McLaren MP4-12C s dalšími dílčími úpravami

Pro nadcházející modelový rok přichází model McLaren MP4-12C s dalšími vylepšeními. A to teprve necelý rok po zahájení prodejů.

Nový McLaren MP4-12C je zcela právem označován za spasitele automobilky McLaren a patří mezi nejlepší supersportovní automobily současnosti. Zahájení jeho výroby však provázely drobné obtíže, takže model MP4-12C se dočkal posledních úprav ještě těsně před předáním prvních vozů jejich zákazníkům koncem loňského července.

McLaren

McLaren MP4-12C: úpravy na poslední chvíli

Úpravy mají za cíl zlepšit dynamické vlastnosti vozů, jakož i jejich ovladatelnost a praktické využití. Osmiválcová pohonná jednotka (M838T) s přeplňováním dvěmi turbodmychadly a objemem 3,8 l dostala nový program řídicí jednotky, díky kterému dosahuje nejvyššího výkonu 625 koní (460 kW), což je o 25 koní více než dosud.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C se dočkal prvního faceliftu již po prvních měsících výroby

Průměrná spotřeba paliva zůstala zachována na hladině 11,7 l/100 km a emise CO2 dosahují hmotnosti 279 g/km. Nový program řízení pohonné jednotky se však ve spolupráci s upravenou sedmistupňovou převodovkou DSG podílí nejen na zrychlených odezvách plynového pedálu a měkčích změnách převodů, ale také na nepatrně zlepšených jízdních výkonech.

Design | Zajímavosti | Tuning | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Premiéry | McLaren

McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

Zatímco z klidu na 100 km/h McLaren MP4-12C i po modifikacích zrychlí stále za 3,1 s, rychlosti 200 km/h dosáhne za 8,8 s a hranice 300 km/h za 36,5 s, a to znamená zlepšení o 0,1 potažmo 1,0 s. Soustava ISG upravující akustický projev pohonné jednotky od této chvíle umožňuje třístupňovou regulaci napříč přednastavenými jízdními režimy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kromě jiných se změnila také barevná schémata interiéru a design litých kol

Ale dílčích modifikací na modernizovaném McLarenu MP4-12C najdeme více. Kromě upravených barevných schémat povrchu karoserie i jejího interiéru a nových litých ráfků jde především o méně viditelné, ovšem o to příjemnější prvky. Řeč je především o nové klimatizaci, otevírání dveří konvenčním tlačítkem namísto občas stávkujících dotykových senzorů a možnosti zvyšovat v rychlostech do 60 km/h světlou výšku o 40 mm vpředu a o 25 mm vzadu kvůli pohodlnějšímu překonávání retardérů a dalších nerovností vozovky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků