McLaren 720S: Nástupce 650S ukazuje karbonový monokok druhé generace

Nový zástupce Super Series od McLarenu se představí na březnovém ženevském autosalonu. Britové zatím ukazují vylepšenou konstrukci novinky.
Model MP4-12C představoval znovuzrození výroby silničních supersportů značky Mclaren. Představen byl v roce 2011. Konkuroval například Ferrari 458 Italia.

McLaren se u nové generace své druhé nejvýkonnější řady soustředí především na snížení hmotnosti. Podle automobilky má pohotovostní hmotnost novinky s kódovým označením P14 dosahovat pouhých 1 283 kilogramů. Díky druhé generaci karbonového monokoku, jímž disponují všechny moderní McLareny, se inženýrům podařilo ušetřit 18 kg oproti předchůdci.

McLaren představuje nové prvky MSO. Tovární tuning vypadá skvěle

McLaren představuje nové prvky MSO. Tovární tuning vypadá skvěle

Zástupci britského výrobce hovoří o nejlehčím autě ve třídě. Díky nové konstrukci se má snížit těžiště, což by dále zlepšilo ovladatelnost supersportu. Vylepšený monokok má také svou praktickou stránku. I přes vyšší tuhost umožňuje snazší nastupování díky většímu otvoru dveří. Kabina navíc bude o něco širší.

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

Změny se odehrají také pod kapotou. Posílený čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly má disponovat výkonem 720 koní - odtud očekávané jméno 720S. Na okruhu má být novinka stejně rychlá jako doposud jediný zástupce Super Sport Series - extrémní model P1. K tomu má 720S pomoci režim Track, který podobně jako u P1 maximálně sníží světlou výšku a trvale vysune zadní spoiler.

Nový McLaren se oficiálně představí 7. března na autosalonu v Ženevě. V rámci Super Series doposud vznikly tři modely MP4-12C, 650S a 675LT, které najdete níže v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků