McLaren Automotive představuje svůj první sériový elektromobil

McLaren je další automobilkou, která se pouští do výroby elektromobilů. Jde na to ovšem zcela jinak než drtivá většina konkurentů. Novinka v podobě modelu P1TM je totiž určena pro děti a na skutečný elektrický supersport této značky si tak budeme muset ještě nějakou dobu počkat.

McLaren P1 LM je závoďák na značkách pro pět vyvolených

McLaren P1 LM je závoďák na značkách pro pět vyvolených

McLaren P1TM se svým designem jasně hlásí k hypersportovnímu kupé P1, od nějž si vedle jména vypůjčil i linie své plastové karoserie a stejný systém otevírání dveří, i když by se bez něj díky absenci střechy vlastně obešel.

Vedle otevřené karoserie se novinka od skutečného P1 liší i počtem a umístěním sedadel. Je zde totiž jen jedno, které je usazeno ve středu vozítka. Za volant mohou usednout pouze řidiči mladší šesti let, kteří svůj stroj oživí tlačítkem stop/start a vedle tří rychlostí pro jízdu vpřed mají k dispozici i zpátečku.

Chtěli byste McLaren F1 s nájezdem pouze 4500 km? Jeden je k mání

Chtěli byste McLaren F1 s nájezdem pouze 4500 km? Jeden je k mání

Malý pilot si ve svém prvním supersportu může vedle závratné maximální rychlosti do 5 km/h užívat i MP3 přehrávač či realistické ovládání klimatizace. Samozřejmostí jsou automatická světla, která se rozsvítí ihned po nastartování.

McLaren P1TM má být v nabídce oficiálních prodejců značky od října letošního roku pouze v jedné jediné verzi s barvou karoserie Volcano Yellow a cenou 375 britských liber (11.775 Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 27 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků