McLaren MP4-12C se objevil v Praze

8 komentářů

Tsro
28. července • 18:08

"Unikátní je i systém hydraulického odpružení s centrálním zásobníkem a hydraulickým válcem na každém kole. Podle Michaela Röcka „to auto miluje zatáčky, téměř se v nich nenaklání“. Lze měnit tuhost odpružení pro normální, sportovní a závodní jízdu."To jako má oblíbená Xantia Activa? Nebo co si pod tímto mám představit? Nejblíže je snad opravdu Citroën ?..

Billionaire
26. července • 15:18

Napada me min 10 aut, kterebych si koupil radsi nez tohoto Larena...
Pocinaje GTR, pres 997turbo, 456, atd.... nakonec bych se stejne vratil na zacatek, koupil to Japko a zbytek propr.cal...B-]

Kenny
26. července • 12:22

Jsem to MP4-12C asi před měsícem ohlížel. V USA ze z toho taková věda nedělá a je to normání sporťák, něco jak Ferrari. Celkově je to parádní, aj to mají docela doladěné, ty jízdní vlastnosti atd. Ale ten kokpit zejména středový panel se mi až tak nelíbil a čekal jsem že to bude o něco silnější. Tady se z toho dělá moc hogo-fogo, ale jako proč ne, taky se mi celkem líbí.

pesu
24. července • 18:39

A je to rychlejší než Hayabusa? ;-)

Dlouhan
25. července • 11:33

Rychlejsi je urcite, maximalne tak akceleraci na prvnich 100km/h zvladne Hayabusa rychleji, pak uz bych na ni rozhodne nesazel;)

JP
25. července • 14:06

No pokial viem tak hayabusa ma z 0-200 za 7,3s, takze predsa len by usla :-) No aj tak je ten McLaren pekelne rychly a skvely na trati

Bennie
24. července • 18:05

Jste si jistý, že ten velký budík uprostřed palubky je opravdu tachometr? :)))))))))

xXx
25. července • 12:18

"Přístrojové desce dominuje obrovský budík otáčkoměru s tachometrem. "

Doporučujeme

Články odjinud