Mazda3 nově s nafťákem 1.6 l

Od dubna rozšíří nabídku motorů v Mazdě 3 naftový čtyřválec o objemu 1,6 l. Tento motor s výkonem 81 kW při 4000 ot. a maximálním točivým momentem 240 Nm při 1750 ot. se bude nabízet jak v hatchbacku, tak v sedanu. Ceny jsou známy již od uvedení na trh, v hatchbacku stojí nafťák v základní výbavě Comfort (v ceně je i klimatizace) 559 900 korun, v sedanu pak ve výbavě Touring E bez stokoruny šest set tisíc. Standardní výbava je bohatá, nechybí šest airbagů, ABS, již zmíněná klimatizace či okna a zrcátka v elektrice.

Potenciální uživatele budou zajímat i ekonomické parametry motoru, tedy spotřeba. Ta je skutečně velmi nízká, ve městě 6,2 l, mimo město 4,3 l a kombinovaná pak 5 l/100 km. Ani dynamika neurazí, na stovku se Mazda3 rozjede za 11,3 s, maximálka činí 185 km/h. Motor plní emisní normu Euro 3, od léta se bude dodávat standardně filtr pevných částic, čímž splní náročnější normu Euro 4. Motor je společným dílem Fordu a PSA, takže jej najdete např. ve Focusu C-MAX jako 1.6 TDCi či v automobilech Citroenu a Peugeotu jako 1.6 HDI.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků