Mazda zahájila výrobu Mazdy3

Hofu City – 25. června 2003 zahájila Mazda Motor Corporation výrobu svého dalšího vozu nové generace. Nový model se na japonském trhu bude jmenovat „Axela“ a v Evropě „Mazda3“.

Jedná se již od čtvrtý zcela nový model Mazda vyvinutý v souladu s DNA společnosti. Mazda3 bude stavět na úspěchu dosavadních nových modelových řad, které zahrnují oceňovanou Mazdu6 (v Japonsku známou jako Atenza), Mazdu2 (Demio) a Mazdu RX-8. Nejnovější Mazda bude oficiálně představena na 60. Autosalonu ve Frankfurtu v září 2003 a do prodeje v Evropě bude uvedena koncem roku.

Byla vytvořena tak, aby zastínila běžné vozy tohoto segmentu. Mazda3 nabízí zákazníkům tradičního C-segmentu mnohem více jak v oblasti designu, tak dílenského zpracování i výbavy, stejně tak jako v oblasti jízdních vlastností vozu. Nové modely Mazda, vyvinuté a vyrobené s využitím těchto stejných kvalit, pomohly společnosti dosáhnout významného hodnocení od zákazníků i médií,  včetně více než 50 mezinárodních ocenění pro Mazdu6/Atenza a ocenění „International Engine of the Year 2003“ pro rotační motor RENESIS, který pohání novou Mazdu RX-8.

Nová Mazda3 je ztělesněním designového směru, který prezentoval koncept Mazda MX Sportif, který byl představen na autosalonu v Ženevě v březnu tohoto roku. DNA značky Mazda – stylový, naplňující očekávání a duchaplný – se odráží v každém detailu vozu. Klíčové cíle pro novou Mazdu3 zahrnují:

  • vynikající a dobře definovaný design založený na zřetelných a svalnatých proporcích a dynamickém atletismu;
  • nejvyšší úroveň dílenského zpracování a vysoká kvalita zajišťují vysokou hodnotu pro zákazníky;
  • skvěle vyvážená dynamika vozu přináší jedinečné jízdní prožitky, které jsou běžně asociovány s vozy evropské produkce;
  • optimální vnitřní prostor a inovativní řešení prostoru maximalizují využitelnost.

Na rozhodujícím japonském trhu, kde se vůz představí na podzim, bylo označení Axela vytvořeno kombinací anglických slov „accelerate“  (=zrychlit) a „excellent“ (=výborný/znamenitý). Toto jméno bylo vytvořeno, aby komunikovalo mladistvou radost z řízení vozu – zrychlení – s nekonečnými možnostmi representovanými v písmenu „X“.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků