Mazda2 MPS: Japonská automobilka zvažuje malý hot-hatch

Svetak  |  19. 08. 2014 13:26

Ahoj kluci v Mazde. Klidne si usetrete praci, fakt.... vyse_te se na to. HotHatch je BMW135, s foukanou 1,6kou nikoho zajimat nebudete. Sorry. Ti co na hothatch maji, sahnou po BMW, Audi, Merg....nikdo nebude kupovat Mazdu 3 s 30% cenovym balastem....

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  19. 08. 2014 13:50

Nauč se číst, počítat a uvažovat. Až to budeš umět, tak takovou kravinu nenapíšeš.

Odpovědět  |   | 
Svetak  |  19. 08. 2014 16:22

Ja to ani necetl. Stacil mi ten titulek. Ty si to urcite pujdes koupit vid, kterene z MHD....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  19. 08. 2014 16:54

Ale kdepak, jen ať ji udělají přijemě živé autíčko s rozumnou cenou bych uvítal. Zrovna vyjmenovanou předraženou konfekci bych nebral ani náhodou.

Odpovědět  |   | 
Svetak  |  20. 08. 2014 09:57

Mas tu Clio, Corsu, 500....nestaci?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 08. 2014 11:02

Nestačí, rád si vybírám. A v téhle kategorii by to zrovna vyhrál Swift.......zatím.

Odpovědět  |   | 
Svetak  |  20. 08. 2014 15:23

Jo a proto si nekoupis nic :D.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 08. 2014 23:08

Asi soudíš podle sebe. Já si kupuju s rozvahou a vždy nové.

Odpovědět  |   | 
Svetak  |  21. 08. 2014 11:13

A co to bylo naposledy ?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 08. 2014 18:06

Taky Swift, po srovnání s Cliem, Peug., Fabkou atd. jezdil jednoznačně nejlíp. A cos koupil Ty, kdy a jak starý, co?? Nebo že by zatím tatínkovo? :D

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 08. 2014 19:00

ACE: Moment, předpokládám, že se jedná o Swift minulé generace, takže pokud jsi ho srovnával s Cliem, tak ještě s atmo 2.0 s 200 kobylama a v manuálu. Pokud ano, tak nechápu jak jsi mohl dojít k závěru, že je Swift jednoznačně lepší. To je jako srovnávat hrušku s jablkem. Clio bylo, a v podstatě pořád je, výkonově někde úplně jinde. Proti Swiftu absolutně nic nemám, v roce 2010 byl v hledáčku, když jsem vybíral káru, ale nalijme si čistého vína, výkonově je to naprostá bída. Zábava s tím sice relativně je, ale tím to končí. Já nakonec skončil u Corsy D GSI 1.6T 110 kW, v té době nejlepší poměr cena/výkon.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 08. 2014 23:30

Předminulá a kategorie1.3 vs tuším 1.4 Tou dobou jsem měl jiné priority. A hlavně za nějakejch 200t nebylo potřeba kromě ložiska v zadním kole měnit nic. Neberu pochopitelně spotřební díly. No a v současném Sportu jsem se byl projet a je výbornej, neříkám že nejsou výkonnější káry, ale mě turbo nevoní a řízení mi taky moc vyhovuje, je nádherně řiditelnej a čitelnej i když se začne smejkat. Ale plánuju to až příští rok, tak kdo ví co se ukáže.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  22. 08. 2014 08:04

ACE: Tak v tomto případě to chápu. No já taky pomalu začínám uvažovat, že bych pořídil něco novějšího, ale když se podívám co momentálně trh nabízí, tak jsem docela v pasti. Rád bych se vrátil k atmosféře, ale ty už pomalu vymřely, takže to bude asi zase foukaná malorážka. Proto jsem psal, že kdyby do té M2 MPS dali atmo 2.0 Skyactiv, tak bych po tom hrábnul všema deseti. A další problém je ten, že se mi moc nelíbí současný design napříč automobilek. Do toho se ještě začaly hojně montovat automaty, takže je to úplně v háji.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  22. 08. 2014 10:18

No tak to máme podobný problém, atmosféra pomalu vymírá a s turbem váhám. Dvoulitřík ve dvojce by seděl, trojka je příjemná i s tím slabším. No mám na výběr ještě nějakou dobu, tak počkám co bude (teda v případě že veterán ještě vydrží)

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  19. 08. 2014 19:24

Aoyama: je to ten samej člověk, kterej nevylučoval Mazdu 3 MPS a dodnes jsme se ji nedočkali?

Odpovědět  |   | 
dano9500  |  20. 08. 2014 02:47

keby urobili výkonejšie SSS...

Odpovědět  |   | 
Svetak  |  20. 08. 2014 09:58

A nebo rovnou edici Hitlerjugend.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  20. 08. 2014 11:39

Jen houšť. Za sebe říkám, že kdyby do toho dali atmo 2.0 v manuálu s 200 kobylama, tak do toho jdu. Ale to se díky zku*vený ekopolitice nestane, takže mám zřejmě smolíka.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Jak udělat z velkého rodinného auta ložnici? Ukážeme vám to krok po kroku

Toyota Proace Nomad

V poslední době nás zahrnují nejrůznější druhy obytných vozů. Dnes vám ukážeme velmi netradiční, ale funkční způsob.

dnes | Vladimír Kadera
TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Bez milionů a za dva dny. Systém pro nákup elektronických známek už funguje

Bez milionů a za dva dny. Systém pro nákup …

Vypadá to, že odvážný krok proti kritizované státní zakázce míří k úspěchu. Nový systém k dálničním známkám vytvořený za dva dny už funguje.

27.  1.  2020 | | 72 N/A