Z technického hlediska přináší 720S GT3 Evo nové náboje kol se zdokonaleným centrálním držákem brzdového kotouče prodlužujícím jeho životnost. Zdroj: McLaren

Z technického hlediska přináší 720S GT3 Evo nové náboje kol se zdokonaleným centrálním držákem brzdového kotouče prodlužujícím jeho životnost. | Zdroj: McLaren

Podvozek je osazen sadou nastavitelných tlumičů TTX40 Öhlins ve čtyřech směrech spolu s upravenými horními příčnými rameny na obou nápravách.   Zdroj: McLaren

Podvozek je osazen sadou nastavitelných tlumičů TTX40 Öhlins ve čtyřech směrech spolu s upravenými horními příčnými rameny na obou nápravách.   | Zdroj: McLaren

Automobilka již otevřela objednávkovou knihu s možností zakoupení vozu přímo z výroby, nebo pouhý přestavbový kit pro stávající model. Zdroj: McLaren

Automobilka již otevřela objednávkovou knihu s možností zakoupení vozu přímo z výroby, nebo pouhý přestavbový kit pro stávající model. | Zdroj: McLaren

Přední nárazník a splitter jsou zajištěné pomocí rychloupínačů pro snadnější výměnu. Zdroj: McLaren

Přední nárazník a splitter jsou zajištěné pomocí rychloupínačů pro snadnější výměnu. | Zdroj: McLaren

Křídlo je usazeno výše pro lepší přítlak a stojí na nastavitelných plynových vzpěrách. Zdroj: McLaren

Křídlo je usazeno výše pro lepší přítlak a stojí na nastavitelných plynových vzpěrách. | Zdroj: McLaren

Okruhovým nadšencům nabízí McLaren ještě verzi GT3X, která sice nesplňuje předpisy kategorie GT3, zato ale posouvá hranice vozu na samotný technický limit bez legislativních omezení. Zdroj: McLaren

Okruhovým nadšencům nabízí McLaren ještě verzi GT3X, která sice nesplňuje předpisy kategorie GT3, zato ale posouvá hranice vozu na samotný technický limit bez legislativních omezení. | Zdroj: McLaren

Podvozek je osazen sadou nastavitelných tlumičů TTX40 Öhlins ve čtyřech směrech spolu s upravenými horními příčnými rameny na obou nápravách.   Zdroj: McLaren
Automobilka již otevřela objednávkovou knihu s možností zakoupení vozu přímo z výroby, nebo pouhý přestavbový kit pro stávající model. Zdroj: McLaren
Přední nárazník a splitter jsou zajištěné pomocí rychloupínačů pro snadnější výměnu. Zdroj: McLaren
Křídlo je usazeno výše pro lepší přítlak a stojí na nastavitelných plynových vzpěrách. Zdroj: McLaren
6
Fotogalerie

McLaren vypouští novou zbraň do okruhové kategorie GT3. Prodává i kit pro současný model

McLaren přichází na okruhy s vylepšeným dravcem 720S GT3 Evo. Bylo na čase, současný model se představil v roce 2018.

Po Ferrari a Chevroletu se pochlubil novým okruhovým speciálem kategorie GT3 také McLaren. Není divu, vždyť současná verze 720S GT3 přišla na trh už v roce 2018. Nový přírůstek dostává do názvu „Evo“, aby zdůraznil modernizaci. Automobilka již otevřela objednávkovou knihu s možností zakoupení vozu přímo z výroby, nebo pouhý přestavbový kit pro stávající model.

Z technického hlediska přináší 720S GT3 Evo nové náboje kol se zdokonaleným centrálním držákem brzdového kotouče prodlužujícím jeho životnost. Podvozek je osazen sadou nastavitelných tlumičů TTX40 Öhlins ve čtyřech směrech spolu s upravenými horními příčnými rameny na obou nápravách.  

Zbylé modifikace vidíme hlavně na karoserii. Přední nárazník a splitter jsou zajištěné pomocí rychloupínačů pro snadnější výměnu. Inženýři navrhli novou kapotu s ventilačními otvory schopnými lépe odvádět vzduch. Přídavná světla mají nové umístění pro ještě lepší osvětlení trati. Křídlo je usazeno výše pro lepší přítlak a stojí na nastavitelných plynových vzpěrách. Výsledkem je celková optimalizace aerodynamiky a efektivnější rozložení přítlaku.

Okruhovým nadšencům nabízí McLaren ještě verzi GT3X, která sice nesplňuje předpisy kategorie GT3, zato posouvá hranice vozu na samotný technický limit bez legislativních omezení.

Doporučujeme

Články odjinud