McLaren ukázal jeden z posledních kusů 600LT. S příplatky divize MSO se nešetřilo

McLaren pomalu a jistě ukončuje produkci ostrého modelu 600LT a teď nám ukazuje jeden z posledních exemplářů, bohatě vyšperkovaný divizí MSO.

Na produkci McLarenu 600LT, tedy přiostřené varianty standardního 570S, si britská automobilka stanovila přibližně roční výrobní plán. Už na podzim letošního roku má tedy limitovaný model nadobro opustit nabídku. K této příležitosti ještě McLaren naposledy ukazuje, jak může 600LT vypadat, když personalizační divizi MSO (McLaren Special Operations) požádáte o „plnou palbu“.

Nyní představený exemplář 600LT je tedy jedním z posledních, který opustí brány střediska ve Wokingu. Navíc přitom oslavuje jeden zajímavý milník, protože výroba auta byla zadána londýnským dealerem McLarenu, který nedávno oslavil prodej 1000. vozu. Odtud si pak bude speciální 600LT hledat nového majitele.

McLaren Speedtail měl potíže s elektronikou. Prototyp hypersportu musel být uhašen

McLaren Speedtail měl potíže s elektronikou. Prototyp hypersportu musel být uhašen

Všechny možné příplatky a přání zhmotněné divizí MSO tak představuje například karbonová střecha s velkým „nasávačem“, ultralehká desetipaprsková kola v leskle černém odstínu či oranžově zbarvené brdové třmeny. V rámci balíčku MSO Clubsport Pro Pack pak nechybí přední blatníky s žebrováním, titanové šrouby kol a karbonové díly interiéru včetně závodních sedaček s šestibodovými pásy.

Uvnitř kontrastují Alcantaře a karbonu oranžové obšívání, loga a středová značka na volantu. Spartánský interiér překvapivě vyplňuje audiosystém Bowers & Wilkins, zatímco nezbytnými položkami jsou i systém přizvednutí přední nápravy, parkovací senzory a zadní kamera. Na okruh však ještě patří systém pro sledování telemetrie vozu.

Nový McLaren GT oficiálně: Britský požírač kontinentů je první svého druhu

Nový McLaren GT oficiálně: Britský požírač kontinentů je první svého druhu

Na pohonné jednotce 600LT se nic nezměnilo, stále zde pracuje vyladěný 3,8litrový V8 s dvojicí turbodmychadel pro výkon 441 kW (600 koní) a točivý moment 620 N.m. Po stránce dynamiky zvládne 600LT akceleraci z nuly na 100 km/h za 2,9 vteřiny a maximálně dosáhne 328 km/h.

Ačkoliv tedy malý ostrý McLaren pomalu mizí z nabídky, zájemci budou mít stále ještě možnost sáhnout po otevřené Spider verzi, které přišla na trh o cosi později. Rovněž ta bude mít ale časově omezenou produkci. Cenovka Spideru začíná na 201.500 librách (asi 5,7 milionu korun). Částku za vyšperkované kupé od MSO však McLaren neuveřejnil.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků