McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren představil ostrou verzi modelu P1 už v létě. Základní fakta tedy jsou známá, stejně jako to, že P1 GTR dostane neskutečně velké zadní křídlo. Automobilka ovšem nově zveřejnila další fotogalerii, do které tentokrát už zahrnula také interiér. A v něm se skrývá pro budoucí majitele jedno drobné překvapení - volant z monopostu F1.

McLaren P1 GTR za 70 milionů nesmí na silnici

McLaren P1 GTR za 70 milionů nesmí na silnici

Konkrétně jde o volant, který byl použit pro speciál z roku 2008. Na volantu řidič najde všechny hlavní ovládací prvky, o kterých navíc McLaren tvrdí, že jsou rozmístěny tak, aby byly i v plném závodním tempu dobře přehledné, tedy i ve chvílích, kdy budete mít kromě jiného helmu na hlavě. Zbytku kabiny vládne karbon a výsledek má připomínat pro změnu speciály ze seriálu DTM.

Okruhový McLaren P1 GTR má tisíc koní a brutální zadní křídlo

Okruhový McLaren P1 GTR má tisíc koní a brutální zadní křídlo

McLaren P1 GTR bude nabídnut pouze zákazníkům, kteří si koupili základní P1. Těch je dohromady 375. GTR disponuje výkonem 1000 koní, má o osmdesát milimetrů větší rozchod vpředu a nižší světlou výšku. Součástí auta je i systém DRS. Očekává se, že vznikne zhruba třicet automobilů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků