Mazda3 nově s nafťákem 1.6 l

Od dubna rozšíří nabídku motorů v Mazdě 3 naftový čtyřválec o objemu 1,6 l. Tento motor s výkonem 81 kW při 4000 ot. a maximálním točivým momentem 240 Nm při 1750 ot. se bude nabízet jak v hatchbacku, tak v sedanu. Ceny jsou známy již od uvedení na trh, v hatchbacku stojí nafťák v základní výbavě Comfort (v ceně je i klimatizace) 559 900 korun, v sedanu pak ve výbavě Touring E bez stokoruny šest set tisíc. Standardní výbava je bohatá, nechybí šest airbagů, ABS, již zmíněná klimatizace či okna a zrcátka v elektrice.

Potenciální uživatele budou zajímat i ekonomické parametry motoru, tedy spotřeba. Ta je skutečně velmi nízká, ve městě 6,2 l, mimo město 4,3 l a kombinovaná pak 5 l/100 km. Ani dynamika neurazí, na stovku se Mazda3 rozjede za 11,3 s, maximálka činí 185 km/h. Motor plní emisní normu Euro 3, od léta se bude dodávat standardně filtr pevných částic, čímž splní náročnější normu Euro 4. Motor je společným dílem Fordu a PSA, takže jej najdete např. ve Focusu C-MAX jako 1.6 TDCi či v automobilech Citroenu a Peugeotu jako 1.6 HDI.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků