Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

Pokud jste to nezaregistrovali, vězte, že omlazenou Mazdu6 nyní můžete mít i s pohonem všech kol. Má to ale jeden háček. Musíte si koupit kombi s turbodieselem a zaplatit minimálně 804 900 korun. Pohon všech kol řeší elektronicky ovládaná mezinápravová spojka.

Za základní cenu 804 900 korun dostanete diesel 2,2 l o výkonu 110 kW a výbavu Attraction. Oproti verzi s pohonem pouze předních kol se jedná o nárůst ceny o 55 000 korun.

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Pohon všech kol je ještě k dispozici pro silnější diesel o výkonu 129 kW v kombinaci s automatickou převodovkou. Mazda ale po vás bude chtít 942 900 korun, protože v jiné výbavě než Revolution TOP tuto kombinaci pohonu nedostanete. Čtyřkolka vás tak opět bude stát o 55 000 korun více.

Pohon všech kol podle údajů Mazdy o nějakou tu desetinku zhorší zrychlení na 100 km/h a také zvedne spotřebu paliva a emise CO2. V případě slabšího dieselu čtyřkolka přidá hmotnost 94 kg, u silnější verze s automatem pak 104 kg.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků