Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

Pokud jste to nezaregistrovali, vězte, že omlazenou Mazdu6 nyní můžete mít i s pohonem všech kol. Má to ale jeden háček. Musíte si koupit kombi s turbodieselem a zaplatit minimálně 804 900 korun. Pohon všech kol řeší elektronicky ovládaná mezinápravová spojka.

Za základní cenu 804 900 korun dostanete diesel 2,2 l o výkonu 110 kW a výbavu Attraction. Oproti verzi s pohonem pouze předních kol se jedná o nárůst ceny o 55 000 korun.

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Pohon všech kol je ještě k dispozici pro silnější diesel o výkonu 129 kW v kombinaci s automatickou převodovkou. Mazda ale po vás bude chtít 942 900 korun, protože v jiné výbavě než Revolution TOP tuto kombinaci pohonu nedostanete. Čtyřkolka vás tak opět bude stát o 55 000 korun více.

Pohon všech kol podle údajů Mazdy o nějakou tu desetinku zhorší zrychlení na 100 km/h a také zvedne spotřebu paliva a emise CO2. V případě slabšího dieselu čtyřkolka přidá hmotnost 94 kg, u silnější verze s automatem pak 104 kg.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků