Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

Pokud jste to nezaregistrovali, vězte, že omlazenou Mazdu6 nyní můžete mít i s pohonem všech kol. Má to ale jeden háček. Musíte si koupit kombi s turbodieselem a zaplatit minimálně 804 900 korun. Pohon všech kol řeší elektronicky ovládaná mezinápravová spojka.

Za základní cenu 804 900 korun dostanete diesel 2,2 l o výkonu 110 kW a výbavu Attraction. Oproti verzi s pohonem pouze předních kol se jedná o nárůst ceny o 55 000 korun.

Testy | Design | Kombi | Mazda

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Pohon všech kol je ještě k dispozici pro silnější diesel o výkonu 129 kW v kombinaci s automatickou převodovkou. Mazda ale po vás bude chtít 942 900 korun, protože v jiné výbavě než Revolution TOP tuto kombinaci pohonu nedostanete. Čtyřkolka vás tak opět bude stát o 55 000 korun více.

Pohon všech kol podle údajů Mazdy o nějakou tu desetinku zhorší zrychlení na 100 km/h a také zvedne spotřebu paliva a emise CO2. V případě slabšího dieselu čtyřkolka přidá hmotnost 94 kg, u silnější verze s automatem pak 104 kg.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků