McLaren MSO HS je novým vrcholem s 688 koňmi, vznikne 25 kusů

Seznamte se s nejnovějším výtvorem britského McLarenu. I když by se podle masivních spoilerů mohlo zprvu zdát, že jde o upravený McLaren 675LT, při pohledu na boční profil zjistíte, že byl výchozím bodem model 650S.

Karoserii zdobí ohromné množství dílů z karbonu, ať už jde o střechu (kde se zároveň nachází kapsa pro přívod čerstvého vzduchu do motoru), přední nárazník, prahy či boční otvory „side blades“. Masivní křídlo na zádi vychází ze závodního McLarenu P1 GTR a dokáže fungovat jako aerodynamická brzda. Aerodynamika auta je celkově perfektní, při rychlosti 240 km/h generuje přítlak 220 kilogramů.

McLaren 675LT je lehčí a silnější sourozenec 650S s větším zadkem

McLaren 675LT je lehčí a silnější sourozenec 650S s větším zadkem

Zároveň se McLaren snažil dosáhnout co nejnižší hmotnosti. Zadní kryt motoru je z polykarbonátu a okna v interiéru jsou prý nejlehčí, co kdy vyrobili. Lehoučké jsou i kované disky, za kterými se skrývají karbon-keramické kotouče. O pohon se pak nestará nic jiného, než vidlicový osmiválec dopovaný dvěma turbodmychadly, jehož výkon činí 506 kW (688 koní), točivý moment 700 Nm je k dispozici v rozsahu od 3000 do 7000 otáček. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren opět zvyšuje laťku, model MSO HS produkuje výkon 688 koní, má skvělou aerodynamiku a nízkou hmotnost

Zajímavostí je, že je auto vybaveno trojicí kamer - dvě najdete v náraznících, třetí se nachází za řidičovým ramenem. Jsou součástí systému McLaren Track Telemetry a jak už asi tušíte, výsledkem je video obohacené o jízdní data a či mapu závodního okruhu.

Vzniknout by mělo pouhých 25 exemplářů a už teď je jisté, že se po nich jen zapráší, bez ohledu na to, jakou na ně McLaren nalepí cenovku.

Zdroj: Jalopnik.com

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků