Mazzanti Evantra na prvním jízdním videu: 700 koní v akci

Italská společnost Mazzanti Automobili představuje sériové provedení svého nového supersportovního modelu Evantra.
Seznam kapitol
  1. Mazzanti Evantra
  2. Fotogalerie

Společnost Faralli & Mazzanti, od roku 2011 přejmenovaná na Mazzanti Automobili, byla založena v roce 2002 a nesla jméno svých zakladatelů Waltera Faralliho a Luca Mazzantiho. Tato italská firma se etablovala především jako restaurátorská dílna, ovšem zákazníkům nabízí také v malých sériích stavěné vozy vlastní konstrukce (např. Faralli & Mazzanti Vulca). Horkou novinkou se nyní stává model Evantra s uzavřenou karoserií.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazzanti Evantra svým vzhledem za očekávanými jízdními výkony nezaostává...

Tento vůz je ve vývoji již od roku 2010 a původně měl být opatřen před zadní nápravou usazeným plochým šestiválcem 3,5 l s výkonem 403 koní (296 kW) v atmosférické a 603 koní (444 kW) v přeplňované verzi. Nyní značka Mazzanti Automobili představuje konečné provedení modelu Evantra, jenž se nakonec dočkal zástavby osmiválce 7,0 l s výkonem 701 koní (516 kW) při 6 600 ot./min. Točivý moment vrcholí hodnotou 848 Nm při 4 500 ot./min.

Faralli & Mazzanti Vulca: silnější retro GT již koncem letošního roku

Faralli & Mazzanti Vulca: silnější retro GT již koncem letošního roku

Na motor navazuje šestistupňová samočinná převodovka Silatronic a Evantra údajně zrychluje z 0 na 100 km/h za 3,2 s a dosáhne rychlosti přes 350 km/h. Náběh výroby byl poněkud opožděn, začít se mělo původně už v polovině roku 2012.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mazzanti Evantra
  2. Fotogalerie
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků