Mazda6 Wagon AWD vs. Škoda Superb Combi 4x4: Otázka priorit

140 komentářů

Matus
21. září • 20:25

Mohol by mi niekto povedat názov tej farby na Superbe?

matuS
15. února • 14:27

Nevedel by niekto porovnat hluk v interieri medzi mondeom 2.0tdci 110kw a superbom 2.0tdi 110kw?
Zaujima ma mesto a dialnica pri 150kmh.
Mondeo ma to aktivne redukovanie hluku, funguje to?
vdaka

X-Ray
13. února • 0:40

Nebudeme si nic nalhávat, Superb vítězí ve srovnávačkách napříč Evropou, takže jedno vítězství Mazdy na AutoRevue nic neznamená. Nakonec stejně rozhodnou zákazníci a vsadím se, že Sup v evropských prodejích roznese Mazdu na kopytech.
http://www.autobild.es/pruebas/comparativa-super... ...
http://www.autozeitung.de/sites/default/files/pdf/2... ...
http://autozurnal.ta3.com/motoring-porovnavame-ford... ...

Josef
13. února • 14:21

Pro X-Ray - pokud se člověk projde těmi testy a trochu popřemýšlí nad čísly/hodnotami uvedenými v tabulkách, tak zjistí následující skutečnosti:
- maximální hodnota, které v testu bylo možné dosáhnout, je 5000 bodů.
- vozy Passat a Superb získaly shodně 3187 bodů, čili 63,74 % z maximálně možného počtu bodů
- Ford získal 3073 bodů, čili 61,46% z maximálně možného počtu bodů
- Mazda získala 3070 bodů, čili 61,4% z maximálně možného počtu bodůOdchylka 5% z hodnoty 5000 bodů zohledňující vliv subjektivity je 250 bodů. Pokud se bude považovat vítěz testu za hodnotu 100%, potom 5% odchylka zohledňující vliv subjektivity činí jen 159 bodů. (Proto díky takovým malým rozdílům mohou být výsledky jiných "testů" jiné a vlastně jsou jiné, viz tento test Superbu a Mazdy v Autorevue.)
Rozdíl mezi vítězem a poraženým je 117 bodů, čili pouhá 3,67 %. Dal by se potom deklarovat podle tohoto testu objektivní závěr, že Mazda je horší ve srovnání s Passatem a Superbem o 3,67 %. Podle mne se jedná o zanedbatelný rozdíl, který se v pohodě vejde do statistické odchylky chybovosti z hlediska subjektivity testujících hodnotitelů, a proto záleží jen na každém potenciálním zájemci, pro co se rozhodne. Podle výsledku testu neudělá chybu, ať se rozhodne pro cokoliv. Já bych se osobně rozhodl pro Passata, u kterého příplatková sedadla jsou pro mne naprosto dokonalá a interiér je perfektně "vymakaný". U Superbu bohužel nelze příplatková sedadla dostat a ty, které jsem zkoušel v L&K na moji postavu nebyly dobré a interiér ve srovnání s Passatem se mi nelíbí. V Mazdě se mi sedělo lépe než v Superbu a více se mi líbilo i řízení Mazdy. Takže na druhém místě bych volil Mazdu a jako třetí Superb. S novým Mondeem nemám žádné zkušenosti. Kdyby přišlo ale na věc a nemohl si vybírat, tak by mi nevadilo ani jedno z testovaných aut. Rozdíly jsou opravu minimální a člověk si na nějaké "drobnosti/nedostatky" časem v pohodě zvykne.
Ovšem někdo jiný to může vidět úplně jinak a to je samozřejmě v pořádku. Každý má jiné vnímání a jiné priority. Proto doporučuji uvažovaná auta si vyzkoušet a teprve potom se rozhodnout.

X-Ray
13. února • 16:18

Souhlas, evropští zákazníci si auta posoudí sami podle svých kritérií a preferencí a rozhodnou svým nákupem, které je nejlepší. Zatím to vypadá na drtivé vítězství Passatu, který prodává násobky toho co konkurenti, což nějakou statistickou odchylkou těžko zpochybňovat.

Jan
11. února • 22:32

Zajímavé je cenové srovnání Suprba a M6
1. redaktor píše že stojí prakticky stejně, to bych se divil!
2. na fotkách porovnává nejvyšší výbavu Superbu L&K v kůži se střední výbavou M6, odhaduji rozdíl v pořizovací ceně 250 - 300 tis. Proč ceny redaktor neuvedl?
3. já jsem si dělal stejné srovnání vloni, M6 mi přišla lepší a zaplatil jsem za ni o 200 tis méně než mi nabízeli cenu stejně vybaveného Superba! A to nepočítám skvělé Full LED světla se zónovým automatickým zhasínání které M6 má a Superb je nenabízí.
Nesrovnával jsem 4x4 diesel, ale M6 s benzinem 2,5l v automatu a nejvyšší výbavě.
Dnes po půl roce jsem si 100% jistý, že jsem vybral dobře!

Ajtak
12. února • 12:38

až ho budeš prodávat, dostaneš za vojetýho japonce o třetinu míň než za supa. A to sevyplatí horste :-D

Mirek
12. února • 16:28

Před třemi roky jsem prodál Toyotu Corolla. Na to, že měla deset let jsem dostal 25 % pořizovací ceny. Ty budeš jistě jeden z mudrlantů, kteří tvrdí, že po zakoupení nového auta a po vyjetí z autosalonu je rázem 20% ceny fuč. Ještě jsem neviděl takovéto auto prodávat a každému takovému říkám, že beru, ať mi to auto za tu cenu sežene, když to ví tak jistě. :-D

Kankunen
12. února • 13:27

To ho bude velmi mrzet, dal o 200t míň a reálně dostane o 30t míň.

Mirek
12. února • 16:29

Se mi zdá, že se nějak chytil do vlastní pasti. :-D

Josef
12. února • 17:22

Mirku, myslím si, že se Ajtak projevil jako český "neandrtálec", který je dokonalým reprezentantem "doby kamenné" na automobilovém trhu v Česku automobilismu obecně. Jeho schemata myšlení tomu přesně odpovídají. :-) A opět nám zde o autech nenapsal nic...;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
12. února • 18:57

Já bych to tipl tak, že ho vypískali z webu o mobilních telefonech, tak si šel své zamindrákované ego léčit tady. ;-) Ostatně, sám se k tomu celkem nepokrytě přiznal. Navíc všechny, co nevlastní škodovku, nazval mentálama. Takže stačí cokoliv zkritizovat na škodovce, přestože se nemusí líbit cokoliv na konkurenci, tak je člověk automaticky mentál.
Jak může čímkoliv přispět, když přišel jen prudit. Také jsem nenašel nic k tématu testu.

Josef
12. února • 19:41

Jsem zvěda, Mirku, jestli z Ajtaka něco k tématu této diskuse nakonec vypadne.:-) Nevidím to příliš optimisticky... "Provokoval" jsem ho dost, ale asi to na něj nepůsobí, protože je přesvědčen, že ON je ten NEJCHYTŘEJŠÍ a NEJDOKONALEJŠÍ a jedině ty jeho příspěvky mají ten správný INTELIGENTNÍ náboj. :-) A přece se nebude s námi "zahazovat"...

stealth01
12. února • 9:42

Prosím tě, co je to to zónové automatické zhasínání?

honza
12. února • 10:04

Asi to bude něco jako matrix u Audi.

Antiautomat
11. února • 9:04

Hm, no nech sa na mna nik nehneva, ale superb v akejkolvej inej ako zakladnej konfiguracii (a 1.6 TDi) mi nedava zmysel. A to iste zasa mozem povedat o Mazde s benzinakom, tam je to presne opacne.

Hare Kryšna Hare Rama
11. února • 10:47

1.6 TDI je další z mnoha přešlapů Wagenu... nadstandardně poruchovej šit.

Antiautomat
11. února • 18:45

Zaujimava informacia, mne extremna poruchovost 1.6TDi zatial usla a v tom zastupe /tu suhlas/ ich motorovych pruserov mi skor pripada ako jeden z mala bezproblemovych. Je to mozno aj tym, ze je to celkovo na *pohodu* ladeny motor so sice podpriemernym vykonom, ale aspon s to nesype.Ak mame ine poznatky, sem s nimi, podla moznosti konkretne. Vdaka. /

Čechystán
11. února • 19:02

Já bych něco měl :-DMě by jako fakt stačilo např. to, že do nové Caddy už se "radši" nemontuje.Není to tak dávno, kdy jsme tu četli o bezporuchovosti a dokonalosti např. takového 2.0TDI, pak 1.4TSI s dvojitým přeplňováním, následoval perfektní 1.2TSI...Nikdo z wagen fans prostě nechtěl v dobách, kdy se už v zákulisí mluvilo a nadstandardní poruchovosti, na diskusních fórech připustit, že je to pravda. A dnes, pár let poté, se můžeme dočíst v článcích o "motorech kterým se chcete vyhnout" a hle, oni tam ty motory opravdu jsou... takže na 1.6TDI si musíme ještě nějaký ten pátek počkat.Já myslím, že by stačilo pročíst fóra, kde se schází majitelé produktů od koncernu.

Pavel F.
13. února • 21:41

Nevím, nevím, mě to spíš přijde, že nový Caddy vylezl zatím s omezenou paletou motorů a postupně se to bude rozšiřovat a 1.6 TDI se u něho nakonec objeví.
Nebo snad vidíte do rozhodovacího procesu VW, že tvrdíte, že důvodem, proč 1.6 TDI není nyní v nabídce Caddyho je jeho údajná nespolehlivost?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
15. února • 18:23

...tiez som si polozil podobnu otázku.
A je mozne, ze Caddy pojde hned priamo na 1.5TDi.

Tomáš
10. února • 20:27

musím říct téměř s jistotou, že na konkurenčních webech by Mazda nesměla vyhrát. Váš server ještě má u mě celkem respekt za články a zdá se, že i objektivní přístup. Dík za test chlapci.

Loleek
10. února • 20:46

Ano, nikde jinde by mazda nevyhrála. To přece vědí všichni, kdo pravidelně nosí čepici z alobalu proti chemtrails. A říkal to prý i Aštar Šeran....OT: jak nízké IQ musí mít ten kdo tohle napíše?

Hare Kryšna Hare Rama
11. února • 10:46

Když projdu testy, v historii, na nejznámějších webech v ČR a zaměřím se na testy ve kterých se objevila Škodovka proti "čemukoliv", tak zjistím, že téměř ve všech případech Škodovka vyhrává... a díky tomu jsem, například, přestal číst Svět motorů... Média prostě, obvykle, nepodávají pravdivé informace. Podávají pouze takové, za které zadavatel zaplatil...

Petr Maleček (dj.kure)
11. února • 13:02

Koncern zřejmě neproplatil fakturu, nebo je v prodlení / po splatnosti s platbou, tak mezi tím vznikl tento článek :-D

Jirka
11. února • 13:19

Když jsem si četl to, co tady předváděl Ajtak, říkal jsem si, co je to za agresora. Když ale čtu tady ty bláboly, musím mu dát bohužel za pravdu. Idiotů je tady opravdu příliš mnoho.
Jak si jinak vysvětlit to co napsal Tomáš, posvětil Hare Kryšna Hare Rama a nyní zazdil Petr Maleček. Jsou tito lidé opravdu tak hloupí, aby si nemohli na pár kliknutí ověřit své blábolení?
Tak jen tak zběžně:
Eflotila: octa vs astra - vítěz astra http://jdem.cz/bwtj84...
Autoforum: srovnáváak 3 aut, octa poslední http://jdem.cz/bwtj96...
Auto.cz: superb vs modeo - vítěz modeo http://jdem.cz/bwtka8... A teď mi prosím řekněte, kolik pitomců se tady ještě ukáže a bude dál blábolit?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Čechystán
11. února • 19:10

Jedna vlaštovka jaro nedělá Jyřiku B-] A navíc... v těch závěrech si každý může najít to svoje... A dávej pozor, aby Ti nepraskla žilka... ;-)

Ajtak
12. února • 12:22

Nic si z toho Jirko nedělej. Přesně si uhodl co jsem měl na mysli a to tě jednoznačně staví na inteligečním žebříčku přibližně o 100 bodů výše, než má ten pitomec co na tvůj příspěvek reagoval. Jedinej rozdíl mezi náma je v tom, že já se ani nenamáhal sem dávat ty odkazy, protože zbytek diskutujících na to nemá dostatečně vyvinutý mozek. I kdybys sem dal dalších 20 linků, budou jen blábolit jako v té předchozí reakci. Každopádně ti tleskám za pokus...

Josef
12. února • 17:24

Tak sem něco napiš, stačí těch 20 linků, abychom si udělali úsudek, co čteš a v jakých "lovištích" informací o automobilech bloudíš.;-)

arnold
10. února • 19:13

Prosim, redakce:Neslo by mit moznost hned z hlavni stranky prejit na diskuzi. V predchozi verzi na mobilu to slo. Ted musim nejdriv otevrit clanek a az potom prejit na diskuzi. Prosim.
Naopak ocenuji ze je moznost prejit na diskuzi hned nahore na strance samotneho clanku.

PepaJ
11. února • 15:11

Arnoldem o tom jim přeci jde..a taky mě to sere..

Čechysán
10. února • 15:11

Pane redaktore, nebojíte se o místo? Poslední dobou se "pravda" v médiích moc nenosí (jak vidno napříč Evropou) a vy si tu dovolíte tu svojí "pravdu" říct, bez ohledu na dlouholetou masírku o vesmírné nedostižnosti výrobků z Mladé Boleslavi...Tentokrát máte mou poklonu, snad v redakci ještě nějakou chvíli přežijete B-]

Petr Maleček (dj.kure)
11. února • 13:01

Já se obávám, že to byla zase na dlouhé roky jediná nepodplacená pravda a od tohoto článku zase pokračujeme v koncernovém HIPE...

AjtaK
10. února • 20:34

Ano, to je to, o čem jsem tu psal výše. Mentálně retardovaní lidé s přístupem na internet. Nepřečtou si článek, nepřemýšlí, jen ťukají do klávesnice texty, o kterých si myslí že jsou trendy.
Když navíc dojde ke korelaci s délkou přirození s reakcí na reklamu, vzniknou bizarní příspěvky jaké ty předvedl Čechysán... :-(smutné, opravdu smutné...

Čechystán
11. února • 7:09

Zato Ty budeš jistě výkvět soudobých elit... jistě se vzděláním v humanitním oboru a intelektem na rozdávání... gratuluji B-]

Josef
10. února • 21:36

Nebuď AjtaK | 10. 02. 2016 20:34 | [178.209.129.xxx] smutný, opravdu smutný... a konečně něco pořádného napiš, ale dej pozor na "korelaci s délkou přirození s reakcí na reklamu".;-)
Jestli sis testovaná auta, o kterých se diskutuje, osobně vyzkoušel, tak nám napiš, jak to vidíš, co tě zaujalo atp. Pokud jsi je nezkoušel, tak se nepředváděj jako "mentálně retardovaní lidé s přístupem na internet" a hlavně "nekoreluj".

AjtaK
10. února • 22:18

Pepo, pepo... o pár příspěvků výše jsi použil berličku v podobě odkazu na příspěvek někoho jiného a dalo se to vzhledem k tvému věku s přimhouřením oka tolerovat. Ale tady? Na dřeň odhalená prostoduchost jen rezonuje s bezobsažností tvého příspěvku. Opravdu jsi nepochopil na co jsem reagoval? Mám ti namalovat obrázek?

Josef
10. února • 22:42

Reakce na AjtaK | 10. 02. 2016 22:18 | [178.209.129.xxx] - já jsem ti mým příspěvkem pouze nastavil zrcadlo v podobě tvých vět, to jsi opravdu nepochopil? Ne tvé kecy není nikdo zvědavý, raději se konečně VYJÁDŘI K TÉMATU TÉTO DISKUSE a předveď tvoji kulturu příspěvků alespoň nějakým OBSAHEM a pouč nás, když jsi tak chytrý, vzdělaný a znalý. RÁDI SE PŘIUČÍME a něco zajímavého od tebe dozvíme. Zatím jsi opravdu nic nepředvedl, kromě subjektivní kritiky bez objektivních argumentů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
11. února • 13:27

Josef: nezlob se, ale za hlupáka jseš tady jednoznačně ty. Myslím že reakce Ajtaka na to co napsal tecn čechystán byla trochu arogantní, ale přesně vystihovala realitu.
Pokud někdo napíše že "pravda se v médiích nenosí" a přidá řeči o "vesmírné nedostižnosti", je to jen krok od alobalové čepice a pronásledování ještírků z dimenze gama. Jestli ti to pomaleji myslí, přečti si můj příspěvek o trochu níže spolu s přidanými odkazy, třrba ti to trochu napoví ;-)Není tedy nejmenších pochyb, že čechystán by potřeboval ústavní léčbu, ale nechápu proč s ním souhlasíš ty?

Josef
11. února • 19:08

Jirko, tvoje "jednoznačnost" je úsměvná. Použiješ 3 argumentační odkazy a myslíš si, že je to objektivní důkaz o tom, jak tomu ve skutečnosti je? Mohl bych ti sázet řadu "zajímavých" testů, ale to je zbytečné. Jen jsem si vzpomněl na "zajímavý" test, kdy se tvrdilo, že Octavia Combi má větší zavazadlový prostor jako Civic Tourer, a přitom skutečné údaje o pár litru byly ve prospěch Civicu. A vítězství Octavie z hlediska zavazadlového prostoru vůbec nebralo ohled na variabilitu, kterou má Civic objektivně větší (sklopné zadní sedačky, rovná podlaha,..atd.). Víš Jirko, nic na svět není absolutní. Podívej se na staré testy, když byl uveden na trh předchozí model Superbu, jak se o něm psalo v "superlativech", aby se později po 4-5 letech občas objevilo, že je to jinak (viz. tvůj odkaz na test superb versus Mondeo) a nekrásněji to bylo předvedeno při uvedení nového Superbu, kdy ve srovnávacích tabulkách (a v "testech") se najednou přiznávaly věci, jak ten "starý" Superb byl "nedokonalý" a jak ten nový Superb je naopak "superdokonalý".
Považuji za vhodné vrátit se k tématu této diskuse, což je současný nový Superb a Mazda.Jak jsem už psal, já jsem si vyzkoušel obě auta a rozhodně Superb není špatný, je naopak moc dobrý. Ale za tu cenu plně vybaveného modelu LK téměř 1.300.000,- lze najít jiné zajímavější alternativy. A za volantem Mazdy mne to "bavilo" víc. Nekoupil bych si ale ani jedno a ani druhé, mám něco jiného a u jiného pravděpodobně i zůstanu. Co se týče mých dlouholetých zkušeností se služební Octavií, tak ji považuji za povedené a dobré auto. Ale nic víc. Není to auto, které by člověk chytilo za srdce a bylo řidičsky tak zábavné jako některé jiné alternativní značky. To je ale přece logické, protože i v rámci koncernové politiky nabízí zábavná auta jiné koncernové značky.
Co se týče Čechystánu, tak jsem z jeho příspěvku pochopil poděkování za odvahu redaktorovi v tom, že napsal takový článek s takovým hodnocením. A to je i v souladu s tím, jak bych obě auta hodnotil i já. Proto jsem zmínil i ve svém příspěvku jinde, že se jedná o hezký článek a že redaktor odvedl dobrou práci. Nic víc a nic méně.

Ajtak
12. února • 12:28

Myslím, že toto je až k jádru odhalená debilita, kterou tady předvádí většina disktujících.
I někdo, kdo má iq pod 80 musí vidět tu trapnost úvodu. Přeloženo pro blbé:
Ty jsi sem Jirko dal tři důkazy a myslíš si že jsou to důkazy. Já sem nedám nic, ale kdybych CHTĚL, můžu jich sem dát milión opačnejch. A proto mám pravdu.Ano, tohle jsem kdysi viděl, když jsem s dětma chodil na pískoviště. Tam si takhle povídali, když jim byly 4. A většina zdejších diskutujíccích očividně na víc nemá...

pajte
12. února • 19:08

Proboha,co to tady je za picuse.

Josef
12. února • 17:14

Reakce na Ajtak | 12. 02. 2016 12:28 | [178.209.129.xxx] - krátká rekapitulace:
1. Důvod, proč jsem důrazně reagoval na Zelí, je jeho příspěvek, cituji: "Zelí | 09. 02. 2016 22:55 | [78.80.205.xxx]Kdo chce sedět v monotónním hluku a hukotu, kterého se nezbaví po celou dobu jízdy, koupí si mazdu. Jeho volba." To, že napsal naprostou hovadinu, je naprosto jasné. A těch "hovadin" v diskusích v Autorevue Zelí napsal spoustu.
2. Já jsem na Zelí reagoval s názorem, cituji: ".... Kdo se oběma "testovanými" auty svezl, tak moc dobře ví, jaké jsou mezi nimi "rozdíly". Z hlediska praktického uživatele se jedná o minimální hodnoty a "monotónní hluk a hukot", jak píše Zelí, nepozná řidič v žádném voze střední třídy, a tedy ani v Mazdě, či Mondeu apod. A ten, kdo chce "hrobové ticho", ten musí mířit do kategorie aut o 1 nebo spíše o 2 třídy výš."
3. Napsal jsem poslední reakci na tebe Ajtaku, cituji : "Reakce na AjtaK | 10. 02. 2016 22:18 | [178.209.129.xxx] - já jsem ti mým příspěvkem pouze nastavil zrcadlo v podobě tvých vět, to jsi opravdu nepochopil? Ne tvé kecy není nikdo zvědavý, raději se konečně VYJÁDŘI K TÉMATU TÉTO DISKUSE a předveď tvoji kulturu příspěvků alespoň nějakým OBSAHEM a pouč nás, když jsi tak chytrý, vzdělaný a znalý. RÁDI SE PŘIUČÍME a něco zajímavého od tebe dozvíme. Zatím jsi opravdu nic nepředvedl, kromě subjektivní kritiky bez objektivních argumentů."Myslím, si, že podle reakce Ajtak | 12. 02. 2016 12:28 | [178.209.129.xxx] naprosto stačí, aby každý poznal, co je Ajtak za MAGORA a PRUDIČE. Ajtaku, opět jsi nic nesdělil, než pouhou subjektivní kritiku bez objektivních argumentů a k tématu této diskuse o autech Superb a Mazda samozřejmě zase ani čárku...
Opakovaně jsem psal, že v Česku vládne v oblasti automobilového trhu a "automobilismu" doba kamenná, která souvisí především s kupní silou obyvatel Česka a také s jejich zažitými zvyky - když se řekne auto, tak se jim vybaví jen Škoda, kterou považují za českou značku a na Hyundai pohlíží jako na "Korejce", i když je na tom v Česku Hyundai úplně stejně jako ta Škoda. Z reakcí Ajtaka lze vyčíst, že je představitelem českých "neandrtálců", kteří prezentují tu "dobu kamennou", jak jsem výše uvedl. Jakmile takový "neandrtálec" vycítí, že mu na jeho "kost" (auto Škoda) někdo "šáhne", tak se hned "čertí". Protože jeho jediným autem ve kterém naposledy seděl (sedí), je Škoda Favorit, nebo možná Felicia, tak samozřejmě o autech nemůže nic vědět a tím o nich nemůže ani diskutovat. Jediné, co "neandrtálec" (Ajtak) dovede, je "kritizování" , "poučování" a "moralizování" a důvodem může být možná jen pouhá čecháčkovská závist ve smyslu, cituji: "Když nemohu mít pořádné auto a jezdit s ním, tak budu ty jedince, kteří si pořádná auta kupují a jezdí s nimi, pořádně prudit a otravovat." Jiné logické vysvětlení nemám. A jestli jsi Ajtaku jako "ajťák" omezen binární soustavou, tak si uvědom, že jsi vedle logické jedničky ty ta logická nula.
Ber to jako poslední provokaci k tomu, abys zde konečně napsal o autech něco pořádného, zajímavého a poučného vybroušeným odborným stylem, abychom ti potom mohli vyslovit uznání.

honza
12. února • 17:24

Josefe, já to věděl, že ty se zase rozepíšeš a budeš doporučovat někomu, co má dělat. A co kdyby sis vzal rady, které rozdáváš, k srdci a získal si respekt tím, že napíšeš (cituji): "o autech něco pořádného, zajímavého a poučného vybroušeným odborným stylem..."?

Josef
12. února • 19:29

Reakce na honza | 12. 02. 2016 17:24 | [80.251.241.xxx] - nic jsi nevěděl a vlastně ani nic nevíš. Já jsem reagoval na, cituji:
"AjtaK | 10. 02. 2016 20:34 | [178.209.129.xxx]
Ano, to je to, o čem jsem tu psal výše. Mentálně retardovaní lidé s přístupem na internet. Nepřečtou si článek, nepřemýšlí, jen ťukají do klávesnice texty, o kterých si myslí že jsou trendy.
Když navíc dojde ke korelaci s délkou přirození s reakcí na reklamu, vzniknou bizarní příspěvky jaké ty předvedl Čechysán...
smutné, opravdu smutné..."
Ajtak tímto způsobem pokračoval v několika dalších příspěvcích a nic k tématu diskuse (o Superbu a Mazdě) nesdělil a navíc si stěžoval na "odbornou" úroveň příspěvků. Proto jsem Ajtaka vyzval, ať se předvede. Kritizovat umí každý. Já jsem toho tady napsal dost. Byly to v jiných diskusích i "odbornější" články. Pokud máš zájem, můžeš si je dohledat přes vyhledávač v Autorevue. Pokud nic nenajdeš, dej vědět, něco ti překopíruji.
Jinak na tebe jsem vesměs nereagoval, protože nikdy neprojdeš celé vlákno diskuse, a proto jsi obsahem tvých příspěvků, kterými se "zapojíš" do diskuse, úplně mimo. Stačí ti to takhle polopaticky vysvětlit, nebo to mám pro tebe udělat ještě "detailněji"? ;-)

honza
12. února • 20:06

Je sice hezké, že někdy v minulosti si psal odborně k věci na téma aut, ale poslední dobou, co tu vídám tvé příspěvky, spíše než o autech píšeš o diskutérech. Přitom sám je nabádáš, aby psali o autech, což nějak nejde dohromady. Poslední odstavec je to takové dupání nožičkami, když ti někdo nastavil zrcadlo.

Josef
12. února • 22:03

Stručně a jasně honzo - já jsem si obě auta vyzkoušel a své dojmy a názory sdělil v příspěvcích v kontextu s tématem diskuse. Od tebe jsem se v tvých příspěvcích nic k tématu této diskuse nedozvěděl. Tak laskavě hoď zpátečku a své rádoby chytré komentáře věnuj raději diskutujícím, kteří k tématu ve svých příspěvcích nic nesdělili.

honza
12. února • 22:41

Na tvém místě by jsem si tvé doporučení, co mi dáváš (jak je tvým zvykem nejen u mne), ještě rozmyslel. Jeho naplněním by jsi mohl získat pocit, že se tě věnuji víc než by ti bylo libo.

Josef
12. února • 23:15

Já ti nedávám honzo žádné doporučení, jsi mi ukradený a nemám z tebe žádné pocity. To, že ti o jakoukoliv diskusi nejde a už vůbec ne o téma této diskuse (Superb a Mazda), to jsi prokázal svými příspěvky opakovaně. Jak jsem uvedl, jsi mi ukradený, piš si, co je ti "libo" a naplnit si můžeš cokoliv čímkoliv a kdykoliv podle své libo-vůle.:-) (To není doporučení, ale prosté konstatování - připomínám pro případ, že bys to honzo opět nepochopil;-))

honza
12. února • 23:41

Naopak Josefe, o auta mi jde. Snažím se jinému diskutujícímu vysvětlit, že Superb, podobně jako Mazda, má v kufru prostory zasahující do větší šíře, než je ta mezi podběhy. Když jsi ta auta zkoušel, mohl by jsi k tomu sdělit i svůj názor. Chápu, že sis toho vlákna nedostatečně všímal, protože jsi byl zaneprázdněn rozdáváním hraběcích rad. Ano, sem tam něco nechápu - třeba tvé tvrzení, že Zelí neumí číst, když očividně umí napsat text, na který ostatní umí zareagovat.

Josef
13. února • 11:15

Honzo, v té "šířce" zavazadlového prostoru jsem mým tvrzením o tom, že Zelí neumí číst, myslet a srovnávat hodnoty (pozn. a vůbec vnímat realitu...), podpořil mino jiné i Mirka. Rekapituluji:
1. Zelí napsal, cituji: "Kdo chce sedět v monotónním hluku a hukotu, kterého se nezbaví po celou dobu jízdy, koupí si mazdu. Jeho volba." To, že je to naprostá hloupost, to jsem v mých příspěvcích už komentoval a vysvětlil, a proto se nebudu opakovat.
2. Zelí napsal, cituji: "Šířka kufru u superbu bude cca 1 metr, takže u mazdy je to 136cm... mezi podběhy... tak to je unikát. Nebo redaktor neumí měřit metrem." Redaktor v článku ale napsal: "Superb získává svůj objem výškou pod roletku, kde je rozdíl plných třináct centimetrů. Šířkou mezi podběhy se Mazda Škodě vyrovná, maximální šířku dokonce dokáže nabídnout podstatně větší. Škoda využila prostory za podběhy pro uzavíratelné schránky, Mazda je nechala otevřené. Když budete chtít naložit všechno možné harampádí a na závěr uložit napříč kočárek, budou se tyto prostory hodit." Tabulka s hodnotami v článku je jednoznačná, a proto, když jsem napsal, že Zelí neumí číst, pracovat s hodnotami a myslet, tak jsem to napsal.
3. Mirek Ajtakovi ohledně jeho sdělení o šířce kufru (a Ajtakově podpoře Zelího) napsal, cituji: "Pokud si myslíš, že je příspěvek Zelího OK, kde napsal šířku mezi podběhy 136 cm, tak jsi zkrátka informačně na jeho straně.
Potom se podívej do tabulky a dočteš se, že:
Superb: šířka mezi podběhy 101 cm
Mazda 6: šířka mezi podběhy 101 cm, šířka v nejširším místě 144 cm."
4. Doplním sdělení - reakci Zelího, cituji. "Pokud neumí ještě udělat v Japonsku schránky za podběhy a mají to jako ve staré OI, tak to pak odpovídá tezi.... japonci stále dvacet let pozadu. Možná kolem roku 2025 se dají v mazdě 6 očekávat i ty schránky." Potvrzuje to opět to, že Zelí neumí číst a myslet, protože redaktor v článku napsal, cituji: "Škoda využila prostory za podběhy pro uzavíratelné schránky, Mazda je nechala otevřené. Když budete chtít naložit všechno možné harampádí a na závěr uložit napříč kočárek, budou se tyto prostory hodit." To znamená, že ten, kdo chce variabilní zavazadlový prostor, ocení Mazdu a naopak, ten, kdo chce mít auto plné schránek, ten ocení Superba. Je to otázka priorit požadavků zákazníka. V této souvislosti ale napsat to, co Zelí, že jsou "...japonci stále dvacet let pozadu", to prostě dokáže jen dement... a Zelí.A teď k těm "hraběcím radám". Co je na tom špatného, abych doporučil ověřit si všechno v reálu a podle skutečných potřeb zákazníka a informace z testů a katalogů brát pouze jako informativní? Vždyť jsem opakovaně sděloval, že i moje doporučení (rada) má pouze informativní hodnotu, a proto ať se každý rozhodne podle své libosti, hlavně aby byl spokojen. No a teď sdělím svůj názor na velikost zavazadlového prostoru. Zažil jsem v autosalonu Škoda, kde jsem čekal na opravu nějaké "prokotiny" u služební Octavie, že zákazník si přinesl velikou klec na psy, kterou potřeboval převážet v autě na výstavy psů. Byl překvapen, že ji do "největšího zavazadlového prostoru" u Škodovky nedostal. Nevím, co to bylo za klec, jestli byla normovaná, či "samovýroba", ale zákazník se divil, že neuspěl, přitom se řídil informací o největším zavazadlovém prostoru. Z toho doporučuji velkým cestovatelům shromáždit si kufry a zavazadla, která potřebují převážet a v autosalonu si to u uvažovaných aut vyzkoušet, jestli se tam zavazadla vlezou a jak jednoduše se tam naskládají. Potom se může klidně stát, že v případě Octavie může postačovat 5dvířko a nemusí připlácet za Combi. Nebo naopak zjistí, že je lepší volbou třeba velké MPV.
Pokud ale rozměry a velikost vztáhnu na zdejší testované vozy Superb a Mazdu, tak třeba mne zrovna místo na nohy vzadu vůbec nezajímá, protože tam nikdy nesedím (jsem za volantem a výjimečně na místě spolujezdce) a zavazadlový prostor mi stačí jakýkoliv od cca 470 litrů (proto nemusím u vozů střední třídy nikdy nic přeměřovat...). Někdo jiný to ale může vnímat jinak, proto je na každém, jak se rozhodne. Nemusím připomínat pravidlo, že největší neznamená současně "nejlepší". Pokud mám zájem na svižném, obratném a pohyblivém autě, tak jakékoliv setrvačné hmoty (převisy karoserie, vysoce nadstandardní rozvor, poloha těžiště vozu,...atd.) mají negativní vliv. Z toho vychází, že je vše o zhodnocení priorit a skutečných potřeb zákazníka, které ho mohou vést ke správnému rozhodnutí. Dokonalé univerzální auto, které bude špičkou na okruhu a současně špičkou v objemu převážených zavazadel, neexistuje. A že kromě vozů Škoda může v Česku uspokojit zákazníka i jiná značka, o tom snad nikdo nepochybuje. Tedy kromě fanatiků a "neandrtálců" o kterých jsem se zmínil jinde..
Ještě mne napadla taková "drobnost". Stačí sledovat v provozu na silnicích, kolika lidmi jsou obsazeny Superby. Já vidím nejčastěji pouze řidiče a výjimečně ještě spolujezdce. Takže ohromný prostor na nohy vzadu vidím jako prioritu pouze u TAXI nebo v případě "basketbalistické" rodiny 2 a více metrových dlouhánů (lteří ale stejně volí raději velké MPV). I z firmy vím, že v plném obsazení se jede v Superbu tak akorát na oběd nebo na večeři do restaurace... Takovou vzdálenost člověk na zadních sedadlech ale "přetrpí" i v Octavii, A4 nebo Lexuxu či MB céčku. A na cestování ve větším počtu osob na velké vzdálenosti jsou stejně nejlepší velká MPV jako Multivan, Chevrolet Voyager, MB Vito nebo třeba v zámoří hodně ceněná Honda Odyssey a pod.

honza
14. února • 21:30

Josef: z rozsahu tvého díla soudím, že tvá předchozí věta, že jsem ti ukradený, asi byla lživá. Kdyby byla pravdivá, nevěnoval by jsi mi tak dlouhý příspěvek. Jeho obsahem jsem se vůbec nezabýval, protože jeho rozsah zcela nepochybně přesahuje obvyklou délku potřebnou k "vybroušenému odbornému stylu" nezbytného k vysvětlení chybné metodiky použité při srovnání šíře zavazadlových prostorů.

Kankunen
12. února • 13:17

Tak to je, všichni jsou hlupáci a jen Ajeťák tomu rozumí.

Mirek
12. února • 16:22

Jestli se tak chová i normálně, tak to musí mít hodně přátel. :-D

Čechystán
11. února • 18:46

Vypadá to, že ústavní léčbu bys potřeboval spíš ty Ajťáku, teda promiň... Jirko...
Tedy pokud již z nějakého "bezpečného" ústavního zařízení nepíšeš.Ty se, milý ovčane, dozvíš pouze a jen to, co zadavatel reklamy/sponzor/atp. chce. Každý kdo jen trochu poznal, jak fungují média a odborné servery ví, že se většinou jedná o velmi závislé žblepty sepsané a nebo publikované za tučný poplatek. Z čeho by žila, že?
V českých periodikách je to porevoluční folklór, že Škoda vždy válcovala konkurenty, ačkoli zbytek Evropských serverů to viděl jinak... A pokud Ti, například, současné informace, které podávají massmedia v souvislosti v přistěhovaleckou invazí do Evropy, přidou pravdivé a nezávislé, tak bys měl vytáhnout hlavu z té své p..dele dřív, než bude pozdě... Ty ústavní léčbo B-]

matej
10. února • 13:42

No už jsem se bál, že vyměknete a toho vítěze nevyhlásíte :-O
Na copy paste katalogovém čtení na auto.cz by to bylo zcela očekáváné, ale tady, kde dofám, že ještě jsou novináři, které zajímají fakta a reálné zkušenosti, by to bylo smutné...
Superb vedl jen v prostoru a hluku. Ale to jsou devizi, které čerpá vesměs z prostoru, který je tak trochu mimo třídu. Jinak prohrál ve všem a za dynamická vycucaná čísla bych je vosolil o to víc.
Příště víc odvahy

Yard
10. února • 13:36

Rozhodnutí je jasné, nechci ani jedno! Nechci auto, které ze 100 km/h zabrzdí na 44 resp. 45 metrech! To je buďto chyba měření nebo brzdný výkon srovnatelný s auty před 50 lety... Superb 2.5 Tdi (12 let sraeé auto) má brzdnou dráhu ze stovky 37,6 metrů
Bývalý model Mazdy 6 vagon 39,6 metrů
Dacia Duster zabrzdí na 40 metrech
Range Rover sport 3,8 TDV8 s 2,7 tunami zastaví na 35,6 metrech
Nová Octavia RS 36 metrůasi na 5 webwch o autech i německých píšou hodnoty u běžných aut do 40 metrů, jen Hummer H2 měl 47 metrů (cca 3 tuny) Tak kde je chyba???

Mitch
10. února • 14:13

Chyba je u tebe. :-)) Za ideálních podmínek - sucho, letní gumy - auto samozrejme zastavi drive. Ale jestli na morké vozovce a na zimacich zastavis se svym vozem pod 40m, jsi borec.

Yard
10. února • 14:33

Podívej se na testy zimních pneu na mokru...

Márty
10. února • 15:28

A co když to měřili na zimních pneu a venku bylo krásný jarní počasí? Nebo naopak led, nebo se prostě někdo na tu silnici vysral a klouzalo to?

ObiWanKenobi
10. února • 9:44

Konecne to niekto nahlas povedal, co sa mu viac paci. Ja osobne by som sa aj cudoval, keby si redaktor vybral Superba. Automobilovi redaktori predsa radi soferuju a to Mazda zvlada proste lepsie. Bezni ludia ale maju radi pomer velkost/cena a tak radsej siahnu po Superbe, lebo maju pocit, ze dostali viac. Ale naco im je viac vzduchu v kufri, to netusim... :-)

Kony
11. února • 11:24

Jsem jen zvědavý kdy skončí ta honba za velikostí kufru. Měl jsem firemní Mondeo. A co mě nejvíce sr.lo? Velký kufr! Věčně jsem byl špinavý od zadního nárazníku. Koupíš si basu piva, pak více zabrzdíš a je ve předu kufru. A abys ji vytáhl, tak se musíš pořádně natáhnout a umažeš. Hold my Češi jsme paka. Dnes mám krátký fokus a úplně stačí.

Jirka
11. února • 13:56

Vidíš a já šel přesně obráceně. Nejdřív krátký fokus, pak přišlo první dítě a přestal stačit. Dneska je druhý a mondeo začíná být na hraně. Pokud přijde třetí, asi půjdu do galaxy. Ono je to hlavně o životním stylu, pokud jseš návštěvník obchoďáků, pak ti stačí i fiesta. My hodně cestujeme a sportujeme a tam je každej litr v kufru ceněnej :-)když jedeme v zimě nebo v létě na dovolenou, beru i střešní box :-))

Kankunen
11. února • 16:27

Mam to stejne, za chvili balim na hory.

Honziss
10. února • 9:14

Dobry test. Mazdou 6 jsem jel nekdy v lete naposled a hlucnost podvozku (na 19") nebyla nijak tragicka. Co se tyka vnitrniho prostoru, tak tam superb vede a v cechach, kde je prevazeni vzduchu v aute silna disciplina, to asi bude vyhodou.Skoda ze ani jedno auto nema slusny automat, coz by mela v teto kategorii povinnost. Ten v mazde naduziva menice a ma kratkou 6tku, DSG zas radi brzo a zabiji motor nizkymi otackami, takze auto nejede a duni.

Kankunen
10. února • 9:43

U 2,5 benzínu je šestka dost dlouhá při 160 mám 3t ot. Líbil by se 8st., aby nebyly skoky tak velké.

Honziss
10. února • 10:29

U 2.2d to bylo dost podobny, na diesel zbytecne moc otacek. V porovnani s 8ZF + 2.0d pak jeste dost velky prokluzy menice pri razeni nahoru i u vyssich rychlostnich stupnu a akceleraci. Kazdopadne, kdyz bych si sel nekdy tohe auto koupit, tak s benzinem a v manualu, coz mi prislo jako mnohem lepsi kombinace.

jiri
10. února • 10:10

mam 2.0 benzin v AT a dle meho funguje naprosto perfektne, co se vam, nezda?:-)

Kankunen
10. února • 10:50

Dvoulitr bude mít přechody kratší, tak to tak nebude vadit. Jde o to, že třeba při lehkém rozjezdu do kopce, musí třeba trojku převodovka potáhnou až k 3,5t, aby se chytl do kopce další kvalt. Ale to většina lidí vůbec nebude vnímat.

Kankunen
10. února • 6:55

Pane Dittrichu, takový závěr nečekal asi vůbec nikdo. Díky

Kankunen
10. února • 6:38

Mazda má kufr širší o 36 cm. To je rozdíl, který Superb úplně deklasuje a na rozdíl od zbytečného místa před koleny a zbytečné výšky roletky je šířka kufru plně využitelná. Trošku jsem si taky pohrál s rozměry :-P.

Zelí
10. února • 8:22

Šířka kufru u superbu bude cca 1 metr, takže u mazdy je to 136cm... mezi podběhy... tak to je unikát. Nebo redaktor neumí měřit metrem.

Mirek
10. února • 18:03

Zeldo, opakuj si před spaním každý den alespoň stokrát "nerozumím psanému textu". Možná se potom nebudeš hloupě vyjadřovat o tom, co je v testu napsáno."Šířkou mezi podběhy se Mazda Škodě vyrovná, maximální šířku dokonce dokáže nabídnout podstatně větší. Škoda využila prostory za podběhy pro uzavíratelné schránky, Mazda je nechala otevřené."Potom se podívej do tabulky a dočteš se, že:
Superb: šířka mezi podběhy 101 cm
Mazda 6: šířka mezi podběhy 101 cm, šířka v nejširším místě 144 cm.

Josef
10. února • 18:58

Zelda neumí číst, nemá čím myslet a navíc neudrží pozornost při četbě delšího textu, jak se nám jedné diskusi svěřil.;-) A s porovnáváním tabulek je Zelda též úplně mimo...:-)

AjtaK
10. února • 20:30

Je mi naprosto jasné, že mentálně jednodušší lidé mají tendence kopat trendy obětí. Proto retardovaní jedinci s oblibou vyhledávají diskuze typu Apple vs Android, Win vs Linux a na serverech tohoto typu škoda vs. svět. Lze zde narazit na dva typy lidí - vlastenci až nekriticky vyzdvihují škodovku, mentálové do ní s oblibou kopou. A to samé je i v tomto případě - v jednom z přechozích článků dostala škoda sodu za "zbytečně velkej kufr, kterej nikdo nevyužije" a podobní omezenci nyní vyzdvihují bizarní díry v kufru zvyšující jeho šířku na "vyšší číslo než má superb".Je asi naivní čekat od zdejších diskutujících nějaké inteligentní příspěvky, přesto bych je chtěl požádat, zda by nezkusili alespoň 5 sekund přemýšlet, než vyplodí nějaký nesmysl. I kdyby to mělo eliminovat jeden blábol z deseti, rozhodně by to stálo za to...
díky

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
10. února • 21:25

Reakce na AjtaK | 10. 02. 2016 20:30 | [178.209.129.xxx] - Mirek odpověděl i za mně. Jen doplním - přečti si po sobe tvůj příspěvek a "alespoň 5 sekund přemýšlej"... Pokud ti to dojde, tak možná napíšeš ještě jeden, tentokrát inteligentní obsažný a sdělný příspěvek k tématu diskuse, abychom se my "zdejší diskutující" něco nového dozvěděli a došlo tak k "eliminaci jednoho blábolu z deseti" a konečně aby "to stálo za to..." ;-)

AjtaK
10. února • 22:15

Opakovat výtky k inteligenci přispívajících, je jako nošení sov do Atén, ale nedá mi nepoznamenat, jinou skutečnost. Je smutné sledovat, jak upadá porozumnění psanému textu. A Josefa neomlouvá ano to, že se trapně pokusil využít berličku typu "mirek odpověděl za mě". Pepo, naposledy bylo akceptovatelné, když za tebe ve školce někdo řekl paní učitelce kolik je 1+1. Pokud nevíš jak prezentovat své myšlenky, zkus blesk.cz, tam tvé příspěvky zapadnou do mírného nadprůměru a budeš i spokojen i ty...

Josef
10. února • 22:30

Reakce na AjtaK | 10. 02. 2016 22:15 | [178.209.129.xxx] - nějak nám "zelnatíš" - neumíš číst, vnímat, myslet.... Já jsem se už dnes k tématu diskuse (k článku) vyjádřil, to ti ale uniklo, že? Pro tebe to tedy zopakuji:
"K tématu diskuse, k článku, lze dodat, že je hezky napsaný a každý si z něj může vzít pár objektivních informací, které si může jednoduše ověřit tím, že si auta vyzkouší. Co člověk, to originál a každý má vnímání nastavené jinak. Jeden slyší každé lupnutí nebo i minimální šum a druhý neslyší vůbec nic. Se sedadly je to podobné - prckovi (krátkonožkovi) je velká délka sedáků spíš na obtíž. A velikost auta? Třeba "obr" s více jak 2 m výšky a 150 kg hmotnosti bude považovat Supa i Mazdu za malá a nepohodlná auta, do kterých se mu špatně nastupuje, a zvolí raději Multivana nebo MB Vito a pod. A tak dále...
Kdo se oběma "testovanými" auty svezl, tak moc dobře ví, jaké jsou mezi nimi "rozdíly". Z hlediska praktického uživatele se jedná o minimální hodnoty a "monotónní hluk a hukot", jak píše Zelí, nepozná řidič v žádném voze střední třídy, a tedy ani v Mazdě, či Mondeu apod. A ten, kdo chce "hrobové ticho", ten musí mířit do kategorie aut o 1 nebo spíše o 2 třídy výš."Poznámka na konec, já jsem se podíval na všechny tvé dnešní "inteligentní" příspěvky, které tě dokonale reprezentují. Prokazují, že pokud by Eifellovka byla tak vysoká, jak jsi omezený, tak ti nesahá ani po kolena.

AjtaK
10. února • 22:39

Hele, pepíku. Snaha o kritiku je přínosná. Ale když si přečtu tvůj příspěvek začínající slovy "Zelda neumí...", mám trochu obavu, jestli tvůj předchozí text není tak trochu střelbou do vlastních řad. Není mi úplně jasný o co se snažíš?
Na inteligentní diskuzi (viz Zelda) očividně nemáš a přímá konfrontace ti taky nevoní. Takže co s tebou? :-/

Josef
10. února • 22:48

Stačí jednoduché - něco konkrétního napiš k tématu této diskuse, k Superbu a k Mazdě. Zde je diskuse o autech a o souvisejících informacích a argumentech. Pokud k tomu nic nemáš, tak nepruď. Rozhodně nemám zájem o "konfrontaci", zejména ne s tebou. Nejsem přece AjtaK.

Jirka
11. února • 13:37

Je to opravdu smuté, ale musím souhlasít a Ajtakem a Zelím. Celá tato diskuze se odvíjí od tvrzení, které v úvodu napsal (tuším) kankunen:Mazda má kufr širší o 36 cm. To je rozdíl, který Superb úplně deklasuje a na rozdíl od zbytečného místa před koleny a zbytečné výšky roletky je šířka kufru plně využitelná.Stačí se podívat na fotografii v galerii a kažému s IQ nad 50 musí být jasné, že jde o nesmysl. Maximální šířka je k dispozici pár cm nad podběhy - absolutně mě nenapadá, co by tam člověk měl dát. Jinými slovy - Zelí měl pravdu, ať se vám to lbí či nikoliv. Ajtak zareagoval agresivněji než měl, což jsem zpočátku nechápal, po přečtení diskuze už nad jeho texty tolik hlavou nekroutím. Skutečně by se někdy hodilo, aby lidé před napsáním příspěvku aspoň pár vteřin přemyšleli...

Mirek
11. února • 16:12

Nechci dále do toho moc zabředávat. ale to ,že Kankunen napsal špatně šířku ještě neznamená, že napsal, že to je rozměr mezi podběhy. Jen suše konstatoval, že je širší a plně využitelný. Přečti si test, napsal to tam i pán Dittrich. To, že to je jen v omezené délce je pravda, ale nic to nemění na skutečnosti, že kromě uvedené hodnoty nenapsal nic špatně. Trochu si sice zahrál na alergika na Škodovky, tak jako si hraje Zelí na alergika na vše ostatní, co nepochází z koncernu VW. To neznamená, že s touhle pasáži souhlasím.
Když se Škoda rozhodla udělat tam schránky, tak je to volba Škody a nehodnotím, co je lepší. Je jen otázka zákazníků co kdo upřednostní, ale tím se rozhodla Škoda, že zkrátka má největší šířku kufru menší. Zkus se nad tím zamyslet a přečti si ještě jednou, co kdo píše.

honza
12. února • 10:01

A co když plastové víka schránek vyndám?

Mirek
12. února • 11:09

Ty brďo, to je logika. Budš dělat facelift, přesněji tuning? To jde dělat i obráceně, co když do Mazdy 6 přidám schránky. Tady se bere to, co se vyrábí sériově.

honza
12. února • 12:59

Mirek: dal jsem si námahu a stáhl návod k používání. Citace ze str. 111: Na obou stranách zavazadlového prostoru se podle výbavy vozidla nachází boční přihrádky nebo uzavíratelné boční schránky...Otevření boční schránky....Schránku je možné vyjmout. Konec citace.

Mirek
12. února • 16:35

To je docela možné, ale mění to něco na tom, že s tím musíš něco udělat? Navíc jsem napsal, že to je věc každého, co upřednostní, ale to se ti asi do krámu moc nehodilo, jak vidím. Já jsem neupřednostnil také nic, z těchto dvou variant, tak na co si tu hraješ?

honza
12. února • 17:04

Mirek: Začátek vlákna byl o tom, že Zelí zpochybnil Kankunenovo tvrzení o kufru širším o 36 cm a vy jste ze Zelího udělali troubu jen proto, že je to Zelí bez ohledu na objektivní fakta. Řeč se nevedla o tom, co kdo upřednostňuje, tedy nevím, proč to tu vytahuješ. Asi proto, že se něco nehodí do krámu tobě, pokud mám použít tvá slova. Tvá první věta o tom, že pro vytažení schránek musím něco udělat, je úplně debilní. Proč, nemá smyslu rozebírat. A opět tvá slova: na co si tu hraješ?

Mirek
12. února • 18:43

Nauč se číst, opravdu je mi zvláštní to tady stále dokola některým jedincům opakovat. Kankunen napsal, že je o 36 cm širší. Nenapsal mezi podběhy. Zelí napsal mezi podběhy a ještě nařkl redaktora, že neumí měřit metrem. Jak ten k tomu přišel, že ho Zelí také napadl? Já upřesnil, že ten rozměr není 136, ale 144 cm a není mezi podběhy, že tam je to shodné. Kde máš ty Zelího objektivní fakta?
Schránky nejdou vytáhnout, jdou oddělat pouze "dvířka", prostor zůstane jinak ze všech stran uzavřen. Můžeš mne zase z něčeho ze své hlouposti obvinit a napadnout. Debilní jsi evidentně jen ty. Je vidět, že patříš do "některé" zaujaté stáje hlupáků, kteří vidí a čtou jen to, co jim pasuje. A použitím mých slov jsi tomu jen nasadil korunu. Spolu s Ajtakem jste tady evidentně jedničky a ostatní jsou hlupáci. Ještě napiš panu Dittrichovi, že stejný.... jako já, neboť to interpretuje stejně. Potom se ti možná již definitivně uleví.

honza
12. února • 19:58

Mirek: Zelí napsal mezi podběhy a dodal tečky. Každý rozumný člověk musel pochopit, že ironicky naráží na Kankunenovo numero 36 cm, které lze dostat jedině neobjektivním porovnáním šíře mezi podběhy u Superba a šíře v prostoru za koly u Mazdy. Prostory za koly disponují obě auta a tedy šíře kufru by se měla srovnávat zde. Zajímavé je, že Kankunenovo neobjektivní srovnání ti nevadí, zato Zeliho správná připomínka ano. Zeli neuvedl fakta, na která se ptáš, ale poukázal na neobjektivitu, proto ti jeho fakta neocituji. Nevím, co myslíš větou "Schránky nejdou vytáhnout, jdou oddělat pouze "dvířka", prostor zůstane jinak ze všech stran uzavřen. " To by si chtěl oddělat všechny strany a náklad rozsypávat po silnici? Cožpak ten prostor není značně omezen u obou aut? Co ti vadí na tom, že cituji tvé věty - shledáváš je vadnými, že píšeš o nasazování koruny?

Mirek
12. února • 20:36

Promiň, ale ty jsi opravdu asi "silný" fanoušek Škody. Takhle překroutit to, co napsal Zelí, tak to klobouk dolů. A redaktora jsem si také vymyslel. A význam tohoto spojení mi také uniká (velikost kufru, metr, redaktor). Za tečkami vidíš ironii a u Kankunena čteš, co nenapsal.
Jen to, že je třeba si prohlédnout fotky, případně tebou zmíněný manuál, abys věděl, co znamená jinak ze všech stran uzavřená a vytažení schránky a ne jen citovat, co je napsáno bez souvislosti, co to obnáší.
Ostatně, pokud bych byl kupujícím já a měl bych si z těchto aut vybrat, tak si koupím raději Mazdu. U ni bych ocenil, kdyby kufr měl ty schránky, co má Superb. Je to praktické a dobře se tam dají skladovat některé drobnosti. Velikost kufru Mazdy by mi bohatě dostačovala. Můžu tě ubezpečit, že jsem si Mazdu 6 otestoval a to jak s benzínovým motorem, tak dieselem. Lépe mi pasují sedadla Mazdy a jízdně je to opravdu jak píše pan Dittrich v jízdních vlastnostech. Nepreferují stěhovací vozy, zbytečně bych vláčel za autem moc prázdného prostoru. U auta mám rád, když ve mne vzbuzuje alespoň nějaké emoce. Bohužel současný styl škodovek mne nechává chladným. Tím rozhodně neříkám, že jsou to špatná auta, ale nesedí mi.
Odpověď k poslední tvé větě, víš jak se hodnotí odpověď na otázku položením otázky zopakovanou od tazatele a tím vlastně neodpovědět?
A tímto končím.

honza
12. února • 21:23

Mirku, a k čemu by ti u Mazdy byly schránky jako má Superb, když podle tebe a dalších diskutérů za nimi už žádný prostor není?

Mirek
12. února • 22:28

Přece jen, to mi nedalo. Kde jsem něco takového napsal?
Nyní ses tady dokonale odkopal.
Běž si hrát s Ajtakem, už se po tobě shání na pískovišti.
:-O

honza
12. února • 22:58

Kde jsi to napsal? Tak když vyndatelná víčka schránek považuješ od začátku vlákna za ohraničení šířky kufru...

Mirek
13. února • 19:50

To jsem takto také nenapsal, ale víš to, že kdyby tady byl test dvou aut, jednoho s bílý a druhého s černým lakem, a já napsal k tomu bílému jen, že nemá černý lak, tak jsem dle tebe souhlasil například s tím, že je modré?
Tvé mozkové pochody musí opravdu stát za to.

honza
14. února • 21:14

Mirek: jedno auto bylo bílé, druhé černé, někdo napsal, že jedno je modré. Někdo další upozornil, že to není pravda a protože ti nebyl sympatický, tak jsi souhlasil s tím, že je modré. Tvé mozkové pochody opravdu musí stát za to.

honza
12. února • 12:11

Vyndat víčko je asi mnohem jednodušší než ho nasadit na neexistující schránku. S otevřenými schránkami dávají příspěvky na začátku vlákna poněkud jiný význam. Posunutí sedačky je taky tunning? Podle mne jste se chtěli z důvodů osobních antipatií povozit na Zelím.

Ajtak
12. února • 12:32

Mirek: přečti si ještě jednou ten text:Mazda má kufr širší o 36 cm. To je rozdíl, který Superb úplně deklasuje a na rozdíl od zbytečného místa před koleny a zbytečné výšky roletky je šířka kufru plně využitelná.Zamysli se nad ním aspoň deset minut. Pokud ho nechápeš, dej si facku. Pokud ti to nedojde ani poté, dojdi si pro výkladový slovník. Doporučuji se zaměřit na slova "deklasuje" "zbytečného" a "plně". Pokud ti to ani pak nedojde, přesuň se do fóra na Alík.cz, kde bez problémů mezi diskutující zapadneš...

Mirek
12. února • 16:18

Ty by ses měl naučit číst. Asi jsi opět pominul, že jsem napsal, že nesouhlasím s přehnanými pasážemi hodnocení z obou stran. Vyjádřil jsem to slovem alergik, ale co by ses namáhal ty jsi přeci nejchytřejší Ajtak.
Je vidět, že to ve zmíněném fóru již dobře znáš, když dáváš doporučení tam jít. Je ti tam smutno samému?

Mirek
10. února • 21:04

Tady nikdo nevyzdvihuje bizarní díry v kufru. Jde jen o holý fakt, že Zelí tady často píše hlouposti, jako v tomto případě. Nebo snad tady je někde napsáno v diskuzi, že je ten kufr Mazdy 6 s rozšířením něco super oproti kufru v Superbu? Nebo jsou tyto Zelího informace obsažené v testu?
Pokud si myslíš, že je příspěvek Zelího OK, kde napsal šířku mezi podběhy 136 cm, tak jsi zkrátka informačně na jeho straně. Potom mi zkus jen vysvětlit, kde vzal zdroj těchto zaručených informací.
Tady potom vyvstává otázka, může se vůbec odporovat názoru druhého, přestože evidentně píše hlouposti? Nekopl sis do druhých také, přestože měli pravdu? Do které skupiny se řadíš podle svého prvního odstavce, když sis také kopl.
Do které kategorie potom patřím já? Já si do něj rýpl, tedy kopl, abych zůstal kolegiální, že nerozumí psanému textu a krátce jsem sepsal co je v testu opravdu napsáno, aby si to srovnal. To jsem si dle tebe zřejmě dovolil také moc.
Nic ve zlém, ale zkus si pročíst Zelího příspěvky zpětně, třeba pochopíš.

AjtaK
10. února • 22:16

Mirek: Nic ve zlém, ale pokud hodnotíš příspěvky na základě osoby, pak je asi zbytečné debatovat dál...

Mirek
11. února • 5:50

Hodnotím obsah příspěvků a rozhodně nemůžu za to, že se tyto hlouposti vztahují k jedné osobě. Nějak sis přehodil vztah mezi těmito informacemi. Nedávno jsem Zelího dokonce pochválil, že konečně napsal dobrý příspěvek. Dle tebe jsem ho měl asi také za to "kopnout", když to visíš takto.

Kankunen
10. února • 8:46

To se dá vysvětlit. Požádej někoho kdo ti s tím pomůže, stačí tak žák páté třídy. Klikni na stať zavazadelník a najdi tabulku s rozměry. Pak dobrovolníka požádej o vysvětlení, co ty čísla znamenají. ;-)

Zelí
11. února • 10:06

Vážený mistře, přečti si ještě jednou, co jsi napsal. Kufr mazdy je širší o 36cm.
To jsi napsal ty. Já ne. Je to samozřejmě blbost. Ale ne moje.
Pokud neumí ještě udělat v Japonsku schránky za podběhy a mají to jako ve staré OI, tak to pak odpovídá tezi.... japonci stále dvacet let pozadu. Možná kolem roku 2025 se dají v mazdě 6 očekávat i ty schránky.

honza
10. února • 18:03

Kankunen: kufr Mazdy kombi je pořád mezi podběhy o chlup užší než v mém starém křápu typu hatchback. A to ten můj má karoserii o 14 cm užší a také víceprvek. Jeho varianta kombi je ještě výrazně lepší. To jen tak na okraj, až budeš o psát o tom, jak tě nějaký borec pobavil jeho zjištěním, že vanička ze staršího superba vleze do mazdy (viz minulá diskuze).

Marekx
10. února • 2:33

Přijde mi až humorné to měření každého cm uvnitř prostoru. Nevím, jak to mají jiní, ale za sebe mohu napsat, když si sednu do vozu, musí mi do ruky prostě vše padnout, vůz musí mít také pohodlné sedačky umožnující i sportovnější posed (určitě ne styl barová stolička) a hlavně jaký je z auta boční výhled, čili kde má vůz boční sloupky a jak moc brání dobrému výhledu , dále velikost a tvar vnějších zpětných zrcátek, čili jak je v nich vidět na bočních stranách vozu, o čemž v testu nepadla ani zmínka. Může mít jinak sebelepší parametry, ale pokud ten vůz mám řídit, budu se prioritně zajímat o tyto věci, než o to, jestli se dozadu naskládá nějaký 2m baskeťák, nebo jestli to má kufr přes půl auta. Samozřejmě motor musí mít příjemný projev a podvozek musí být taky odladěný.

Adam
10. února • 8:26

Z toho co píšeš mi vychazi, že favorizuješ Mazdu, ale pokud jde o to, jak ti auto padne, tak pravdou je, že např. prvni dojem z Mazdy byl že mi loket zapadl do míst, kde normalne byva loketni operka... Vybrat z obou aut neni jednoduche, kdyz bych jezdil hodne, tak asi Superb, kdyz min, pak Mazda

Marekx
10. února • 16:57

Mám určitě raději japonská auta a do doby než jsem na japonce přešel jsem ani netušil, že skvělí boční výhled je něco, co je možné a není to jenom přání, aby to výrobce při navrhování vozu aspoň napadlo. Nicméně je pravda, že snad všechny japonské značky stále tlačí tu myšlenku pidi loketní opěrky a ne typ loketní opěrky na délku paže, což ale nemusí být vnímáno jako nedostatek, pokud je posuvná. Pokud není, dá se i na to zvyknout, tím spíše, když to auto jiné požadavky splňuje.

milanekjablonecak
9. února • 23:47

Těžká volba, magda už nerezaví a vydrží, superb zase nic nezrmrví a celkem jede, za ty prachy asik nic lepšího nejni:-/

honza
9. února • 23:26

Uniká mi, proč je tu po pár týdnech opět ten samý srovnávací test a ještě k tomu od stejného autora?

Vana666
10. února • 6:00

Taky mám pocit že vidím nějaké deja vu

Driver
10. února • 12:31

Je to seriál, jeden test vychází po tématických částech, vždy zaměřen na nějakou oblast.

honza
10. února • 17:56

Ano, v jednom testu byla dynamika, v druhém se měřilo metrem, v tomto třetím se oba testy spojily do jednoho. Uniklo mi snad něco nového?

Márty
10. února • 20:28

Myslim že doplnili jízdu a závěr. Ale proč ne, kdo se nudí čtě to postupně a oni mají více kliknutí

MKScuderia
9. února • 23:18

Ne on nevyhrál Superb?!? Jak se to mohlo stát? :-D Myslím, že autor článku dostane od čecháčků pěknou sadu.:-D
Já ze své zkušeností můžu s klidným svědomím říct, že Mazda je jasná volba, protože jízdní vlastnosti jsou o parník lepší a místa v kabině i kufru je až až. A to že při jízdě po dálnici je uvnitř slyšet o pár dB více? A co. Stejně má každý puštěné rádio, jinak by se ukousal nudou...

Zelí
9. února • 22:55

Kdo chce sedět v monotónním hluku a hukotu, kterého se nezbaví po celou dobu jízdy, koupí si mazdu. Jeho volba.

Josef
10. února • 18:50

Reakce na Zelí | 09. 02. 2016 22:55 | [78.80.205.xxx] - opět ses Zelí předvedl... V několika příspěvcích jsi prokázal, že jsi nejel ani s Mazdou a ani se Superbem. Tvoje příspěvky mají nulovou vypovídací hodnotu a prokazují spíše "monotónní hukot" v tvé prázdné hlavě. To lze vlastně nakonec považovat i vysvětlení důvodu tvého počínání, a proto lze se se shovívavostí nad tebou jen pousmát.
K tématu diskuse, k článku, lze dodat, že je hezky napsaný a každý si z něj může vzít pár objektivních informací, které si může jednoduše ověřit tím, že si auta vyzkouší. Co člověk, to originál a každý má vnímání nastavené jinak. Jeden slyší každé lupnutí nebo i minimální šum a druhý neslyší vůbec nic. Se sedadly je to podobné - prckovi (krátkonožkovi) je velká délka sedáků spíš na obtíž. A velikost auta? Třeba "obr" s více jak 2 m výšky a 150 kg hmotnosti bude považovat Supa i Mazdu za malá a nepohodlná auta, do kterých se mu špatně nastupuje, a zvolí raději Multivana nebo MB Vito a pod. A tak dále...
Kdo se oběma "testovanými" auty svezl, tak moc dobře ví, jaké jsou mezi nimi "rozdíly". Z hlediska praktického uživatele se jedná o minimální hodnoty a "monotónní hluk a hukot", jak píše Zelí, nepozná řidič v žádném voze střední třídy, a tedy ani v Mazdě, či Mondeu apod. A ten, kdo chce "hrobové ticho", ten musí mířit do kategorie aut o 1 nebo spíše o 2 třídy výš.

Dingo
10. února • 10:14

Testoval jsem nového Superba a co mě nejvíc vadilo bylo zpětné zrcádko, které mi brání ve výhledu i když mám sedadlo až dole. Dále motor TDI 110kW, monotóní otravný zvuk, bolela nás z toho hlava. Mazdu jsem testoval již dřive a to ve slabším benzínu, motoricky slabota, interiér stisněný, zrcátko taky zavazelo. Nejlépe mi vychází Passat ten je tišší, erkonomicky lepší. Tak asi tak ;-).

axel
14. února • 13:49

a mne z toho nejlépe vyšlo AUDI A7 se 4 litrovým benzínem:-)):-))Když se srovnává Mazda 6 a Superb, je zbytečné říkat, co je ještě lepší.

PepaJ
11. února • 14:21

..pokud si dohledat testy hlučnosti daných aut tzn Passat a mazda6 zjistí že hladina hluku je kabině při rychlost 60 a 90km/hod zcela identická..stačí si dohledat googlem. Jinak velmi záleží na typu obutí zvláště u Mazdy se to více projevuje a rozdíl verzi GJ pred a pomfaceliftu je docela znatelný, obzvláště na 19tkach

ACE
10. února • 5:56

No jo, má tichej motor tak vynikne podvozek. To máš tak, kdo nemá odvahu mít svůj názor koupí to co "soused", aby se mu náhodou někdo nesmál.

*
24. února • 6:59

"To máš tak, kdo nemá odvahu mít svůj názor koupí to co "soused", aby se mu náhodou někdo nesmál."
Super, velmi trefné. A potom si drbou hlavy, co koupili za nespolehlivý a předražený šmejd ... Lidi jsou stejně zvláštní ...

Zelí
10. února • 7:27

Sedět hodiny a hodiny v monotónním hluku od odvalujících se kol .... to bych nikomu nedoporučil. A pokud to vadí novinářským fandům japonských aut, tak to musí být asi dosti výrazné. Navíc pokud by se na mazdu nasadily větší kola, jako byly na srovnávaném superbu, tak hlučnost od kol půjde nahoru a to výrazně. Samozřejmě je to každého volba, jestli vsadí na zážitky z jízdy po okreskách (které nakonec možná ani nepřijdou) nebo na hluk, kterého se nezbaví.... jedině osadit kola 16 palců, to by s hlukem trochu pomohlo.

ACE
11. února • 9:44

Jel si v tom autě vůbec??? Mluvíš o tom jak kdybys měl naježděno desítky hodin. Kdyby Tě provezli v několika autech, ale se zavázanejma očima, abys něvěděl v jakém jsi, asi bys trošku čučel co bys nakonec zdrbal.

mpolan
10. února • 12:52

Ty jsi Mazdou nikdy v životě nejel, co? Nevím, jak hlučný je Superb, ale v té Mazdě není rozhodně zvuk od kol otravný ani rušivý.

MirecBA
11. února • 10:49

ale ty si asi s GJ tiez vela nenajazdil, inak taku blbost nenapises, alebo si proste jemne nahluchly. Mazda je sakra hlucna, ale nie na kazdom povrchu. Na hladkom je to o.k, ale akonahle nabehnes na hrubsi,zrnity , tak je to na dlhu trat des. Darmo, je to papierova konstrikcia a vsetko sa nou prenasa, tlmenie velkych tenkých ploch dost pomaha

jiri
10. února • 10:06

no, rozhodne to je k vydrzeni:-) denne jsem v M6 tak 3 hodiny, prakticky vse dalnice a nemohu rict, ze by me to nejak obtezovalo:-) jiste, jsou tissi auta, nicmene se nejedna o nic dramatickeho. ostatne, stejne mi porad hraje radio/hudba...a to verim ze verze po FL je zase o neco tissi.
Co mi treba daleko vic vadilo u predchoziho supa byla naprosto tragicka audio apartura a to byla jedna z pomalu nejvyssich vybav a 4x4....

*
14. února • 7:27

jj audio aparatura u zmíněného supa je fakt tragická. Se známým jsme ji porovnávali se základní, jen se šesti repro, v Hyundai i30 a sám majitel supa hořce potvrdil, že ta jeho je o min. 3 kategorie horší - zvuk jak ze staletého telefonu. Když pak ještě zjistil, že na rozdíl od i30, které byla třikrát levnější, v něm nemá, a i kdyby se na hlavu stavěl, ani nemůže mít vyhřívaný volant, tak už vůbec nechápal. Škodovka vyhřívaný volant nenabízí v žádném modelu, ani u supu L&K, zato u H je i v té nejnižší třídě v i10. Já ho v i30 dostal prý jako pozornost podniku. Moje příští auto bez vyhřívaného volantu, ani náhodou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lamal_SK
29. února • 18:56

to iste u octavie 1,4tsi + 7dsg combi teda nie najlacnejsia konfig vratane lepsieho radia s navi a zvuk jak z telefonu... som fakt nechapal ci sa nestala nejaka chyba, zalostne... v octavii 2 to bolo o moc lepsie

Martin
10. února • 22:27

V M6 dojedeme v klidu do Itálie, ve VW mi třeští hlava po 30km, dunění motoru mi příjde horší než zvuk pneu, který se navíc mění dle povrchu a já tak vím po čem jedu. Na kvalitním povrchu je Mazda ZCELA TICHÁ!

Driver
10. února • 12:30

Místo sdělení úrovně výbavy, a typu pohonu je třeba sdělit konkrétní výbavový prvek, to platí asi 25let, tady se nebavíme o Škodě 105 GLXi kde bylo jasné, že má i stahování zadních oken. Takže nezajímá nás Laurin, ale zajímá nás Soundsystem. Byl či nebyl. Bez něj to hraje tak, že to stačí většině, co to stejně používají jako kulisu. Kdo chce lepší, připlatí Soundsystem, ten je sice nic moc pro audiofily, ale to je dáno cenou. Nemůžeš dávat do Škodovek hudbu za cenu Fabie. Takže je to nic moc pro audiofily, ale jinak to hraje krásně, a umožní to zejména také konektivitu se vším, co tě napadne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jiri
10. února • 13:08

Nevim, proc bych mel sdelovat konkretni vybavovy prvek, potazmo vybavu, kterou stejne nevim. U auta za cenu kolem 800tis , ne-li vic , bych predpokladal, ze bez ohledu na vybavu ( a ta rozhodne byla z vyssich) , bude audiosystem v nejakem min kvalitativnim standardu a v souladu s cenou vozu. a to tady nebylo ani nahodou. Sice to melo vsechno integrovano vcetne navigace a ovladani, fajn, ale zvuk naprosto tragicky. ostuda.

adv
10. února • 20:15

jasně, výbavu nevíš, ale zvuk byl ostuda. Možná že by takovýhle moulové měli projít před přispíváním na internetu nějakým inteligenčním testem. Pak by to tady nebyla taková ostuda...

jiri
11. února • 8:36

jedinej moula tu jses ty. Znovu opakuji, u auta za 800tis by jakakoliv audio souprava mela byt uz na urcitem kvalitativnim stupni a hrat podle toho. Jestli si to jeste mohu upgradovat na B&W, Bose ci Arkamys je samozrejme fajn, ale standard byz jiz mel odpovidat cene vozu. Nemluvime o Fabii za 250tis, tam budou naroky samozrejme nizsi.Nevim co je na tom tak sloziteho k pochopeni. Kdyz si pujdu koupit oblek za 50tis tak jiz take ocekavam nejakou zakladni kvalitativni uroven (material, nemackavost, strih, provedeni) nez u obleku za 10tis....

stealth01
12. února • 8:38

Mohu Tě ubezpečit, že například u BMW M3 se základní cenou 2.042.000 Kč hraje audio souprava v základu velmi velmi žalostně. Kvalita audio výstupu nemá s cenou auta žádnou souvislost.

Josef
12. února • 23:33

Asi to velmi žalostně hrající audio je v M3 bezpečnostní prvek, protože "zaposlouchání" do špičkově hrajícího audiosystému by mohlo být pro některé "řidiče" během divočení s M3 osudné...
A ten, kdo si "připlatí" za špičkové audio, jistě ví co dělá a sám rozhodne o svém "osudu". No a BMW má potom "čisté ruce" - zákazníkovi přece nic nenutil. Navíc zákazník si špičkové audio bude více cenit, když na účtu uvidí zřetelnou hodnotu příplatku...:-)

Anonym
11. února • 6:09

Proč bych proboha měl znát výbavu auta, abych mohl posoudit zvuk? Jeden z nejtrapnějších příspěvků, co jsem tady kdy četl, a ještě nadáváš ostatním do moulů...

honza
10. února • 9:02

Nebo obětuješ pár tisíc a tlumení podběhů, případně podvozku, si doděláš.

Mirek
9. února • 21:18

Tato část testu se mi líbila, jen nějak nedokážu pochopit opětovné vyzdvihnutí délky zadních sedáků v Superbu. Metrem naměříte délku o 1 cm větší ale docela se vsadím, že bez něj byste na to nevsadil vůbec nic. Při pohledu na fotografie, při sezení na zadních sedadlech, to vypadá dokonce obráceně, že delší sedák má Mazda 6. Je to hloupost, ale opětovně, proč toto není zdůrazněno u Mazdy 6 na předních sedadlech? Jsem si jistý, že délku sedáku v rozmezí 1 cm osobně nepoznám a určitě bych toto nevyzdvihoval ani u jednoho z konkurentů.
Bez ohledu na tento detail, mohl byste vyjádřit, která sedadla byste pocitově upřednostnil? Myslím si, že to je lepší vodítko než metr v ruce.

axel
14. února • 13:43

Ježiší, proměřování zadních sedadel metrem je opravdu už dost silná úchylka!!!
Řekněte mi, kolik z vás "měřičů" vozí denně v zadu dospělé osoby na 200 km a dál? M6 si snad taxikář nekoupí a v rodině snad vozíte maximálně fracky v dětských sedačkách. A jako služební auto, což asi bude v 90% případů to bude managerovi nebo majiteli firmy buřt, jak se sedí v zadu, když si tam v životě nesedne!!!!Mne ty testy příjdou stejně úchylné, když se redaktor souká na zadní sedačku v Porsche 911 a srazí mu body za to, že se tam špatně sedí.
Snad když chci cíleně vozit 3 a více lidi v autě, tak si koupím nějaký VAN nebo podobně a nebudu dokazovat, jak je ten výrobce pitomý.

jiri
10. února • 9:17

tak si myslim,z e 1cm hrat roli muze, ale v praxi je daleko dulezitejsi tvar, uhel a vyska sedaku. U M6 se vzadu nesedi spatne, ale mam dojem, ze se sedi vice "na zadku" a stehna jsou malo podeprena. pri delsi jizde uz by to nemuselo byt zase az tak prijemne. Mam M6 pred FL. V novem supu jsem nesedel , ale ten stary mel kratke sedaky vzadu..coz nechapu, kdyz tam maji tolik mista...

Doporučujeme

Články odjinud