Mazda zahájila operace v továrně Ujina Plant č. 2

Včera zahájila Mazda Motor Corporation výrobu v továrně Ujina Plant č. 2, která je lokálně známá jako U2. V rámci slavnostního zahájení výroby, kterého se zúčastnil též President Mazda Motor Corporation pan Hisakazu Imaki a samozřejmě i další zaměstnanci, sjel z montážní linky první vůz – Mazda Demio.

Poprvé se v U2 rozeběhla výroba v prosinci roku 1972 a vyráběly se v ní mnohé z hlavních modelů značky Mazda, jako Familia/Protege/323. Pak byla v září roku 2001 továrna zavřena v souvislosti s přehodnocením výrobních měřítek.

Znovuotevření továrny U2 je součástí iniciativ značky Mazda výrazně podpořit uvádění nových modelů a další růst výroby. Otevřením U2 a současně s dubnovým uzavřením lakovny a výrobní linky v Hirošimě (továrna známá jako F-Plant), se domácí výrobní kapacita  Mazdy zvýšila o 110 000 vozů (= 14%), což znamená rozšíření roční produkce z 788 000 vozů na 898 000 vozů.

President Imaki řekl: „Zahájením výroby v U2 byla završena série opatření k zajištění rovnováhy ve výrobě a věřím, že se tak výrazně podpoří růst výroby u naší značky. U2 je vybavena nejnovějšími výrobními a zpracovatelskými technologiemi a má oporu v mnohaletých zkušenostech našich expertů. Při otevření U2 jsme se soustředili na nezbytnou ochranu životního prostředí a vybudovali jsme celosvětově flexibilní výrobní linku, která bude vyrábět naše vozy v nejvyšší kvalitě.“

Flexibilita výrobní linka

Nová výrobní linka v U2 může vyrábět vozy flexibilně dle požadavků trhu a podle toho i upravovat objem výroby, a to díky speciálnímu technologickému vybavení, které usnadňuje výrobu různých vozů přes Demio/Mazda2 až po MPV. Systém je schopen reagovat na modelové změny téměř okamžitě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků