McLaren 720S: Nástupce 650S ukazuje karbonový monokok druhé generace

Nový zástupce Super Series od McLarenu se představí na březnovém ženevském autosalonu. Britové zatím ukazují vylepšenou konstrukci novinky.
Model MP4-12C představoval znovuzrození výroby silničních supersportů značky Mclaren. Představen byl v roce 2011. Konkuroval například Ferrari 458 Italia.

McLaren se u nové generace své druhé nejvýkonnější řady soustředí především na snížení hmotnosti. Podle automobilky má pohotovostní hmotnost novinky s kódovým označením P14 dosahovat pouhých 1 283 kilogramů. Díky druhé generaci karbonového monokoku, jímž disponují všechny moderní McLareny, se inženýrům podařilo ušetřit 18 kg oproti předchůdci.

Tuning | Zajímavosti | McLaren

McLaren představuje nové prvky MSO. Tovární tuning vypadá skvěle

Zástupci britského výrobce hovoří o nejlehčím autě ve třídě. Díky nové konstrukci se má snížit těžiště, což by dále zlepšilo ovladatelnost supersportu. Vylepšený monokok má také svou praktickou stránku. I přes vyšší tuhost umožňuje snazší nastupování díky většímu otvoru dveří. Kabina navíc bude o něco širší.

Zajímavosti | Byznys | McLaren

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

Změny se odehrají také pod kapotou. Posílený čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly má disponovat výkonem 720 koní - odtud očekávané jméno 720S. Na okruhu má být novinka stejně rychlá jako doposud jediný zástupce Super Sport Series - extrémní model P1. K tomu má 720S pomoci režim Track, který podobně jako u P1 maximálně sníží světlou výšku a trvale vysune zadní spoiler.

Nový McLaren se oficiálně představí 7. března na autosalonu v Ženevě. V rámci Super Series doposud vznikly tři modely MP4-12C, 650S a 675LT, které najdete níže v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 7 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků