''priciny'' toho uspechu su jasne: dizajn a motory. Len tak dalej, sestku v benzine by som bral vsetkymi desiatimi! :-P
dizajn a motory ok, ale vnitrni hluk je pro mazdu neresitelny problem /mam uz druhou, jezdil jsem s novou/. Skoda, ale pro mne mazda skoncila
Ale no, za 500 EUR ti to v brne profesionalne odhlucnia - podbehy, batozinovy priestor a vsetky dvere a budes to mat... Zaklad na aute je podla mna motor, prevodovka a podvozok, vsetko ostatne sa da vylepsit, ked sa trosku chce... Kazdy niekde setri, tak tam dali menej tlmiaceho materialu a investovali prachy radsej do spolahlivosti, dizajnu a jazdych vlastnosti...
Dobrej milión už jich shnilo :-D Ale jinač M6 je krásný autíčko.
Mínuskáři předpokládám, majitelé M6 která začíná hnít :-D
Nemyslíš, že kdyby to tak bylo tak by s tebou souhlasili ? B-]Di flejmovat jinam, mazdy sou krásný a spolehlivý auta.
Jakej flejm? Mimochodem ano, píšu že M6 je krásný (a i spolehlivý) auto, ovšem rez je hlavní neduh Mazdy všeobecně. To je bohužel fakt!
Kdybys to napsal takle hned "ovšem rez je hlavní neduh Mazdy všeobecně" a ne takhle "Dobrej milión už jich shnilo" tak by to flame nebyl.
Tak hodně štěstí do dalších 3 milionů :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.