Mazda zahájila operace v továrně Ujina Plant č. 2

Včera zahájila Mazda Motor Corporation výrobu v továrně Ujina Plant č. 2, která je lokálně známá jako U2. V rámci slavnostního zahájení výroby, kterého se zúčastnil též President Mazda Motor Corporation pan Hisakazu Imaki a samozřejmě i další zaměstnanci, sjel z montážní linky první vůz – Mazda Demio.

Poprvé se v U2 rozeběhla výroba v prosinci roku 1972 a vyráběly se v ní mnohé z hlavních modelů značky Mazda, jako Familia/Protege/323. Pak byla v září roku 2001 továrna zavřena v souvislosti s přehodnocením výrobních měřítek.

Znovuotevření továrny U2 je součástí iniciativ značky Mazda výrazně podpořit uvádění nových modelů a další růst výroby. Otevřením U2 a současně s dubnovým uzavřením lakovny a výrobní linky v Hirošimě (továrna známá jako F-Plant), se domácí výrobní kapacita  Mazdy zvýšila o 110 000 vozů (= 14%), což znamená rozšíření roční produkce z 788 000 vozů na 898 000 vozů.

President Imaki řekl: „Zahájením výroby v U2 byla završena série opatření k zajištění rovnováhy ve výrobě a věřím, že se tak výrazně podpoří růst výroby u naší značky. U2 je vybavena nejnovějšími výrobními a zpracovatelskými technologiemi a má oporu v mnohaletých zkušenostech našich expertů. Při otevření U2 jsme se soustředili na nezbytnou ochranu životního prostředí a vybudovali jsme celosvětově flexibilní výrobní linku, která bude vyrábět naše vozy v nejvyšší kvalitě.“

Flexibilita výrobní linka

Nová výrobní linka v U2 může vyrábět vozy flexibilně dle požadavků trhu a podle toho i upravovat objem výroby, a to díky speciálnímu technologickému vybavení, které usnadňuje výrobu různých vozů přes Demio/Mazda2 až po MPV. Systém je schopen reagovat na modelové změny téměř okamžitě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků