IMHO nejhezčí auto současnosti.
v segmentu McLarenu? tak to potom ano
Můžu se autora zeptat proč je dvouspojková převodovka považována za "nemoc"?Nějak mi nejsou jasné její nevýhody oproti manuální převodovce....¨děkuji
Protože má například daleko vyšší hmotnost než robotizovaný manuál, celkově je dvojspojka pojata spíše jako prostředek ke snížení spotřeby a zvýšení komfortu řazení, pro opravdové supersporty je lepší robotizovaná manuální převodovka, ale ta má zase neduhy v tom, že kope a není tak komfortní, ale jinak tyto vyspělé převodovky od Lamba, Ferrari atd. řadí rychleji než dvojspojka (srovnání: 60ms u Enza x 200ms GT-R)
OK, robotizovaný manuál, ale autor píše o standartním manuálu. Byl jsem zastánce manuálu ale DSG převodovky považuji za velmi zdařilé a lepší než manuál.
DSG je asi mnohem pohodlnější atd., v podstatě "automat", co nemá neduhy klasickýho automatu s hd měničem, ale manuál je taky zajímavá volba. Já si třeba manuál rád užívám, ale je to i tím V6, co se rád točí. :-)
No mám v autě taky V6 s manuálem, ale když jsem si to vyzkoušel s DSG, tak jsem musel uznat že to je velmi pěkné a pro mne lepší než manuál. Do příštího auta jsem se rozhodl pro DSG, fakt se mi to líbilo. :-)
Jestli bude fungovat jak v panamere turbo, tak to nemoc je. Daleko lepsi by byl normalni vymakany automat nez dvojspojka.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.