McLaren 570S Coupé: Nejlevnější model dá stovku za 3,2 s

Seznam kapitol
  1. McLaren 570S Coupé
  2. Fotogalerie: McLaren 570S Coupé

I automobilka McLaren má svůj základní vstupní model, který bude hrát roli „cena od...“, ovšem v tomto případě se nejedná o nějaký dýchavičný tříválec s chudou výbavou. Ve skutečnosti je to plnohodnotný supersport schopný zrychlit z 0 na 200 km/h rychleji než legendární Porsche Carrera GT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren 570S Coupé nepřináší žádnou designovou revoluci. Uvnitř čekejte spíše luxusní a komfortní výbavu. Tohle totiž není výhradně okruhový speciál, ale auto na každý den

McLaren 570S Coupé je první model nové řady Sports Series, která má obsahovat klasické silniční sportovní modely. Design odpovídá současnému jazyku značky McLaren a pod kapotou byste našli dvěma turby přeplňovaný osmiválec M838TE o objemu 3,8 l.

McLaren F1 (1992-1998): Nejrychlejší na světě

McLaren F1 (1992-1998): Nejrychlejší na světě

V McLarenu 570S Coupé je pohonná jednotka naladěna na výkon 419 kW (570 k) v 7400 ot./min. a točivý moment 600 Nm v 5000 až 6500 ot./min. Přenos výkonu zajišťuje sedmistupňový dvouspojkový automat a zadní elektronicky řízený samosvorný diferenciál.

McLaren 570S Coupé zvládne zrychlit na stovku za 3,2 sekundy a na 200 km/h už za 9,5 s. Maximální rychlost je 328 km/h. McLaren udává kombinovanou spotřebu 9,2 litru na 100 km.

McLaren prý dokáže vydělávat peníze i bez SUV

McLaren prý dokáže vydělávat peníze i bez SUV

Nový model opět využívá karbonový monokok a i s poměrně luxusní výbavou má 570S Coupé hmotnost jen 1313 kg. Automobilka tvrdí, že je to o 150 kg méně než nejbližší soupeř, ale nespecifikuje, který. Porsche 911 Turbo? Audi R8?

Zajímavostí je, že i tento základní model dostal karbon-keramické brzdy, které se ukrývají za novými odlehčenými koly. Pneumatiky Pirelli P Zero Corsa mají vpředu rozměr 225/35 R19, vzadu pak 285/35 R20.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. McLaren 570S Coupé
  2. Fotogalerie: McLaren 570S Coupé
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky