McLaren ukázal jeden z posledních kusů 600LT. S příplatky divize MSO se nešetřilo

McLaren pomalu a jistě ukončuje produkci ostrého modelu 600LT a teď nám ukazuje jeden z posledních exemplářů, bohatě vyšperkovaný divizí MSO.

Na produkci McLarenu 600LT, tedy přiostřené varianty standardního 570S, si britská automobilka stanovila přibližně roční výrobní plán. Už na podzim letošního roku má tedy limitovaný model nadobro opustit nabídku. K této příležitosti ještě McLaren naposledy ukazuje, jak může 600LT vypadat, když personalizační divizi MSO (McLaren Special Operations) požádáte o „plnou palbu“.

Nyní představený exemplář 600LT je tedy jedním z posledních, který opustí brány střediska ve Wokingu. Navíc přitom oslavuje jeden zajímavý milník, protože výroba auta byla zadána londýnským dealerem McLarenu, který nedávno oslavil prodej 1000. vozu. Odtud si pak bude speciální 600LT hledat nového majitele.

McLaren Speedtail měl potíže s elektronikou. Prototyp hypersportu musel být uhašen

McLaren Speedtail měl potíže s elektronikou. Prototyp hypersportu musel být uhašen

Všechny možné příplatky a přání zhmotněné divizí MSO tak představuje například karbonová střecha s velkým „nasávačem“, ultralehká desetipaprsková kola v leskle černém odstínu či oranžově zbarvené brdové třmeny. V rámci balíčku MSO Clubsport Pro Pack pak nechybí přední blatníky s žebrováním, titanové šrouby kol a karbonové díly interiéru včetně závodních sedaček s šestibodovými pásy.

Uvnitř kontrastují Alcantaře a karbonu oranžové obšívání, loga a středová značka na volantu. Spartánský interiér překvapivě vyplňuje audiosystém Bowers & Wilkins, zatímco nezbytnými položkami jsou i systém přizvednutí přední nápravy, parkovací senzory a zadní kamera. Na okruh však ještě patří systém pro sledování telemetrie vozu.

Nový McLaren GT oficiálně: Britský požírač kontinentů je první svého druhu

Nový McLaren GT oficiálně: Britský požírač kontinentů je první svého druhu

Na pohonné jednotce 600LT se nic nezměnilo, stále zde pracuje vyladěný 3,8litrový V8 s dvojicí turbodmychadel pro výkon 441 kW (600 koní) a točivý moment 620 N.m. Po stránce dynamiky zvládne 600LT akceleraci z nuly na 100 km/h za 2,9 vteřiny a maximálně dosáhne 328 km/h.

Ačkoliv tedy malý ostrý McLaren pomalu mizí z nabídky, zájemci budou mít stále ještě možnost sáhnout po otevřené Spider verzi, které přišla na trh o cosi později. Rovněž ta bude mít ale časově omezenou produkci. Cenovka Spideru začíná na 201.500 librách (asi 5,7 milionu korun). Částku za vyšperkované kupé od MSO však McLaren neuveřejnil.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků