McLaren 675LT je nyní k mání i ve verzi Spider. Stojí 13 milionů

Oproti modelu 650S Spider je 675LT Spider o 100 kg lehčí, suchá hmotnost stroje činí pouze 1270 kg.

McLaren se vrátil k modelu 675LT, tedy Long Tail. Původní kupé navazovalo na tradici prodlouženého aerodynamičtějšího modelu McLaren F1 z 90. let. Novinka má rovněž o 34 mm delší záď, ale přišla o střechu. Spider vás vyjde na asi 13 milionů korun, ale měli byste si pospíšit, protože po omezené dvacetikusové sérii kupé LT se doslova zaprášilo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Verze Long Tail se dočkal i otevřený Spider. Stejně jako u kupé má proti 650S vyšší výkon a lepší dynamické parametry. Zvýšila se i cenovka a to zhruba na 13 milionů korun

Pod kapotou je stejně jako v případě kupé dvakrát přeplňovaný osmiválec 3,8 l laděný na 496 kW (675 koní) v 7100 ot./min. Točivý moment dosahuje na 700 Nm v rozmezí 5000 až 6500 ot./min. Síla samozřejmě putuje na zadní kola přes dvouspojkovou sedmistupňovou převodovku. Na první rychlostní stupeň je točivý moment omezen na 600 Nm.

McLaren 540C je nový nejlevnější model značky

McLaren 540C je nový nejlevnější model značky

McLaren 675LT Spider zrychlí z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a na 200 km/h za 8,1 s. Je to sice o 0,2 s pomaleji než kupé, ale pořád je to hodnota, při které většina běžných aut ještě nejede ani stovkou. Nejvyšší rychlost je 326 km/h a pokud jde o pevnou skládací střechu, lze s ní manipulovat v rychlostech do 30 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I když má Spider o 40 kg vyšší hmotnost než kupé, na rychlosti to asi sotva poznáte. I tuhost karoserie by měla být prakticky stejná

Oproti modelu 650S Spider je 675LT Spider o 100 kg lehčí, suchá hmotnost stroje činí pouze 1270 kg. Kupé je sice o 40 kg lehčí, ale při té obrovské mase výkonu bude rozdíl proti kupé 675LT asi sotva znatelný. Navíc pevný karbonový monokok McLarenu zajišťuje srovnatelnou tuhost mezi uzavřeným kupé a otevřeným modelem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků