Mazzanti Evantra na prvním jízdním videu: 700 koní v akci

Italská společnost Mazzanti Automobili představuje sériové provedení svého nového supersportovního modelu Evantra.
Seznam kapitol
  1. Mazzanti Evantra
  2. Fotogalerie

Společnost Faralli & Mazzanti, od roku 2011 přejmenovaná na Mazzanti Automobili, byla založena v roce 2002 a nesla jméno svých zakladatelů Waltera Faralliho a Luca Mazzantiho. Tato italská firma se etablovala především jako restaurátorská dílna, ovšem zákazníkům nabízí také v malých sériích stavěné vozy vlastní konstrukce (např. Faralli & Mazzanti Vulca). Horkou novinkou se nyní stává model Evantra s uzavřenou karoserií.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazzanti Evantra svým vzhledem za očekávanými jízdními výkony nezaostává...

Tento vůz je ve vývoji již od roku 2010 a původně měl být opatřen před zadní nápravou usazeným plochým šestiválcem 3,5 l s výkonem 403 koní (296 kW) v atmosférické a 603 koní (444 kW) v přeplňované verzi. Nyní značka Mazzanti Automobili představuje konečné provedení modelu Evantra, jenž se nakonec dočkal zástavby osmiválce 7,0 l s výkonem 701 koní (516 kW) při 6 600 ot./min. Točivý moment vrcholí hodnotou 848 Nm při 4 500 ot./min.

Faralli & Mazzanti Vulca: silnější retro GT již koncem letošního roku

Na motor navazuje šestistupňová samočinná převodovka Silatronic a Evantra údajně zrychluje z 0 na 100 km/h za 3,2 s a dosáhne rychlosti přes 350 km/h. Náběh výroby byl poněkud opožděn, začít se mělo původně už v polovině roku 2012.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mazzanti Evantra
  2. Fotogalerie
Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 160 301 km
Cena: 113 000 Kč
Ford Focus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 183 807 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 159 234 km
Cena: 139 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků