Mazzanti Evantra na prvním jízdním videu: 700 koní v akci

Italská společnost Mazzanti Automobili představuje sériové provedení svého nového supersportovního modelu Evantra.
Seznam kapitol
  1. Mazzanti Evantra
  2. Fotogalerie

Společnost Faralli & Mazzanti, od roku 2011 přejmenovaná na Mazzanti Automobili, byla založena v roce 2002 a nesla jméno svých zakladatelů Waltera Faralliho a Luca Mazzantiho. Tato italská firma se etablovala především jako restaurátorská dílna, ovšem zákazníkům nabízí také v malých sériích stavěné vozy vlastní konstrukce (např. Faralli & Mazzanti Vulca). Horkou novinkou se nyní stává model Evantra s uzavřenou karoserií.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazzanti Evantra svým vzhledem za očekávanými jízdními výkony nezaostává...

Tento vůz je ve vývoji již od roku 2010 a původně měl být opatřen před zadní nápravou usazeným plochým šestiválcem 3,5 l s výkonem 403 koní (296 kW) v atmosférické a 603 koní (444 kW) v přeplňované verzi. Nyní značka Mazzanti Automobili představuje konečné provedení modelu Evantra, jenž se nakonec dočkal zástavby osmiválce 7,0 l s výkonem 701 koní (516 kW) při 6 600 ot./min. Točivý moment vrcholí hodnotou 848 Nm při 4 500 ot./min.

Faralli & Mazzanti Vulca: silnější retro GT již koncem letošního roku

Faralli & Mazzanti Vulca: silnější retro GT již koncem letošního roku

Na motor navazuje šestistupňová samočinná převodovka Silatronic a Evantra údajně zrychluje z 0 na 100 km/h za 3,2 s a dosáhne rychlosti přes 350 km/h. Náběh výroby byl poněkud opožděn, začít se mělo původně už v polovině roku 2012.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mazzanti Evantra
  2. Fotogalerie
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků