Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

Pokud jste to nezaregistrovali, vězte, že omlazenou Mazdu6 nyní můžete mít i s pohonem všech kol. Má to ale jeden háček. Musíte si koupit kombi s turbodieselem a zaplatit minimálně 804 900 korun. Pohon všech kol řeší elektronicky ovládaná mezinápravová spojka.

Za základní cenu 804 900 korun dostanete diesel 2,2 l o výkonu 110 kW a výbavu Attraction. Oproti verzi s pohonem pouze předních kol se jedná o nárůst ceny o 55 000 korun.

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Pohon všech kol je ještě k dispozici pro silnější diesel o výkonu 129 kW v kombinaci s automatickou převodovkou. Mazda ale po vás bude chtít 942 900 korun, protože v jiné výbavě než Revolution TOP tuto kombinaci pohonu nedostanete. Čtyřkolka vás tak opět bude stát o 55 000 korun více.

Pohon všech kol podle údajů Mazdy o nějakou tu desetinku zhorší zrychlení na 100 km/h a také zvedne spotřebu paliva a emise CO2. V případě slabšího dieselu čtyřkolka přidá hmotnost 94 kg, u silnější verze s automatem pak 104 kg.

bazar

Mazda CX 7 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 106 870 km
Cena: 300 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2008
Stav: 306 373 km
Cena: 120 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2003
Stav: 180 016 km
Cena: 63 000 Kč
Mazda CX 7 2,2
Rok výroby: 2012
Stav: 198 727 km
Cena: 280 000 Kč
Mazda 3 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 96 521 km
Cena: 120 000 Kč
Mazda CX 5 2,2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 310 km
Cena: 460 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků