McLaren MP4-12C: úpravy na poslední chvíli

Automobilka McLaren oznámila, že těsně před předáním prvních vozů MP4-12C jejich majitelům na nich provede dílčí modifikace.

Model McLaren MP4-12C vloni vrátil legendární značku závodních a sportovních vozů, nesoucí jméno legendárního, v roce 1970 tragicky zesnulého závodníka, do té nejvyšší společnosti, kterou před několika lety opustil slavný třímístný supersport McLaren F1, veřejnosti představený v roce 1992. Podle všeho to vypadá, že nový McLaren MP4-12C je skutečně prvotřídním strojem, třeba v seriálu Top Gear zajel na jejich zkušební trati druhý nejlepší čas v historii, ale to podle všeho nestačí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C

Řada řidičů model MP4-12C označuje jako horší než Ferrari 458 Italia, ačkoli však jistě není slabší ani pomalejší, stížnosti putují k nedostatku svérázu a charakteru. McLaren je zkrátka jaksi sterilní, což se nyní jeho autoři rozhodli řešit. A k modifikacím sáhli takřka za pět minut dvanáct, neboť dodávky prvních vozů jejich zákazníkům mají začít již během několika dní, přesněji již tento týden. Mluvčí McLarenu v rozhovoru pro britský magazín Autocar prozradil, že mají změny směřovat především k lepší odezvě na sešlápnutí plynového pedálu a „masitějšímu“ naladění výfuku.

Konstruktéři vyměnili klapku ve výfuku, ale změna má být patrná pouze v režimu Track. Mluvší McLarenu k tomu uvedl: „Jde o detaily. Změny pocítíte pouze při rychlé jízdě na plný plyn, výkonových parametrů se nikterak nedotknou, ale vedou k nárůstu emočních prožitků během jízdy v tempu.“ Z blamáže se McLaren pokouší vykroutit s tím, že jde o plánované změny, jejichž zavedení do výroby bylo jen uspíšeno.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků