Nepadla nějaká zmínka o ceně a případných termínech dodání do ČR ? Kolega by tohle menší MPS hodně chtěl a rádi bysme mu vyšli vstříc, ale kdyby to bylo na dlouhé lokty, objednal bych mu asi normální Mazdu 6 2,3 Sport. Díky
Prozatím nebyly oznámeny ceny, ani termíny. A to ani v zahraničí, kde se většinou tyto vozy objeví jako první. Když vezmeme v potaz, že Mazda6 MPS byla jako koncept představena v roce 2002, finálni verze se představila na konci roku 2004 a u nás se dostala na "pulty" na konci minulého roku, lze předpokládat, že Mazda3 MPS bude k dodání, pokud vše půjde dobře ke konci letošního roku. Ovšem třeba Mazda překvapí a bude dříve. Cena také není známa, ovšem spekuluje se, že by se cena bez daní měla pohybovat okolo 22-23 tis. eur, tedy u nás pak okolo 780-800tis. Kč s DPH. Ovšem toto jsou pouze spekulace.Každopádně pokud kolega vyloženě na auto nespěchá, pak ať určitě zkusí ještě chvíli počkat, ono 3 MPS si nyní odbylo výstavní premiéru a v brzké době budou bližší informace nejen o ceně, ale i termínech dodání na trhy. A navíc, byť je M6 2,3 Sport povedené auto, tak s M3 MPS to bude "slabé kafe". Popř. se nabízí za 1,1 mil. Mazda6 MPS a při dobrém obchodním duchu, půjde i nějaká sleva a za cenu okolo 1M mít 4x4 a výkon 260 koní v plné výbavě již stojí za uvážení.
Mazdu 6 Mps by určitě rád, bohužel je už poměrně hodně drahá (asi bych umluvil slevku tak na 970 K), ale to je maličko přes jeho limit. Ten leží právě na cca 750-800 K - Mazda 6 Sport do téhle hodnoty krásně sedí (se slevičkou myslím tak 680-690 K ? ). Mazda 3 MPS vypadá jako úžasné malé vozítko se skvělou dynamikou - úplně přesně chápu proč by ho chtěl radši. Máte pravdu - počkat cca dva měsíce se určitě vyplatí. Díky moc za reakci.
Je to jen úvaha, ale pokud jde o cenu, asi bych nebyl takový optimista. Mazda 6 MPS se prodává o celých 300 tis. dráž než druhá nejdražší verze 2,3i, trojka může tuto cenovou politiku klidně kopírovat. Myslím, že auto, které má o 35-60 koní víc než konkurence bude přesahovat také cenou. Já tipuju min. 850-900 tis., už proto, že se bude jednat o model s max. výbavou.
No aspon ze tam dali ten samosvor, to zatial nenapadlo ani Forda s ST-ckom, ani Opla s OPC, ani Alfu s GTA. Focus RS forever!
Nema konkurenci?Uz Audi v r.1988 mela 240koni z obsahu 2.3Ve verzi Coupe Quattro Turbo 20V,A to se nezminuju o Lancii a jejich 250HP z 2.0
Tak choď do predajne Lancie a kúp si ten 2,0. Ide o konkurenciu medzi dnešnými autami.P.S.: Myslím, že bolo spomínané, niečo o "neprémiovém" segmentu, takže Audi by som neporovnával.
choďte do piče už s těma javaskriptama na votvyrani obrazku
spravne
ja vim
Bez ty p..., ale taky bych se primlouval.
aspoň pred fotením čiernej Mazdy mohli dať z prednej kapoty dolu tú nákupnú tašku
Rekl bych, ze jsou to fotky jedouciho vozidla a to divny na kapote neni taska, ale nejake prisavani vzduchu, ci jak se tomu rika. Zrejme nejaky prototypovy tuning.
To je přívod vzduchu k top-mount intercooleru, protože prototyp používal masku a přední nárazník z aerokitu pro 2.0 a ta není tak tvarovaná, jako konečná verze.
to je spy foto, ty trdlo jedno.
tak už je mi to jasné, skušobný jazdec išiel z obchodu a poloprázdnu tašku s čajom, kávou, maslom a rožkami mal vyloženú na kapote (pričom ho zosnímali car-paparázovia)
Měli byste si to nějak sjednotit, miulý měsíc jste psali: "Také Mazda si schovala ostrý hatchback na letošní rok. Po představení a uvedení modelu Mazd6 MPS je nyní na řadě menší trojka. Ta dostane také náhon na všechna kola, který má svůj původ ve větší šestce. Mimo to dostane i čtyřválec o objemu 2,3 litru s přeplňováním, který bude dávat výkon 180 kW (245 k). Dle dostupných informací by se měla cena pohybovat pod úrovní Golfu R32. Na trhu se objeví na konci letošního roku."A dneska teda už předek a "původ 4x4 v šestce" teda už ne ?
Mazda 6MPS se uz davno prodava, jeden tatuv znamy ji ma uz davno (mesic a pul, mozna vic) doma. Je to 2.3T 191kW, 4x4 v sede barve.
Promin, blbe jsem to pochopil (to ta noc :) )... Trojka je predohrab.
bude to nedotacave!!! ...a to, ze poriadne...// hovorm to nerad, ale hold VW Golf R32 je stale naj hot-hatch
Hovorit o velkej nedotacavosti je predcasne, aj ked je jasne ze tomu nemozes dat na dvojke v zatacke plny kotol ako sa mozno da v R32. Na druhej strane 2,3 turbo bude urcite lahsi ako o liter vacsi 6-valec, a samosvor je tiez urcite lahsi ako haldex 4x4...
ty blbcu jedenty ani nevíš,co píšeš
Ehm, na okruhu minula R32 prohrala jak s Civikem Type-R, tak se 147 GTA. Srovnani novych modelu jeste pochopitelne neni k dispozici, ale s tim, ze R32 je nejlepsi hot-hatch bych se zrovna neohanel...
Nejake alespon dilci srovnani tu probehlo, 130i vs. OPC vs. R32 na malem okruhu Hockenheimu a v ruznych sprintech, brzdach atd. Na okruhu poradi od nejlepsiho OPC, 130i, R32
Ja by som aj tak najviac chcel BMW 1 A ešte by som chcel vidieť tie časy na okruhoch, aaj nejaké porovnanie so Subaru Imreza WRX STi a EVO Len tak pre zaujímavosť o kolko su lešpie ako tieto hothatche...
BMW 130i je prostě nářez Ani mi tak nejde o setinky sekund ... ale za volantem si to prostě úžasně užiješ ... jen pozor na to - chce to už zkušeného řidiče Umí řádně pozlobit (zejména s vypnutou stabilizací). Evo je taky super .... jen teda jukni třebas na servisní intervaly ... opotřebení brdz, závěsů atd.. Ale po stránce adrenalinového svezení - paráda
Astra OPC ma taky nahon na predek a na malem Hockenheimu byla o hodne rychlejsi nez R32 ;) Navic konkurentu je tu daleko vic nez jen Golf a ze by zrovna ten mel byt nejlepsi. Otazka je taky v cem...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.