McLaren MSO HS je novým vrcholem s 688 koňmi, vznikne 25 kusů

Seznamte se s nejnovějším výtvorem britského McLarenu. I když by se podle masivních spoilerů mohlo zprvu zdát, že jde o upravený McLaren 675LT, při pohledu na boční profil zjistíte, že byl výchozím bodem model 650S.

Karoserii zdobí ohromné množství dílů z karbonu, ať už jde o střechu (kde se zároveň nachází kapsa pro přívod čerstvého vzduchu do motoru), přední nárazník, prahy či boční otvory „side blades“. Masivní křídlo na zádi vychází ze závodního McLarenu P1 GTR a dokáže fungovat jako aerodynamická brzda. Aerodynamika auta je celkově perfektní, při rychlosti 240 km/h generuje přítlak 220 kilogramů.

McLaren 675LT je lehčí a silnější sourozenec 650S s větším zadkem

McLaren 675LT je lehčí a silnější sourozenec 650S s větším zadkem

Zároveň se McLaren snažil dosáhnout co nejnižší hmotnosti. Zadní kryt motoru je z polykarbonátu a okna v interiéru jsou prý nejlehčí, co kdy vyrobili. Lehoučké jsou i kované disky, za kterými se skrývají karbon-keramické kotouče. O pohon se pak nestará nic jiného, než vidlicový osmiválec dopovaný dvěma turbodmychadly, jehož výkon činí 506 kW (688 koní), točivý moment 700 Nm je k dispozici v rozsahu od 3000 do 7000 otáček. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren opět zvyšuje laťku, model MSO HS produkuje výkon 688 koní, má skvělou aerodynamiku a nízkou hmotnost

Zajímavostí je, že je auto vybaveno trojicí kamer - dvě najdete v náraznících, třetí se nachází za řidičovým ramenem. Jsou součástí systému McLaren Track Telemetry a jak už asi tušíte, výsledkem je video obohacené o jízdní data a či mapu závodního okruhu.

Vzniknout by mělo pouhých 25 exemplářů a už teď je jisté, že se po nich jen zapráší, bez ohledu na to, jakou na ně McLaren nalepí cenovku.

Zdroj: Jalopnik.com

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků