McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren představil ostrou verzi modelu P1 už v létě. Základní fakta tedy jsou známá, stejně jako to, že P1 GTR dostane neskutečně velké zadní křídlo. Automobilka ovšem nově zveřejnila další fotogalerii, do které tentokrát už zahrnula také interiér. A v něm se skrývá pro budoucí majitele jedno drobné překvapení - volant z monopostu F1.

McLaren P1 GTR za 70 milionů nesmí na silnici

McLaren P1 GTR za 70 milionů nesmí na silnici

Konkrétně jde o volant, který byl použit pro speciál z roku 2008. Na volantu řidič najde všechny hlavní ovládací prvky, o kterých navíc McLaren tvrdí, že jsou rozmístěny tak, aby byly i v plném závodním tempu dobře přehledné, tedy i ve chvílích, kdy budete mít kromě jiného helmu na hlavě. Zbytku kabiny vládne karbon a výsledek má připomínat pro změnu speciály ze seriálu DTM.

Okruhový McLaren P1 GTR má tisíc koní a brutální zadní křídlo

Okruhový McLaren P1 GTR má tisíc koní a brutální zadní křídlo

McLaren P1 GTR bude nabídnut pouze zákazníkům, kteří si koupili základní P1. Těch je dohromady 375. GTR disponuje výkonem 1000 koní, má o osmdesát milimetrů větší rozchod vpředu a nižší světlou výšku. Součástí auta je i systém DRS. Očekává se, že vznikne zhruba třicet automobilů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků