MDČR otestovalo VW Golf a Škodu Superb aneb divadlo pokračuje

21 komentářů

Alan
16. října • 11:12

K čemu je to dobré? Ukázat, jak další ze stáda ANO vypadá v reálu.

Reichsfuehrer
15. října • 6:50

Ťoky ťoky na hlavu...

čert
14. října • 21:02

Koho jste si zvolili, toho máte ministrem. Tak teď nebrečte, že hraje šmíru.

Hlinda
14. října • 22:33

Já je nevolil. A nikdy nebudu.
A za to že takové množství voličů se nechá opít rohlíkem a nakecat si bludy nemůžu. B-]B-]B-]
Bohužel lidi sou slepý a nepamatují si. 3-[3-[3-[

David
14. října • 17:39

Autor článku ale nepíše nebo neví o jedné věci: Jestli se Čuku a Ťokovi podařilo ten ten test provézt na zkušebně tak, že si auto myslelo, že není na zkušebně (točilo se volantem a točila se zadní kola apod. i na stolici)... Třeba se jim to povedlo :DTen skandál přece není o metodice různých testů, ale o tom, že auto pozná, že je na stolici... Nevím, co se tady v několika článcích řeší o ničem. Všichni výrobci normy respektujou v úzkých mantinelech normy i během jízdy venku (např. stejným stylem na oválu), jen VW se vykašlal i na toto úzké pásmo situací venku a rovnou to nechal "jakoby načiplý, aby to zákazníkům pořádně jelo při prodeji např. a na testy tam jebl software velikosti několika bytů assembleru...

Pavel
15. října • 17:25

Že jste na stolici poznáte jedině Vy. Auto pozná jen režim zkoušky a ne, že jej někdo zvedl na zvedák nebo netočí volantem.

Vendelín
15. října • 8:34

Bože můj... 1) Při zkouškách jsou na válcích obě nápravy. Dnešní auta poznají, že se jim jedna náprava netočí a to pak dělá velký bordel. Na to nepotřebují ten ošklivý nesluníčkový software...2) Někdy si zajeď na válcovou zkušebnu se svým autem, rozjeď se na těch 80 a začni točit předními koly. Myslím, že to bude velká sranda. 3) ten skandál JE o metodice přesně tohoto testu. Podívej se na tento grafhttp://www.seai.ie/images_upload/Grants/Elec... ... pak se zamysli a odpověz, zda to odpovídá stylu jízdy, kterým se jezdí na silnici. Tu větu o tom jak všichni výrobci respektují emise při jízdě venku a jenom vw ne můžeš nějak doložit? Celý systém je postavený pouze a jenom tady na tom grafu. Je jedno, jestli je to auto "jakoby načiplý", nebo jestli tam mercedes dá na měření menší nádrž, bwm použije coby základní režim jízdy nastavení, kdy to auto jede jako když sere a maluje, nebo je tam software. V reálu všechna auta produkují více emisí. A není to jenom o tady nějaké jízdě, je to také o zatížení vozu, dynamice jízdy nebo i kvalitě nafty. Na to všichni rádi zapomínají, ale tyhle testy se zajíždí s referenčním palivem a to si na benzince nekoupíš. Jestli má být někdo trestaný za to, že je ve vzduchu více emisí, než se psalo na papíře, pak to není ani VW, ani Mercedes, ani kterákoliv jiná značka. Jsou to úředníci z EU, kteří tenhle systém vytvořili. Opravdu mi nejde do hlavy, kde se berou lidi jako jsi ty, kteří vidí jenom "podvodníky" z VW, který je potřeba pořádně potrestat a ukázat, kdo je tady pánem. Ať máš doma Ford nebo třeba suprprémiové hjondé, v principu se tě to týká taky, to si buď jistej. Nebo ty sis nevšiml, jak všichni ostatní drží hubu, i když by se jim to náramně hodilo do krámu? Jestli toužíš po tom, aby auta plnila emise vždy a za každých okolností, pak se připrav na to, že tvé další nové auto bude něco jako Volkswagen XL1

David
15. října • 19:59

Jinak, kdyby tě to zajímalo jakej mám "petrolheadovskej" názor:
1) Euro normy jsou nahovno, je to prolobbovanej test netest
2) Diesely v současné podobě mě serou, resp. jejich počet a reálný stav
3) Chci žít ve zdravém ovzduší, klidně budu jezdit přes týden v XL1 nebo lépe v Tesle
4) Přes víkend na to šlápnu v youngtimeru/veteránu na benzín
5) Etanol a LPG/CNG mě neserou
6) EU mě zdravě sere (neregulace roamingu mobilních sítí, immigranti a sypání peněz do hotelů a golfových hřišť)
7) VW mi nevadí, docela jich lituju
8) Politika naší země mě sere (montovny aut, který teď půjdou do sraček, solární panely)

David
15. října • 19:43

1) Nevím, jakej bordel to dělá - to mi musíš objasnit, na technické se mi točila vždy jedna náprava
2) Ano, protože točení volantem dělá takovej problém a auto by vyletělo oknem ven, je netočení volantem kandidát na parametr do každýho softu
3) skandál není o metodice testu, ale o tom, že VW tu metodiku venku nerespektovalNevím, asi máš lepší informace a VW ty auta bude svolávat (jako jedinej) a ostatní taky podvádějí ale svolávat nemusí... Ano, test (metodika) je nahovno, ale je rozdíl 17x víc a je rozdíl 5x víc, což je další nejhorší v pořadí. Ostatní auta se chovají v těch otáčkách podle omezení Euro5, VW se tak chová jen při testech.Ty seš právě oběť až druhoplánové mediální mlhy, že testy stejně nejsou reálné. Nejsou, noaco, to víme 30 let.Takže po 30ti letech je tu chudák VW, kterej nic neudělal a žádnej software neopoužívá??? Nechápu tvůj příspěvek jako celek.

666
14. října • 19:57

Jde o to, že když to podobně "čiplým" krámem jedeš, tak jaksi dýcháš více bordelu než bys musel. O tom je celá aféra.

David
14. října • 21:00

Ano, to je už z toho vyplývá. To je to za c). NOx ti naleptá sliznice a nasedají ti do toho pevné mikročástice navíc. Tak doufám, že jsou ekoteroristi šťastný, než se oteplí na planetě, Evropa chcípne na raka.

Antiautomat
14. října • 12:56

No, takze otestujme TIE ISTE dve auta v hale a potom TIE ISTE dve auta vonku.
Prva cast je za nami, teraz sup von na cerstvy vzduch. A ono sa ukaze este jedna vec, a to ta, ze cela metoda merania je jedna velka LOZ. Vlastne ako cela EU - lzivy original, lziva kopia.Skratka, ked argumentujeme lzivymi *skutocnostami*, tak asi zrejme nutne musime dostat lzivy vysledok. Alebo sa mylim?

Petr
14. října • 11:49

To si kurva dělají prdel s tím měřením ve zkušebně. Jak je asi složité když dnes mají všechny auta ABS se napíchnout na gyročidlo a z toho zjistit, že auto "jede" ale že se vlastně vůbec nepohybuje? Případně dalších "milion" možností jak to zjistit.Proč proboha nestanoví, že měření bude probíhat při reálné jízdě, klidně na oválu ale definovanou metodikou, zároveň se bude měřit i spotřeba, výkon a další případné hodnoty. Protože jak probíhá měření emisí? ŘJ pozná že se měří emise, tak obohatí směs, leze z toho sice o něco více COx emisí, ale málo NOx. Pak separátně měří spotřebu a zde se už použije hóóódně chudá směs, výsledkem je nízká spotřeba ale v kombinaci s nízkýma otáčkama šílené NOx emise.

Kamil
14. října • 16:52

Proč? No protože jsou to idioti. To je celé jádro problému. Nejsou tu od toho, aby mysleli, a nebo aby něčemu rozuměli. Jsou tu od toho, aby nám vládli, a dělali rozhodnutí ze kterých mají profit. Nebo myslíš, že ten test byl proveden zcela zdarma, a to firmou, která byla vybrána úplně náhodně? Ale no tak... Vždyť je to jasná objednávka, ať už od kohokoliv. Stačí si jen porovnat prohlášení z doby nedávné a současné. A pak si uvědomit, kolik lidí pracuje pro VW v Česku. Ať už přímo nebo nepřímo. Nízké prodeje= nižší daně. Atd...

666
14. října • 10:09

k čemu je celé tohle české emisní divadlo vlastně dobré...
Odvedení pozornosti od připravovaného úsekového měření na dálnici?

Zelí
14. října • 11:24

Jeho hlavní úkol, jako agenta kapše, je zavést úsekové měření na dálnici jako další výnosný kšeft pro kapš a ztrojnásobit výši pokut a tím ztrojnásobit zisk kapše. To vše bez jakéhokoli výběrového řízení. Tunel jako prase.
V prvním kole nejprve odstranil nebezpečí, že bude kapš z mýta vyeliminován, což bylo zadání předsedy vlády. To se mu společně s iburešem povedlo. Teď už jenom pokračuje v dalších úkolech.
Nějaká výstavba dálnic a silnic mu leží někde u zádele, kdo někdy v noci bloudil v houšti zvláštních objížděk na obchvatu brna, tak by ho nejraději poslal do pekel.

CHG
20. října • 13:04

Souhlas, až na to, že Ťok má tech vedlejšáků víc - stačilo mi vidět, jak zoufale obhajoval v telce VW a musel jsem začít přemýšlet, kolik mu z Wolfsburgu platí. Ale volili jsme toho šaška a jeho partaj my tady, tak to fakt nechápu - má přece hájit naše zájmy!

Antiautomat
14. října • 13:00

Politici nie su na to, aby tu obhajovali nejake zaujmy nejakeho vsivaveho plebsu. Budu hajit zaujmy tych, od ktorych su zavisli. A tym obcan rozhodne nie je.

neodborník
14. října • 13:24

Ten všivavý plebs, to jste Vy ? A jaké jsou ty Vaše zájmy a co by měli politici hájit ? Když prosazují zkontrolovat důkladněji emise, je to špatně, všechno je po změření v pořádku a redaktůrek stejně hysterčí. Když nic neudělají, zas to bude špatně.

Pavel
15. října • 17:24

Neodborník a Ťok zřejmě netuší o co kráčí.:-D Ty testy jen dokazují, že ten cinknutý software funguje správně podle představ VW. Rozpozná test a emise jsou splněny stejně jako pětiletka.

Aladin
14. října • 10:40

Proč? Ťok dělá přínosnou práci. Milióny nevinných řidičů čeká na výsledky emisí Golfa a Superba.
Díky tomu budou moci konečně udělat rozhodnutí, zda si už vzít hypotéku nebo ne. Taky jsem rád, že poslanci v poslední době neskočili na špek a nezabývali se pseudo problémy, jako stížnosti investorů (zejména japonských) na neřešení otázek ohledně složité a zdlouhavé administrativy státních úřadů. Mezitím vystihli, kde je zakopaný pes všech problémů a pořešili, jestli má být o pár významných dní v kalendáři více či méně. Jenže nedohodli se na ničem. Pravda, je to složité a důležité téma. Nesmí se to uspěchat.

Doporučujeme

Články odjinud