McLaren ukázal jeden z posledních kusů 600LT. S příplatky divize MSO se nešetřilo

McLaren pomalu a jistě ukončuje produkci ostrého modelu 600LT a teď nám ukazuje jeden z posledních exemplářů, bohatě vyšperkovaný divizí MSO.

Na produkci McLarenu 600LT, tedy přiostřené varianty standardního 570S, si britská automobilka stanovila přibližně roční výrobní plán. Už na podzim letošního roku má tedy limitovaný model nadobro opustit nabídku. K této příležitosti ještě McLaren naposledy ukazuje, jak může 600LT vypadat, když personalizační divizi MSO (McLaren Special Operations) požádáte o „plnou palbu“.

Nyní představený exemplář 600LT je tedy jedním z posledních, který opustí brány střediska ve Wokingu. Navíc přitom oslavuje jeden zajímavý milník, protože výroba auta byla zadána londýnským dealerem McLarenu, který nedávno oslavil prodej 1000. vozu. Odtud si pak bude speciální 600LT hledat nového majitele.

McLaren Speedtail měl potíže s elektronikou. Prototyp hypersportu musel být uhašen

McLaren Speedtail měl potíže s elektronikou. Prototyp hypersportu musel být uhašen

Všechny možné příplatky a přání zhmotněné divizí MSO tak představuje například karbonová střecha s velkým „nasávačem“, ultralehká desetipaprsková kola v leskle černém odstínu či oranžově zbarvené brdové třmeny. V rámci balíčku MSO Clubsport Pro Pack pak nechybí přední blatníky s žebrováním, titanové šrouby kol a karbonové díly interiéru včetně závodních sedaček s šestibodovými pásy.

Uvnitř kontrastují Alcantaře a karbonu oranžové obšívání, loga a středová značka na volantu. Spartánský interiér překvapivě vyplňuje audiosystém Bowers & Wilkins, zatímco nezbytnými položkami jsou i systém přizvednutí přední nápravy, parkovací senzory a zadní kamera. Na okruh však ještě patří systém pro sledování telemetrie vozu.

Nový McLaren GT oficiálně: Britský požírač kontinentů je první svého druhu

Nový McLaren GT oficiálně: Britský požírač kontinentů je první svého druhu

Na pohonné jednotce 600LT se nic nezměnilo, stále zde pracuje vyladěný 3,8litrový V8 s dvojicí turbodmychadel pro výkon 441 kW (600 koní) a točivý moment 620 N.m. Po stránce dynamiky zvládne 600LT akceleraci z nuly na 100 km/h za 2,9 vteřiny a maximálně dosáhne 328 km/h.

Ačkoliv tedy malý ostrý McLaren pomalu mizí z nabídky, zájemci budou mít stále ještě možnost sáhnout po otevřené Spider verzi, které přišla na trh o cosi později. Rovněž ta bude mít ale časově omezenou produkci. Cenovka Spideru začíná na 201.500 librách (asi 5,7 milionu korun). Částku za vyšperkované kupé od MSO však McLaren neuveřejnil.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

dnes | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid (minitest)

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků