Megane RS, chystá Renault nového krále hot-hatchů?

doubt  |  08. 06. 2006 07:35

"vrchol dnes tvoří Astra OPC, která nabízí o 15 koní více" ... "naladěn na rovných 184 kW (250 k) a dostal by se tak na pomyslný vrchol hot hatchů"

Mazda 3 MPS? Alfa 147 GTA? Slyšel o nich někdo?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  08. 06. 2006 08:13

Mazda 3 MPS ještě není v prodeji a Alfa GTA a Golf R32 jsou osazeny šestiválci, proto jsou taková malá samostatná kategorie

Odpovědět  |   | 
Honza  |  08. 06. 2006 08:25

To je sice pravda, ale nikde neni psano, ze hot-hatch musi mit 4 valce. A pokud kriteriem pro hot-hatch bude "maly, hbity a s uzasnymi jizdnimi vlastnostmi", potom na vrcholu (a nejen pomyslnem) stoji a jeste nejakou dobu stat bude 130i. Aspon do te doby, nez ho z nej sunda 135i .

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  08. 06. 2006 09:21

Hot-hatch samo nemusí mít 4 válce a turbo, ale nemám rád přímé srovnání mezi těmi V6 a těmi R4 motory. Přeci jen je to o němčem jiném. A k té 130i, prozatím proti OPC na okruhu prohrálo, takže o vládě 130i bych až tak jednoznačně nehovořil

Odpovědět  |   | 
stepk  |  08. 06. 2006 11:08

primarni urceni OPC a 130i je okruh?
a kdyz to vezmu z druhy strany, kdo si koupi hot hatch? Ten kdo to chce nekomu nandat na okruhiu?
NE, koupi si ho ten, kdo se chce bavit. A rekl bych ze pro zabavu je RWD a 6 in reihe urcujici...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  08. 06. 2006 11:13

ja tim jen chtěl naznačit, že se 130i občas přeceńuje. Je to jenom výkonný hatchback, na rozdíl od ST, OPC Megane Sport to není hot-hatch, není laděn tak extrémně atd. Jistě zadní náhon má své výhody o tom se přít nechci a koncepce jakou má BMW je pro zábavu velmi příznivá, což se u přemotorovaných předokolek vždy říci nedá. Na druhou stranu je důležité na jaké určení chce řidič auto. Dle mého názoru je OPC pro denní ježdění použitelná jenom s přivřením obou očí, 130i v tomto nemá problém, ale je otázkou, jak jsou na tom oba vozy v absolutních časech na určitých tratích. Takže než uděláme nějaké "soudy" musíme si řici, v jakém prostředí ty vozy budeme porovnávat a jaké parametry a charakteristiky jsou pro nás důležité...

Odpovědět  |   | 
Ghostyx  |  08. 06. 2006 11:52

Souhlas...

Odpovědět  |   | 
GTI DSG  |  08. 06. 2006 13:02

ST, Megane sport ci GTI sou ladeny extremne? :) Sam tomu neveris :) Sou stejne pouzitelne v normalnim provozu jako 130i. A proc neni 130i hot hatch? Protoze PR z BMW ho tak neprezentuje? Ma snad horsi podvozek, motor, ci jizdni vlastnosti nez konkurence? :) Ja myslim ze je to hothatch stejne jako vyse jmenovani ;)

Odpovědět  |   | 
Honza  |  08. 06. 2006 12:39

No to testovani jsem cetl. A vysledky taky. Dokonce jsem tu na to i debatil. Ale asi jsem zaujatej - 130i numero uno

Odpovědět  |   | 
Honza  |  08. 06. 2006 12:52

Neda mi to abych se jeste jednou neozval. 130i proti OPC prozatim prohralo ??? Znovu jsem se podival na tu srovnavacku. Co bylo prioritni pri urcovani viteze ???. Pokud budu brat cas na ringu, tak 130i prohrala o 0,6 sec na kolo. Pokud vezmu hodnoty slalomu, tak tam byl rozdil 0,8 km/hod. Tohle se bralo v potaz, kdyz se urcoval vitez??? Kdyz srovnam dalsi veliciny, tak tam BMW vitezilo. Zrychleni, maximalni rychlost, spotreba, brzdna draha - tak kdo proboha urcuje, ze ten ci ten je jednoznacny vitez. Urcite nebrali v potaz celkovy pocit z jizdy, ale jen cistou matiku - jinak si to nedovedu vysvetlit. Nechci upirat OPC jeho kvality - jeste jsem s nim nejel a nemohu soudit, ale urcite nemuze dat 240 kobylek na predku takovou nadheru jako 265 kobylek na zadku. To mi nerikejte.

Odpovědět  |   | 
ACE.  |  09. 06. 2006 10:46

Pocit z jízdy není měřitelnej, každej ho může mít jinej. Měření je jednoznačné.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  09. 06. 2006 19:49

Souhlas. Jak ale muze byt vyhlaseny za viteze ten, kdo ma ze 6 meritelnych hodnot pouze 2 vitezne. A az za nim skonci nekdo, kdo ma ze 6 meritelnych hodnot 4 vitezne ??? To mi nejde na rozum ???

Odpovědět  |   | 
ACE.  |  09. 06. 2006 22:41

V desetiboji taky nevyhraje ten, kdo má nejlepších 8 z 10, ale ten, kdo je nejlepší v celkovém součtu, za což se může (samozřejmě taky nutně nemusí), považovat srovnání času na okruhu. Zrychlení, brzdy atd. mohou být lepší ale na nejrychleji projetý okruh to nestačí.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  14. 06. 2006 18:11

Jenze videls ty rozdily ???

Odpovědět  |   | 
David  |  08. 06. 2006 18:08

má 250k, 6válců a pohon všech kol, tak to mi přijde taky vrchol...

Odpovědět  |   | 
GTI DSG  |  08. 06. 2006 18:23

s tim u Radka nepochodis, on ma vrcholy nekde jinde

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  08. 06. 2006 21:00

R32 vazi jako cely svet, to neni sportovni kara... Vzdyt to ma 1,5 tuny

Odpovědět  |   | 
Yellec  |  08. 06. 2006 20:39

vřele doporučuju podivat se na toto video http://www.youtube.com/watch?v=2hNmnyvE2J0&search=integra%20130i

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  08. 06. 2006 21:13

Tak to je hodne zajimavy zavod :D

Jiste kazdy udelal nekolik chyb, ale na to, ze ta Integra (RSX) ma jen atmosfericky dvoulitr a 200 koni jim vyprasila kozich pekne, dobre 130i i 147GTA, zklamani Impreza, i kdyz nevim, co to bylo za verzi...

Zajimave je i to, ze nejrychlejsi kolo zajela 147GTA pred R32 a Integrou a to se vesly vsechny tri do 2 setin vteriny...

Odpovědět  |   | 
luckhash  |  08. 06. 2006 22:51

Tak GTA je všeobecně hodně podcěňovaný auto...ale to je snad i dobře možná. Asi nemá dostatečnou reklamu v teenage německých časopisech

Odpovědět  |   | 
ACE.  |  09. 06. 2006 11:03

Docela zajímavý, ale o autech to nic moc neřekne. Někteří řidiči na videu evidentní mantáci.

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  09. 06. 2006 11:16

Krásně je vidět, že BMW chybí samosvorný diferenciál, tohle rozhodnutí zvláště u provedení //M jednoznačně hovoří o přiklonění se automobilky od původních motoristických nadšenců ke klientele vokurek, co ani volant neumí vzít do ruky a samosvor by je pokousal

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 36 příspěvků
TEST Audi Q2 35 TFSI (110 kW) S tronic: Otázka za milion. Těžká, nebo lehká?

Audi Q2 35 TFSI S tronic

Sudá série Audi začínajících na písmeno Q se utěšeně rozrůstá. Pokud nás paměť nešálí, Q2 byla v roce 2016 vlastně první věcička značky tohoto formátu dostupná v Evropě. Pět let je v autosvětě věčnost, obstojí technika i dnes, byť po faceliftu?

20.  7.  2021 | Richard Herbich | 4 příspěvky
Minitest SsangYong Rexton 2.2 e-XDI 8AT 4x4: Levný all inclusive bez konkurence

SsangYong Rexton 2.2 e-XDI

Přestože je na našich silnicích téměř nevídáme a asi se ani nikdy neokouká, po čtyřech letech kariéry se největší SUV nejmenší korejské automobilky dočkalo modernizace. A to velmi nápadné!

15.  7.  2021 | Michal Beneš | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR těžce bourala, teď se tváří jako nová

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR …

Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle.

5.  7.  2021 | | 76 N/A
David Rusol
NehodaŠkoda KodiaqŽivot řidičeOjetiny
Nejluxusnější Škoda Felicia je dnes velká rarita. O její výbavě se dřív mohlo jen snít

Nejluxusnější Škoda Felicia je dnes velká r…

Po nápaditých akčních favoritech a formanech pokračovala v této chvályhodné tradici i felicia. Největšího přepychu se dočkala rok po premiéře – kůží čalouněným interiérem se pochlubilo jen 3806 vozů.

26.  6.  2021 | | 46 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FeliciaRetro
V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kdysi sloužil novinářům, teď má 400 koní

V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kd…

Testovacích aut se ročně v motoristických redakcích protočí desítky, v paměti ale jich ale obvykle utkví jenom pár. Zelený Volkswagen Passat Variant je jedním z nich a teď může být váš.

14.  7.  2021 | | 5 N/A
David Rusol
Volkswagen PassatZajímavosti
Škoda 110 DeLuxe se vydražila za skoro dva miliony. Ani krásný Fiat na ni neměl

Škoda 110 DeLuxe se vydražila za skoro dva …

Napadlo by vás někdy, že Škoda 100 bude stát šestinásobek toho, co sportovní Fiat?

28.  6.  2021 | | 17 N/A
Vladimír Kadera
ŠkodaAukce
Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obýváku! A díky Čechům také Praga V3S

Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obý…

Hráči simulátoru Snowrunner už mohou řádit s československými náklaďáky, a nejen s nimi.

5.  7.  2021 | | 1 N/A
Vladimír Kadera
HryTatra