McLaren postaví odlehčenou verzi modelu 720S. Bude to znovu Long Tail

Sotva McLaren představil svůj nový supersport 720S, zástupci automobilky již potvrdili, že chystají variantu LT.
McLaren postaví odlehčenou verzi modelu 720S. Bude to znovu Long Tail

Ve Wokingu sice mají starosti se svým týmem F1, který s motory Honda nedosahuje stanovených cílů, ale na silnicích se McLarenu daří. Novinka 720S sklidila na ženevském autosalonu zaslouženou chválu. Inženýři však nezahálí a už tak neuvěřitelně lehký (1 283 kg) a výkonný (710 k) supersport poženou do ještě větších extrémů.

Podle amerického Car and Driver v současné době u McLarenu pracují na variantě Long Tail. Původ názvu hledejme u závodní varianty slavného modelu F1, tehdy nejrychlejšího vozu na světě. 

Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Se zkratkou LT jsme se setkali již u předchozího modelu řady Super Series. Úchvatné 675LT bylo odvozeno z 650S. Jednalo se o vůz schválený pro silniční provoz. Byl však mnohem více orientován na okruhové řádění. "675 LT byl velký úspěch. Značka je teď už známá, takže když s longtailem přijdeme znovu, každý bude vědět, co od něj očekávat," říká šéf automobilky, Mike Flewitt.

Dá se tedy předpokládat, že i v případě novinky budou ve Wokingu pracovat stejně, jako minule. Proti Lamborghini Huracán Performante či připravované hardcore verzi Ferrari 488 rovněž půjde o vůz s výraznější aerodynamikou, nekompromisnějším nastavením podvozku a možná i vyšším výkonem.

Divize speciálních operací McLaren umí leccos: Třeba rudo-černý karbon

Divize speciálních operací McLaren umí leccos: Třeba rudo-černý karbon

Novinka 720S možná nebude jediným vozem, který dostane kúru LT. Když byl Flewitt dotázán na takovou variantu v případě Sport Series, jejíž nejsilnější variantou je model 570S, odpověděl následovně: "Myslím si, že lehčí a rychlejší varianta dává smysl i v případě Sport Series. Vážně nad tím v současnosti uvažujeme."

Podívejte se na fotogalerii modelu 720S:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků