McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

Ladičská společnost Mansory se nezalekne žádné výzvy: nyní políčila na nový supersport McLaren MP4-12C.
McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

Když už něco u Mansory postaví, stojí to zpravidla zato. Z posledních kreací jmenujme třeba „zlaté tele“ Rolls – Royce Ghost, neméně extravagantní Porsche Panamera Turbo nebo naopak poměrně usedlé, „rozesmáté“ BMW X6 M. Ale zvykli jsme si také na další extrémy, například motocykl Mansory Zapico nebo teprve před několika dny představené golfové vozítko Garia Mansory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C v úpravě Mansory se představí již za několik dní v Ženevě

Čerstvou novinkou, která se veřejnosti představí již za několik dní na autosalonu v Ženevě, se stává vylepšené provedení supersportu McLaren MP4-12C. U Mansory se soustředili na ladění dvojnásobně přeplňované šestiválcové pohonné jednotky s objemem 3,8 l, jež dostala novou výfukovou soustavu, upravené sání a přeprogramovanou řídicí jednotku.

Tuningové golfové vozítko stojí tolik co tříllitrové audi

Tuningové golfové vozítko stojí tolik co tříllitrové audi

Díky těmto úpravám McLaren od Mansory dosahuje výkonu 670 koní (493 kW) a točivého momentu 675 Nm, což je o 70 koní, resp. 75 Nm u standardního provedení, přičemž hranice nejvyšší rychlosti se posunula z 330 na 353 km/h. Připomeňme, že ještě lepších výkonů dosahuje McLaren MP4-12C v ladění Wheelsandmore.

McLaren MP4-12C v extrémním ladění Wheelsandmore

McLaren MP4-12C v extrémním ladění Wheelsandmore

Ale jelikož jde o Mansory, jistě jste nejvíce zvědavi na vylepšení karoserie. Ta dostala řadu aerodynamických prvků zvětšujících šířku karoserie o 60 mm, mezi kterými najdeme také nové nárazníky, blatníky, zpětná zrcátka i střechu. Fotografie máme k dispozici zatím pouze dvě, nicméně úprav údajně doznal také interiér s novým volantem, hliníkovými pedály a doplňky z opravdových (!) uhlíkových kompozitů.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků