McLaren 675LT je nyní k mání i ve verzi Spider. Stojí 13 milionů

Oproti modelu 650S Spider je 675LT Spider o 100 kg lehčí, suchá hmotnost stroje činí pouze 1270 kg.

McLaren se vrátil k modelu 675LT, tedy Long Tail. Původní kupé navazovalo na tradici prodlouženého aerodynamičtějšího modelu McLaren F1 z 90. let. Novinka má rovněž o 34 mm delší záď, ale přišla o střechu. Spider vás vyjde na asi 13 milionů korun, ale měli byste si pospíšit, protože po omezené dvacetikusové sérii kupé LT se doslova zaprášilo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Verze Long Tail se dočkal i otevřený Spider. Stejně jako u kupé má proti 650S vyšší výkon a lepší dynamické parametry. Zvýšila se i cenovka a to zhruba na 13 milionů korun

Pod kapotou je stejně jako v případě kupé dvakrát přeplňovaný osmiválec 3,8 l laděný na 496 kW (675 koní) v 7100 ot./min. Točivý moment dosahuje na 700 Nm v rozmezí 5000 až 6500 ot./min. Síla samozřejmě putuje na zadní kola přes dvouspojkovou sedmistupňovou převodovku. Na první rychlostní stupeň je točivý moment omezen na 600 Nm.

McLaren 540C je nový nejlevnější model značky

McLaren 540C je nový nejlevnější model značky

McLaren 675LT Spider zrychlí z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a na 200 km/h za 8,1 s. Je to sice o 0,2 s pomaleji než kupé, ale pořád je to hodnota, při které většina běžných aut ještě nejede ani stovkou. Nejvyšší rychlost je 326 km/h a pokud jde o pevnou skládací střechu, lze s ní manipulovat v rychlostech do 30 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I když má Spider o 40 kg vyšší hmotnost než kupé, na rychlosti to asi sotva poznáte. I tuhost karoserie by měla být prakticky stejná

Oproti modelu 650S Spider je 675LT Spider o 100 kg lehčí, suchá hmotnost stroje činí pouze 1270 kg. Kupé je sice o 40 kg lehčí, ale při té obrovské mase výkonu bude rozdíl proti kupé 675LT asi sotva znatelný. Navíc pevný karbonový monokok McLarenu zajišťuje srovnatelnou tuhost mezi uzavřeným kupé a otevřeným modelem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků