Nevim jaky v tom vidite problem ked tam daju samosvorny diferencial. A ked nebude tak sa vodici MPS bude musiet v zatackach krotit.Ved ani s vasim naj hot hatchom 130i sa neda v zatacke dupat na plny kotol.
Po letech nudy, zase nuda. To už dnes nikdo nedělá opravdová kupátka,a le pouze z civilních verzí seká ostré ?:-P
Ale jo, ostré coupátka tu jsou, např. z dílny MB, BMW atd. ovšem celkově je to bída, ani Alfa s ničím nepřijde :-P;-)
A neni nahodou 130i o 4kw vykonnejsi? Pravda, neni hot, je to uplne obycejny hatch dane tridy :-).
je fakt že hot 130i není...to by byla kdyby to byla M130i...;-):-D je otázka zda to zrychlení tý mazdy není jen sen výrobce...no ukáže se 260kobyl na předek je porce,každopádně to nevypadá na špatnej vozejk je jen otázka co to bude umět
kurva to musí být tah. 260 na předek!
no me bohate stačilo 185k u preludy, 180k na a4 a 205k na maximě abych poznal že na předek je to trochu moc a nedejbože když motor zrovna zatáhne při předjíždění na mokru v zatáčce...to je paráda:-D nevim no podle me to na ten predek nepatri:-|
Kdesi som zachytil info, že má byť aj 4x4, ale asi len pre japonský trh...
to byli jen první fantasmagorie když se novináři dověděli o 3mps s motorem 6mps tak doufali že tam bude ui stejný 4x4?ps: vím že by to nebly hothatch ale neudělájí to i pro verzi sedan? ta se mi líbí víc a dala by se trošku víc vylepšit
Nikdo o tom nemluví, ale nebylo by od věcí nasazení samosvoru, protože v přímce nebude problém to na těch 6,1s odladit, ale co s tím v zatáčce? Nebo ještě líp, co s tím v mokré zatáčce?
Vždyť ste v minulé tiskové zprávě psali, že bude mít samsvor! (www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=7734)Nebo to už neplatí?
To je právě otázkou. V první zprávě o tom Mazda psala, nyní se to v press materiálech neobjevilo. Na druhou stranu nynější informace byla poměrně krátká a týkala se více méně datování prodejů + doplnění pár informací.
Zde http://www.carpoint.com.au/car-review/1893377.aspx pisou mimo jine toto: A mechanical torque-sensing limited slip differential using similar internals to the (rear-wheel drive) RX-8 and MX-5 helps get all those kilowatts and Newton-metres to the ground.Takze diferencial to ma....
na mokru nepomuze nic, spasou neni ani samosvor...
To já samo vím, spíš tak nějak nad tím uvažuji. Prostě využít ten výkon bude strašně složité. Pod plynem to vidím až tak od 150 km/h výše v táhlých zatáčkách. V technické trati to bude boj s velkou turbo dírou a předním náhonem
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.