Jsou za plánem, takže není divu, že co nevidět tu bude facelift s motorem posíleným na 660 koní. Uvidíme, jak se to promítne do prodejů.
122.22k/l je na kompresor dost vela; ved iba so standardnymi 627k (EU verzia) ma kompresor spotrebu 50+kW... osobne by som u SLR nezvysoval vykon; radsej by som navrhol vymenit 5.4V8 kompresor za 5.5V12TT.// chlieb lacnejsi nebude, a v McL a MB su hadam dobri odbornici [nie mudrlanti ako ja]
Koukám, že stejně jako u Porsche, tak i u MB se supersportem nesplnili plán. Mám ovšem takový pocit, že si to načasovali všichni najednou a tak si navzájem trochu uškodili. Enzo, CGT, SLR nebo i Ford GT, všechno to báclo sebou na trh v rámci jednoho roku a tak nenasytný bohužel trh se supersporty není. Okrajovou roli mohl hrát i fakt, že v této době se probouzí i Bugatti, Pagani, Koenigsegg, Ascari, Spyker a další značky, v minulých letech neznámé.
to je zase cestin, proc ja to tady jeste ctu?
.. v Opčře mi tam nešel vložit text, omlouvam se.
1000 kusů za 2 roky je dobrý prodej
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.