Mégane Coupé RS: francouzský hothatch ve formě (spy photos)

8 komentářů

Jarda
14. října • 22:33

Pokud vím, tak mezinárodně uznávanou jednotkou výkonu od 1.1.1980 jsou kW a ne koně!
Viz http://www.converter.cz/prevody/vykon.htm. Všichni výrobci udávají v katalozích výkony motoru v těchto jednotkách, případně doplňují výkon v koních v závorce. Jakožto technický inženýr a fanda aut jsem se pracně přeškolil ze starých koní na kW a teď vidím, že jsem asi udělal chybu....Nevím, proč se redaktoři autorevue.cz drží starých jednotek a udávají ve svých testech většinou výkony jen v koních. Asi si budu muset vždy dát na stůl i kalkulačku a koňské síly dělit konstantou 1,34 abych dostal výkon v kW a mohl tak daný motor porovnat s konkurencí :-/Přimlouvám se o respektování daných norem a uvádění výkonu prioritně v kW, případně v obou jednotkách, prosím......děkuji.

JirkaSnake
14. října • 18:19

v poslední době konečně renault, který stojí za hřích

Bořek Hudák (bhudak)
14. října • 10:08

Ty brzdy koukaj pěkně. Škoda, že to je rendl... :-P

no name
14. října • 10:31

Tak u hot hatchu je Renault naopak synonymem dokonalosti a zabavnosti, takze bych v tom nevidel problem.

Slaine
14. října • 11:16

Přesně tak, pokud jde o divizi Renaultsport, která se podílí i na vývoji monopostů F1, tak to jsou auta z jiného světa. Už od legendárního Clia Williams, přes Clio Sport a Clio V6 předchozí generace až po současné špičkové Clio 192 a Mégane R26 (který je v ještě nabroušenější verzi R26.R nejrychlejší předokolkou v historii Nordschliefe) platí, že zábavností a rychlostí jsou ostré hatchbacky Renaultu naprostým etalonem, který nemá konkurenci.

doombukurest
14. října • 13:52

hej a presne tak aj v poruchovosti:P uplny etalon co je furt pokazeny:D

w
14. října • 21:52

Megane RS cdi... niekto vo vedeni renaultu asi preziva slusnu krizu...

Sherman
14. října • 10:39

Rencl asi chce zautocit na Široko.... a docela se mu to dari.

Doporučujeme

Články odjinud