Megane RS, chystá Renault nového krále hot-hatchů?

22 komentářů

Yellec
8. června • 20:39

vřele doporučuju podivat se na toto video http://www.youtube.com/watch?v=2hNmnyvE2J0&search=integra%20130i

RedBaron
9. června • 11:16

Krásně je vidět, že BMW chybí samosvorný diferenciál, tohle rozhodnutí zvláště u provedení //M jednoznačně hovoří o přiklonění se automobilky od původních motoristických nadšenců ke klientele vokurek, co ani volant neumí vzít do ruky a samosvor by je pokousal

ACE.
9. června • 11:03

Docela zajímavý, ale o autech to nic moc neřekne. Někteří řidiči na videu evidentní mantáci.

Mirek-607
8. června • 21:13

Tak to je hodne zajimavy zavod :D

Jiste kazdy udelal nekolik chyb, ale na to, ze ta Integra (RSX) ma jen atmosfericky dvoulitr a 200 koni jim vyprasila kozich pekne, dobre 130i i 147GTA, zklamani Impreza, i kdyz nevim, co to bylo za verzi...

Zajimave je i to, ze nejrychlejsi kolo zajela 147GTA pred R32 a Integrou a to se vesly vsechny tri do 2 setin vteriny...

luckhash
8. června • 22:51

Tak GTA je všeobecně hodně podcěňovaný auto...ale to je snad i dobře možná. Asi nemá dostatečnou reklamu v teenage německých časopisech

David
8. června • 18:08

má 250k, 6válců a pohon všech kol, tak to mi přijde taky vrchol...

Mirek-607
8. června • 21:00

R32 vazi jako cely svet, to neni sportovni kara... Vzdyt to ma 1,5 tuny

GTI DSG
8. června • 18:23

s tim u Radka nepochodis, on ma vrcholy nekde jinde

doubt
8. června • 7:35

"vrchol dnes tvoří Astra OPC, která nabízí o 15 koní více" ... "naladěn na rovných 184 kW (250 k) a dostal by se tak na pomyslný vrchol hot hatchů"

Mazda 3 MPS? Alfa 147 GTA? Slyšel o nich někdo?

Radek Ondrášík
8. června • 8:13

Mazda 3 MPS ještě není v prodeji a Alfa GTA a Golf R32 jsou osazeny šestiválci, proto jsou taková malá samostatná kategorie

Honza
8. června • 8:25

To je sice pravda, ale nikde neni psano, ze hot-hatch musi mit 4 valce. A pokud kriteriem pro hot-hatch bude "maly, hbity a s uzasnymi jizdnimi vlastnostmi", potom na vrcholu (a nejen pomyslnem) stoji a jeste nejakou dobu stat bude 130i. Aspon do te doby, nez ho z nej sunda 135i .

Radek Ondrášík
8. června • 9:21

Hot-hatch samo nemusí mít 4 válce a turbo, ale nemám rád přímé srovnání mezi těmi V6 a těmi R4 motory. Přeci jen je to o němčem jiném. A k té 130i, prozatím proti OPC na okruhu prohrálo, takže o vládě 130i bych až tak jednoznačně nehovořil

Honza
8. června • 12:52

Neda mi to abych se jeste jednou neozval. 130i proti OPC prozatim prohralo ??? Znovu jsem se podival na tu srovnavacku. Co bylo prioritni pri urcovani viteze ???. Pokud budu brat cas na ringu, tak 130i prohrala o 0,6 sec na kolo. Pokud vezmu hodnoty slalomu, tak tam byl rozdil 0,8 km/hod. Tohle se bralo v potaz, kdyz se urcoval vitez??? Kdyz srovnam dalsi veliciny, tak tam BMW vitezilo. Zrychleni, maximalni rychlost, spotreba, brzdna draha - tak kdo proboha urcuje, ze ten ci ten je jednoznacny vitez. Urcite nebrali v potaz celkovy pocit z jizdy, ale jen cistou matiku - jinak si to nedovedu vysvetlit. Nechci upirat OPC jeho kvality - jeste jsem s nim nejel a nemohu soudit, ale urcite nemuze dat 240 kobylek na predku takovou nadheru jako 265 kobylek na zadku. To mi nerikejte.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE.
9. června • 10:46

Pocit z jízdy není měřitelnej, každej ho může mít jinej. Měření je jednoznačné.

Honza
9. června • 19:49

Souhlas. Jak ale muze byt vyhlaseny za viteze ten, kdo ma ze 6 meritelnych hodnot pouze 2 vitezne. A az za nim skonci nekdo, kdo ma ze 6 meritelnych hodnot 4 vitezne ??? To mi nejde na rozum ???

ACE.
9. června • 22:41

V desetiboji taky nevyhraje ten, kdo má nejlepších 8 z 10, ale ten, kdo je nejlepší v celkovém součtu, za což se může (samozřejmě taky nutně nemusí), považovat srovnání času na okruhu. Zrychlení, brzdy atd. mohou být lepší ale na nejrychleji projetý okruh to nestačí.

Honza
14. června • 18:11

Jenze videls ty rozdily ???

Honza
8. června • 12:39

No to testovani jsem cetl. A vysledky taky. Dokonce jsem tu na to i debatil. Ale asi jsem zaujatej - 130i numero uno

stepk
8. června • 11:08

primarni urceni OPC a 130i je okruh?
a kdyz to vezmu z druhy strany, kdo si koupi hot hatch? Ten kdo to chce nekomu nandat na okruhiu?
NE, koupi si ho ten, kdo se chce bavit. A rekl bych ze pro zabavu je RWD a 6 in reihe urcujici...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
8. června • 11:13

ja tim jen chtěl naznačit, že se 130i občas přeceńuje. Je to jenom výkonný hatchback, na rozdíl od ST, OPC Megane Sport to není hot-hatch, není laděn tak extrémně atd. Jistě zadní náhon má své výhody o tom se přít nechci a koncepce jakou má BMW je pro zábavu velmi příznivá, což se u přemotorovaných předokolek vždy říci nedá. Na druhou stranu je důležité na jaké určení chce řidič auto. Dle mého názoru je OPC pro denní ježdění použitelná jenom s přivřením obou očí, 130i v tomto nemá problém, ale je otázkou, jak jsou na tom oba vozy v absolutních časech na určitých tratích. Takže než uděláme nějaké "soudy" musíme si řici, v jakém prostředí ty vozy budeme porovnávat a jaké parametry a charakteristiky jsou pro nás důležité...

GTI DSG
8. června • 13:02

ST, Megane sport ci GTI sou ladeny extremne? :) Sam tomu neveris :) Sou stejne pouzitelne v normalnim provozu jako 130i. A proc neni 130i hot hatch? Protoze PR z BMW ho tak neprezentuje? Ma snad horsi podvozek, motor, ci jizdni vlastnosti nez konkurence? :) Ja myslim ze je to hothatch stejne jako vyse jmenovani ;)

Ghostyx
8. června • 11:52

Souhlas...

Doporučujeme

Články odjinud