McLaren MP4-12C: nový supersport zná své ceny

8 komentářů

Rodrigo
25. listopadu • 13:02

IMHO nejhezčí auto současnosti.

tryrty
25. listopadu • 14:26

v segmentu McLarenu? tak to potom ano

M!
25. listopadu • 9:08

Můžu se autora zeptat proč je dvouspojková převodovka považována za "nemoc"?
Nějak mi nejsou jasné její nevýhody oproti manuální převodovce....¨
děkuji

Honza
25. listopadu • 9:30

Protože má například daleko vyšší hmotnost než robotizovaný manuál, celkově je dvojspojka pojata spíše jako prostředek ke snížení spotřeby a zvýšení komfortu řazení, pro opravdové supersporty je lepší robotizovaná manuální převodovka, ale ta má zase neduhy v tom, že kope a není tak komfortní, ale jinak tyto vyspělé převodovky od Lamba, Ferrari atd. řadí rychleji než dvojspojka (srovnání: 60ms u Enza x 200ms GT-R)

M!
26. listopadu • 9:16

OK, robotizovaný manuál, ale autor píše o standartním manuálu. Byl jsem zastánce manuálu ale DSG převodovky považuji za velmi zdařilé a lepší než manuál.

Honza
28. listopadu • 22:40

DSG je asi mnohem pohodlnější atd., v podstatě "automat", co nemá neduhy klasickýho automatu s hd měničem, ale manuál je taky zajímavá volba. Já si třeba manuál rád užívám, ale je to i tím V6, co se rád točí. :-)

M!
9. prosince • 13:59

No mám v autě taky V6 s manuálem, ale když jsem si to vyzkoušel s DSG, tak jsem musel uznat že to je velmi pěkné a pro mne lepší než manuál. Do příštího auta jsem se rozhodl pro DSG, fakt se mi to líbilo. :-)

Skyline
25. listopadu • 9:19

Jestli bude fungovat jak v panamere turbo, tak to nemoc je. Daleko lepsi by byl normalni vymakany automat nez dvojspojka.

Doporučujeme

Články odjinud