McLaren 675LT je nyní k mání i ve verzi Spider. Stojí 13 milionů

Oproti modelu 650S Spider je 675LT Spider o 100 kg lehčí, suchá hmotnost stroje činí pouze 1270 kg.

McLaren se vrátil k modelu 675LT, tedy Long Tail. Původní kupé navazovalo na tradici prodlouženého aerodynamičtějšího modelu McLaren F1 z 90. let. Novinka má rovněž o 34 mm delší záď, ale přišla o střechu. Spider vás vyjde na asi 13 milionů korun, ale měli byste si pospíšit, protože po omezené dvacetikusové sérii kupé LT se doslova zaprášilo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Verze Long Tail se dočkal i otevřený Spider. Stejně jako u kupé má proti 650S vyšší výkon a lepší dynamické parametry. Zvýšila se i cenovka a to zhruba na 13 milionů korun

Pod kapotou je stejně jako v případě kupé dvakrát přeplňovaný osmiválec 3,8 l laděný na 496 kW (675 koní) v 7100 ot./min. Točivý moment dosahuje na 700 Nm v rozmezí 5000 až 6500 ot./min. Síla samozřejmě putuje na zadní kola přes dvouspojkovou sedmistupňovou převodovku. Na první rychlostní stupeň je točivý moment omezen na 600 Nm.

McLaren 540C je nový nejlevnější model značky

McLaren 540C je nový nejlevnější model značky

McLaren 675LT Spider zrychlí z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a na 200 km/h za 8,1 s. Je to sice o 0,2 s pomaleji než kupé, ale pořád je to hodnota, při které většina běžných aut ještě nejede ani stovkou. Nejvyšší rychlost je 326 km/h a pokud jde o pevnou skládací střechu, lze s ní manipulovat v rychlostech do 30 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I když má Spider o 40 kg vyšší hmotnost než kupé, na rychlosti to asi sotva poznáte. I tuhost karoserie by měla být prakticky stejná

Oproti modelu 650S Spider je 675LT Spider o 100 kg lehčí, suchá hmotnost stroje činí pouze 1270 kg. Kupé je sice o 40 kg lehčí, ale při té obrovské mase výkonu bude rozdíl proti kupé 675LT asi sotva znatelný. Navíc pevný karbonový monokok McLarenu zajišťuje srovnatelnou tuhost mezi uzavřeným kupé a otevřeným modelem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků