McLaren MP4-12C: úpravy na poslední chvíli

Automobilka McLaren oznámila, že těsně před předáním prvních vozů MP4-12C jejich majitelům na nich provede dílčí modifikace.

Model McLaren MP4-12C vloni vrátil legendární značku závodních a sportovních vozů, nesoucí jméno legendárního, v roce 1970 tragicky zesnulého závodníka, do té nejvyšší společnosti, kterou před několika lety opustil slavný třímístný supersport McLaren F1, veřejnosti představený v roce 1992. Podle všeho to vypadá, že nový McLaren MP4-12C je skutečně prvotřídním strojem, třeba v seriálu Top Gear zajel na jejich zkušební trati druhý nejlepší čas v historii, ale to podle všeho nestačí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C

Řada řidičů model MP4-12C označuje jako horší než Ferrari 458 Italia, ačkoli však jistě není slabší ani pomalejší, stížnosti putují k nedostatku svérázu a charakteru. McLaren je zkrátka jaksi sterilní, což se nyní jeho autoři rozhodli řešit. A k modifikacím sáhli takřka za pět minut dvanáct, neboť dodávky prvních vozů jejich zákazníkům mají začít již během několika dní, přesněji již tento týden. Mluvčí McLarenu v rozhovoru pro britský magazín Autocar prozradil, že mají změny směřovat především k lepší odezvě na sešlápnutí plynového pedálu a „masitějšímu“ naladění výfuku.

Konstruktéři vyměnili klapku ve výfuku, ale změna má být patrná pouze v režimu Track. Mluvší McLarenu k tomu uvedl: „Jde o detaily. Změny pocítíte pouze při rychlé jízdě na plný plyn, výkonových parametrů se nikterak nedotknou, ale vedou k nárůstu emočních prožitků během jízdy v tempu.“ Z blamáže se McLaren pokouší vykroutit s tím, že jde o plánované změny, jejichž zavedení do výroby bylo jen uspíšeno.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků