McLaren představuje nové prvky MSO. Tovární tuning vypadá skvěle

Nové spoilery, barevné kombinace či zajímavé materiály. Tovární vylepšení svých vozů nyní Britové ukazují na příkladu modelů 12C, 650S a 675LT.

Britský výrobce supersportovních vozů nabízí pro své nejnáročnější klienty program MSO - McLaren Special Operations. Novinky v tomto programu si můžete prohlédnout v galerii.

Často se nejedná pouze o vzhled a přizpůsobení designu vkusu majitele, prvky MSO jsou také funkční. Velká část dílů je zhotovená z karbonu. Například zadní difuzor od MSO je díky tomu o půl kilogramu lehčí než ten standardní. Ze stejného materiálu jsou rovněž spoilery na předním nárazníku, či rozšíření blatníků.

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

Individualizace pokračuje rovněž v interiéru. Na první pohled nádherně zpracované jsou kryty výdechů ventilace - opět z karbonu. Karbonové vlákno díky MSO můžete mít v podstatě všude, i na volantu, kde je doplněno o alcantaru.

McLaren MSO HS je novým vrcholem s 688 koňmi, vznikne 25 kusů

McLaren MSO HS je novým vrcholem s 688 koňmi, vznikne 25 kusů

Kromě jednotlivých prvků, které si mohou na svůj vůz objednat i majitelé neaktuálních modelů jako například 12C, kterého se nové díly také týkají, pracuje MSO dokonce na speciálních modelech. Například jde o MSO HS, založené na modelu 675LT. "Při představení modelu od MSO vždy zaznamenáme obrovský zájem ze strany zákazníků. Především u řady Super Series (650S, 675LT a P1, pozn. red.)," pochvaluje si Carl Whipp, šéf divize aftermarketových prodejů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků