McLaren 570S Coupé: Nejlevnější model dá stovku za 3,2 s

Seznam kapitol
  1. McLaren 570S Coupé
  2. Fotogalerie: McLaren 570S Coupé

I automobilka McLaren má svůj základní vstupní model, který bude hrát roli „cena od...“, ovšem v tomto případě se nejedná o nějaký dýchavičný tříválec s chudou výbavou. Ve skutečnosti je to plnohodnotný supersport schopný zrychlit z 0 na 200 km/h rychleji než legendární Porsche Carrera GT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren 570S Coupé nepřináší žádnou designovou revoluci. Uvnitř čekejte spíše luxusní a komfortní výbavu. Tohle totiž není výhradně okruhový speciál, ale auto na každý den

McLaren 570S Coupé je první model nové řady Sports Series, která má obsahovat klasické silniční sportovní modely. Design odpovídá současnému jazyku značky McLaren a pod kapotou byste našli dvěma turby přeplňovaný osmiválec M838TE o objemu 3,8 l.

McLaren F1 (1992-1998): Nejrychlejší na světě

McLaren F1 (1992-1998): Nejrychlejší na světě

V McLarenu 570S Coupé je pohonná jednotka naladěna na výkon 419 kW (570 k) v 7400 ot./min. a točivý moment 600 Nm v 5000 až 6500 ot./min. Přenos výkonu zajišťuje sedmistupňový dvouspojkový automat a zadní elektronicky řízený samosvorný diferenciál.

McLaren 570S Coupé zvládne zrychlit na stovku za 3,2 sekundy a na 200 km/h už za 9,5 s. Maximální rychlost je 328 km/h. McLaren udává kombinovanou spotřebu 9,2 litru na 100 km.

McLaren prý dokáže vydělávat peníze i bez SUV

McLaren prý dokáže vydělávat peníze i bez SUV

Nový model opět využívá karbonový monokok a i s poměrně luxusní výbavou má 570S Coupé hmotnost jen 1313 kg. Automobilka tvrdí, že je to o 150 kg méně než nejbližší soupeř, ale nespecifikuje, který. Porsche 911 Turbo? Audi R8?

Zajímavostí je, že i tento základní model dostal karbon-keramické brzdy, které se ukrývají za novými odlehčenými koly. Pneumatiky Pirelli P Zero Corsa mají vpředu rozměr 225/35 R19, vzadu pak 285/35 R20.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. McLaren 570S Coupé
  2. Fotogalerie: McLaren 570S Coupé
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků