Mazda6 Wagon vs. Škoda Superb Combi: Prostorem Superb vrací úder

Bat  |  26. 01. 2016 19:38

Kde se najednou vzalo druhe srovnani? Prvni dopadlo pravem pro Mazdu, tak je potreba to trochu zlehcit...napravit:)) Oba jsou primarne manazerske vozy, takze nejsou az tak o kufru. V Superbu se sedi pomalu na prednim skle, jen proto, aby vzadu bylo o par zbytecnych cisel vice na nohy, takze u me je jasne prohravajici i v teto discipline. I jizdne je Mazde o dve tridy jinde. Kdo jel, ten vi. Bohuzel pro Skodu.

Odpovědět  |   | 
xx  |  26. 01. 2016 22:25

tragéde

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 01. 2016 22:37

a sedel jsi v superbu ? asi ne podle toho co pises.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 01. 2016 22:50

kolik mínusovačů v těch autech jelo?
Mazda je hezčí, levnější, menší. Superb je vyvažené auto kde nic nechybí.
Já bych asi šel asi do Pasatu Alltrack. Ač se mi to píše blbě a před pár měsíci bych tohle odmítl napsat, tak Subaru Outback tady nestíhá
špička je A6 allroad, ale tam jsme cenově mimo.

Odpovědět  |   | 
lukas  |  28. 01. 2016 18:13

proc se outback nechyta? v jakych vlastnostech ci parametrech? diky

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 01. 2016 19:31

suběktivně.... po vyzkoušení a krátkém projetí....
předem uvádím, že mi nejde o nic náročného, jen vyjetí v sněhu od chalupy a pod.
kombinace jízda, pohodlí, interiér, exteriér (bez ohledu na velký rozdíl v cenách)
1. A6 Allroad
2.Passat (nebyl to alltrack (ten se mi líbí víc) jen obyč 4motion)
3.Superb 4x4
4.Outback (přiznám se, že tady mi za ty peníze fakt vadí ten interiér a ten "variátor"
5. vysluhující XC 70 (ty roky jsou znát)

mazdu jsem nezkoušel, líbí se mi exteriér, ostatně to Outback taky, ale celkově

Odpovědět  |   | 
Márty  |  27. 01. 2016 08:23

Bat: Na začátek rovnou řikám, že nejsem žádnej fanda koncernu (ba snad i naopak). Každopádně píší zde srovnávací test, který postupně zveřejní celý (předpokládám), včetně všech kapitol. Prostor a kufr dříve či později přijít musely, s ohledem na kombi určitě. Že tato kapitola přišla teďka, aby vyrovnala skóre....dejme tomu.
Zásadně nesouhlasím s trzením, že jde primárně o manažerská auta, upřímňe netušim, kde tento názor všichni berete. Stejně tak jako passat/mondeo, tak i tyhle dvě auta, si koupí někdo, kdo na to má a komu se hodí kufr a použitelné zadní sedačky.
A teďka se dostáváme k to u zásadnímu: kdo co potřebuje. Osobně nepotřebuju ani kufr, ani zadní sedačky (doslova) a rád si užiju jízdu - bral bych stopro Mazdu (ikdyž bych teda vybíral někde uplně jinde než kombík, ale chápeš...). Ale tady jsme v česku, kde každý vozí celou rodinu a týden co týden stěhuje, pak těch pár cm na zadních sedadlech, či litrů v kufru přijde vhod ne?

Odpovědět  |   | 
Adren  |  27. 01. 2016 10:09

Jo, přesně. Jako mladej jsem se těmhle autům smál. A s hondou CRX je pravidelně "školil" (jako mladej debil). A teď pokorně uznávám, že pro sportovně založenou rodinu neexistuje nic lepšího - tedy v pro mě přijatelné cenové relaci.

Je mi jasný, že ty co děti nemaj, nebo volnej čas trávěj v obchoďácích preferujou jiný hodnoty, ale pokud je rodina aspoň trochu aktivní, je to jak píše Márty - každej cm se počítá...

Odpovědět  |   | 
*1234Jasfd6&%^12-/-/12/  |  27. 01. 2016 13:43

Zajimave zjisteni, ze starej 'debil' pocita kazdy cm.

Odpovědět  |   | 
Vantage  |  28. 01. 2016 09:02

Wow, teď jsi mu to nandal. Jseš hustej borec...

OT: škoda, že na vstup na inet není žádněj filtr, kterej by tyhle dementy eliminoval

Odpovědět  |   | 
()*723du23djsd836-/*31+3:  |  28. 01. 2016 11:52

Wow, teď jsi mi to nandal. Jseš hustej borec...

OT: škoda, že na vstup na sinici není žádněj filtr, kterej by tyhle školitele eliminoval

Odpovědět  |   | 
Jarin.  |  27. 01. 2016 09:42

Snad si nemyslíš, že výkon motoru je jediné kritérium pro srovnání. Ne všichni jsou úchylní za koňmi.

Odpovědět  |   | 
Adren  |  27. 01. 2016 10:11

primárně manžerské vozy? to fakt myslíš vážně?

Odpovědět  |   | 
steny  |  27. 01. 2016 13:48

No, jasně, typickému zájemci o kombi nejde o kufr ... tvůj názor a IQ je zde irelevantní.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  28. 01. 2016 13:06

Přesně, souhlasím. Proč by měl být Superb kombi nebo Mazda kombi pouze jen manažerskou limuzínou? Já to vidím jako ideální vůz pro rodinu, která nemá hluboko do kapsy! Já bych bral toho Supa v kombíku i liftbagu hned všema deseti, ale to bude muset být ojetina a nebo musím vyhrát asi ve sportce!! Je to krásné auto a vůbec bych se za něj nestyděl. Mazda asi není špatná, ale ze servisu a cen náhradních dílů japonských značek mě nějak mrazí v zádech.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 01. 2016 14:35

Mám plno Mazd a plno roků a za 1. díly nejsou dražší a jsou na ně slevy a za 2. já těch oprav udělám 10x méně ...

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  04. 02. 2016 21:30

Ceny dílů, jak směšný od koncernistů, například na mou Mazdu 6 2.3i Wagon seženu kompletní sadu tlumičů Kayaba za směšných 3200Kč, na posranou octavii jeden zadní tlumič sachs jsme kupovali za 1800, jak levné:) Celkově se ty díly pohybujou snad i níž než na koncerny a ostatní auta, nežijeme v roce 93 kdy tu ty díly nebyli :). Pokud někdo nakupuje výhradně na autokekelly tak může povídat že na Mazdu nebo Japonce jsou drahé díly....:D

Odpovědět  |   | 
homer  |  27. 01. 2016 22:48

Manažer v kombajnu? Možná frustrovanej vedoucí...

Odpovědět  |   | 
Sparrow75  |  02. 02. 2016 10:14

Proc?

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  28. 01. 2016 13:12

Jestli kombi není o kufru, tak prosím o vysvětlení k čemu ta část vozidla slouží? Nebo je design vozidel kombi manažerský hit současnosti? Pochybuji

Odpovědět  |   | 
IH  |  26. 01. 2016 20:24

Kde jste vzali slovo "zavazadelník"? Vím, že nejste zdaleka první, kdo tento patvar používá, ale měl jsem za to, že se snažíte psát spisovně.

Odpovědět  |   | 

SuperB je skvělý auto, o tom žádná.. Ale za svoje prachy bych se hodně rozmejšlel zda koupit škodovku... Přeci jen jezdí jich mraky, za chvíli se to okouká. To u šestky nehrozí...

A navíc. Nemyslím si, že člověk co kouká po koncernu bude uvažovat nad Japoncem a naopak..

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 26. 01. 2016 20:51

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 01. 2016 22:38

co je to SuperB, copak pisete OctaviA, FabiA ?

Odpovědět  |   | 
nebo  |  27. 01. 2016 06:03

RapiD, RoomsteR, CitY a YetI.

Odpovědět  |   | 
7897Jgbshfd-/-**-/cd-23++  |  27. 01. 2016 13:44

To je Super s velkym B. Co na tom nechapes, chlupakU?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 01. 2016 21:12

Osobně dávám přednost jízdně lepšímu autu a lepšímu splynutí řidiče s autem.
Kufr Mazdy je i tak dostatečně velký, že bych asi nikdy opěradla nesklápěl (Focus kombi jsem nikdy ještě nenaplnil natolik, abych sklápěl opěradla druhé řady kvůli nedostatečnému objemu, jen z délkových důvodů převážené věci).
Mne však zarazila zdůrazněná přednost Superbu v délce zadních sedadel. Dle tabulky o závratný 1 cm delší sedáky. Nechápu, proč nebyla zdůrazněná také tato přednost u Mazdy 6, která je o tuto hodnotu má delší na předních sedadlech, a kde to je jistě podstatnější.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  28. 01. 2016 13:20

Já se musel zasmát, když jsem se dočetl že mazda je v oblasti loktů prostornější než Superb, protože je tam dle tabulky o celé 3 mm více prostoru (divím, se že tam nejsou ještě aspoň 2 desetinné místa) . Ty 3 mm jsou opravdu přepych Myslím, že to normální člověk nemůže při přesednutí z jednoho auto do druhého ani postřehnout.

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  28. 01. 2016 13:38

Hodnoty jsou v cm, nebo mm. Takze 3cm.
Nicmene sohlasim, ze to bude pusobit podobne. Svetlejsi interier muze pusobit prostorneji atp.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 01. 2016 21:29

Něco jako politická korektnost: Větší délka sedáku o 1 cm v zadní řadě se Superbu přičte k dobru, naopak ta samá délka navíc v přední řadě Mazdy ne...samozřejmě je 1 cm zanedbatelný, ale jen pro pořádek. Délka opěradla Mazdy v zadní řadě větší o 7 cm ale nestojí vůbec za zmínku, ale světe div se V článku je sice zmíněno, že někdo může preferovat velikost auta, ale větší vůz skutečně nemusí znamenat lepší...alespoň v mých očích, protože odhaduji, že 95% jízd je auto téměř prázdné. Jo, a se divím, že vůbec někdo koupí Audi A4 , když je v rámci střední třídy trpaslík, navíc předražený

Odpovědět  |   | 
Yard  |  26. 01. 2016 22:19

Obě auta jsou nádherná, Mazda u mě budí věrší emoce, přesto na ullici se spíše otočím za Superbem. Navíc cena servisu je u Mazdy přehnaná

Odpovědět  |   | 
Tomcar  |  27. 01. 2016 07:37

Mohu se zeptat s kolika mazdami jste byl v servisu? My totiž máme v rodině jak mazdu tak škodu(minulý superb) a v autorizáku se servis mazdy pohybuje kolem 5 tis. se vším, kdežto superb se poslední 2 roky nedostal pod 10 a to je o 4 roky mladší....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 01. 2016 07:52

min. 10 kusov za (predpokladam) pravidelnu prehliadku, to si snad robite....

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  27. 01. 2016 17:59

Ale blbost. To snad servisuje někde v Porsche. Naposledy jsem byl v říjnu s 2.0 TDi a 4x4 i s výměnou oleje v Haldexu a platil jsem 5800Kč. Pokud dělám standardní výměnu oleje, dostanu se pod 5K a platil jsem i méně.

Naopak, dva kolegové v práci mají Mazdu 6, model 2010-2012. Obě auta začínají rezivět, jedno z aut dokonce na střeše, to nepochopím! Klidně mínusujte, ale Mazda dodnes neumí udělat dobrou antikorozní úpravu. Nevím, jak je na tom současná šestka. Snad líp, než poslední model.

A ceny náhradních dílů? Tak to se podívejte na netu a srovnejte. Mazda je krásná, líbí se mi, ale to plivání na Škodovku od Mazda-fans je fakt směšné. Každá značka má své pro a proti.

Odpovědět  |   | 
mex  |  27. 01. 2016 18:25

Asi Mazda premyslela, proc si cechacci porad ty skodifky kupujou, kdyz tak reznou, tak si rekli, ze to zkusi taky.

Odpovědět  |   | 
Defekt  |  27. 01. 2016 19:39

Odpovědět  |   | 
Tomcar  |  27. 01. 2016 20:07

Klasický servis škoda v Hradci Králové, nejvtipnější je že ve stejném městě jezdíme na servis s audi (sice nižší třída A3 r.2013) ale to vyjde podstatně levněji. A asi se Vám bude zdát , že si vymýšlím pohádky nebo prostě máme jedinou pořádně udělanou mazdu ale až do loňska kdy jsem si všiml, že začínají kvést blatníky se rez neprojevovala více než na čemkoliv jiném (mazda 3 r. 2004)

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  28. 01. 2016 06:23

Tak v takovém případě musíte změnit servis. Servis Audi A3, i když je to nižší střední, přece nemůže být levnější než u Škodovky. Jo, já jsem taky kdysi dávno byl v servisu Škoda, kde jsem platil 13 tisíc Kč za běžnou prohlídku OII Scout. A taky jsem tam byl naposledy.

Pokud jde o tu Mazda, pak potvrzujete to, co jsem napsal já. Mazdy kvetou. Je to zcela běžný jev. Vy máte starší model, ale kolegové mají auta stará 3-4 roky. Píšete, že se rez neprojevovala více, než na čemkoliv jiném. Ale my máme v rodině i zmíněného Scouta r.v. 2007 a tam není rezavé nic. A nevšiml jsem si, že by Škodovky rezivěly, pokud se nebudeme bavit o profláknutém problému pátých dveří u staré Felicie.

Odpovědět  |   | 
Tomcar  |  28. 01. 2016 09:05

Popravdě to , že se na STK po 8 letech provozu ptají při kontrole podvozku jestli je tam auto poprvé tzn po 4ch letech je důkaz, že je rez víc než v pořádku. Prosim? Scout není rezavej vůbec? Co třeba výfuk díly podvozku? Neviděl jsem auto co by v tomdle věku nemělo ani kousek rzi, je to naprosto běžnee

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  28. 01. 2016 17:17

Kdyby se mi chtělo lézt pod auto, tak Vám udělám i fotku. Pokud tam nějaká rez je, tak minimálně. A hlavně, srovnávat rez na výfuku s rezavou karoserii, to myslíte vážně?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 01. 2016 14:41

Nelez na podovozek a vyfoť lemy a prahy a hlavně páte dveře - ty na VW kvetou až lak odpodává docelůa často. Jenže ono je to spíše o majiteli, protože to co vidíme, jsou ti majitele, co to neopraví. Normální majitel to poopravi za 1000Kč a jede se další x-let. A pokud jde o povrchovou korozi na kvalitní oceli na podvozku, tak ta je v normě. Mrkni na koleje, zreznou za týden a pak vydrží 100let. Naopak bláto, které používají šetřící automobilky povrchovou rez nechytne - prostě se rozpadne (a hlavně se ohne).

Odpovědět  |   | 
X  |  28. 01. 2016 09:34

Mazda je můj favorit, ale jeden můj kamarád lehce Ťuknul přčdek, fakt to na první pohled nešlo poznat. Víko kufru vypadalo jen jako nedovřené. oprava v autorizovaném servise 250.000 Kč. Pravda, museli vyměnit i radar (80.000)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2016 09:44

A to fakt máš pocit, že by to u jiné značky bylo levněji, pokud se mění radar a opravuje po havárii? Tím spíš, jestli to šlo v autorizáku z havarijního pojištění...
Achjo, tohle lhaní je fakt dost trapné.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 02. 2016 10:11

Radary ACC na VW-AG jsou od 5000kč

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  28. 01. 2016 10:21

Až tahle auta budou mít kolem deseti let a jejich zůstatková hodnota se bude počítat na pár desítek tisíc, tak se tyhle serepetičky stanou jejich zabijáky v podobě ekonomické totální škody. Ten radar se rozfláká skoro při každém malém ťukanci.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2016 11:31

Děsím se chvíle, kdy nám to EU nařídí povinně.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  28. 01. 2016 13:21

přesně

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 01. 2016 08:06

Na adresu superba, musim povedat ze (az na nepodarenu zadnu cas, tie smutne zadne svetla sa dali predsa len spravit lepsie) a naburane dvere (spodna cast) sa jedna o celkom pekne auto klasickych tvarov. Ako plus by som zhodnotil vacsi doraz na prakticku stranku veci, coby velky rodinny kombik, s motorom 1.6TDi (kto uz len po takomto aute moze chciet emocie), manualom a paketom pre zle cesty (tuto moznost vidim ako velku vyhodu) si to urcite viem predstavit.

Mazda je stylovejsia (to ze vyzera lepsie je snad jasne) a hlavne ma v porftoliu unikatny benzinak. Superb dovezie a odvezie, ale na mazdu (v tej spravnej verzii, rozumej benzinak), na tu by som sa tesil kazdy den A riesit to, ci sa mi do kufra pri jednom aute vojde chladnicka a v tom druhom chladnicka a ako specialny bonus a dovd na kupu este aj mala pollitrova PET....

Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 01. 2016 14:44

Kdo chce řídit - Mazdu. Kdo chce kufr - Mondeo. Kdo chce čtyřkolku - Subaru. Kdo chce limuzínu - Mercedes. Kdo chce extra silný motor - Opel. Ale co bych přiřadil k Superbu, kromě toho, že "no přece škodu" to nevím neumí nic nejlíp, vypadá opravdu simply a je drahý ... Podle mě je to svěově levná atrapa limuzíny pro indii a pro vytlačení Dacie z německa, prostě konkurent Hyunday i40 - jen v ČR se z toho dělá něco víc.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 01. 2016 16:49

To máš jednoduché, VW si koupí ten, kdo chce vyvážený mix vlastností - auto které neurazí, nenadchne a vyloženě nestrádá v žádné disciplíně. Což chce většina lidí a proto je tak oblíbený. Lidí, kteří jsou vysazení jen na jednu věc, ať už je to podvozek, motor atd., je mnohem méně.

Odpovědět  |   | 
pet  |  27. 01. 2016 09:33

ta navigace pod vetraky u skodovek je fakt sila. je tak uplne k nicemu. jinde vymysli super vecvi a tohle tak podelaji

Odpovědět  |   | 
Driver  |  27. 01. 2016 10:28

Kdybys v autech neseděl jako na hajzlu, s hlavou ve střeše, (nepíšu ležet) tak bys věděl, že zrovna tohle umístění NAVI u Supa je ideální kompromis. Není tak nízko, abys musel čumět někam do země, a není tak vysoko, abys se musel předklánět při ovládání. Je akorát, ideální kompromis (nepíšu ideální)
Columbus se ovládá jen hlasem nebo dotykem, proto nemůže být jako u Audi nahoře. Tam je už ten ovladač (touchpad) mezi sedadly a upřímně, tohle řešení s dotykovou klávesnicí je nejlepší. Zadávat třeba ulici "Buchsenburgerstrasse" hlasem nelze, počítač to prostě nerozliší a přeslechne se. Na dotykové klávesnici to napíšeš za 4sekundy (4x rychleji) a na Touchpadu za 20sekund... Jenže ten touchpad občas nerozezná symboly az 20sekund je 2minuty... Kromě toho, se přes tu obrazovku dotykem ovládá celý infotainment. Od tlumičů, řízení, motoru až po komfortní a speciální funkce, třeba telefon, emaily, sms, AndroidAuto atd... Takže kompromis u Superba není vůbec špatný, ale to bys s tím musel jezdit a né čumět na fotky....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2016 09:47

A pak vyjedeš na silnici a zjistíš, že se nemůžeš podívat třeba na tvar složité křižovatky, protože nemáš čas sklopit tu hlavu dolů, k naprosto nejhloupějí umístěné obrazovce.
V autosalónu to vypadá hezky, ale zkus to auto někdy doopravdy řídit.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  02. 02. 2016 10:21

Jezdím s tím od roku 2001 (umístění je pořád stejné) všechno vidím na maxidotu a na NAVI si pouštím filmy nebo TV když je nějaký sport... V podstatě jedu jen dle hlasových povelů a jediné co mi vadí je že to hlasové ovládání nerozezná složité názvy a musím to tam naťukat. V A6 to mam nahoře, jak bys čekal, že to bude úžasné, tak ano, je to lepší na sledování (ale rozdil je nepodstatný) ovšem ovládání v A6 je tedy zdlouhavé a vyžaduje mnohem více pozornosti. Píšu to proto, že Mazda6 to má shodné provedení, akorát bez Touchpad a to je pak už tragédie.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  27. 01. 2016 09:38

Pořád dokola ten objem kufru, který toho moc neřekne. Nový Superb jsem ještě neporovnával, ale ten starý má objem podobný, přesto se vanička z kufru Superba II vleze do kufru Mazdy a po bocích zbývá spousta místa.
To místo vzadu u Superbu je zbytečně velké a děckám vzadu ani nepodáš pití a na obelisk při velkém kraválu můžeš úplně zapomenout.
Jako manažerské auto bych viděl spíše sedany a tam je MZD větší, ale stejně manažeři v této třídě jezdí jedině za volantem a sami.

Odpovědět  |   | 
Márty  |  27. 01. 2016 11:23

Moc velký prostor pro nohy? Jasně, když máš malý dítě tak dejme tomu...ale počkej si, až mu bude 16/17 a bude mít přes 180 cm. To by ti za tyhle slova to tvoje dítko zlomilo prsty. Věř mi, ještě nedávno sme takle cestovali s rodinkou (já jako dítě, ikdyž teda poměrně vysokej) a cesta ve třech byla utrpení. Ani ve dvou nic moc, ale aspoň bych si v superbu dal nohy před sebe.
Ale ZAZE: je na každym, kdo kam a koho vozí! A co od auta očekává. A to je třeba respektovat!
Proto bych radši, kdyby redaktoři nepsali obecně závěry co je vítěz, ale napsat hezky komu by co líp sedělo.
Taky nikomu necpu, že dvoumístný kupé/zadokolka/šestiválec je nejlepší volba. Ano v mých 21 letech a pro to jak já auto využívám je to top. Pro 98% lidí nepoužitelné.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  27. 01. 2016 13:48

190 + 180 za sebe je V MZD úplně v pohodě. A děti v sedačce potřebují více místa než hošan 180.

Odpovědět  |   | 
Márty  |  27. 01. 2016 14:40

V mazdě sem neseděl, takže potvrdit ani vyvrátit nemůžu. Nicméně to furt plně nevyvrací argument o moc velkém místě :/
To s dětma se mi zdá jako kravina, ale to ať vyvrátí nějaký aktivní rodič

Odpovědět  |   | 
Honza  |  27. 01. 2016 14:51

Fakt to kravina není. Když dítě sedí v sedačce, tak má tendenci okopávat sedadlo před sebou. Nohy nemá na podlaze, ale neohnuté kolmo dopředu. Není to rozhodně nic příjemného, když vás zezadu pořád někdo kope do zad. Proto mám Mondeo a děti mě nekopou

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  27. 01. 2016 22:22

a co tak výchovná facka dítěti?
To sje necháš jen tak kopat do sedačky v autě? To je tedy výchova!!!

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  28. 01. 2016 00:32

Víš, ono do té sedačky většinou nekope schválně. Jen je prostě nemotorné. To fackováním nevyléčíš.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  27. 01. 2016 14:53

Pro děcka potřebuješ vzadu více místa, jelikož sedačka nohy děcku posune výrazně dopředu a když tam není dostatečně velká mezera, bude kopat do předního opěradla.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  28. 01. 2016 09:44

LOL. Na rodinu je nejlepší rozumně velké MPV, protože se sedí normálně jako lidi/páni a ne jak nádeník na štokrdleti 25 cm nad asfaltem. A protože se sedí přirozeně, není třeba tolik místa podélně, protože člověk sedí a ne pololeží jak někde u zubaře.

Když si koupíte pořádné auto, přestanete řešit místo na nohy. A navíc nastupování a vystupování nebude připomínat rozcvičku

Navíc do velkých MPV ještě downsizing nedorazil, takže je i z čeho vybírat a namísto šestnáctistovkového chrchla se zbytnělým turbem lze pořídit spolehlivý a výkonný motor.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  28. 01. 2016 10:23

No to MPV taky není nějaká výhra. Dávat na střechu kola nebo lyže, to už aby byl člověk přerostlý basketbalista a nebo si vozil stoličku. Celé je to vysoké, už z principu to má větší čelní odpor a tudíž spotřebu než kombi. Kufr je spíš na výšku, takže rozměrné krámy, jako vozík za kolo, se tam stejně nevejdou. Prostě každé má svoje pro a proti. Říkat, že MPV vše řeší, rozhodně není pravda.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 01. 2016 14:46

Taky nevím co majitelům MPV přináší ten obrovský prostor nad hlavou a mezi zadkem a cestou. Jen, že se to řídí z větši výšky ...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 01. 2016 09:55

Tohle si musí rozmyslet každý sám. Já osobně od auta očekávám že za jeho volantem zažiju i nějakou tu zábavu a ne že mě jen tupě odveze z bodu A do B. Mazda má vynikající motory a podvozek, je krásná a prostorná, co chtít víc. Navíc v autě většinu času jezdí člověk sám a i když někam pojedou 4 tak si s sbeou můžou vzít spoustu věcí. Naopak jsou i lidé kterým je celkem jedno jaký má auto jízdní vlastnosti nebo mají potřebu obřího kufru a pro ty je suberb dobrou volbou, ikdyž v tomhle případě dosti drahou.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  27. 01. 2016 10:27

I když se mi design pana Kabaně moc nezamlouvá, tak ve srovnání s tímto japoncem je kabaňův výtvor úplný Michelangelo Buonarroti. Superb je po všech stránkách lepší auto. Těm řidičským zážitkům od redaktorů vůbec nevěřím a odkázal bych na dlouhodobý test Mazdy 6 na autoweb.cz, kde při přímém srovnání s OII na NS zjistili, že se mazda vůbec nechytá. A byli z toho celkem opaření, protože mazdu měli na dlouhodobý test a celou dobu se v těch řidičských zážitcích rochnili a pak taková sprcha.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  27. 01. 2016 10:46

Netuším jestli to má být "jako" vtipná hláška, nebo co tím sleduješ? Protože už ten vzhled, Superb typický šedý unisex proti mazdě, která je vysloveně nádherná. Superb stěhovák proti elegantnímu a vyváženému vozu. Možná je lepší se jet projet ať to zažiješ sám. A můžeš dát odkaz na ten test, nedaří se mi ho najít.

Odpovědět  |   | 
JM  |  30. 01. 2016 07:29

Přesně řečeno, podepsal bych se pod to nejmíň tisíckrát. A to nejsem zapřísáhlý příznivec Mazdy.

Odpovědět  |   | 
Sparrow75  |  02. 02. 2016 10:26

Me se tedy líbí obě ale šel bych spis do Mazdy

Odpovědět  |   | 
Driver  |  27. 01. 2016 10:48

To je tím, že né každý jezdí jako pilot WRC a touží zažívat co největší přetížení a kumulovat adrenalin. Pokud jezdíš jako "sir plezír", tak máš jiné požadavky. Nerozlitá káva, filmy na tom velkém displayi už také začínají být luxusní a ve spojení s originál prémiovým audiosystémem, to je lepší zvuk než v kině (malý prostor a repro všude okolo). A na dálnici ty sportovní podvozky stejně nevyužiješ... Jen někde na klikaté rozbité okresce mezi stromy, (kde je limit 90kmh a při naměřených 134kmh jsi bez papírů)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 01. 2016 17:10

Hele, Zeldo, zkus mi vysvětlit, proč by měl být výtvor Kabaně malíř a sochař. Asi jsem pomalejší, ale nějak to nechápu. To kdybys napsal, že je to jako David od Michelangela Buonarrotiho, tak to bych ještě pochopil, ale takto se nějak nechytám. I když srovnávat Superba s Davidem, to chce mít opravdu pořádně zaslepené oči, případně mít to pověstné oko z Kašparovy krávy.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 01. 2016 21:28

Ach jo, Zelí, opět ses předvedl. Co tě vedlo k tvému sdělení, cituji tě:"...Superb je po všech stránkách lepší auto..". Zkoušel jsi je? A jaká kriteria jsi volil? Podle tvých dalších vět v tvém "příspěvku" to vypadá, že jsi nejel ani s jedním. Takže se raději drž v ústraní a "nekibicuj" a omez se na jednoduché +/- pod jednotlivými příspěvky...
Jinak já jsem zkoušel obě auta a své zkušenosti jsem už vyjádřil v jiných diskusích. Doporučuji jednoduché: osobně vyzkoušet a porovnat si je obě. A každý ať se potom rozhodne podle sebe. Obě auta jsou dobrou volbou a záleží jen na prioritách, vkusu a specifických požadavcích každého. Spokojenost s vybraným autem je pro majitele nade vše a je jedno, co "kecají" ostatní a jak to jiní "hodnotí".

Odpovědět  |   | 
honza  |  28. 01. 2016 00:08

Josífku, už zase někomu říkáš, co má dělat? Nezapomeň napsat padesátiřádkové dílko.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  28. 01. 2016 10:06

Snad ani nejde o to co a jak říká, ale jestli má pravdu, ne?

Odpovědět  |   | 
honza  |  29. 01. 2016 21:56

Víš, Josef Zelímu radí, že se má omezit na krátká +/- k danému článku. Tak si otevři minulý díl s M6 a Superbem o přečti si ty "krátké" +/- Josefa.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 01. 2016 14:52

Na NS je nejlepší vše, co nemá pérování, má tvrdé tlumiče, má dost široké gumy a velký výkon. Já s autem po závodní dráze nejezdím a potřebuji vyrovnávat 3D profil vozovky, jak ten pán co mě předjel s BMW do nerovnosti - pohled na ten podvozek, jak to zvládl byl perfektní. Naopak bych ocenil Darwinovou cenou to pako se Octávii, které vletělo do zatáčky 40km/h, zapíchlo se mu přední kolo a karosérie se kroutila jak hadr na holi. 3x to cuklo, 2x skočilo jako koza, ale trefil se. Já za ním jel stejnou rychlosti stejnou stopu v klidu.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  27. 01. 2016 10:38

Mě už rozesmívá to ponižování podvozku u Superba. On není nic extra, ale zase je mnohem mnohem lepší, než jsou schopnosti drtivé většiny řidičů. Málo kdo si na něj stěžuje ohledně jízdních vlastností. Když, tak někteří kritizují komfort (Pokud jezdí současně v A6, je to nebe a dudy) Ale s ohledem na cenu je to zase v pořádku. A6 stojí řekněme v obdobné výbavě dvojnásobek. No a Mazda6 jako Mondeo měly vždy podvozky nejlepší v mainstramu co do sportovních pocitů, ale upřímně to oceníte, když ta auta máte a když jedete třeba Passatem či Superbem, tak nepoznáte, že mají ty podvozky v zatáčkách "slabé" spíše si vychutnáte XDS a zase máte pocit, že to je zábava. Tahle auta jednoduše už nejsou špatná a dobrá. Všechna jsou dobrá a jestli je něco lepší než druhé, tak to třeba ocení jeden ale druhý nikoliv, třeba Vaše žena Vám bude nonstop při každé jízdě každý den ječet, že jedete rychle a máte brzdit! Takže tu Mazdu stejně oceníte jen někde na Ecce Hommo a musíte jet sami. A jak často tohle nastane?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  27. 01. 2016 10:46

Ty jsi ale driver, lepší podvozek a řízení poznáš, i když jedeš zatáčku pianko. Je to jako s muzikou. Dobrá aparatura hraje líp i potichu.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  27. 01. 2016 10:50

Souhlasím s obsahem, ale nesouhlasím s aplikací. Mazda6 není Panamera

Odpovědět  |   | 
Márty  |  27. 01. 2016 11:14

Že tebe nepustí stará samotného v autě je jedna věc, globálně to tak nefunguje. Naopak většinou vidíš auta jen s řidičem. A ve finále proč ne, přes týden si fotřík jezdí pár km do práce (podvozek oceníš ve skoro každé zatáčce / sjezdu) a o víkendu jede s rodinkou piánko na výlet.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  27. 01. 2016 10:50

Ale ono to není ponižování, prostě je jen o něco horší. Ale máš zase pravdu že drtivá většina snad ani né řidičů, ale spíš uživatelů, ocení jiné vlastnosti, kterých má Superb dostatek.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 01. 2016 14:55

Možná se už ten nový Superb nekroutí v zatáčce jako kloubový autobus, ten předtím to dělal. A na jistotě to nepřidalo.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  27. 01. 2016 10:42

Opravdu je Mazda o 10 cm nižší (viz. tabulka vnějších rozměrů)? Z fotek mi to teda tak nepřijde.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  27. 01. 2016 11:38

Jasně, místní plátky bývají zaujaté směrem ke koncernu, ale přijde mi že zdejší příznivci Mazdy si s nimi mohou ruce podat. Úplně stejné neobjektivní žvásty typu blbý podvozek, sedíš nalepený u skla... a konečný verdikt, jak je jejich modla ve všech směrech minimálně o dvě třídy výše a kecy o zaujatosti novinářů

Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 01. 2016 15:00

No jestli sedíš v tom teď už starším Superbu, více než cca 15cm od dveří, tak to musíš mít super zážitky, protože sedíš na řadící páce - to by pak i vysvětlovalo proč psát to auti jako SuperB

Odpovědět  |   | 
Adren  |  27. 01. 2016 12:29

Docela mě mrzí, že v minulém díle nezměřili hlučnost. Subjektivně se mě totiž zdála mazda na dálnici daleko hlučnější... A zajímalo by mě, jestli to byla jen nějaká odchylka v matrixu nebo je to fakt tak..

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  28. 01. 2016 06:14

Obecně to bývá zmiňováno u více modelů Mazdy v posledních letech. Já jsem se svojí Mazdou spokojený, ale jestli v něčem oproti konkurenci zaostává, tak je to hluk při dálničních rychlostech.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 01. 2016 14:58

Starý Superb je celkově tišší než Stará Mazda. To jsem často srovnával. Octavia a Fabia výjde na stejno jen více pořád hučí a bouchají a jde toho méně slyšet zvenku. Mazdy maji tišší motory, ale více zvuku z venku.

Odpovědět  |   | 
honza  |  27. 01. 2016 12:31

Stálo by za zmínku, že kdo nevozí kočárky v kufru, ale chce mít vzadu více místa, může sáhnout po M6 sedan, který má natažený rozvor o cca 8 cm ve prospěch zadních cestujících.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  27. 01. 2016 14:19

Čekal jsem, kdo to tady konečně sdělí, že ten kombík má menší rozvor a je to celkem velké téma.
To totiž přehlíží i polovina novinářů a je to celkem past.
Ale zase oproti A4 Cklasse a 3er je aspoň ten sedan vzadu použitelný.

Odpovědět  |   | 
honza  |  27. 01. 2016 18:15

Dalším příjemným bonusem sedanu M6 je, že vypadá líp než kombík. Když někdy potkám šestku, tak často právě v sedanu. Ten má opravdu šmrnc.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  28. 01. 2016 05:58

Mazda ale nabízí AWD pouze v kombíku. V tomto testu je tudíž rozměr sedanu irelevantní. Jinak souhlas, v sedanu je místa opravdu mnohem více.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  27. 01. 2016 14:06

To je komedie, jak nadnárodní koncerny utrácejí miliardy, aby vydělaly bilióny, a zákazníci nejen, že utrácí a kupují, ale ještě budou svoji značku prosazovat Berete za to od reklamního žetony, nebo co?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  27. 01. 2016 14:59

Cituji vás: "což tedy nakonec vede k menšímu prostoru pro posádku" - Přičemž v další tabulce máte, že Mazda je v předu širší a má větší sedadla
Ale to je fuk, důležitý rozdíl je v podvozku, použitých materiálech a tím pevnosti karosérie, to má vliv na bezpečnost při nárazu, ovládatelnost a nakonec i komfort jízdy.
A kdyby stála Mazda6 o 200-300 tisíc více než ten sociální zázrak, tak to srovnání má smysl. Takhle lidi jen bezmyšlenkovitě připlácí za horší auto s lepším PR.


Odpovědět  |   | 
jirka  |  27. 01. 2016 23:21

to byl test na dve veci jen o prostoru ale zadna data z jizdy atd.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  28. 01. 2016 06:05

První část testu tady byla asi před deseti dny, týkala se dynamiky a brzd. Občas tady dělají testy na pokračování, přičemž mezi jednotlivými díly uplyne dost času. Nemusíte zoufat, pokud vám nějaký díl uteče, důležitý je závěr a ten je vždy ve znamení vítězství Škody

Odpovědět  |   | 
jirka  |  28. 01. 2016 11:58

sory prehledl jsem ze je to na pokracovani

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 01. 2016 23:36

Mám od srpna 2015 Mazdu 6, benzin 2,5l v nejvyšší výbavě a automatu, najel jsem zatím 15 tis.km, ale to auto je fakt skvělé, při stejné výbavě proti Superbu o 250 tis levnější (porovnával jsem nabídky, svezl jsem se...). Od té doby co mám Mazdu si jízdu užívám!
Je to moje první Mazda, netušil jsem jak je dobrá. Kromě objemu kufru a místa pro nohy vzadu je ve všem lepší! A když chce někdo hodně místa vzadu, tak sedan má oproti kombiku o 8cm více místa na nohy - takže vzadu prakticky jako Superb! Čím lepší výbava, tím levněji vychází Mazda proti Superbu!
Opravdu nechápu, proč na silnicích nevidím mnohem více Mazd a méně Superbů!
Je to o nenáročnosti lidí a lenosti si to porovnat!

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  28. 01. 2016 06:45

Na tom motoru je nejkrásnější, že na to můžeš šlápnout a spotřeba se vleze do 8,5. Motor se projevuje tak, že posádka by pocitově řekla, že diesel musí být jasně rychlejší, ale reál je úplně naopak. Motor nezatlačí narychlo do sedačky a pak postupně vadne.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  28. 01. 2016 10:14

Nevidíš jich víc, protože je lidi ani nevyzkoušejí a radši si koupí auto podle svého "souseda" s tím prostě nemůžou udělat chybu. Nemají odvahu sami porovnat a sami se rozhodnout. Já šel po několika měsíčním zkoušení "prcků" do dvojky a v zatáčkách je to prostě paráda, když na to šlapu vejdu se do šesti, když se courám do práce tak kolem čtyř. Jsem snad jedinej v republice, kdo neví že jsem mohl mít za míň peněz dáálekolepší Fabii

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 01. 2016 15:11

Vetsina Superbu jsou fleet/sluzebni auta, tak hlavne proto...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 01. 2016 15:03

To si napsal přesně "podle svého souseda". Já se taky vždy zeptám a odpovědi jsou typu "no přece škodovku" ...

Odpovědět  |   | 
Sparrow75  |  02. 02. 2016 10:31

Klasika my mame uz roky jako firemní auta Renaulty všech tříd a tuhle se me známy ptal jak to ze nemáme Skodovky tak to je prece spravne 😃

Odpovědět  |   | 
Stan  |  28. 01. 2016 09:40

Mazda je pěkné auto, ale co do ní mám dát za motor? Když už bych se podvolil čtyřválci, tak si v Superbu užiju alespoň 280 koňový motor se skvělo dynamikou. Co si dám do Mazdy? (možná se už prodává MPS) ale zatím o tom nikde moc nepíšou...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 01. 2016 15:11

Užiju? Já když Superb, či Oktívii podobných koní mám, tak si to "užívám" jen rovně a ještě to nesmi být přes koleje, pak nestíhám kroutit volantem ... Mých "jenom" 160k na cca 1200kg se zrychlením "jen" 10 mi stačí na rozjetí, předjíždění i jízdu za hranici 200km/h. Více koni bych opravdu užil, jen kdybych často jezdil dlouhe trasy po dálnici nad 180km/h, ale to bych celkově volil i neco těžšího a tichého. Si kup starší BMW a nedělej socku s novým Superbem

Odpovědět  |   | 
Stan  |  29. 01. 2016 22:32

Octavii jsem řídil s 220 koňmi a bylo to rozhodně lepší svezení než s Mazdou, která má zrychlení na oslňujících "8". Prostě pro mě nemá Mazda motor co by mě uspokojil....

Odpovědět  |   | 
Massaraks  |  28. 01. 2016 10:29

Když pominu manažerskou kategorii, kam určitě patří Superb (Mazda 6 určitě není příliš časté manažerské auto), tak bych se rád zamyslel na co jsou auta jako Superb a Mazda 6 dobré a a na co ne. Ani jedno z obou testovaných aut není tak úplně auto do města, na vožení dětí do školky nebo na krátké jízdy na nákupy. Obě jsou to auta spíše na dlouhé cesty. Protože takové cesty jezdím, vím že potřebuji dvě základní vlastnosti: spolehlivost a pohodlí. Obě dohromady, pohodlné auto, které se mi uprostřed Rumunska rozsype nebo spolehlivé auto ve kterém budu po 1000 km rozmlácený a bolavý jsou naprd. Spotřeba je celkem důležitá ale není hlavním důvodem pro výběr. auta. Na dlouhých cestách člověk nezávodí, důležitá je jediná věc - dojet do cíle v pořádku a defenzivní, opatrná jízda je jediný recept jak přežít. Jizdní vlastnosti jsou důležité - ale ve smyslu pohodlí a bezpečnosti, to jestli vykroužím zatáčku o 0,3 vetřiny rychleji důležité není. Dynamické zrychlení při předjíždění je hodně důležitý parametr. To za kolik auto udělá z 0 na 100km už tak moc ne. Ze všech těchto hledisek mi obě auta přijdou prakticky shodná a výběr mezi oběma dost těžký. Obě auta jsou i pohledná ... takže bych si asi vybral podle dostupnosti a kvality servisu. Nicméně ten kdo má dost prostředků, by se výběrem mezi Superbem a Mazdou 6 moc nezabýval a koupil si A6, cože asi vůbec nejlepší dálkové auto co se dá koupit (též ve verzi Allroad). Ale pro středně velkou kapsu jsou obě auta prostě skvělá, i ve srovnání s Mondeem a Passatem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 01. 2016 15:16

Na dalnici ti to asi muze byt vicemene egal, ale v clenitejsim terenu (napr. cesty do Francie, Italie, Chorvatska, Skandinavie atp) mimo rooovnou dalnici te chovani auta zacne vetsinou zajimat rychle.

Odpovědět  |   | 
Massaraks  |  29. 01. 2016 18:52

Souhlasím, na tohle je Mazda lepší než Superb, ale ten rozdíl není až tak zásadní. Jinak na chorvatské hory, Skandinávii a třeba Řecko je asi nejlepší dobré SUVéčko než běžné auto.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 01. 2016 15:15

Mazda není primárně na rychle dloué přesuny, to si kup Mercedes nebo prostě něco těžkého, odhlučněného, se silným motorem a dieslem. Mazda je právě na jízdy všude a často. Staré šestky první generace (a těch tedy dnes na cestách je) too denně dokazuji, potkávám je všude.

Odpovědět  |   | 
Massaraks  |  29. 01. 2016 17:53

Starou Mazdu6, výroba 2006, jsem měl a projel s ní vekou část Evropy, včetně cesty do Norska na Nordkapp (9300km za 15 dní). Dodnes to pro mě bylo jedno z nejlepších a nejpohodlnějších aut na dlouhé cesty se kterým jsem kdy jezdil. A ano, dalo se ní jezdit všude a jezdil jsem s ní denně. Za 95000 Km ani jedna vážnější závada. Nicméně současná 6tka je o dost větší auto, a na denní cestování po Praze mi moc nesedí. Ale na Nordkapp nebo do jižní s Andalusie bych s ní klidně jel. Mercedes je určitě fantastické auto, ale nějak nemám rád jeho image, a až budu velký a bohatý tak si koupím na dlouhé cesty A6 Allroad.

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  31. 01. 2016 20:20

Proč v článku není zmíněno,že Superb má hrb v kufru po sklopení sedaček a nedá se tam tak vyspat....zatímco Mazda či jakékoliv jiné kombi má krásně rovnou ložnou plochu?a ja zapomněl..to se sem nehodí

Odpovědět  |   | 
judrboss  |  01. 02. 2016 21:09

Nechce sa mi veriť, že mazda je rýchlejšia z 0-100 a vôbec celkovo... Keď sa dá v Superbe športový režim a launch control tak asi ťažko ho dá mazda dole... Ono treba skúsiť aj tákéto veci a nie merať to v comfortnom režime alebo v režime normal... :)

Odpovědět  |   | 
peta  |  02. 02. 2016 19:49

Ahoj, Celý test je srandovní. Superb prostě musí být nejlepší auto na světě... Test podle mého srovnává nesrovnatelné, superb je koncernová skládačka , disproporční auto ( ikdyž méně než předchozí jezevčík) , místo na zadních sedadlech je v přebytku dobré k čemu ?, když do šířky pro pohodlí řidiče zase místo chybí, kufr je obrovský ale vysoký, mazda má rovou plochu a široký kufr - krásně vedle sebe uložíte věci... atd, Přístrojová deska v superbu zaspala dobu tak o jednu generaci aut - má obyčejné plasty ( žádné čalounění kůží jako v mazdě ) a displej navigace mimo přirozené zorné pole řidiče, koleno řidiče opřené o tvrdý plast ( v mazdě samozřejmě kolínko opřeno o koženné čalounění) . superb se zlepšuje ale podle mě kdo uvažuje o mazdě ani ve snu by před koupí nesrovnával se superbem.... A stran jízdních režimů - já používám ve své mazdě 6 svůj režim podle nálady , jedu klidně s rodinou nebo se projedu ostře po okreskách až mám sám husí kůži...... takže možných "režimů" má mazda co si budete přát..
PS. a když dojedu superba, který musí před zatáčkou brzdit a mě zdržuje, pomyslím si jak asi úžasné má jízdní vlastnosti, že to esíčko neprojel prostě jen tak ( jak jsem zvyklý ze své mazdy)

Odpovědět  |   | 
MKScuderia  |  02. 02. 2016 23:44

Amen bratře.

Odpovědět  |   | 
fery  |  26. 07. 2017 19:44

jel jsem na předváděčce v supu 2.0 TDI 110kw a už v malé rychlosti jsem se ptal co to má za pneu,že to je tak slyšet,a taky tomoc nejelo a startér s vozem dost kolíbal a taky byl dost slyšet,prostě sklamání-jinak jezdím 6 103Kw-chci nový vůz,ale sub.jak se mi líbil,tak zkušební jízda to zabila

Odpovědět  |   | 
psohlavec  |  12. 12. 2017 23:39

mě přijde u těhle velkejch kombíku nejdůležitější šířka na zadních sedadlech. abych tam hodil tři dětský sedačky a na to je jediný dobrý mondeo.. Kdybych si měl vybrat z těhle dvou tak jednoznačne mazdu, chvíli sem jezdil s benzínem a je to bezkonkurenčne jezdící auto a přišlo mi i pohodlnější než superb.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro