McLaren, Lotus, Force India, Williams a Ferrari: monoposty pro rok 2014

Nová sezóna seriálu F1 přinese mnoho technických změn v čele se zcela novými motory. A protože se její začátek nezadržitelně blíží, začínají se objevovat první fotografie (oficiální i neoficiální), na kterých si můžeme prohlédnout, s čím budou jezdci závodit. Všechny novinky mají na první pohled jedno společné - přední část je skloněna k zemi, jak to vyžadují nová pravidla.

Honda představuje zvuk své jedna-šestky pro F1

Honda představuje zvuk své jedna-šestky pro F1

Oficiálně už svou novou zbraň představil tým McLaren. Nový vůz s označení MP4-29 odhalila dvojice Jenson Button a Kevin Magnussen. Pro nadcházející sezónu bylo nutné reagovat na řadu různých předpisů, což byl pro celý tým údajně celkem problém. Vzhledem k počtu novinek se počítá ještě s řadou průběžných úprav.

Tohle video o Formuli 1 stojí za vidění, i když vás F1 vůbec nezajímá

Tohle video o Formuli 1 stojí za vidění, i když vás F1 vůbec nezajímá

Ferrari svůj nový monopost představí v sobotu, už teď je ale jasné, že ponese označení F14 T. Název vybrali fanoušci. Na světě už je první neoficiální snímek naznačující podobu italské novinky. Pokud se ukáže, že se skutečně díváme na finální automobil, nelze než konstatovat, že vypadá podstatně lépe než speciál McLaren.

Williams pro rok 2006 zvolil motory Cosworth a pneu Bridgestone

Williams pro rok 2006 zvolil motory Cosworth a pneu Bridgestone

Do představování se zapojil také Williams. Ten vypustil do světa první počítačové obrázky monopostu FW36. Stejně jako McLaren sáhli u této stáje taktéž k hodně výraznému „nosu“. Stranou nezůstal ani tým Force India, který zveřejnil první a zatím jediný obrázek automobilu VJM07. A nakonec se svou „troškou“ do mlýna přispěchal i Lotus se speciálem E22. První snímek vypustil do světa prostřednictvím Twitteru.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků