Mazda2 MPS: Japonská automobilka zvažuje malý hot-hatch

18 komentářů

Shimi
20. srpna • 11:39

Jen houšť. Za sebe říkám, že kdyby do toho dali atmo 2.0 v manuálu s 200 kobylama, tak do toho jdu. Ale to se díky zku*vený ekopolitice nestane, takže mám zřejmě smolíka.

dano9500
20. srpna • 2:47

keby urobili výkonejšie SSS...B-]

Svetak
20. srpna • 9:58

A nebo rovnou edici Hitlerjugend.

Pantani
19. srpna • 19:24

Aoyama: je to ten samej člověk, kterej nevylučoval Mazdu 3 MPS a dodnes jsme se ji nedočkali?

Svetak
19. srpna • 13:26

Ahoj kluci v Mazde. Klidne si usetrete praci, fakt.... vyse_te se na to. HotHatch je BMW135, s foukanou 1,6kou nikoho zajimat nebudete. Sorry. Ti co na hothatch maji, sahnou po BMW, Audi, Merg....nikdo nebude kupovat Mazdu 3 s 30% cenovym balastem....

ACE
19. srpna • 16:54

Ale kdepak, jen ať ji udělají přijemě živé autíčko s rozumnou cenou bych uvítal. Zrovna vyjmenovanou předraženou konfekci bych nebral ani náhodou.

Svetak
20. srpna • 9:57

Mas tu Clio, Corsu, 500....nestaci?

ACE
20. srpna • 11:02

Nestačí, rád si vybírám. A v téhle kategorii by to zrovna vyhrál Swift.......zatím.

Svetak
20. srpna • 15:23

Jo a proto si nekoupis nic :D.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
20. srpna • 23:08

Asi soudíš podle sebe. Já si kupuju s rozvahou a vždy nové.

Svetak
21. srpna • 11:13

A co to bylo naposledy :-D?

ACE
21. srpna • 18:06

Taky Swift, po srovnání s Cliem, Peug., Fabkou atd. jezdil jednoznačně nejlíp. A cos koupil Ty, kdy a jak starý, co?? Nebo že by zatím tatínkovo? :D

Shimi
21. srpna • 19:00

ACE: Moment, předpokládám, že se jedná o Swift minulé generace, takže pokud jsi ho srovnával s Cliem, tak ještě s atmo 2.0 s 200 kobylama a v manuálu. Pokud ano, tak nechápu jak jsi mohl dojít k závěru, že je Swift jednoznačně lepší. To je jako srovnávat hrušku s jablkem. Clio bylo, a v podstatě pořád je, výkonově někde úplně jinde. Proti Swiftu absolutně nic nemám, v roce 2010 byl v hledáčku, když jsem vybíral káru, ale nalijme si čistého vína, výkonově je to naprostá bída. Zábava s tím sice relativně je, ale tím to končí. Já nakonec skončil u Corsy D GSI 1.6T 110 kW, v té době nejlepší poměr cena/výkon.

ACE
21. srpna • 23:30

Předminulá a kategorie1.3 vs tuším 1.4 Tou dobou jsem měl jiné priority. A hlavně za nějakejch 200t nebylo potřeba kromě ložiska v zadním kole měnit nic. Neberu pochopitelně spotřební díly. No a v současném Sportu jsem se byl projet a je výbornej, neříkám že nejsou výkonnější káry, ale mě turbo nevoní a řízení mi taky moc vyhovuje, je nádherně řiditelnej a čitelnej i když se začne smejkat. Ale plánuju to až příští rok, tak kdo ví co se ukáže.

Shimi
22. srpna • 8:04

ACE: Tak v tomto případě to chápu. No já taky pomalu začínám uvažovat, že bych pořídil něco novějšího, ale když se podívám co momentálně trh nabízí, tak jsem docela v pasti. Rád bych se vrátil k atmosféře, ale ty už pomalu vymřely, takže to bude asi zase foukaná malorážka. Proto jsem psal, že kdyby do té M2 MPS dali atmo 2.0 Skyactiv, tak bych po tom hrábnul všema deseti. A další problém je ten, že se mi moc nelíbí současný design napříč automobilek. Do toho se ještě začaly hojně montovat automaty, takže je to úplně v háji.

ACE
22. srpna • 10:18

No tak to máme podobný problém, atmosféra pomalu vymírá a s turbem váhám. Dvoulitřík ve dvojce by seděl, trojka je příjemná i s tím slabším. No mám na výběr ještě nějakou dobu, tak počkám co bude (teda v případě že veterán ještě vydrží)

Kankunen
19. srpna • 13:50

Nauč se číst, počítat a uvažovat. Až to budeš umět, tak takovou kravinu nenapíšeš.

Svetak
19. srpna • 16:22

Ja to ani necetl. Stacil mi ten titulek. Ty si to urcite pujdes koupit vid, kterene z MHD....

Doporučujeme

Články odjinud