jako je to sice rozhodně pěkný povoz který pravděpodobně na okruhu předčí oba výše jmenované,ale pořád bych si raději koupil vette ZR1 a ještě by mi zbylo hezkých pár peněz na benzín..;-)
nějak jsem nepochopil jaký je rozdíl mezi Brake Steer a klasickým ESP a EDSa pokud tím chtěli nahradit těžký samosvorný diferenciál, nebylo by lepší použít lehký samosvorný diferenciál ?
galardo rozbije s prehladom,u italie to bude tesnejsie.nadherne auto,technicky skvost,rucna vyroba,nadherny,originalny interier, a zaroven prvy interier,ktory sa OZAJ moze chvalit inspiraciou u stihaciek (ak by chceli).skoda,ze som nezbohatol pri deleni republik ako niekto.....
S Italii to mozna bude vykonove podobny, ale tohle vypada daleko lip.
:-O:-))
Konečně!!!To je ale od nïch hezké,že si zase na nás vzpomněli.:-) To auto už na fotkách vypovídá,že to bude dobré auto.A ty parametry.Je sice o 13 km/h pomalejší,ale i tak 325 km/h je závratná rychlost.Jsem zvědavý,jak bude znít až bude vyroben.Ten starý McLaren F1 zněl jako stará amerika.:-D Tvarově je velmi hezké.Tvar karosérie zachovaly tak jak byl.Jenom zavařili světla,nařezali nové díry a nasadili nové světla.Pokud budou keramické brzdy na něm a ta úžasná automatická převodovka,tak se máme těšit na zábavu.Všechny Mercedesy se hned rozbikou,ale staré jezdilo bez problému,takže doufám,že nové taky bude bez much.Když bude mít nádrž na 90 litrů nebo kolik měl starý model,tak těch 90 litrů slupne jako malinu,když se pojede na plný výkon.90 litrů...chlamst...chcu další.Je to sice požírač kilometrů,benzínu,ale ten pocit je nádherný.:-D:-D
Natáčajú sa aj zadné kolesá, alebo sa mi len zdá, že na tej foto kde je poloos a zavesenie kolesa je aj tiahlo riadenia?
Jeste ze ted klesaji uroky z hypotek. To se hodi :-P Jen nevim, jesli vyuziju spis akce "McLaren s Liškou" nebo "Buřinku" od Spořky.
auto je to bezesporu paradni a parametry vypraska zminovanou konkurenci, verim, ze to bude na okruhu pecka a diky histori Mc F1 si to mnoho lidi koupi, cimz prinese kapital pro vyrobcu nastupce F1.Ovsem uz jenom posez do F1 LMP byl takovy zazitek, z toto je slabe kafe :(
a neptal ses, jak se s tim predjizdi, kdyz sedis uprostred a jeste na zemi? :-) asi napisu Beanovi :-)
to bohuzel neptal ono i umozneni posezeni dalo hodne prace
Dobry pomer vykon/hmotnost ma Caterham Superlight (520k/t).Od McLarenu by som cakal nieco viac ako toto auto. Nieco co by bolo aspom porovnatelne s F1 LMP
jenze u F1 LMP se necekal nastupce, bylo to spolecne dilo apod. nyni chce McLaren stati se automobilkou a jako takova musi delat neco, co es bude prodavat a co prinese penize, on vyvoj nastupce F1 bude asi kruty, ale pokud nyni prijdou v cenove realaci F430/Gallardo s vozem, co ma 600 koni, stovku za 3 s a maximalku pres 320 kmh a to se jmenem, ktere ma vahu, je uznavane a vi se ze umi, pak pripadny nastupce F1 bude poradny masakr.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.