McLaren MP4-12C memoR: mentolka od Hamannu

Ladičská firma Hamann přichází s další variací na svoji stavbu memoR, tentokrát v poněkud infantilně vypadajícím zbarvení.

Společnost Hamann má mezi renomovanými ladiči automobilů nezvykle široký repertoár, který sahá od malého Fiatu 500 Abarth Hamann až po mohutné SUV Range Rover 5,0 V8 Hamann. Nyní se pánové z Hamannu opět vrátili k jednomu z nejzajímavějších supersportů současnosti, modelu McLaren MP4-12C. Také tentokrát nese jejich práce označení memoR.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C memoR v nejnovějším provedení

Pokud si vzpomínáte, vloni na jaře Hamann představil stavbu McLaren MP4-12C memoR, jež vynikala především stylistickými modifikacemi a černým lakováním s rudými doplňky na dveřích, kapotách nebo střeše. Novinka na níže připojených snímcích je do značné míry velmi podobná, změnila se především paleta odstínů, kterou nahradilo dominující bleděmodré lakování s černými doplňky.

McLaren MP4-12C jako Hamann memoR

McLaren MP4-12C jako Hamann memoR

Na první pohled si na voze všimneme sady aerodynamických doplňků včetně rozměrného předního spoileru s vestavěnými příčkami nesoucími vodorovné pásy LED denního svícení, agresivněji pojatých prahových obkladů, rozšířených blatníků, velkého přítlačného křídla na zádi nebo masivního zadního nárazníku s difuzorem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kromě nového zbarvení si všimneme několika dalších drobných zlepšení 

Oproti černo-červenému memoR z loňského května se toho tedy mnoho nezměnilo, drobné odlišnosti však zaznamenáme. Patří mezi ně upravené tvarování střešního sání vzduchu nebo upravené okraje zadního difuzoru. Středem zadního čela ústí trojice koncovek výfuků a vůz stojí na jedenadvacetipalcových ráfcích s límci barevně odpovídajícími lakování karoserie.

McLaren 12C byl vyhlášen Autem roku Středního východu

McLaren 12C byl vyhlášen Autem roku Středního východu

Interiér využívá kombinace čalounění kůží a Alcantarou v podobné barevné kombinaci jako karoserie a dekoračních obkladů ze dřeva, nebo uhlíkových kompozitů. Na mechanických částech vozu zůstalo všechno při starém, přesto vás vyjde přestavba modelu McLaren MP4-12C u Hamannu v přepočtu bezmála na 2,5 mil. Kč.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků