McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren představil ostrou verzi modelu P1 už v létě. Základní fakta tedy jsou známá, stejně jako to, že P1 GTR dostane neskutečně velké zadní křídlo. Automobilka ovšem nově zveřejnila další fotogalerii, do které tentokrát už zahrnula také interiér. A v něm se skrývá pro budoucí majitele jedno drobné překvapení - volant z monopostu F1.

McLaren P1 GTR za 70 milionů nesmí na silnici

McLaren P1 GTR za 70 milionů nesmí na silnici

Konkrétně jde o volant, který byl použit pro speciál z roku 2008. Na volantu řidič najde všechny hlavní ovládací prvky, o kterých navíc McLaren tvrdí, že jsou rozmístěny tak, aby byly i v plném závodním tempu dobře přehledné, tedy i ve chvílích, kdy budete mít kromě jiného helmu na hlavě. Zbytku kabiny vládne karbon a výsledek má připomínat pro změnu speciály ze seriálu DTM.

Okruhový McLaren P1 GTR má tisíc koní a brutální zadní křídlo

Okruhový McLaren P1 GTR má tisíc koní a brutální zadní křídlo

McLaren P1 GTR bude nabídnut pouze zákazníkům, kteří si koupili základní P1. Těch je dohromady 375. GTR disponuje výkonem 1000 koní, má o osmdesát milimetrů větší rozchod vpředu a nižší světlou výšku. Součástí auta je i systém DRS. Očekává se, že vznikne zhruba třicet automobilů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků