Mediatel spoléhá na Ford!

Obchodní zástupci společnosti Mediatel teď budou mít mnohem snazší práci. Jejich zaměstnavatel jim totiž pořídil 180 zbrusu nových vozů Ford Fiesta – a k nim ještě další Fordy Focus a Mondeo pro střední a vyšší management, dohromady celkem 210 aut, jejichž předávání právě končí.

Společnost Mediatel, a.s., známá především jako vydavatel Zlatých stránek, se po vyhodnocení výsledků výběrového řízení na novou flotilu jednoznačně rozhodla pro vozy Ford, které zvítězily zejména na základě kombinace nejlepší ceny, nabídky vhodných modelových řad, ale také díky své velmi kvalitní servisní péči. Hlavním soupeřem v tendru přitom byl domácí výrobce.

Poslední "porci" nových Fordů, vyvedených v tmavě modré barvě Deep Navy se žlutými polepy, si Mediatel před nedávnem převzal u zástupce Fordu v Brně. Referentské Fiesty jsou vybaveny benzinovými motory 1.3 l, Focusy pohání turbodiesely 1.6 TDCi a Mondea spoléhají na benzinové i turbodieselové agregáty o objemu 2.0 a 2.2 l.

Mediatel se tak zařadil mezi velké flotilové zákazníky Fordu, k nimž patří také Česká Pošta, Skanska nebo Eurotel, ale třeba i Ministerstvo vnitra ČR.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků