat 1.6HDI spotřeba 4.0l (poklidná jízda) Proste to neni nadržovaní ae nesrovnaliste stejnyho konkurenta dejte vedle se megane 2006 1.5dci a 307 1.6 hdi tachometrove na stejne urovni!! Myslím že by 307 vyhrala s přehledem navic šikma zad meganu se nelibi každemu peugeot je takovej neutrální!!!!

Jiří Duchoň
24. ledna • 17:47

Dobrý den, to jste kadet, že dokážete takhle nadálku ohodnotit stav tachometru jako "blbost"! Já jsem si jej tedy dovolil pouze zpochybnit... Ale k věci. Ačkoli podvozek 307 cve srovnání se staršími Peugeoty opravdu ztvrdnul a kvalitativně se výrazně zlepšil, přesto Vás musím zklamat, testovaný Peugeot se na silnici choval takřka stejně, jako když byl nový (před pár lety jsem jej jako novinku zkoušel). Nelze samozřejmě zpochybňovat to, že je Vám Peugeot sympatičtější (navíc málokterý motorista haní auto, které si koupil).

Jefri
24. ledna • 18:12

Uznejte sam jake dnešní auto ktere je z bazaru je 6let stare to by se zasmal snad každy motorista že ma tato 307 najeto přes 70tisic km Ae tohle nebudu řešit možna ma možna ne ae na 80% nema!! (nemužu soudit nevidel jsem naživo) Jen soudim z teho co pišete Ae neodpovedel jste na to nejduležitejší a to je rok vyroby auta a hlavne MOTOR srovnejte velmi povedenou 1.6 s tou 1.5 Tenhle motor dal již starnoucí 307 druhy dech!!!!

Jiří Duchoň
25. ledna • 8:59

Dobrý den, máte samozřejmě pravdu, ty motory zcela srovnatelné nejsou, ačkoli je od sebe po konstrukční stránce zas tak mnoho času nedělí. Kdyby v době testu byla k dispozici 307 s 1,6 HDi, samozřejmě bych po ní sáhnul, totéž platí o roku výroby. Kilometrovému náběhu u Peugeotu také příliš nevěřím, ale je třeba počítat s tím, že i v dnešní době existují motoristé, kteří ročně najedou jen pár tisíc kilometrů. Děkuji, mějte se hezky!

Robiro
24. ledna • 8:42

Pri všetkej úcte si dovolím poznámku.[b]Porovnali ste zhumpľovanú, ojazdenú a stočenú 307-čku s kompletne odídenými tlmičmi a starým, ťažkým HDI motorom s relatívne novým a zachovaným Meganom s motorom najnovšej generácie.[/b]To sa fakt nerobí!Porovnávať môžete autá s rovnakým rokom výroby, v podobnom technickom stave, s podobnými motormi a podobnou výbavou. Len tak to má význam.To fakt myslíte vážne, že jedno auto je o 4 roky staršie ako druhé?Ako môžete písať o správaní sa 307-čky na ceste, keď to auto potrebovalo komplet výmenu tlmičov a kontrolu nápravy?Naozaj to chcelo 307-čku, r.v. 2006 s motom HDI 1.6, 80 kW. Potom by malo porovnávanie zmysel!

Radek Ondrášík
24. ledna • 9:31

Proč? Mnoho lidí vybírá z různých vozů, různého stáří apod. Každou chvíli lze v diskusi narazit na dotazy typu "mám si koupit nové, nebo raději ojetinu" apod. Takže proč nesrovnat dvě auta s podobným charakterem, podobným cílením a jedno mít jako ojetinu a jedno jako relativně nové?

Robiro
24. ledna • 10:16

Prečo?Lebo nemôžete porovnávať zhnité jablká s čerstvými hruškami a potom záväzne vyhlásiť, že hrušky sú lepšie.Takéto porovnanie je nezmyselné.Ak ste si vybrali skoro nového Megana, rok výroby 2006, 1,5 dCi, tak jedinou rozumnou voľbou za účelom objektívneho porovnania bola 307-čka, rok výroby 2006, 1,6 HDI.Proste tá veta „Papírový“ stav obou vozů, daný roky výroby, přítomností dobře vedených servisních knížek i stavy tachometrů, napovídal, že se skutečně jedná o vozy srovnatelné." je vážne na smiech. Nemôžete úspešne porovnávať 2 ročné nové auto so 6 ročným rozbitým autom.

Karel
26. ledna • 11:33

Já jsem naopak za takovéto srovnání vděčný, ukáže totiž, co vlastně novější auto dokáže proti staršímu nabídnout. To bez přímého srovnání jasné není a je už na mně, abych se rozhodl.

Majki
24. ledna • 10:57

Robiro, naprosty suhlas s tym, co tu pises. Teraz len porozmyslat, ci si Renault tento test zaplatil, alebo redaktor nemal o com pisat...

Jiří Duchoň
24. ledna • 17:42

Dobrý den, podobné příspěvky jsou zcela mimo rámec konstruktivní diskuse. Opět upozorňuji na skutečnost, že vybrat pro porovnání totožně ojetá a vybavená auta je problém. Zároveň důrazně popírám, že by "někdo někomu platil", a nebo že by to byl článek z nouze. Také na jeho přípravě jsme si dali velmi záležet. I když jsme si byli od počátku vědomi toho, že nejde o auta srovnatelná po všech stránkách (jejich rozdíly jsou v článku podrobně rozepsány), suma podobných rysů převládla a vedla ke vzniku testu.

Niemand
23. ledna • 23:53

Nejlepsi na vsech srovnavacich testech v CR je, ze vzdy konci vetou ze nejde stanovit viteze a ze jedno auto je dobre pro toho a druhe pro jineho.Ja jako ctenar bych uvital srovnavaci test 6-10 zastupcu nizsi stredni s +- stejnou motorizaci (napriklad zakladni naftovy motor, nebo zakladni benzinovy) a s +- stejnou vybavou (napr. danou cenou).A vysledek, 1,2,3,4,5,6... misto.A proc nenapsat ze Peugeot je sracka a Renault je lepsi, nebo opacne. Ja jako ctenar chci zaver ktere auto je nejlepsi.Takze si zase stacilo precist zaver :-)

Radek Ondrášík
24. ledna • 9:30

Protože univerzální závěr neexistuje. Na testech je nejlepší upozornit na rozdíly, říci co třeba preferuji já, ale doporučit nějakého vítěze na základě svých subjektivních pocitů nejde. A proč?Udělejme test BMW 3 a Citroenu C5. Kdo bude vítěz? Pokud jsem řidič, který sí chce jízdu i užít, pak bude první BMW, pokud ale vyžaduji komfort jízdy, pak vyhraje Citroen. Ani jedno z nich není lepší a není horší, každé je jiné. Navíc jedno je prostornější a druhé méně, jedno je levnější druhé ne. Tak jak určíme vítěze v obecném testu?Není pak lepší popsat charakter obou vozu a nechat vybrat konkrténí čtenáře, kdo je pro něj vítěz? Dle mého názoru ano.

kritik
23. ledna • 10:02

tak já nevím, na mém Meganovi r.v. 2007 musím sešlápnout spojku a ne brzdu abych nastartoval.. fakt se u tohoto šlape na brzdu?

RedRicK
23. ledna • 12:21

Neviem presne, co mame vo firme za vybavu. ale tam Ti palubny pocitac povie, ze bud zosliapni brzdu a stlac tlacidlo, alebo spojku a stlac tlacidlo...

Smx
23. ledna • 12:36

Přesně tak.. Já to mám na LII tak, že pokud je vyřazeno na neutrál, tak píše PP "Pres brake + Start" a pokud je zařazena rychlost, tak vypíše "Pres clutch + start".
Rozhodně lepší se mi zdá (hlavně pro spojku) startovat se sešlápnutou brzdou.. ;-)

lagunka
23. ledna • 16:38

hej hej aj megane to ma tak isto na displeji pise ze press brake + start or(alebo) press clutch co je spojka + start ... bez toho ho ani nenastratuje pokial viem .... i ked ja mam lagunu II 2005 a pise iba press start ani spojkuu ani nic stlacat nemusim ... a co spravi ked je zaradene som neskusal,ani ma to vlastne nenapadlo. bezne sa do lagunky teraz v zime len naklonim pichnem kartu stlacim start a odhrnam z neho sneh :)

eli
23. ledna • 13:46

zdat se ti to muze, ale pro starter a hlavne baterii je rozhodne lepsi startovat s vyslapnutou spojkou (nemusi tocit prevodovkou).

Jirka
23. ledna • 10:27

Je to jedno. Startuje na sešláplou brzdu i spojku. Zkus si to na svém r.v. 2007 a uvidíš, že funguje oboje ;-)

Ghostyx
23. ledna • 10:57

Jedno to neni, startuje vyhradne na seslaplou spojku (kvuli prevenci pripadne zarazene rychlosti) u nekterych znacek, ktere pouzivaji bezklicovy vstup a zapalovani jako napr. Nissan, jeste soucasne i se seslaplou brzdou. Ale podotykam to slovo soucasne, nikoliv jedno nebo druhe... ;-)

Jirka
23. ledna • 15:00

Tady je někdo chytrý. Mám Mégane II, ale rád se nechám poučit :-D Startuje na vyšláplou spojku nebo na sešláplou brzdu a současně zařazený neutrál. Za svým přechozím příspěvkem si stojím. Startuje s brzdou i se spojkou.

Jiří Duchoň
23. ledna • 11:16

Dobrý den, běžně jsem Renaulta startoval s vyšléplou spojkou a zároveň sešláplou brzdou. Jednou jsem to zkusil na neutrál jen s brzdou a motor naskočil...

klobouk
23. ledna • 12:09

Startovací podmínka je buď neutrál a sešláplá brzda nebo cokoli (neutrál i rychlost) a vyšláplá spojka. V obou režimech se motor spustí a je vidět jasnej cíl - zabránit nechtěnýmu poposkočení auta při startu. Pokud se spojka nevyšlápne nebo pokud u brzdy není vyřazeno do neutrálu, tak se motor nespustí, pouze se aktivuje elektronika (větrání, rádio atd.)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
23. ledna • 13:37

Mám LII 04 a tam, pokud není zařazeno, není třeba mačkat nic. Takže běžný neutrál a hurá na start

chytrak1
23. ledna • 18:01

no a kámošův scénic chce za všech okolností zmáčknout brzdu a spojku dohromady. A to mu prý při příštím kontrole nahrajou novej SW do řídící jednotky a pak bude při startování k tomu všemu muset ještě zpívat francouzksou hymnu ;-)

DEE
23. ledna • 15:36

Brzda (pedal NEBO rucka) + neutral = START NEBO Brzda (pedal NEBO rucka) + rychlost + spojka = START

Radek Ondrášík
23. ledna • 20:13

Ciste neutral, bez brzdy a rucky = start
zarazena rychlost+spojka = start
neutral+brzda = start
neutral+spojka = start
neutral+rucka = start
zarazena rychlost+cokoli (mimo spojku) = nic

vašek
23. ledna • 8:49

Tak nevím co si mám myslet o tomto článku a především jeho autorovi. Postavil proti sobě moderní motor Renaultu proti jednomu z nejstarších typů HDi od Peugeotu. 2.0HDi 66kw je motor který se dělá někdy od roku 2001 tedy už není zrovna in. Myslím, že pokud by chtěl autor seriózně porovnat tyto dvě auta měl volit Peugeot s motorem 1.6HDi 80kw, pak by srovnání mělo nějakou hodnotu.

Radek Ondrášík
23. ledna • 9:20

A proč to nelze srovnat? Vy máte za to, že lidé při nákupu vždy srovnávaji srovnatelné? Někdo si dá klidně do výběru budoucího auta nějakou ojetinu, něco nového, něco téměř nového a pak z toho vybírá.

lhjlh
23. ledna • 11:23

neda sa to porovnat, lebo cenovo aj technicky ide o uplne odlisne auta. to, ze generacne nieje rozdiel, tak to ziadneho kupca zaujimat nebude. Cielova skupina pre pezota v teste su totalne ini ludia ako pre toho renoltika... tupec...

Radek Ondrášík
23. ledna • 12:25

Podívejte se na jiná média. Tam se taky srovánají úplně jiné vozy a proč ne. Na tom není nic špatného a pokud to někomu vadí, pak prostě není test pro něj.

ôkljklôj
25. ledna • 14:11

pekna reakcia, kedysi nam ucitelka na zakladnej skole rozpravala - ked ti kamarat poviem aby si skocil pod vlak, tak tam skocis???
Argumenty typu - aj ini to robia su trochu smiesne. Ak chcete byt korektni, mali ste spravit osobitne dva testy, nie jeden a porovnavaci...
Ale inak ste dost dobry server! :-)):-))

vašek
23. ledna • 9:57

To máte jistě pravdu, ale pokud jde o srovnávání co dělají lidé při nákupu jde o subjektivní pohled, ale pokud jde o odborný článek, kterým by tento určitě měl být, tak by mělo jít o objektivní pohled.

michal
23. ledna • 8:42

:-)
Vzhladom na to, ze som majitelom Renault Megane II, viem ze vo vybave sa nachadza tzv. brzdny asistent resp. Podpora brzdenia v krizovych situaciach

Hanes
23. ledna • 8:36

opravdu má Peugeot výkon jen 66kW.
Vím, že se dělaly motory 2.0 HDi s 66kW, ale i s 80kW.

Hanes
23. ledna • 8:37

to mělo být s ???

Dan
23. ledna • 8:23

Porovnani dvou skutecnych titanu. Jsem moc rad ze me ani jeden z nich nemusi zajimat ani jako druhe auto do domu.

Mem
23. ledna • 8:43

Takže ty nejsi žádná socka, aby ses musel jako většina Evropanů zajímat o vozy nižší střední třídy, gratuluji a vzhlížím k tobě (protože dělat machry je asi jediný důvod, proč do článku o vozech, které tě nezajímají, vůbec lezeš, že ;-)).Jinak do výčtu konkurentů bych se nebál doplnit sice dražší, ale kvalitní Hondu Civic (ať už "dodávku" 7G s výborným 1.6 VTECem anebo "ufo" 8G s 1.8)

mates
23. ledna • 8:48

jojo taky sem myslel ze na tenhle server radoby nadlidi nelezou, bohuzel sem se mylil...

Mek
24. ledna • 13:49

...pokud ovšem jenom nemachruje jako dost velké procento lidí na netu, a přitom nejezdí tramvají :-) Vůbec podle diskuzí napříč internetem je skoro každý z nás dvoumetrový svalovec s velkém pérem a novým bavorákem. Jenom nechápu, že na ulicích takové lidi potkávám v podstatně menším počtu, než bych dle informací odsud měl :-D

Mem
23. ledna • 8:46

A komu by se benzínoví konkurenti nezdáli, tak může u 8G sáhnout po dost slušném 2.2 CTDi

mates
23. ledna • 8:21

tak tenhle test mi prijde jako takovej slepenec v okurkovy sezone, auta o generaci jinde, motoricky zcela jinde, jedno skoro novy druhy ojety, mno ale budiz, snad se nedockame srovnavaciho testu felicie a novyho yarise.... ;-)

Jiří Duchoň
23. ledna • 9:42

Dobrý den, na svoje dojmy o zelenině a jejich projevy máte samozřejmě nárok. Pozornému čtenáři jistě neuniklo, že generační rozdíl mezi oběma modely je necelý rok. Navíc jistě uznáte, že vybrat úplně srovnatelné kusy není jednoduché. Přesto předpokládám, že tento test poskytne zájemcům o ojetá francouzská auta dostatek užitečných informací.

23. ledna • 8:15

1) Co by měla karta (renault) u nižších výbav nabízet víc nebo proč není tak oslnivá? Narozdíl od peugeotu nabízí otevřít kufr samostatně a že jí člověk musí někam zasunout není až taková tragédie. Narozdíl od klasických klíčů člověku nepárá kapsu.
2) Proč někdy neuděláte vyjímku a nesrovnáváte benzíny? Proč když se kouknu kamkoliv - tv, net. Tak se porovnávaj jen dehty (navíc když pak u jednoho v závěru předhodíte, že baští mimo obec stejně jako benzín).

Jiří Duchoň
23. ledna • 9:35

Dobrý den, ad 1: Myslím, že jsem to popsal zevrubně. Pokud kartu musíte mačkat a někam strkat, není velkého rozdílu mezi kartou a klíčem. Navíc pokud hrozí, že v některých místech karta nebude fungovat správně. A v Renaultu kufr otevírá tak, že stejně musíte vzít z kliku a dveře otevřít, takže se jedná o zbytečnost. ad 2: srovnávačky "benzínů" se dočkáte brzy, uznávám, že je poněkud "přechrochtováno".

joey
23. ledna • 14:04

taky se přikláním k testu benzínů, to opravdu chybí.

lhjlh
23. ledna • 11:21

uplny suhlas. karta pokial nefunguje bezdrotovo je uplna hovadina. takziez obycanjne v renoltoch uplne odide...

lagunka
23. ledna • 16:45

neviem ci odide ale moja ide zatial v pohode ak odide je tu este jedna predsa ... ak sa vybije baterka v karte je rezervny klucik,aspon na lagune teraz si niesom isty ci aj na megane.a moj nazor je ze karta je pohodlnejsia ziadne pchanie kluca otacanie a co ja vim co len pichnem a stlacim start , mne to tak vyhovuje viac i ked je jednoznacne pohodlnejsia ta inteligentna karta s ktorou vsetko funguje bez jej vytiahnutia z vacku a pod. mal som tu cest s viacerymi autami s tou inteligentnou kartou a je to fajn vec :) len skoda ze ja mam len tu zakladnu kartu ....

PetrM
23. ledna • 16:58

Na Meganu to funguje úplně stejně, rezervní klíček je zasunutý v kartě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kmarty
24. ledna • 11:40

Nehlede na to ze ta baterka, co je v karte, neslouzi ke startovani, ale pouze k ovladani centralu. Napajeni karty pro nastartovani probiha indukcnim zpusobem, podobne jako u RFID cipu.

Jouda
23. ledna • 12:38

Vyznam karty poznate az to s autem nekam bouchnete a vase koleno ochutna chut ocele v podobe klasickeho klice a mechanice vlozky zamku ...

Jouda
23. ledna • 12:38

Vyznam karty poznate az to s autem nekam bouchnete a vase koleno ochutna chut ocele v podobe klasickeho klice a mechanice vlozky zamku ...

Jouda
23. ledna • 12:38

Vyznam karty poznate az to s autem nekam bouchnete a vase koleno ochutna chut ocele v podobe klasickeho klice a mechanice vlozky zamku ...

ma
23. ledna • 7:50

myslim si, ze kilometre na tom peugeote boli stiahnute a motor dost vylagrovany, jazdil som na starsom peugeote partner s nakladom po dialnici s totoznym motorom a spotreba bola vyrazne nizsia, aj majitel tohto auta hovori, ze do 6 litrov spotreba

lhjlh
23. ledna • 11:20

neskutocne ako moze niekto uverit tomu, ze 6rocna kara najazdila rocne 10000km... sialenstvo. samozrejme, ze tacho je stoceny a motoru coskoro odidu vstrekovace.
a ten renolt je tiez crep. pekne to vyzera, ale to je tak vsetko.
Francuza - radsej nie.Pisatel ma osobne skusenosti s vozmi Renault aj Peugeot v nafte.

Karel
26. ledna • 11:28

Někde jsem viděl statistiku, že průměrné soukromé (nefiremní) auto v ČR najede průměrně okolo 12 000 km za rok. Takže těch aut s 10 000 bude asi docela hodně.

Jovani
24. ledna • 11:33

Preco sa cudujes? Co ked to bolo druhe, alebo tretie auto v rodine? Moja priatelka ma Fiat stilo 1,8 v plnke a ma najazdene 22tis. km a popri tom ma uz 5 rokov. A teraz ho ideme predat a kupit nieco nove. Uz teraz sa bojim ako vsetci budu frflat, ze to ma stocene kilometre. Ale zas stav povie za vsetko. Ja len tolko... A inak Megane je lepsi ako 307 (moj nazor)

Jouda
23. ledna • 12:35

Ja vcera koupil Formana z 93 kterej ma 118tkm ... taky se mi nechtelo verit, ale je fakt v peknym stavu :)

berushka
23. ledna • 7:19

Postavit závěr na spotřebě a srovnávat přitom dost odlišné obsahy motorů (Renault 1,5 a Peugeot 2,0) mi přijde úplně mimo mísu.

Doporučujeme

Články odjinud