McLaren odhalil parametry nástupce 650S. Láká videem plným driftů

Druhá generace Super Series od McLarenu čeká na svoji ženevskou premiéru. Britové zatím zveřejnili detaily ohledně technických parametrů, a také akční video z testování na okruhu.
McLaren odhalil parametry nástupce 650S. Láká videem plným driftů

Po debutu modelu MP4-12C, který odstartoval novou éru automobilky McLaren, byla takzvaná Super Series faceliftována v podobě 650S. Na ženevském autosalonu však budeme svědky příchodu zcela nové generace, jejíž jméno zatím nebylo oznámeno.

Všeobecně se mluví o 720S, avšak tento název zatím nebyl oficiálně potvrzen. Britové se raději chlubí technickými údaji novinky, které opravdu zaujmou.

Klepněte pro větší obrázek

Z nuly na dvě stě kilometrů za hodinu jste za volantem McLarenu za pouhých 7,8 sekundy. To je pro běžné vozy slušný výkon i na poloviční metě. Oproti předchůdci je to zlepšení o 0,7 sekundy. Ještě zajímavější je, že okruhově zaměřený model 675 LT na novinku také nestačí, byť o pouhou desetinu sekundy.

McLaren 720S: Nástupce 650S ukazuje karbonový monokok druhé generace

McLaren 720S: Nástupce 650S ukazuje karbonový monokok druhé generace

Z rychlosti 200 km/h zpět na nulu to umí za ohromujících 4,6 sekundy, přičemž potřebuje jen 117 metrů. Takový brzdný výkon je podle zástupců automobilky "téměř srovnatelný" s hypersportovní P1. Zásluhu na tomto výkonu mají modifikované karbonkeramické brzdové kotouče, které jsou ve standardní výbavě.

Brzy vyjde film o zakladateli McLarenu. Podívejte se na první trailer

Brzy vyjde film o zakladateli McLarenu. Podívejte se na první trailer

Nikoli menší zásluhu mají i pneumatiky Pirelli P Zero Corsa, které jsou pro McLaren vyráběny na míru. O tom, jakým způsobem se auto chová v zatáčkách, vám ve videu plném powerslidů poví testovací jezdec Chris Goodwin.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků