McLaren MSO HS je novým vrcholem s 688 koňmi, vznikne 25 kusů

Seznamte se s nejnovějším výtvorem britského McLarenu. I když by se podle masivních spoilerů mohlo zprvu zdát, že jde o upravený McLaren 675LT, při pohledu na boční profil zjistíte, že byl výchozím bodem model 650S.

Karoserii zdobí ohromné množství dílů z karbonu, ať už jde o střechu (kde se zároveň nachází kapsa pro přívod čerstvého vzduchu do motoru), přední nárazník, prahy či boční otvory „side blades“. Masivní křídlo na zádi vychází ze závodního McLarenu P1 GTR a dokáže fungovat jako aerodynamická brzda. Aerodynamika auta je celkově perfektní, při rychlosti 240 km/h generuje přítlak 220 kilogramů.

McLaren 675LT je lehčí a silnější sourozenec 650S s větším zadkem

McLaren 675LT je lehčí a silnější sourozenec 650S s větším zadkem

Zároveň se McLaren snažil dosáhnout co nejnižší hmotnosti. Zadní kryt motoru je z polykarbonátu a okna v interiéru jsou prý nejlehčí, co kdy vyrobili. Lehoučké jsou i kované disky, za kterými se skrývají karbon-keramické kotouče. O pohon se pak nestará nic jiného, než vidlicový osmiválec dopovaný dvěma turbodmychadly, jehož výkon činí 506 kW (688 koní), točivý moment 700 Nm je k dispozici v rozsahu od 3000 do 7000 otáček. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren opět zvyšuje laťku, model MSO HS produkuje výkon 688 koní, má skvělou aerodynamiku a nízkou hmotnost

Zajímavostí je, že je auto vybaveno trojicí kamer - dvě najdete v náraznících, třetí se nachází za řidičovým ramenem. Jsou součástí systému McLaren Track Telemetry a jak už asi tušíte, výsledkem je video obohacené o jízdní data a či mapu závodního okruhu.

Vzniknout by mělo pouhých 25 exemplářů a už teď je jisté, že se po nich jen zapráší, bez ohledu na to, jakou na ně McLaren nalepí cenovku.

Zdroj: Jalopnik.com

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

dnes | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků