Mazda6 posbírala po světě 23 různých ocenění

Mazda Atenza / Mazda6 získala od svého uvedení v květnu loňského roku k  25.12. 2002 celkem 23 ocenění v 16 zemích světa. Tato ocenění a vyznamenání činí z vozu Mazda Atenza / Mazda6 nejúspěšnější nový vůz v 82-leté historii značky Mazda.

V prosinci 2002 dostala Mazda6 devět ocenění jak doma, tak i v zahraničí, včetně "Japan Car Design Award Golden Marker Trophy" a "2003 10Best" v rámci časopisu Car & Driver v severní Americe. První zmiňované ocenění je udělováno za design a je organizováno časopisem Car Styling. Mazda Atenza svým vítězstvím tak předstihla 29 nových konkurenčních vozů uvedených na trh v roce 2002.

Výroční ocenění "10Best" organizuje vlivný automobilový časopis Car & Driver v severní Americe. Historie tohoto ocenění se píše od roku 1983, takže nyní bylo uděleno již po jednadvacáté. Každým rokem jsou nominovány zcela nové vozy prodávané v USA, které doznaly výrazných změn, a vítězové z předcházejícího roku. Na ocenění "2003 10Best" bylo nominováno celkem 41 automobilů. Po týdnu intenzivního testování bylo rozhodnuto a Mazda6 s motorem 3,0i V6 byla redakčním týmem zvolena nejlepším vozem.

Mazda6 si po celém světě získá skvělou pověst díky svým jedinečným jízdním vlastnostem, funkčnosti a krásnému stylu.  To se zdravě odráží též na prodejních číslech doma i v zahraničí. V Japonsku bylo od 20.5. do 30.11. 2002 zaregistrováno 18.725 vozů. Načítaný vývoz do zahraničí dosáhl za období březen až konec listopadu čísla 75.928 vozů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků