Mazda6 MPS je blíže k produkci (první info)

53 komentářů

Arnie J
5. května • 14:00

Já jen dodám, abych nebyl za vola, že ten průměr jsem samozřejmě myslel z obyčejných "nezávodních značek", tedy bez BMW, Alfy a Subaru. Myslím, že šestku nikdo nevydává za závoďák a nevím, kde jsi na to Radku přišel :) Že je to napsané v nějakém marketingovém blástu, to nic neznamená a je to tak i u jiných značek.Motoricky to žádný trhač není, pořád ale šestce nemůžeš upřít, že jako celek je to poměrně agilní vozidlo. Aspoň teda v rukou řidiče, který to dokáže využít :)

Radek Ondrášík
5. května • 14:08

A to já zase v tomto souhlasím a v podstatě jsem celou dobu mluvil o tom samém.

Vose
6. května • 13:44

Super, takže slovo dynamické přešlo na agilní.Jinak jsem si četl test staré M6, který jste dělal a ten 2.0 motor jste dost chválil a byl i dynamický, když se mu šláplo za krk.Takže to dáme dohromady - motor je průměrný s konkurencí, ale když se chce tak jede.

Shr3k
6. května • 22:09

:-D LOL tak tomu říkám trefa na komoru...
http://www.autorevue.cz/Prehled-testu/Mazda6-20-16V-kdyz-auto-zraje-jako-vino-velky-test/Motor-razeni-a-spotreba-pruznost-jizdni-vlastosti/sc-132-sr-1-a-7017-ch-25198/default.aspxZdá se, že se do toho milý pan Radek trochu zamotal.

Radek Ondrášík
6. května • 22:55

A co tu řešíte? V roce 2005, kdy ten text vznikal byly trochu jiné podmínky vůči konkurentům, byly jiné standardy na vše. Dnes máme rok 2008 a to, co platilo předtím, neplatí dnes. Ono s vaší logikou, která je velmi hlopá, můžeme jít třeba do roku 1990 a můžem skákat 5 metrů vysoko, že auta vážila sotva tunu.A opět opakuji Mazda 6 a to jak v první, tak druhé generaci není nijak špatné auto. Má dobré motory, pouze to není dynamický vůz.Prostě tu jen hloupě kopete nohama kolem sebe. Je to už trapné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vose
7. května • 13:41

Tak jenom se zeptám. Co platí dnes u atmosférických motorů o objemu 2,0? Pokud se podívám, tak výkony atmosférických motorů jsou podobné v současnosti, tak jak před 3 lety, výkon nějak brutálně nevzrostl.Když ještě vemu to, že nová M6 je lehčí, tak by měla být ještě agilnější oproti starší verzi. Žijeme ve svobodné zemi a každý má svůj názor.

Shr3k
7. května • 0:02

Jistě, máte naprostou a bezvýhradnou pravdu. Za tři léta pokročil výkon motorů nikoliv mílovým, ale dokonce sedmimílovým skokem. ;-)Váš odhad mé logiky a mého způsobu uvažování je úžasný, neřku-li brilantní, a dá se téměř říct, že mi čtete na dálku skoro i myšlenky. I včetně toho, jakými končetinami kolem sebe kopu. Úchvatné.Stydím se, ach já ublížený fanda. :-)

XRay
2. května • 10:59

Mazda konecne ukazala, ze chce i nadale byt sportovni znackou. 280 koniku na ctyrech kolech u 6 bude dobrou odpovedi na placani nekterych radoby zavodniku na tema motory. Myslim si ze tohle je jasne posledni hrebicek do rakve vsem, co M6 hanili po strance motoru. Kdyz jeste pripocteme 2.2 diesel, myslim si, ze nabidka bude kompletni. Co vic si prat.

RS
2. května • 18:53

Kdyby to dali do Mazdy 3-ky bylo daleko zajimavejsi.

RS
2. května • 18:54

Kdyby to dali do Mazdy 3-ky bylo by to daleko zajimavejsi.

Vose
4. května • 17:26

Však do Mazdy 3-ky jej taky dávají, teda tam dávají ještě typ FS, který má 110 kW.

rexi
4. května • 20:04

já bych Vám vzal ty papírové hodnoty a nechal jen subjektivní pocity. a teď hodnoťte! nedopadlo by vše nakonec jinak???

rexi
4. května • 20:04

já bych Vám vzal ty papírové hodnoty a nechal jen subjektivní pocity. a teď hodnoťte! nedopadlo by vše nakonec jinak???

rexi
4. května • 20:04

já bych Vám vzal ty papírové hodnoty a nechal jen subjektivní pocity. a teď hodnoťte! nedopadlo by vše nakonec jinak???

Radek Ondrášík
2. května • 11:11

až na litrové výkony atmosférických motorů to vcelku jde.

Arnie J
2. května • 11:46

Dvoulitr je v pohodě, ale 2.5 by měla mít 135-140 kW.Jinak nemusím asi říkat, že mě tahle zpráva potěšila. Sice ten kit na fotkách mi přijde trošku přehnaný (ty spodní "přídavné" spojlerky bych brzo někde nechal), ale nikde není psané, že přesně takto bude vypadat. No nic, jdu makat, ať na to za ty 2 roky mám :-D

Radek Ondrášík
2. května • 11:55

No nevím. Mazda6 se presentuje jako sportovněji laděný sedan střední třídy. 120 koní z motoru 1,8 a 147 koní z motoru 2,0 mi nějak super nepřípadá. Spíše mírný podprůměr. Přeci jenom 150 koní z dvoulitru je dnes standarad a 120 koní mívají konkurenční 1,6 motory.Neříkám tím, že jsou to špatné motory, nebo že je to nějaký propadák, ale prostě v nejlepším případě lze říci, že je to průměr.

Shr3k
5. května • 10:59

Zkuste si zkonstruovat motor se stejnou kompresí a průběhem momentu ve spodních otáčkách a uvidíme, na jaký výkon ho naladíte...eLkové Motory řady MZR od Mazdy jsou prostě tak zkontruované. Aby jezdily na 91 Natural ve Státech, mají malou kompresi, naproti tomu dlouhé sání s variabilním časováním umožňuje dosáhnout příznivého průběhu kroutícího momentu. Spolu s rozvodem řetězem to zaručuje také dlouhou životnost.Mimochodem, když si Ford tyto motory přemaluje plastovými kryty na Duratec DHE-418, 420 a 423, nikdo se jim nepodivuje...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
5. května • 11:15

Ale vždyť nikdo neříká, že jsou to špatné motory. Jde pouze o kontrast mezi tím, jak je vůz prezentován a jaký je ve finále. M6 je prezentována jako dynamické auto, přitom takové není. Svou dynamikou je v průměru segmentu a to jak samotnými výkony, tak i reálnou dynamikou. To nemá nic společného s tím, zda je daný motor dobrý, nebo špatný, ale má to spojitost pouze s tím, jak je vůz prezentován a jaký je ve skutečnosti.U M6 se vyzdvihuje vlastnost, která je zcela průměrná a dosahují ji v podstatě všichni konkurenti. To ale neznamená, že to auto, nebo ty motory jsou špatné. Chápete to už?

Shr3k
5. května • 12:11

Osobně to nechápu a nejsem sám. Zkuste si novou šestku projet, pošlete ji do zatáček a pak tu něco plkejte o nedynamice. Ostatně podobný názor má i kolega Libor Zezulka jehož recenze nové Mazdy6 se objeví brzy na Roadlooku. Podotýkám, že Libor v civilu řídí své E90 BMW 325i a s Mazdou byl vyjímečně spokojen.

Vose
5. května • 12:37

Pan Ondrášík pořád bere dynamiku, podle výkonu motoru a zrychlení z 0-100 km/h. Co dodat pořád si mele to své. Že bude mít podobné dynamické vlastnosti jak Passat, Mondeo atd. to se asi dá předpokládat, že ano. Ale to ja asi maximum co o autech víte.

Radek Ondrášík
5. května • 12:23

Tak si ho běžte poslechnout, když říká to, co chcete slyšet. nechápu o co vám jde, že nepokládám M6 po stránce motorů a dynamiky za dynamické auto? No nepokládám, jelikož takové není, ale nepodsouvejte mi něco, co neříkám, tedy vůbec zde neřeším samotné jízdní vlastnosti.A pokud je pro vás měřítkem to, že někdo má v civilu BMW a pak pochválí jiné auto, pak bych chtěl vidět svět tak jednoduše.

Shr3k
5. května • 12:35

Díky za nabídku, není třeba. Mám své vlastní názory.Jde mi o to, že tu komponujete sáhodlouhé teorie, co by mělo a co by nemělo být, ovšem bez znalosti skutečného stavu věci. Jel jste s novou Mazdou 6? Nejel. Ende, šlus. Nemáme se tu o čem bavit."pak bych chtěl vidět svět tak jednoduše" - třeba je to Vaší osobní zálibou, vidět svět složitě tam, kde to není vůbec potřeba...

Radek Ondrášík
5. května • 12:43

No díky mému koníčku, tedy psaní o autech jsem v M6 jel daleko dříve, než byly vůbec zahájeny prodeje na českém trhu. Ony ty "novinářské" prezentace jsou vcelku běžnou záležitostí. To nehovořím o zapůjčce před koupí vozu na pár dnů. Takže pro příště přibrzděte, než tu budete dělat závěry, bez toho, aniž znáte realitu, ale to je očividně u vás úplně běžnou praxí.Jednoduše řečeno, dynamické nemůže být něco, co dynamické není. Resp. je, ale na úrovni jiných vozů. Spíše mírně za nimi, což jsem zde také napsal.Já prostě nechápu o co vám jde? Prostě když napíšu, že M6 nemá takovou dynamiku, jako mnozí konkurenti, tak je to prostě fakt.

Shr3k
5. května • 12:57

Pokud bychom se měli předhánět, kdo kdy jezdil s Mazdou6, tak osobně jsem ji měl zapůjčenou na víkend ještě před novinářskou prezentací. :-P Ale to asi není gró tohoto threadu. ;-)Asi Vám paní Kuklová při té novinářské prezentačce moc nesedla. :-D Jinak si to nedovedu představit. Nejenže zkritizujete motory, ale když napíšete že podvozek, řízení i brzdy jsou pouhým průměrem, který zaostává za vzhledem, tak to už je silná káva.BTW co Vy víte o mojí praxi? B-]

Radek Ondrášík
5. května • 13:20

Dívejte, já nemám čas na to, donekonečna diskutovat o ničem z nějakým ublíženým fandou. Takže to uzavřu tak, že pro vás je to auto dynamické a pro mne ne. Pro mne auto, které má stejnou dynamiku jako usedlé sedany, nemůže být svou podstatou dynamické. Tím ovšem neříkám, že je to špatné auto se špatnými motory, jenom bych ho nazval jinak.Myslím, že celý problém je pouze v tom, co si kdo představuje pod dynamickým vozem. Pro mne je to auto, které nejen vypadá, že rychle jezdí, ale i skutečně rychle jezdí a to jak v zatáčce, tak v přímce.

Shr3k
5. května • 13:28

:-D Ach já "poor boy" ublížený fanda s pochybnou praxí, co si teď jenom počnu... ? ;-)Je dobře, že se nad sebou občas zamyslíte. Když se totiž člověk mrkne na objem Vámi vygenerovaných příspěvků v této pseudodiskuzi, proti jejímu uzavření nic namítat jednoduše nemůže...

Vose
5. května • 12:03

Ne, prostě to nechápu. Prostě nedokážu pochopit vaši krátkozrakost. Vůz je prezentován jako dynamický - vypadá dynamicky, jízdní vlastnosti jsou dynamické a 2.5 benzín jede taky dynamicky, tak nevím, kde máte problém. Jestli 2.0 benzín - je to motor pro normální lidi, kteří když chtějí, tak motor umí být dynamický a dokáže být i úsporný. Dynamický vůz - podle mě znamená - vypadá dynamicky, má dynamické jízdní vlastnosti a samozřejmě by tomu měl odpovídat i motor a osobně si myslím, že odpovídá (1.8 je pro klidnou jízdu, 2.0 je hodně dobrý motor, který má dobrou dynamiku a když se to s ním umí, tak je dostatečně dynamický a pokud si chcete pořádně zajezdit, tak si člověk koupí 2.5). Pokud tam dám 2.5 Turbobenzín, tak mám strach, že by se to auto prodávalo masově. Je to auto střední třídy, které se snaží oslovit větší skupinu lidí.A odpovězte teda, jaký motor by tam měla mazda dát, aby auto bylo podle Vás dynamické? Aby splňoval požadavky zákazníků - slušná spotřeba a dynamika.

Radek Ondrášík
5. května • 12:16

Dynamické auto není určitě auto, které tak vypadá. Nebo je snad Fabie 1,2 HTP Sport sporstovním autem, protože to má v názvu a má dva spoilery a elektrony? Pokud vám jde o vzhled, pak Mazda6 je dynamickým vozem.Co se týká jízdní výkonů, ty jdou v oblasti dynamiky ruku v ruce s výkonem a zrychlením a to jak 0-100, tak i pružným. Nemůžete projet nějakou trať dynamicky, když pojedete krokem, protože výkon na to nestačí.Navíc pokud je dynamika postavena na jediném motoru, který navíc s ohledem na objem výkonostně zaostává, pak nejde o dynamické auto jako celek. Hledáte v tom pořád jenom alibi na skutečnost, že Mazda6 vypadá sportovně a dynamicky, jízdní vlastnosti jsou dobré, ale prostě dynamika vozu je průměrná a srovnatelná s "dědkovskými" vozy typu Passat, Laguna apod.Navíc to vše omlouváte nějakými prodeji, nějakými řečmi o tom, co dostačuje a co nedostačuje. Já přece nikde neříkám, že se motory v Mazdě6 nebudou prodávat lépe, než kdyby měly turbo a dvojnásobný výkon. Ale pak se nebavme o dynamickém voze, ale o autě, které vypadá, že jezdí rychle, ale realita je taková, že tím to končí.Vezměme si realitu a vozy, které jsou svým charakterem konkurencí Mazdy 6. Accord 2,0 - 155 koní, 0-100 za 8,9 s. Mondeo 2,0 (byť to již jako konkurenca M6 nepovažuij) - 145 koní, 0-100 9,9 s (a to váží o 150 kg více, než Mazda), Alfa 159 1,9 JTS - 160 koní, 0-100 9,5 s (a to váží o 200 kg více, než Mazda6), nová Laguna - 140 koní, 0-100 9,1 s... Mazda6 2,0 - 147 koní 0-100 9,9 s.Takže tu máte realitu. Navíc takové Mondeo, Laguna apod. jsou vším, jen ne dynamickým vozem. U Alfy a Hondy lze brát, že je to charakterová konkurence. Takže jak sám vidíte na realitě, tak ta M6 v této konfrontaci zaostává.Ale o to mi vůbec nejde. Připadá mi, že nevidíte co píšu, že nemám nic proti M6 a osobně toto auto pokládám za dobré a to i po stránce motorů, jenom prostě vidím realitu, že ta dynamičnost se v konfrontaci s konkurencí nějak ztrácí.

Arnie J
3. května • 13:31

Hele Radku, ty asi nemáš moc přehled o trhu, co? Sestavil jsem žebříček cca 2 litrových atmosférických benzínů seřazených podle litrového výkonu. Pokud si odmyslíme "závodnické značky" Alfa Romeo, BMW, Subaru (a možná i Honda), tak na tom je Mazda hodně dobře. Znáš význam slova podprůměr? (Motor 1.8 neřeším, to je takový slušný základ, IMHO rozhodně lepší než vyhoněná 1.6)Alfa 159 1.9 JTS .... 118 kW
BMW 320i ... 125 kW
Subaru Legacy 2.0R ... 121 kW
Honda Accord 2.0 ... 114 kW
VW Passat 2.0 FSI ... 110 kW
Mazda 6 2.0 .... 108 kW
Toyota Avensis 2.0 ... 108 kW
Ford Mondeo 2.0 ... 107 kW
Hyundai Sonata 2.0 ... 106 kW
Opel Vectra 2.2 ... 114 kW
Citroen C5 2.0 ... 103 kW
Nissan Primera 2.0 ... 103 kW
Renault Laguna 2.0 ... 103 kW
Peugeot 407 2.0 ... 100 kW

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vose
4. května • 17:42

Subaru snížilo výkon u 2,0R na 110 kW. Loňský model měl 121kW.Takže průměrný výkon je po opravě 109 kW. Takže ten rozdíl je minimální a jestli tady někdo bazíruje na 1 nebo 2 kW, tak nevím co si mám o něm myslet. Asi, že tomu moc nerozumí.

Radek Ondrášík
4. května • 17:50

Já tady na jednom či dvěma kilovatech nebazíruji. Jenom tu kolega nahodil, že výkon M6 není podpruměrný, tak jsem ten průměr vypočítal a ukázalo se, že je podprůměrný. Já neřeším zda o 1, nebo 10 kW. Jednou je pod průměrem, pak u něj platí označení "podprůměrný". Bohužel zde to jsou jasná fakta a nezmůžete s tím nic.

Vose
4. května • 23:21

Fakt tomu nerozumíte. Píšete, že nebazírujete a přitom bazírujete. Vaše fakta jsou úžasná, teda žádná fakta.Čtete jenom z tabulek.

Radek Ondrášík
3. května • 14:44

Hele já vím, že jsem ti sáhl na milované auto, ale když už chceš někoho napadnou, tak se neutopo ve vlastních argumentech.Podprůměr je něco, co je pod průměrem. Z výše uvedených je průměr cca 110,2 kW, Mazda 6 má 108 kW. 108 kW je tedy co? Je tedy podprůměr.Každopádně díky moc, že jsi to tu vypsal, alespoň jsi potvrdil to, co jsem psal výše.****Každopádně k věci. Daný výraz "podprůměr" jsi totálně vytrh z kontextu toho, co jsem psal. Samostatně to zní úplně jinak, než v kotextu toho, jak automobilka vůz prezentuje. Pokud to má být dynamické sportovně laděné auto pro řidiče, pak mi připadá, že i průměrný výkon je na takový vůz málo (on je navíc podprůměrný).

Vose
4. května • 17:36

Ty jsi ale jelito, jestli bereš dynamicky sportovně laděné auto podle výkonu motoru, tak jsi člověk, který tomu nerozumí. Aby to auto bylo dynamicky sportovně laděné, tak je potřeba, aby motor, převodovka, váha vozu a podvozek byly pořádně sehraní. A Mazda to u svého modelu 6 udělala parádně.A ještě jedna věc, která mě přesvědčila, že tomu moc nerozumíte. Pro sportovně laděnou jízdu je hlavně potřeba točivý moment a pro maximální rychlost je potřeba ten výkon. Takže umíte jezdit jenom rychle a rovně - ale to umí všechny auta s podobným výkonem. Ale až se objeví zatáčky, tak je jasné kdo bude vepředu podle Vás s ,,podprůměrným" motorem.

Radek Ondrášík
4. května • 17:54

Já se skutečně nestavím do role erudovaného odborníka vašeho kalibru. Ne to očividně nemám a nikdy mít nebudu.Každopádně říkejte si co chcete, buďte odborník jaký chcete, ale 108 kW při váze cca 1400-1450 kg neudlá zázraky. Ostatně to jen dokazuje skutečnost, jakou má Mazda6 dynamiku. 0-100 za 10 sekund nepovažuji za něco, co lze označit jako "dynamický vůz". To je zcela průměrná hodnota, která nijak nevybočuje z toho, co nabízí jiné vozy, které se takovým označením nehonosí.Prostě nemůžete napsat, že vůz má velký zavazdelník, když bude mít objem 300 litrů, když ostatní mají objemy kufru 280-320 litrů. Každopádně ať si tu Mazdu6 každý nazává jak chce, ale krom vzhledu, který opravdu působí sportovně a dynamicky, M6 v tomto směru končí. Není to fakticky dynamické a sportovně laděné auto, prostě takový mix všeho možného, ale sportovno to zas tolik není a to ani naladěním výkonu, ani podvozku, ani řízení, ani řazení, ani brzd.Není to špatné auto, jenom nedostává tomu, co o sobě prohlašuje.

Vose
4. května • 23:14

Tak tímto Vaším příspěvkem jste dal najevo, ža autům fakt nerozumíte a předposledním odstavcem jste ze sebe udělal automobilového blbce. Když do nějakého auta sednete, tak aby pro Vás bylo dynamické, tak potřebujete aby mělo minimálně 200 PS. Ale že podvozek by ten výkon nezvládl, to by Vás nezajímalo.Ještě jeden fundovaný dotaz na Vás? Jaký motor by byl ideální v M6, tedy hlavně VÝKON.

Permon
4. května • 20:27

... asi bude nejlepsi, kdyz uz se vazne seberete a pujdete to projet. Protoze mi nejak prijde, ze argumentujete cisly z tech tabulek, ktere toho moc nereknou... zrychleni z 0-100? Jak casto jej protrebujete? Kolikrat za den? Neni nahodou lepsi uprednostnit pruzne zrychleni? Nestaci nahodou ten prodprumerny vykon M6 na podprumernou vahu vramci kategorie, aby byl ten vuz ve vysledku "dynamictejsi" nez auto s NADPRUMERNYM vykonem 115kW?!!! Ktere konkurenci auto ma 1370kg ve dvoulitru? Obavam, se ze maloktere... A co se tyka pojmu "dynamika".... musim souhlasit s predchozim prispevatelem. "Dynamika auta" jako takova neni bezvyhradne urcena vykonem motoru! Je to soubor veskerych vlastnosti auta a ty jsou prave v pripade M6 v takove souhre, ze je to auto pravem oznacovano dynamickym. (zkuste si precist aspon jeden test, treba srovnavaci test v CarAutu... Mondeo vs. M6... i pres slabsi motor, byla M6 ve vysledku pasovana do role viteze.... asi proto, ze byla mene dynamicka, nez vuz s 50 konovym naskokem, asi ze....)
Btw. sedel jste aspon za volantem stojici M6? Zkousel jste napr. jak dlouhe jsou drahy prevodovky? Jaky odpor kladou pedaly...? Jsem si na 100% jist, ze ne. Jinak byste tu stale vsechny nepresvedcoval, ze M6 je NEdynamicka, ze napr. takovy VW Passat v 2.0 je srovnatelne dynamicky. Neni. (uvedeny priklad jste nerekl, ale vyjadrujete se v tom smyslu)

Petr
5. května • 10:21

A ja zase souhlasim s Radkem. Zrychleni z 0-100 za 10 sec ma skoro i fabia 1.6. Mazda neni zadna raketa a dobrym podvozkem to neokecas (pri predjizdeni, kdy hlavne potrebujes dynamiku (a tedy zrychleni) je ti podvozek na prd). Mazde 6 je tragicka hlavne co se nabidky naftovych motoru tyce, ale jinak to vypada na super auto.

Vose
5. května • 10:33

Ježiši, ty si taky chytrolín co. Pochop, že na zrychlení z 80 - 120 potřebuješ točivý moment a dobrý převodový stupeň.A zase tady dáváš dohromady hrušky s jabkama -jak můžeš srovnávat 1200 kg a 1400 kg. To mi vysvětli? A jak tady bylo napsáno - kolikrát v životě jste zrychlovali z 0 - 100 km/h? Mám najeto hodně kilometrů a ještě nikdy jsem to nepoužil. Ano použil jsem pružné zrychlení - benzínový motor, stačí dát správný převodový stupeň a je to a předjedu (nebudu předjíždět z 0 - 100 km/h - to dá rozum, že). V případě nafty, zvolit správné pásmo kdy je v záběru turbo (tedy kdy je nejvíce točivého momentu!!!) a zase předjedu.A naftové motory? Jaký motor by si tam chtěl - 103 kW je plně dostačující. Nebo myslíš, tak jak má třeba Passat 1.9 TDi 77 kW?
Jinak na podzim přibude 2.2 nafta - 118 kW a 136 kW. Na naše cesty jsou tyto výkony už zbytečné.

Radek Ondrášík
5. května • 10:39

Zrychlení 0-100 dává tušit, jak tomu bude i v dalším zrychlení. Pokud má 0-100 za 10s, pak i další dynamické schopnosti budou na úrovni konkurence.A k věci - pokud hlásám, že auto má nějakou vlastnost a tou vlastností chci tento vůz odlišit od jiných vozů na trhu, měla by tato vlastnost být dominantní. Pokud má být vůz dynamický, pak by měl v této vlastnosti vynikat nad ostatní, jinak prostě dynamický není a je stejný jako ostatní a v této oblasti je nepřevyšuje.Nikdo zde netvrdí, že M6 je špatné auto, jenom prostě není takové, jak je publikované. Dynamicky je na tom stejně, jako všechna ostatní auta, které jsou vším, jen ne dynamickými vozy.

Permon
6. května • 9:30

To je marne... tady se nekdo zasekl a nema cenu to dal resit.

Vose
4. května • 23:17

Dobře napsané.

Zbysek Vichta
2. května • 17:55

Sportovne vypada, to neznamena ze musi jezdit 270,,, na normalni jezdeni jsou tyto motory plne ale plne dostacujici

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
2. května • 19:43

To souhlasím, ale nehovořím o vzhledu. Mazda sama ten vůz prezentuje jako dynamický, sportovní a vůz pro řidiče, kteří si chtějí jízdu užít. Přeci jenom ruku v ruce tomu by měl jít výkon. Nemluvím tu o tom jezdit 270, ale pokud má takto prezentovaný vůz výkony nižší, než vozy pro páprdy, je někdep roblém.

Permon
2. května • 20:14

1) je mi zahadnou, ze server jako autorevue.cz jeste neprinesl ZADNY test nove Mazdy6
2) a z vyse uvedeneho primo plyne Vas nekvalifikovany prispevek. Mazda6 totiz ve skutecnosti je dynamicky, sportovni vuz pro ridice.... sam jsem v M6 jel a cetl bezpocet testu a vse nasvedcuje tomu, ze vsemi opevovane Mondeo ma problem (a to tu vsichni tvrdi, jak je Mondeo po stance jizdni dynamiky uzasne). Ale tohle vse zjistite az tak za 5 6 let... az se na autorevue.cz KONECNE objevi nejak test tohoto povedeneho auta.

Radek Ondrášík
2. května • 22:59

máte možnost napsat test také

Permon
3. května • 11:46

Radsi si jej prectu od Vas:-DB-] .... a cim drive, tim lepe;-)

Radek Ondrášík
3. května • 11:55

Z vás to nadšení z toho auta přímo sálá, takže chápuk, že pozitivní testy jsou ty, které potřebujete. Co když vám to auto ale tolik nepochválíme a bude tam i kritika? Snesete to?Jinak já jsem se už testování vzdal, takže netuším kdy bude M6 na pořadu dne.

Permon
3. května • 23:08

.... nevim kolik jste toho cetl Vy, ale ja zatim cetl jen pozitivni testy nove M6.... takze pokud ten vas nebude pozitivni, tak to bude podivne B-] V kazdem testu se najde neco, co zaslouzi kritiku. Nicmene nic z toho, co bylo uvedeno jako kritika nove M6, mne netrhalo zily.... Jsem clovek, co si rad uzije jizdu... a tak mi nove M6 sedla. Nabidne mi stejny zazitek z JIZDY Passat, Laguna, nebo Peugeot a to za stejne penize jako M6? Nemyslim. Kazda znacka ma neco do sebe a to co nabizi nova M6, mne oslovilo.

Radek Ondrášík
4. května • 8:29

On je problém v tom, že jinde se bojí napsat pravdu a píšou testy maximálně neutrálně. My se toho nebojíme a pokud je kritika na místě, tak sem s ní :)Každopádně je třeba si uvědomit, že ne každý touží po zážitku z jízdy. Jsou tu lidé, kteří vyznávají jiné charaktery aut. Např. maximum komfortu a u nich M6 narazí a budou spíše vychvalovat Lagunu, C5, P407. Jiní ocení kopec různé výbavy, takže půjdou třeba do zminěného Passatu apod.Jednoduše řečeno, "dobrost" a "nedobrost" auta je velmi individuální záležitost. Někdo si chce jízdu užívat v každé zatáčce, jiného by to otravovalo a chce maximum komfortu, třetí chce mít na střeše solární panely a parkovací kameru vzadu a jiný chce čtyřkolku.Takže vás M6 oslovila a je pro vás číslo 1, pro jiného to může být auto, které dá na poslední místo.

Permon
4. května • 20:07

Ano, mne oslovila a ja si ji asi na podzim poridim v 2.5i.... a chapu a respektuji, ze ostatni hledaji u aut jine kvality nez ja.... diky bohu! Nerad bych jezdil v tom stejnem, co maji vsichni. Vsechny me prispevky smerovali k tomu, abych Vas nakopl k testu. Pokud bude, co kritizovat, tak kritizujte... ja s tim nemam problem. Nejsem zadny fanatic fans, takze do toho! ;-)

Radek Ondrášík
4. května • 20:25

A já měl to auto také v širším výběru, ale pak jsem se zaměřil na něco komfortního na delší tratě a M6 holt vypadla. Nemuset jezdit větší dálky, tak bych si ji pořídil na 75% také. Poměr cena/motor/výbava je neskutečná a navíc je to auto poměrně zábavné i díky tomu, že si zachovalo nízkou hmotnost.

Doporučujeme

Články odjinud