McLaren MP4-12C v extrémním ladění Wheelsandmore

Ladičská společnost Wheelsandmore není příliš známá, když ale o sobě dá vědět, vždy to stojí zato…

Jak již jméno této firmy naznačuje, Wheelsandmore se specializuje na originální, působivá kola, ale čas od času postaví také speciální „showcar“. Z posledních let stojí za připomenutí třeba stavby Wheelsandmore Mercedes-Benz CLS 55 AMG nebo neméně extrémní Wheelsandmore Audi R8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C z dílen Wheelsandmore

Nyní si ale pánové vyšlápli na opravdový unikát v podobě nového supersportu McLaren MP4-12C, který je svým způsobem brutální již ve svém továrním provedení. Přesto se u Wheelsandmore rozhodli parametry dvojnásobně přeplňovaného vidlicového osmiválce s objemem 3,8 l ještě vylepšit.

McLaren MP4-12C: spasitel v detailech

McLaren MP4-12C: spasitel v detailech

Díky novému programu řídicí jednotky a vylepšenému výfukovému traktu jejich speciál dosahuje výkonu 675 koní (497 kW) a točivého momentu 640 Nm, což jsou o 67 koní (49 kW) a 40 Nm lepší hodnoty než v sériové verzi. Pokud by vám to náhodou nebylo dost, u Wheelsandmore údajně pracují také na verzi s výkonem přesahujícím 811 koní (597 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Wheelsandmore snížili světlou výšku vozu o 25 mm

Zvenčí se novinka vyznačuje bílým lakováním, matově černým podélným pruhem sahajícím přes obě kapoty a střechu, o 25 mm sníženou světlou výškou a samozřejmě také specifickými ráfky. Vpředu mají průměr 20 a vzadu 21 palců a obouvají pneumatiky Continental Sport Contact 5P.


Klepněte pro větší obrázek
Upravený McLaren MP4-12C vypadá působivě i při pohledu z profilu
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků