Mazda začala prodávat vodíkový sporťák RX-8

Japonská automobilka Mazda začala oficiálně prodávat svůj sportovní model RX-8, který pohání vodík. Mazda RX-8 Hydrogen RE již putuje k prvním dvěma zákazníkům a Mazda chce do konce roku prodat dalších deset kusů. Tento model s rotačním motorem je schopen jízdy jak na benzín, tak na vodík. Při jízdě na benzín disponuje výkonem 155 kW (210 k) a točivým momentem 222 Nm a při jízdě na vodík disponuje výkonem 81 kW (110 k) a točivým momentem 140 Nm. Vodík je uchováván v nádrži pod tlakem 350 barů a dojezd na jednu nádrž se pohybuje okolo 100 km. Přepínání paliva se odehrává prostřednictvím tlačítka, tedy stejně jako u systému LPG.
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků