Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

Pokud jste to nezaregistrovali, vězte, že omlazenou Mazdu6 nyní můžete mít i s pohonem všech kol. Má to ale jeden háček. Musíte si koupit kombi s turbodieselem a zaplatit minimálně 804 900 korun. Pohon všech kol řeší elektronicky ovládaná mezinápravová spojka.

Za základní cenu 804 900 korun dostanete diesel 2,2 l o výkonu 110 kW a výbavu Attraction. Oproti verzi s pohonem pouze předních kol se jedná o nárůst ceny o 55 000 korun.

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Pohon všech kol je ještě k dispozici pro silnější diesel o výkonu 129 kW v kombinaci s automatickou převodovkou. Mazda ale po vás bude chtít 942 900 korun, protože v jiné výbavě než Revolution TOP tuto kombinaci pohonu nedostanete. Čtyřkolka vás tak opět bude stát o 55 000 korun více.

Pohon všech kol podle údajů Mazdy o nějakou tu desetinku zhorší zrychlení na 100 km/h a také zvedne spotřebu paliva a emise CO2. V případě slabšího dieselu čtyřkolka přidá hmotnost 94 kg, u silnější verze s automatem pak 104 kg.

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků