McLaren 650S jako ramenatý závodník

McLaren 650S jako ramenatý závodník

McLaren Automotive má sice ve své produkci několik okruhových verzí svých supersportů, ale jejich silniční provedení jsou dost často kritizována pro příliš uhlazený design. Liberty Walk z Japonská nabízí řešení v podobě svých úprav karoserie.

Pro McLaren 650S mají u Liberty Walk připravenu sadu karosářských dílů, s jejíž pomocí lze dosáhnout vzhledu závodního speciálu pro vytrvalostní závody. Relativně běžný splitter na přídi, nástavce prahů a difuzor pod zádí totiž doplňují extrémně široké blatníky a masivní zadní spoiler.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren 650S od Liberty Walk vypadá jako z počítačové hry, otázkou však zůstává, jestli novými díly neutrpěly jízdní vlastnosti.

Liberty Walk navíc své karosářské komponenty dodává ve dvou provedeních. První je vyrobeno ze skelnými vlákny vyztužených polymerů (FRP) a druhé je z uhlíkovými vlákny vyztužených plastů (CFRP). Tomu odpovídají rozdíly v cenách, kdy se u prvního pohybují okolo 800.000 Kč za celou sadu, zatímco u druhého kolem 900.000 Kč a za zadní křídlo se připlácí dalších 100.000 Kč.

Japonský úpravce je připraven vedle proměny karoserie pomoci i se snížením světlé výšky a výběrem vhodné sady nových kol, ale v případě motoru nechává vše v původním stavu. Přeplňovaný osmiválec o objemu 3,8 litru tak i nadále disponuje výkonem 478 kW (650 k).

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků