McLaren MSO HS je novým vrcholem s 688 koňmi, vznikne 25 kusů

Seznamte se s nejnovějším výtvorem britského McLarenu. I když by se podle masivních spoilerů mohlo zprvu zdát, že jde o upravený McLaren 675LT, při pohledu na boční profil zjistíte, že byl výchozím bodem model 650S.

Karoserii zdobí ohromné množství dílů z karbonu, ať už jde o střechu (kde se zároveň nachází kapsa pro přívod čerstvého vzduchu do motoru), přední nárazník, prahy či boční otvory „side blades“. Masivní křídlo na zádi vychází ze závodního McLarenu P1 GTR a dokáže fungovat jako aerodynamická brzda. Aerodynamika auta je celkově perfektní, při rychlosti 240 km/h generuje přítlak 220 kilogramů.

McLaren 675LT je lehčí a silnější sourozenec 650S s větším zadkem

McLaren 675LT je lehčí a silnější sourozenec 650S s větším zadkem

Zároveň se McLaren snažil dosáhnout co nejnižší hmotnosti. Zadní kryt motoru je z polykarbonátu a okna v interiéru jsou prý nejlehčí, co kdy vyrobili. Lehoučké jsou i kované disky, za kterými se skrývají karbon-keramické kotouče. O pohon se pak nestará nic jiného, než vidlicový osmiválec dopovaný dvěma turbodmychadly, jehož výkon činí 506 kW (688 koní), točivý moment 700 Nm je k dispozici v rozsahu od 3000 do 7000 otáček. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren opět zvyšuje laťku, model MSO HS produkuje výkon 688 koní, má skvělou aerodynamiku a nízkou hmotnost

Zajímavostí je, že je auto vybaveno trojicí kamer - dvě najdete v náraznících, třetí se nachází za řidičovým ramenem. Jsou součástí systému McLaren Track Telemetry a jak už asi tušíte, výsledkem je video obohacené o jízdní data a či mapu závodního okruhu.

Vzniknout by mělo pouhých 25 exemplářů a už teď je jisté, že se po nich jen zapráší, bez ohledu na to, jakou na ně McLaren nalepí cenovku.

Zdroj: Jalopnik.com

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 41 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků