McLaren představuje nové prvky MSO. Tovární tuning vypadá skvěle

Nové spoilery, barevné kombinace či zajímavé materiály. Tovární vylepšení svých vozů nyní Britové ukazují na příkladu modelů 12C, 650S a 675LT.

Britský výrobce supersportovních vozů nabízí pro své nejnáročnější klienty program MSO - McLaren Special Operations. Novinky v tomto programu si můžete prohlédnout v galerii.

Často se nejedná pouze o vzhled a přizpůsobení designu vkusu majitele, prvky MSO jsou také funkční. Velká část dílů je zhotovená z karbonu. Například zadní difuzor od MSO je díky tomu o půl kilogramu lehčí než ten standardní. Ze stejného materiálu jsou rovněž spoilery na předním nárazníku, či rozšíření blatníků.

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

Individualizace pokračuje rovněž v interiéru. Na první pohled nádherně zpracované jsou kryty výdechů ventilace - opět z karbonu. Karbonové vlákno díky MSO můžete mít v podstatě všude, i na volantu, kde je doplněno o alcantaru.

McLaren MSO HS je novým vrcholem s 688 koňmi, vznikne 25 kusů

McLaren MSO HS je novým vrcholem s 688 koňmi, vznikne 25 kusů

Kromě jednotlivých prvků, které si mohou na svůj vůz objednat i majitelé neaktuálních modelů jako například 12C, kterého se nové díly také týkají, pracuje MSO dokonce na speciálních modelech. Například jde o MSO HS, založené na modelu 675LT. "Při představení modelu od MSO vždy zaznamenáme obrovský zájem ze strany zákazníků. Především u řady Super Series (650S, 675LT a P1, pozn. red.)," pochvaluje si Carl Whipp, šéf divize aftermarketových prodejů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků