Díky za super článek. Jste snad jediní, kteří nepodlehli lobinku a porovnali auta se základnímí motory, čemuž se zejména Škoda brání až je to divné a to nepočítám jak nechce dát do oběhu jediné auto v základní výbavě Active/Active+ :-) Díky pro mě nepochopitelnému motoru 1.0 MPI si myslím, že Kia Rio 1.25 a možná i Hyundai i20 1.25 nakonec "filozoficky nahradí" Felicii 1.3 50kw GLX. Měl jsem tu čest řídit Rio 1.25 a i přesto, že Korejčíky nemusím, auto je asi to nejlepší v ceně do 250tis. kč(cena s klimou, esp, rádie, počítačem, rozjdezdem do kopce atd...), co můžete dostat. Jinak na dálnici motor nějak nehučel, tak možná jste měli syrový motor nebo nevím... Fábie III je pěkná, ale s motorem 1.0 MPI je to risk. Ono nejde jen o to, že motor má problém na dálnici, jde o to, že je nesmyslně namáhán a přitom stále nemá chladič oleje jako ne/slavné HTP :-) Fábie s motorem TSI je už jiná písnička, ale s použitelnou výbabou Ambiente+ jsme nad 3000000kč a ta to lze koupit dobře vybavenou Kiu Venga, Kia Ceed 1.4, ale také krásnou Opel Merivu 1.4, Ford Focus 1.6, nový Opel Astra 1.4, Renault Megane 1.2 TCe nebo i větší Škodu Rapid 1.2 TSI atd atd..
dávám nesouhlasný názor, páč 3 miliony, i kdybych je měl, bych za tsi s Fabií prostě nedal. To bych raději nadosmrti pil kuřecí mléko.
Vybíráme společně s manželkou auto pro ni. Ta Mazda se jí líbí. V současnosti má starší fábii která koupena ojetá v AAA ale slouží dobře dostane dcera. Stále nevím jestli bych srovnával KIU a Mazdu, ty dvě automobilky jsou úplně někde jinde.
Já zase upřednostuji kvalitu a spolehlivost,a to je Mazda 2 než nějaký chcíplej třiválec dotovany turbem
Tak tu čtu, jak prý toto je konečně objektivní test, nj škoda haters se vybarvují se svou "objektivitou".Řekněme, že chci koupit auto, řekněme za 300-310 tisíc, nabízí se Mazda2 s 1.5/55kW, a Fabie, ale světe div se ne s nějakým 1.0/55kW (porovnání stejného výkonu mně vůbec nezajímá) ale s 1.2/81kW!!! Mne zajímá co mohu dostat za ty svoje prachy! To je moje srovnávací priorita! (To by se mohl taky objektivně srovnávat třeba Yeti se 150 koníky s Outbackem se stejně výkonným motorem, ale jen o nějakých 200-300 tisíc dražší a místní diskutéři by jásali, že konečně nevyhrála škodovka ale ten "hrdina" Outback) Ale vrátím se k testu. Jistota podvozku prý podobná, komfort podvozku Mazdy prý o něco lepší, řízení Fabie prý o něco lepší, prostor ve Fabii lepší, ale dynamika těch 81kW, je úplně někde jinde!!! Tady si Mazda neškrtne.U mne je vítěz testu naprosto jasný. Mazda2 rozhodně není špatný auto, ale svý peníze bych dal za Fabii. Jo kdyby byla Mazda o těch rozdílových 30-40tisíc lacinější asi by to vyhrála i u mně.....
njn,lepší auto stojí o něco více..považuji to za normální jev
Nemohu se zbavit dojmu, že ovládání klimatizace ve Fabii vypadá jako autorádio ve škodě 120L :-)
Jsi ŠKODOFOB :-D
Som sice priaznivec a fanusik koncernu, ale musim uznat jednu vec. K Fabii sa snazi konkurencia postavit auto napr. i20 ma lepsi interier ale motormi nedokaze az tak konkurovat teda, nema odpoved na 1,2 TSI 81kWNaopak Mazda 2 - postavila auto, ktore ma odpoved na kazdu vec voci Fabii a dokonca je este dalej ako Fabia - tu je Fabia ako Dacia (vyjadrenie Vosickeho). Jednoducho Mazda 2 je ina kategoria. Maju odpoved aj na 1,2 TSI 81kW - Mazda ukazuje ako sa da postavit 1,5 atmo 85kW a je lepsie ako to TSI. Dalsi faktor je, ze to auto nebude postavene v Polsku, Turecku a pod. ale v Japonsku. Pokial si zachovaju svoju standardnu kvalitu, tak tu mame auto, ktore bude bezproblemovo fungovat ako 10 rocne, co bohuzial pri Fabii platit nebude. Tu sa ukazuje, ked niekto sklada auto na cenu za co najmenej a niekto kvalitne pritom vysledna cena produktu je podobna. Zaraza ma jedna vec cenniky na SK:Mazda 2 1,5 55kW - G75 -zaklad (klima, elektrika, DO...) - cena 9900 eurFabia 1,0 55kW Active- zaklad 9540 + klima + el. okna a central + 199 = 9739 eurNo neviem napriek tomu, ze som zastanca Skody, urcite by som si vybral Mazdu, to je uplne nieco ine a za podobne peniaze. Nuz Mazda je Mazda
Problém je jen jediný, že pod 11000Eur už koupíte v akci kompakty jako Kia Ceed 1.4 ,Opel Astra 1.4, Ford Focus 1.6, Hyundai i30 1.4 atd. a to je jiná písnička. Dostanete pořádný kus auta (nic proti Mazdě je pěkná ale pořád je to malé auto) a navíc vyjmenované atmosféry jsou všechny kvalitní držáky. Focus se vyrábí v Německu, I30 v Česku a Ceed na Slovensku, jediná Astra v Polsku(bojím :-) )....
"K Fabii sa snazi konkurencia postavit auto".. opravdu máš pocit, že se vymezují vůči regionální Fabii? :-D :-D :-D
Fabia je prostě ETALON :-D Za pár korun dostaneš kus auta navíc. A ještě škrabku na led B-]
Pokial viem, dvojka bude z Mexika, rovnako ako trojka je z mexikaOdpoved na 1,2 TSI 81 kW stoji skoro pol miliona, najzaujimavejsi je stredny motor,G75 je bez klimy pre reklamu cena od, klima je v Emotion od 11000.Moj zaver:- Kto chce dobre jazdiace auto skor pre dvoch, kupi si suzuki swift s atmo motorom a s perfektnou vybavou a o 2000 EUR lacnejsie = to je v tejto triede cele vrece penazi...- Kto potrebuje priestor - i20 1.4 nema konkurenciu, fabia to zabija nespolahlivymi motormi, skor predrazenou cenou, pristupom servisov, poruchovostou a okukanostou.Hoci sam vlastnim mazdu, m2 by som si nevybral, pretoze jednoducho nedava pri danej konkurencii v triede zmysel, hlavne na SK/CZ/PL...
Milý cudzinec11, sdělil jsi nám "závěr", který krásně charakterizuje individuální a subjektivní hledisko (parametr), které ovlivňuje každé rozhodování (nejen v případě aut). Je to v naprostém pořádku a jsi v "dobré" situaci, protože jsi dospěl k volbě A nebo B, což výrazně usnadní finální rozhodnutí. :-) Tuším, že množství minusových reakcí na tvoje stanovisko souvisí s tvým hodnocením Fabie, které je pro "škodovkáře" zcela nepřijatelné...Mohl bych tě doplnit a vyjmenovat řadu dalších alternativ a ukázat další subjektivní hlediska (parametry pohledu na věc), ale to je myslím zbytečné. Ovšem, co je důležité, připomínám osobní vyzkoušení daných aut, protože osobní zkušenost může původní rozhodnutí změnit. Předpokládám, že vlastníš jinou Mazdu, než tu, která je předmětem zdejší diskuse. Je možné, že bys po osobním důkladném vyzkoušení nové Mazdy (třeba i se silnějším motorem) a jejím porovnání se Suzuki Swift dospěl k jinému stanovisku. Co se týče tvých informací, cituji tě: "... , fabia to zabija nespolahlivymi motormi, skor predrazenou cenou, pristupom servisov, poruchovostou a okukanostou....", k tomu (jednotlivým bodům) jsem se už vyjádřil v jiných diskusích.
Ještě bych jako příklad, co se týče výběru a srovnání aut, uvedl příspěvek z diskuse FAN CLUB TSI:"...od PaulZ 1. 5. 2015 10:52D1.8T píše:Pokud člověku neni po technický a jízdní stránce jedno v čem jezdí, chce aspoň trochu výkonu, plnohodnotnej 4 místnej interier a velkej kufr, tak moc alternativ k Rapidu v ceně do 400tis. není.Ono je problém vůbec se dostat po nových cenících Rapida/81 kw/ pod 400 000 kč pokud člověk takové věci jako třeba tempomat nepovažuje za zbytečný luxus.Já třeba když jsem kupoval auto se byl projet s Rapidem a za hodinu s Civicem 1.8. A může říct, že to byl rozdíl několik světelných let. Podvozek byl neporovnatelný-stejně jako např. Rapid vers. 308/obzvášť na našich silnicích/. Interiér Rapida-ojebaná stará Fábie. Co se mě na Rapidu líbilo byli sportovní sedačky a motor který slušně jel. Nelíbila se mě šířka-notně podobné jako u staré Fábie. Rozdíl byl tehdy něco přes 50 000kč podobně jako teď při lepší výbavě Civicu. Pokud bych se nakonec nerozhodl pro 308SW která byla něco nad cenou Rapida a vyhovovala mojí potřebě víc/ většinou dálnice -nafta/volba by byla naprosto jasná.Jinak by mě zajímalo kdyby takový zásadový odpůrci nové 308 si měli vybrat jestli např. po D1 jezdit s novou 308 nebo Rapidem, který si by vybral Rapida..."- podle mého názoru obsažné hodnocení, které může pomoci při výběru. Přesto je potřebné to brát s rezervou, protože někdo jiný by napsal něco jiného. Proto nejlépe osobně ohmatat, vyzkoušet a projet se. A teprve potom se rozhodnout. Podíval jsem se jen tak na ceníky a myslím, že alternativa vůči Rapidu (nebo Fabie...) za dané peníze existuje lepší v případě toho Civica nebo té 308. Pokud tedy někdo nechce vyložené "holátko" a tímto "holátkem" ušetřit několik tisíc Kč... U Hondy holátko nelze koupit.. Když ale někdo chce vyložené holátko za "lidových" cca 300000,- Kč, proč ne. Každý má právo zvolit si to, co mu vyhovuje.
Ono se dá postavit atmo. 1,5 klidně i 100kw,110kw a víc akorát ten motor nebude vhodný do normálního provozuB-]
Lenze 1,5 85kW je vhodna do normalnej prevadzkya a nezaostava za 1,2 TSI.
Točivým momentem ano,ale u aut velikosti a váhy Fabie(Mazdy) je to jedno.
Ta Mazda je prostě nádherná. V dnešní době, kdy se vyrábí jedno auto ošklivější než druhý jsou Mazdy jedny z mála, který se mi opravdu líbí.
Je hezká. A je to z těch dvou skoro stejných to modré, či žluté ? :-D
...tak to vyzera, ked sa dizajn stava umenim. Sedi vec.
Nevím jak vy ale já bych si doplatil 20,000,- Kč pro Slováky co už neumí počítat 700 Euro a bral bych nového Focuse s 1,6 motorem, to se s těmito sranda auty snad ani nedá porovnávat. Jinak samozřejmě Mazda B-], pokud si sousedé z Mladé Bolehlavy v souladu se soudruhy z Hitlerwágen koncern neuvědomí , že tříhrnek není motor do auta ale do sekačky nemá se cenu o tom dále bavit. Ale to víme už dávno a nic se neděje. Stejně se to turbí dál jak všechno v Dluhové Unii.
nooo, ono daunsajz sa da postavit aj kvalitne, viz ecoboost 1.0 od Fordu. Z jedneho litra dava ovela viac pary ako o 200kubikov vacsi TSi a nerozsype sa - a po tolkych rokoch stale vladne. Je to samozrejme tym, ze je postaveny k-v-a-l-i-t-n-e : rozumej liatina, ziadny hlinik /nebodaj bakelit, ze/, ma oleja cez 4 litre a nie, chladic oleja sa nedava ku katalyzatoru /narazka na jednu z mnohych perliciek koncernu/. Ten motor navrhoval niekto, kto veci zjavne rozumel - no a vysledok je taky, ze po tolkych rokoch doteraz nema supera. Tu objektivne musim v tichosti uznat konstruktersky team fordu - so zadanim /postavit motor takychto vlastnosti/, sa popasovali naozaj vyborne.Ale je tu jedno LENZE: to iste sa da dosiahnut ked pridame par kubikov a valec naviac. Jednoduchsie, lepsie a paradoxne aj uspornejsie. Preplnanie je cestou k zvyseniu ucinnosti /prirodzene a uznavam, preco nie/ ale nie k ospravedlneniu tych lzi a pachaniu /doslova/ takych podvodov na zakaznikoch, ake sa pachaju momentalne. Tym vacsia skoda, ked sa niekto naozaj snazi spravit vec tak ako sa ma. Je to len o rozdielnych pristupoch k rieseniu motora pozadovanych vlastnosti. A presne ta ista fyzika plati v oboch pripadoch. Myslim ta naozajstna, nie marketingova, sejlicka alebo nebodaj ekoterorbruselska. Ta nema s nasou casopriestorovou dimenziu naozaj nic.
Chalan, neopakujes sa trosku stale? Bud pises o 1.0 EcoBoost alebo o svojej Felde 1.6. Pripadne melonoch. WTF? My sme uz pochopili, aky mas nazor na tieto tri veci. Uz sa na to prosim vy...r. Kedysi tvoje prispevky davali zmysel. Teraz pri kazdej prilezistosti tvoja "super zabehnuta tutti frutti" Felda 1.6. MY UZ VIEME, ZE BOLA SUPER a 1.0 ECOBOOST JE TIEZ SUPER. DAKUJEME ZA INFO 700X.Peace... ;-)
:-D lepsie to napisat neslo...
Myslis? Ja si myslim ze najlepsie je to napisane tu:http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/353059-aut... ... ;-)
V pohode, namietka sa akceptuje ;-)
Škoda ,že Ford neudělal 1,2 ECOBOST,ale 4 válec. :-D
ono vzdialene mi to pripomina (po motorickej stranke) moju byvalu feldu 1.6. Je jasne ze zvysok auta je samozrejme dnes uplne inde, ale len nostalgicky spominam ako ten motor (navyse vynikajuco zabehnuty) v tom auticku skvele jazdil: reagoval okamzite, energicky tahal, mal zdravy zvuk, bol postaveny z poctiveho materialu (postavte to na vahu, tazsi melon je vyzivnejsi a pestovany pekne vonku na hnoji a nie v spanielskom skleniku), mal primeranu spotrebu a hlavne: nikdy sa nepokazil. Doveru budil uz len tym zdravym prejavom a opravnene. A zase sa dostava na pretras ten jednoduchy fakt, ze zakaznik u nas v skodovke straca to, v com bola taka silna doteraz:-jednoduchost-spolahlivost-opravitelnost-osvedcena technika...a to vsetko z 90% len v dosledku toho, ze nema vhodny motor pre cielovu skupinu. Rozumej benzinovy, rozumej jednoduchy, rozumej s objemom od 1200-1600, nakolko diesel (navyse v sucasnej ekozmrd podobe) je volba na diagnozu. A pritom by stacilo vziat idealne tu jednastvorku, vyhodit odtial fukadlo a mate to, co zakaznici chcu. Jednoduchost vitazi. To iste aj Citigo - netvrdim ze ten jednoliter v tom jazdi zle (skusil som na 200km dlhej jazde), ale zakladna jednadvojka z rapida sa tam priam pytala, bolo by to skvele vozitko pre mladu rodinu, cez tyzden po meste, cez vikend v pohode a v klude na vylet. V com je problem? Alebo v tom, ze potom neusetrime na prevodovke? Alebo na niecom zase inom? Fabia to iste, dajte tam jednoduchy motor o dostatocnom objeme, nejaky ten vhodny vybavovy paket (nieco na sposob roomster trumf) a nebudete stacit otacat kamiony do autosalonov. No lenze ked na tom sedi obryleny debilek s ekonomickou, potom pomoci niet.
A co áš proti turbomotorům? Odkud víš, že zákazníci chtějí "jednoduchou atmosféru"? Hlavně v dnešní EURO VI verzi? A k tomu základnímu motoru - každý si může koupit i motor silnější, podle vlastní volby.
Neuvěřitelné, F III není v nějakém testu v ČR vítězem...mám stejné pořadí, ta Mazsa 2 se opravdu povedla :-)
F 4 bude ještě dál. Bude mít motor schovaný ve schránce spolujezdce a pojede na Sněžku 2x rychleji + zlaté cihly v kufru.
..a bude to super vychytavka, usetria sa dva centy vo vyrobe za bzuciak za kastlikom (to je ten nevidany a dokonaly a najdolezitejsi vynalez na dokonale sportovy zazitok). U BMW sa s tym uz vobec nesr.ali, staci im mp3 do repraka. V skodovke to budes mat autenticke :-D
pane redaktore, tyto nove mazdy 2 se vyrabi pro evropsky trh v mexiku, ne v japonsku.Jinak skvely test, diky.
takze nic nove, potvrdila sa ta stara pravda. No a aj to, ako asi brusel s vyrobcami cez ekoteroristov mastia ich ucty na ukor nas. OBJEM NICIM NENAHRADIS....a platilo a plati a bude platit. A samozrejme musi, len to chce zvladnut praobycajnu stredoskolsku fyziku, nemat v hlave nasr.ne a hlavne si do nej nedat nasr.t od marketingu a sejlu. Nech sa na tych nafuknutych nezmysloch vozia oni. Ja si na trhu kupujem melon, co ako melon vyzera a co ako aj melon chuti. Ak mi niekto zacne vehementne ponukat nejaky lahky, kompaktny a zazracne samovolne bobtnajuci ekomelon, zasluzi par faciek a nech si to zozere sam.
Za 250000kč bych chtěl kastli Fabie,motor Mazdy a předpacený Svět motorů doživotně.:-D
Vždyť dle testu a chybě v ceně je celé pořadí špatně!Díky chybě v ceně klimatizace v testu u Fabie Active (5000 Kč místo 20 000 Kč v testu) je vlastně celé pořadí špatně! Viz citace autora v závěru testu:"Je pravda, že Mazda2 je o něco dražší, ale záleží na tom, jakou konkrétní výbavu chcete. Když se obejdete bez klimatizace a sáhnete opravdu potom nejlevnějším, tak dostanete za cenu holé Fabie 1.0 MPI auto s daleko lepším motorem a významně bohatší výbavou. A přesně tento moment nakonec rozhodl. " konec citace autora testuVždyť ale Fabia za 257 900 Kč na rozdíl od Mazdy za 259 900 Kč už klimatizaci mít bude a to za příplatek "Active Plus za 5 000 Kč" k základní ceně Activu za 252 900 Kč. Je teda celé pořadí testu špatně a budete ho opravovat?
Prý...nejsem "škodofil" ...ale za Fábku se biju jako lev :-D:-D:-DFabia prohrála tak, jako v jiných nezávislých testech mimo ČR. Rozumný člověk musí oslavovat "svobodu" slova... Otázka je, jak dlouho ještě bude autor článku v redakci :-D
Už je dole. Krmil holuby na parapetu okna v 7 poschodí.Jako jeden podnikatel,nebo Masařík:-D
258000 s litrem :-D To je terno. A bez radia?
No jo, vítězství M2 se dalo čekat, i když mně se teda design vůbec nelíbí a proporce mi připadnou dost směšné na tak malé auto.Co mě zarazilo, je dost šalamounsky pojaté hodnocení 2. a 3. místa, kde není zcela jednoznačně a logicky řečeno kdo je třetí a kdo druhý a z textu lze vyvodit pořadí v obou možných kombinací.Za sebe můžu říct, že Fabia je jednoznačně nejhorší - malá, úzká, s podivným motorem, naladěním nevhodným na delší klidnou jízdu a samozřejmě dosti legrační vysokou cenou naprosto neodpovídající ani kvalitě, ani provedení. A abych nezapomněl - naprosto tuctový, nezajímavý vzhled, který na silnici z enface splývá s Oktou a Trapidem (za předpokladu že to nejsou sociální modely s reflektorem pro žárovky H4). Pokud bych to měl shrnout tak:Mazda je nejsportovnější a s nejlepším motorem pro nevybouřené jinochy a děvy.Rio nejuniverzálnější a s nejlepším poměrem užitné hodnoty a ceny - reálný dříč pro mladé rodinky co stojí pár peněz. No a Fabia bude mít velkou prodejní cenu v áčkách a prý s ní jdou dobře řezat zatáčky :-D Jen mě nenapadá kdo si ji koupí - snad nějaký strejc, co říká co je český, to je hezký.
Kdo si ji koupí ?? Ne že bych Fabii chtěl, ale na na hrkání kolem komína s nájezdem 3-5.000km ročně nevidím ve Fabii pro manželku s děckem naprosto žádný problém. A nemusím řešit díry v blatníkách a podvozku pro 15 letech, což bych u obou asijských aut očekával.
za 15 let ježdění kolem komína ti neshnije ani ital, ani korejec.
55kw nevybouřené jinochy a děvy moc neosloví:-D
Mám trochu najetou tchánovu Tacumi a povození v tom je docela příjemné a být o 20 let mladší, jdu do něj. Tchán po jízdě jen kroutil hlavou, říkal, že tak vysoko ten motor ještě vytočený neměl, ale že se mu to líbilo, sám si už ale netroufá :-)
Tak to klobouk dolů, fobie je druhá, ale nechtělo se Vám, pane redaktore, co?
Rio je rychlejsie ? ma o 7kw viac ako Mazda, ale tiez o cca 16nm menej, Mazda robi 0-100 za 12s co je na zaklad skvele, Rio je na 100vku omnoho pomalsie, nechapem v com je rychlejsie .... vo vyssich rychlostiach to bude detto
Nehovoriac o tom, ze mazda je lahsia...
Tak z toho vyplývá, že Fábia v nejvyšší vábavě je levnější než Mazda2 v základu.
Ty srovnavane ceny jsou skutecne nebo cenikove? Protoze kdyz jsem pred rokem vybiral auto, tak v autosalonu Skody mne Spacebacka nacenili o 40.000 Kc nize, zatimco u Mazdy 3 nezlevnili nic.
není potřeba zlevňovat nerozbité.....
Mazda 3 je taky trochu jiný level, než ta plastová jebka z Boleslavi B-] Na ten ŠIT by měli dávat rovnou kilo dolů :-P
1000kč? :-O
Nebo jenom 100kč? :-D:-D
Jo před rokem :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Zas tie sk/cz fetise s objemom kufrov :-D .Mna skor zaujima pomer cena/vykon a oproti konkurentom za 300litrov mozem mat Rio v rovnakej ak nie lepsej vybave ale uz s motorom 1,4 80kW.To len tak pre objektivnost...
čím víc vzduch ,tím víc ŠKODA:-D
Přeloženo do mezinárodní řeči: Simply Schade - Simply Luft.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6... ...
No, upřímně...Nechci se zastávat nikoho, ale když slyším, s jakým motorem a v jaké výbavě se prodávájí Fabie 3, tak srovnání základních motorů mi přijde celkem zbytečné. Když už, tak Fabie měla mít v testu slabší TSI a cenově to je na stejno.
Tohle je test základních motorizací... Ale chápu že lidi jsou ujetý na škodovky a nechápou to
Když doplním cenově Sandero na úroveň základní Fabie ,tak budu mít i pozlacené kliky :-D
.. a k tomu ještě výhodu, že se naučíš za pár let perfektně mávat štětkou namočenou v gumoasfaltu po podvozku. To se škodovkář nikdy nenaučí !
Nepovídej. Fakt?
V textu jsem si toho nevšiml, ale na obrázku je vidět, že šířka u pneu. Fabie je 215, no tak to je už slušnej rozdíl v jizdních vlastnostech, když prohrála s Mazdou co měla "jen" 185.
suhlas, to je fakt obrovsky rozdiel... na 185kach by fabia dostala aj v schopnosti rezat zakruty, to inak moze vysvetlovat aj pocity z riadenia, o kus sirsie gumy s nizsim profilom ho dokazu spresnit
A tím pádem taky ve spotřebě!!!.
Gratuluji k celkem odvážnému testu. Jen opravdu nechápu jak vám ty auta můžou baštit při normální jízdě přes 6 litrů :-O, a ten rozdíl mezi Mazdou a Fabkou jen pár dc., konkurenci ve srovnání spotřeby Fabia v nějaké kopcovější trati žrala o 3 litry více. No nakonec za pár měsíců budu moct napsat za kolik Mazda jezdí v reálu s průměrným uživatelem. V závěrečném verdiktu jste projevili i smysl pro humor, tím jak je Fabie sice druhá, ale rozdíl je jen velmi těsný, no to chápu, vždyť se v ní jen hůř sedí, hůř se řídí, hůř tlumí nerovnosti, hůř řadí, hůř zrychluje, ve stoupáních se zátěží neudrží rychlost, má vyšší spotřebu atd. atd........tak to musí bejt každýmu jasný, že je to fakt o prsa. :-D:-D:-D
jj, ten konec mě taky pobavil :-D ale buďme rádi, že autor našel dostatek odvahy alespoň k tomuto... taky mohl vytáhnout škrabku a vítězství Mazdy by bylo ta tam
V objemu kufru Fabia válcuje konkurenci. Ale podle rozměrů to tak nevypadá. I kdyby měl kufr rozměry pět krát pět cm a bylo napsáno, že má půl kubíku, čeští redaktoři to budou baštit. Sem tam si přečtu zahraniční testy. Nikdy jsem neviděl takovou posedlost objemem kufru jako v ČR.
To je tym, ze je to jediny parameter, kde Skoda vyhrava a cesky redaktori z toho urobia modlu, ktora vyhrava testy. Pritom ludia v tom kufri 355 dni vozia vzduch. Teraz predpokladam, ze sa zosype lavina "argumentov" ako "casto" niekto niekam cestuje a moc vyuzije ten kufor. Sprostost. Mam Outlandera (700litrov), mal som navyse 500litrovy box. Ked som isiel na dovolenku, dokazal som vsetko zatrepat. Jedneho krasneho dna som si povedal, ci som normalny - box predal a na dovolenku vezmem len tolko kolko sa mi zmesti do kufra. Stvorclenne rodiny v minulosti s Fiatom 126 precestovali celu Europu a su tu ...Co som tym chcel povedat - ze precenovanie velkosti kufra je cesko (slovenska) dementna mentalita a v skutocnosti to nie je nic ine len cislo, ktore je viac menej v triede rovnake...
Na jednu stranu sice souhlas, ale na druhou... ty víš, jak kdo jezdí a cestuje? Plný kufr využiju poměrně hodněkrát, ten z Fabie by mi nestačil. Párkrát už jsem potřeboval i víc, než jsem měl, takže šly věci do auta... Zmenšit objem věcí jde, pokud s sebou skutečně taháš zbytečnosti, ale pokud už tak máš ořezáno na minimum, tak s tím nehneš.A ty Fiaty 126... taky byly zaskládané až po střechu a na té ještě půlmetr zavazadel...
Ono je to bohužel dáno českou náturou. Národ chatařů/chalupářu, amaterských stěhováku z IKEI. Známý dělál prodejce u různých značek a v kufrů s kočárkem či metrem prý skončí většina běžných zákazníků.
Jenže když chci něco z IKEi nacpat do kufru, složím opěradla a pokud to nestačí, může to čouhat ven. S čím nic nejde udělat, je šířka a to není silná stránka škody a ani jiných mnohých aut. Můj starý FoFoI má mezi podběhy 105 cm, verze kombi přes 110 cm, podobně populární Astra g. Octavia má kolem 102 cm, přitom je o více než 10 cm širší, srovnatelná Fabia sotva 100 cm. Tohle je bolest většiny nových aut, akorát ten Focus a pár výjimek má tu šířku solidní i nadále. Pro zajímavost, obrovská A6 má jako Focus - 105 cm. A to jsem ještě nezmínil, že FoFoI má po sklopení opravdovou rovinu bez schodu. Já nevím, co ti konstruktéři s těmi vnějšími centimetry dělají, že to v kufru není vidět.
Jenom vyboulené kliky dveří ti na šířce udělají 8-9cm, viz. nová Fábia. Uvnitř je pořád stejně úzká, ale marketing škodovky vyzdvihuje nárůst šířky o 10 cm, ale kde, už taktně zamlčuje.
Fabia nikoho neválcuje. Sandero má 320 litrů. :-D A kombík má skoro stejně jak Oktavia kombi.
A počítá Fabia do objemu kufru i rezervu?
Ty ceny ve článku jsou nějak mimo?Fabia 1,0MPI 55Kw Active stojí zase 252 900 Kč + 5 000 Kč Active Plus za klimatizaci a el. vyhř. zrcátka. Takže těch 20 000 Kč za klimu, je nějak mimo soudruzi? Pak je Mazda s klimou za 297 900 Kč celkem mimo...Nejsem žádný škodafill, ale Fabia Style - 1,2TSI stojí 305 900 Kč. Což mi příjde cenově srovnatelný soupeř Mazda 2 Challenge za 314 900 Kč. Škoda mi dá navíc parkovací senzory.Nechci se zastávat Škody, ale trochu se podívat do ceníku by neškodilo..
Jo a podíval se někdo co má mazda už v základní druhé výbavě???!!! U fabie se připlácí: za tempomat, lepší sedačky, halogeny, kotouče vzadu, klímu, tonované okna..... Tudíž kdyby se dorovnala fabie na mazdu s výbavou tak mazda by stála 360 000,- s motorem 66kw a fabka upa stejně... Tudíž už jde jen o to co obětujete :) rychlost nebo zážitky?
ja nevim kdo kde a jak ale ted sem dal skoda configuator a dal sem tedy 1,0 55KW a co nabizi mazda 1,5 55KW tak Skoda my vysla na 269400 ovsem ze ve fabii mi chybi multifunkci volant na radio !!!, a nemohu dohledat jestli ve vybave je TSC dale Mazda nabizi startovani tlacitkem cos u skody nevim (dle zdeleni prodejce pouziva se klic az ve vyssi vybave je tlacitko) rozdil v cene je 5500kc na to ze mazda se dovazi z Mexika oproti Mlade Boleslavi tak si skodovaci mastej pekne kapsy ???? dale mate ty vase slavne TSI 1,2 66KW vuci 1.5 66KW mazda 337 400 kc fabia 311 900 kc opet nelze nekterou vybavu dokoupit srovnavam pouze vykonem a tak nejak vybavou 81versus 85KW nelze jiz porovnat kazda vybava je jina a moc dobre si uvedomuji ze jak dlouho vydrzi TSI vuci atmos ?? jen hloupy start/stop i dnes mi to oznamil prodejce obavaji se o turba i kdyz udajne ridici jednotka by nemela spustit stop pokud je rozpalene turbo a jak jsem se dnes presvedcil az tak tomu moc neni takze radeji si priplatim par korun a koupim M2 nejen kvuli turbu ale i o to ze M2 bude jezdit mene ....
Taky bych rekl ... proti slabsi 1.2 TSI by Mazda ani Kia nic moc nepostavila a vysledek by asi dopadl trochu jinak.Potom vsak nechapu ten test. Srovnavat z dlouhy chvile zakladni motorizace? A co treba srovnavat co si clovek kde koupi za cca 300k CZK?Pravda je, ze proti 2. generaci foukanych malych motoru toho konkurence u maly vozu nic moc nabidnout dokaze ... snad trochu Renault Clio a verze GT, ale to je cenove trochu dal lidi v tyhle cenovy kategorii si zas tak casto nereknou, no tak si priplatim treba 50k ...
Myslím že bys prohádal, jen se podívej na zrychlení Mazda 66kW a Fabka 66, Mazda ji drtí. Papírový parametr motoru není všechno. Tato mazda má stejné zrychlení jako nejsilnější Fabka.
A taky stojí ve srovnatelné výbavě jako Fabia Style 305t?
Já nejsem prodejce, na srovnání máš na netu ceníky, aby sis to porovnal a sám si vybral co potřebuješ a co ne, pro mé potřeby vyšla lépe Mazda a jelikož při srovnání podle mě i znatelně lépe jezdí, rozhodl jsem se. Co preferuješ Ty je pochopitelně Tvá volba. Když bych musel zatopit za prvky co má Mazda v "mojí" výbavě, vyšlo by to zhruba nastejno. Vezmu li do úvahy že se s cenou dalo u Mazdy zapracovat, vyšla mě levněji. Spolehlivostí ve všech testech koncern výrazně deklasuje a i přikoupení případné záruky je znatelně levnější.
Základní motorizace Fabie je ale 44kw:-D No nekup to.
Máte TSI jako Svatý Grál? Vzniklo to na politickou objednávku. Až vás budou krmit tím,že nejlépe zachrání planetu 500ccm. motor se 100kw? budete také tančit radostí? Nakonec to tak dopadne.
Mezi 306 a 315 je rozdíl prakticky nula. Když už má člověk 300 papírů:-D A pokud si n ěkdo auto kupuje na léta,nebo dokonce do smrti,tak se na nějaký vysavač může z vysoka vysrat a koupí 1,5 atmosféru. B-]
Nevím, asi zatím blbě plánuju, ale nadosmrti jsem si žádné auto ještě nekoupil a ani brzy doufám nekoupím. Všechno má své pro a proti. Potenciál větší spolehlivosti je samozřejmě větší u atmosféry, zase se ti to "doživotně" vrátí na větší pojistce :-)
To už paušálně neplatí. Některé pojišťovny nabízejí i povinné ručení na základě výkonu a ne objemu.
Když máš bonus,tak rozdíl mezi 1,2 a 1,5 je nic. Až budou všechna auta litry,tak se pojištění stejně změní. Jinak budeš platit stejně za Trabanta a Ford Focus(tedy platíš)
Srovnání je podle výkonu motoru,ne podle ceny. Fabia kombi s motorem 1,0 je kombík do města. Bohužel převodovka Mazdy je poskládaná ne na jízdu,ale na plnění teoretických limitů CO2. Doufám,že patnástistovka Mazdy vydrží v prodeji co nejdéle. Přichází doba oturbených litrů .A to i ve vyšší třídě.(tedy už tady je)
Ono to není tak jednoznačné. Tenhle Sky Active není nic jiného než podlazená atmosféra 1,5l s slušnými Nm díky objemu s nataženýmii převody. Za příplatek za lepší verzi ti ten výkon zvednou a zrychlí převodovku.
...podlazená je tak,že má nejlepší zrychlení a nejnižší spotřebu....aha?:-))
Není to úplně tak, nejslabší 1.5ka se od dvou silnějších sourozenců liší trošku víc než jen naladěním.
Přístrojová deska u Mazdy vypadá jako by z nějaké motorky či skůtru, nebo rovnou z Babety??? Děs otřesné!!!
Zato ten na těsném druhém místě vypadá zvenku o 20 let starší, než ti asiati.
A to má navíc Fabia tu výhodu, že je oproti realu na fotkách fotogenická.
Taková hrůza to zase není. Kdyby měla Mazda fabriku v ČR,tak cena bude nižší a prodejnost 1,0 hovnotopojede nulová.:-D
Jak může někdo srovnávat motory 1l s 1,2 a 1,5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U škodovky měli dát 1,2 TSI .
Jak? :D to je velice jednoduché... Protože chtěli srovnat základní motorizace všech aut. A to že fabka má takové malé štěně pod kapotou je jen a jen problém škodovky :D Mazda na jde chytře a nabízí stejný motor jako v top výbavách akorát podladěný na nižší výkon. Kdyby do tedtu zařadili TSI tak mazda by taky mohla mít silnější verzi 1.5 a ano... TSI by bylo rychlejší. A pak by se přešlo na obecně kvalitu řízení, řazení, podvozek atd. a tam by to mazda opět natřela fabce neskutečným způsobem :D a má cenu vůbec rozvádět spotřebu TSI při dynamické jízdě?
Máte pravdu, Mazda je cenově jinde, takže spravné by bylo buď porovnat auta ve stejné cenové relaci a to bychom dostali k Mazdě 1.5, Fabii 1.2 TSI 66kw a pozor Kiu Rio 1.4 80kw!! Tam by to asi mazda Možná i schytala, také kvuli zpřevodování :-)A nebo Mazdu vyřadit a vzít Fabii 1.0 MPI vs. Kia Rio 1,25 vs. Renault Clio 1.2 vs. Opel Corsa 1.2 vs. Peugeot 208 1.0 atd.. Tzn auta do 250tis. kč s klimou... Takový test by vůbec stál za to si myslím...
Jednoduše. Jsou to základní motorizace.;-)
jenže za různou cenu! Za 300 litrů je prostě ve Fabii k mání 1.2/81 kW a to auto je pak úplně někde jinde!
Podle výkonu ,ne???? Točivý moment je přece k ničemu a udatných 95Nm . táhne plný kombík kopec nekopec :-D:-D
Taky to auto s klimou a tříhrnkem stojí o 40 000 měně. Za ty srovnatelné prachy (Style 305 900Kč) už mohli rovnou otestovat 1.2TSI a hadej kdo by do kopce s plným kufrem vyhrál tenhle test?
Pokud by 1,2 TSI bylo ve verzi 55kw,tak nevím. Kdo ovšem nechce turbo má malou možnost volby.
Klidně TSI můžou z hlediska hranice pojistek někde takhle nabízet. Není problém motor podladit a nechat Nm. Možná to bude v novém litru. Mazda v podstatě tohle dělá taky. Podladí motor na nizké Kw, trochu sníží Nm. dané větším objemem a natáhne převody. Motor je prostě, ale výrobně složitější a drahší než litří tříhrnky což je vidět na ceně.
Motor Mazdy je složitější?? ČÍMPAK?
Oproti litru má akorát 1 válec navíc(z nostalgie)a oproti 1,2 Tsi mu zase schází turbodmychadlo a mezichladič. Takže je zase jednodušší.
Kdo se baví o TSI. Píšu o litru 1.0 MPI. Ten bude výrobně a materiálově vždy méně složitější než 1,5 Sky Active čtyřválec. Kdyby tomu tak nebylo, tak základem pro první Octavii by byl VR6 z důvodu nostalgie? Válec sem, válec tam, jeden navíce nebo ne, ono už je to jedno.. :-)
http://www.autoforum.cz/predstaveni/mercedes-uz-t... ...
Jak si může dovolit Mercedes,taková značka pro dělnickou třídu odmítat kultivované,výkonné a téměř nic nežrající motory? Náhodou na dojíždění do práce je takový Mercedes S kláseee s motorem 1,0 turbo terno:-D
už je všechno jedno,jsme u fašistů v EU:-D
a proč by ne, dyt mají podobné výkony. Škoda a Mazda dokonce úplně stejný
Jak je to vůbec možné, že nevyhrála Škoda a k tomu ještě Fabia?... :-) Gratuluji autorovi testu - k jeho "odvaze" ;-) Kde udělali soudruzi v Boleslavi asi chybu?...;-) Jsem zvědav na zdejší "mohutnou" diskusi.... V každém případě je hezké, co dokáže konkurence a vliv globalizace v automobilovém průmyslu. Zákazníci mají z čeho vybírat a to je hlavní a největší vítězství pro všechny.
Dle mého se základní motorizací 1.0 MPI nemá Fábie ani na Renault Clio 1.2 ani na Opel Corsa 1.2, natož na Kiu Rio 1,25 nebo Hyundai i20 1.25, nemluvě o Ford Fiesta 1.25. Všechny vyjmenované motory od konkurence jsou spolehlivé motory a hlavně nebudou tak namáhány jako 1.0 MPI, který opět nemá ani chladič oleje jako HTP.... Teď mě můžete napadnout, že Fabii samozřejmě jedině s motorem TSI, jenže tam se dostáváme k cenám kompaktů a to je jiná liga...
Soudruzi chybu neudělali. To jen magazín srovnává proti sobě auto s litrovým motorem a jeden a půl litrem. Místo aby proti skyactive jako hlavní konkurenci downsizingu nasadili 1,2TSI, tak tam dali atmosféru litr. Jaký bude výsledek je jasné už předem. Jaký by byl výsledek při srovnání 1,5 skyactive a 1,2TSI je vcelku jasné. Mne spíše stále překvapuje, že je v těchto testech Fabia schopná držet krok s vozy, co mají o 10cm delší rozvor a stále to vychází, že má v podélném směru přibližně stejný prostor. Buď bude chyba na straně měření nebo budou inženýři z Boleslavy asi kouzelníci. Je s podivem, že by podobný konstrukční zázrak znali pouze v Boleslavi. Jinak chválit kufr, protože má 330 litrů bez rezervy a 305 s rezervou proti kufru, co má o 20 litrů méně ... ono je to úplně jedno kdo má 290 a kdo 305 ... pořád platí, že je to pidi kufr a pořád platí, že se tam v konečném účtování nic nevejde.
Srovnání je naprosto v pořádku, jak motorické, tak cenové. To jen někteří škodomilci mají pořád tendenci proti základním motorům jiných značek stavět příplatkové verze silnějších a přeplňovaných motorů škodovky, které ovšem stojí o několik desítek tisíc více.Tenhle srovnávací test se mi jeví jako jeden z nejobjektivnějších, co jsem zatím četl. Bravo.Pokud jde o ten rozvor, může za to samozřejmě šířka na sedadlech, která jsou díky posunutí podběhů dopředu užší. To je vidět i na využitelné šířce kufru, takže inženýři z Boleslavi žádní kouzelníci nejsou. Kubíky objemu nahánějí výškou. Nepříjemný je i skoro kolmý sklon zadních opěradel ve Fabii, kde se o nějakém pohodlí na delší cesty vůbec nedá mluvit.
Cenové srovnání není vůbec v pořádkuZa 300 tisíc může mít Fabie 1.2TSI / 81 kW. Ale to by si Mazda 2 ani nešktrla.....Prý objektivní test......:-)):-)):-))
Jaký by byl výsledek 1,5 Mazda 66kw 148Nm proti1,2 Tsi 66kw ?. Obě auta už stojí přes 300000 a v tom případě beru Mazdu. Škoda ,že má poskládanou převodovku na eko a ne na normál.
Mazda 66 kW stojí 337000, za to už je v pohodě TSI 1,2/81kW (style) nebo dokonce s AP. Jaký myslíš, že by byl výsledek??? :-P
Když si tak zběžně srovnám první použitelnou výbavu Mazdy a první použitelnou Fabie (Ambition +), vyjde mi rozdíl skoro 40 tisíc. To mi tedy nepřijde zas tak zanedbatelné.
Je celkem jedno, jestli Mazda stojí víc, i to jestli tento test vyhrála. Hlavní je, že při jejím nákupu člověk nebude 251. ovce u Globusu.
Mě by na rozdíl od Tebe bylo naprosto jedno, že budu ovce. Na druhou stranu, je pro mne spíše podstatný argument, jak daleko to mám do servisu. V okolí mého bydliště do 22km jsou čtyři autorizáky ŠKODA. Jeden z nich přímo v mém městě. Mazda je jedna 56km od domova. Další až skoro 80km. Pro mne jasné kritérium. B-]
Vzhledem k tomu, že se do servisu chodí 1 krát ročně, tak to nelze považovat za zásadní problém. Navíc je poměrně vysoká pravděpodobnost, že se Škodovkou půjdeš do servisu 2 krát ročně, zatím co s Mazdou jen 1 krát (půjde většinou u škodovky jen o nějaké "ptákoviny", ale i tak... - osobní zkušenost). A pro toho, kdo má doma 2 a více aut, tak žádný problém. Ztráta času (a projetého benzinu) se vykompenzuje koordinovaným nákupem v supermarketu/hobbymarketu. Ale samozřejmě nakonec záleží na každém jednotlivci a jeho prioritách. Hlavní je, že si každý může vybrat podle svých představ a přání.
blbost.mam octavii a mazdu6 - obe kupovany jako nove. prvnich 5 let (to ma ta mladsi) musela mazda do servisu casteji (prohlidka 1x rocne vs. 1x za 2roky skoda, 2x reklamace vs. 1x reklamace skoda) - pohadky o superspolehlivych japoncich nebo nespolehlivam VAG si nech pro male deti
ACE sdělil věcné připomínky pro w222 a já je doplním jedním příkladem. Jsou takoví, kteří se k autu chovají "spotřebně". Koupí Octvavii, po 2 letech jdou na 1. garančku, po 3 letech jim přestane fungovat tempomat, pár měsíců na to se ozývají nějaké "zvuky" zepředu, potom problém se stahováním zadního okna. Nic ale řidiči "spotřebáci" neřeší, "ptákoviny" jsou jim ukradené, hlavně že auto stále jezdí. Po 4 letech se začnou ohlížet po novém autu (servis po 4 letech vynechají) a k 5. roku Octavii prodají s nájezdem 58000 km. Nový majitel jim "utrhne ruku" za "skvělý" vůz s prokazatelnou minulostí. Závěr: "Úžasné spolehlivé auto, které během 5 let bylo jen 1 krát v autoservisu..." ;-) (Čili věc pohledu na danou problematiku...)Mohl bych z opačné strany uvádět třeba zkušenosti 2 ročního servisu a výměny oleje po 30000 km u Octavie 2.0 TDI a jak takto udržovaný motor vypadá po 200000 km. Ale proč? Ať si každý vybere auto podle svého a řeší pravidelnou údržbu jak chce a stejně tak ať se každý staví k technickému stavu svého auta. Já osobně chci mít relativní jistotu a alespoň jednou za rok nechám provést pravidelný servis a kontrolu podvozku a hlavně brzd, hlavně tehdy, když vyrážím daleko za hranice. Roční výměna předepsaného kvalitního oleje po proběhu 15-20 tisíc km nemůže být pro technický stav motoru na závadu, zejména v případech, kdy motor má turbo a hydraulicky vymezovanou vůli ventilů. Co dokáže karbonizace, o tom ať zde něco sdělí mechanici, kteří se v motorech hrabou každý den. Na závěr jen doplním, že statisticky z hlediska kvality a spolehlivosti jsou na tom japonské vozy dobře a rozhodně lépe než auta Škoda. To ale neznamená, že v některých případech mohou být výsledky jiné - záleží na konkrétním kusu, na způsobu používání vozu, kvalitě servisu a "citu" řidiče. A stejně tak to neznamená, že by auta značky Škoda byla nekvalitní. Když se setkají všechna minus dohromady, tak realita v takových případech vypadá zoufale. Takové případy lze ale nalézt u všech značek aut, u japonských i německých (evropských) dokonce i u "renomovaných" jako je MB nebo BMW.
nevim kterou statistiku mas na mysli, pokud TÜV, tak tu nepovazuji za relevantni - posledni 2x octi mela vaznou zavadu: nedostatecne oranzove zarovky blinkru a prilis nizko nastaveny LP reflektor :)jinak absolutne nic - oba vozy
Zkus třeba toto:http://www.reliabilityindex.com/ratings/best/Supermini... http://www.reliabilityindex.com/ratings/best/Small%20Family... http://www.reliabilityindex.com/ratings/best/Family... Jinak jsi nenapsal, kolik máš s těma autama naježděno km a jaké je přesné stáří vozů, a třeba motor a zejména výbava (protože co v autě není, to se samozřejmě nepokazí). Statisticky si Škoda u Octavie hodně pomáhá tím, že například v Česku se Octavia prodává poměrně často se základní nebo velmi chudou výbavou. Pro japonské značky je naopak typické, že jsou dobře vybavené i v základu - tím je větší pravděpodobnost, že se něco pokazí. Moje osobní zkušenost je taková, že si Japonci stojí moc dobře a lépe než Škoda. Moje zkušenost s Octavií - bohatá výbava se rovná většímu množství potíží. Třeba tempomat to byl problém u všech mých služebních Octavií a v podstatě u celé firemní flotily. U Passatu jsem problém s tempomatem ale neměl. Teď problém u Octavie nemám, protože jsem dostal novou služební Octavii bez tempomatu. A nápravu mám pouze pevnou, přestože mám 2.0 TDI 103 kW. U Golfa bych dostal víceprvek... Atd. Ještě bych mohl povědět o navigaci - v servisu, protože ji mechanici viděli poprvé (kromě firemního školení) a potom se zloději (za to ale Octavia jako taková nemůže). V případě Octavia II Tour benzin 1,6 věřím, že může jít o "držák", protože se v ní nemá co pokazit...Připomínám, že záleží na každém, co si vybere a pro co si rozhodne. Návštěva a vzdálenost do servisu 60 km ale podle mne není podstatným argumentem pro rozhodování nákupu nového auta.
Pro malé děti? Tak to trošku rozveď, co bylo za reklamaci,kolik má která najeto, jakej má která motor, za kolik která jezdí atd. bohužel v práci mám škodu, několik přátel má škodu a je to kus od kusu, něco se sere nehorázně, někdo tvrdí že mu to celkem drží, tak vím že pohádka o spolehlivé škodovce může být i pravda, ale je to daleko bídnější procento než spohlivej japonec. Japonce jsem měl a byl až na ložisko v kole a spotřební součástky víc jak 13 let a 200t. bez problémů, tedy na rozdíl od škody, kterou jsem měl předtím.
chvili jsem nemel cas se sem kouknout, takze je to mozna jiz passe, ale budiz:octi I combi, r.v.2004 (jeden z poslednich ne-tour), 1.6MPI, 180kkm,reklamace: rez na madle vika kufru, mam ji stale, jezdi manzelka a syn, po 7.roce cca 1 zavada rocne vyzadujici navstevu servisu - vzdy dojela po vlastni ose (lozisko PP,netesnost chladice,klapka topeni,zamek dveri,atd.)mazda 6 gh combi,r.v.2009,2.0 MZR, 100kkm,reklamace: 1.rok:rez na spodni strane vika kufru+rez pod zadnim naraznikem, 2.rok:rez na bocni strane vika kufruve 4.roce 1x zavada vyzadujici navstevu servisu - pridrene(zablokovane) oblozeni LZ brzdy - dojela po vlastni osesstejny ridic ma typicky o 1-1.5l vetsi spotrebu na mazde (stejne trasy pochopitelne), pri dalnicnich rychlostech (>120km/h) se rozdil stira, oba vozy jsou servisovany podle servisni knizky, t.j. octi long-life a mazda 1x rocne
Informace doslova o hovně
Jaký by byl výsledek ? B-]
Tak takový verdikt jsem z ,,principu,, neočekával :-DŠel jsem hnedka hledat vítěze, abych mohl nadávat v diskuzi....a ono nic :/Jdu si přečíst celej článek :-)
naprosto stejný postup :-), přečetl jsem si verdikt a jdu si se zájmem dočíst zbytek, ikdyž tohle není moje kategorie aut
taky jsem se nasmel... na zaver si proste autor musel kopnout no i20.. ikdyz nebyla testovana se zbytkem... jinak by podle meho soudu byl vitezem...
V nové i20 jsem jel a s klidným srdcem můžu napsat, že by vítězem nebyla. Přesto by nejspíše nepropadla, ale je tak na úrovni toho Ria.
Ahoj, měl jsem tu čest jet v Kia Rio 1.25 a mám Fabi II HTP 51kw. 4-válec od Kia je úplně jinde a to HTP 51kw rozhodně deklasuje 1.0 MPI na dálnici nebo v kopcích. Kia je kultivovaná, graduje výkon do otáček jak se má, takže na okreskách v klidu jde jet pod 5l !! a na dálnici rozhodně pod 7l, navíc nemusíte při předjíždění vypínat klimatizaci :-)
no to víš že jo :-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.