McLaren MSO HS je novým vrcholem s 688 koňmi, vznikne 25 kusů

Seznamte se s nejnovějším výtvorem britského McLarenu. I když by se podle masivních spoilerů mohlo zprvu zdát, že jde o upravený McLaren 675LT, při pohledu na boční profil zjistíte, že byl výchozím bodem model 650S.

Karoserii zdobí ohromné množství dílů z karbonu, ať už jde o střechu (kde se zároveň nachází kapsa pro přívod čerstvého vzduchu do motoru), přední nárazník, prahy či boční otvory „side blades“. Masivní křídlo na zádi vychází ze závodního McLarenu P1 GTR a dokáže fungovat jako aerodynamická brzda. Aerodynamika auta je celkově perfektní, při rychlosti 240 km/h generuje přítlak 220 kilogramů.

McLaren 675LT je lehčí a silnější sourozenec 650S s větším zadkem

McLaren 675LT je lehčí a silnější sourozenec 650S s větším zadkem

Zároveň se McLaren snažil dosáhnout co nejnižší hmotnosti. Zadní kryt motoru je z polykarbonátu a okna v interiéru jsou prý nejlehčí, co kdy vyrobili. Lehoučké jsou i kované disky, za kterými se skrývají karbon-keramické kotouče. O pohon se pak nestará nic jiného, než vidlicový osmiválec dopovaný dvěma turbodmychadly, jehož výkon činí 506 kW (688 koní), točivý moment 700 Nm je k dispozici v rozsahu od 3000 do 7000 otáček. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren opět zvyšuje laťku, model MSO HS produkuje výkon 688 koní, má skvělou aerodynamiku a nízkou hmotnost

Zajímavostí je, že je auto vybaveno trojicí kamer - dvě najdete v náraznících, třetí se nachází za řidičovým ramenem. Jsou součástí systému McLaren Track Telemetry a jak už asi tušíte, výsledkem je video obohacené o jízdní data a či mapu závodního okruhu.

Vzniknout by mělo pouhých 25 exemplářů a už teď je jisté, že se po nich jen zapráší, bez ohledu na to, jakou na ně McLaren nalepí cenovku.

Zdroj: Jalopnik.com

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků