Mazda začala prodávat vodíkový sporťák RX-8

Japonská automobilka Mazda začala oficiálně prodávat svůj sportovní model RX-8, který pohání vodík. Mazda RX-8 Hydrogen RE již putuje k prvním dvěma zákazníkům a Mazda chce do konce roku prodat dalších deset kusů. Tento model s rotačním motorem je schopen jízdy jak na benzín, tak na vodík. Při jízdě na benzín disponuje výkonem 155 kW (210 k) a točivým momentem 222 Nm a při jízdě na vodík disponuje výkonem 81 kW (110 k) a točivým momentem 140 Nm. Vodík je uchováván v nádrži pod tlakem 350 barů a dojezd na jednu nádrž se pohybuje okolo 100 km. Přepínání paliva se odehrává prostřednictvím tlačítka, tedy stejně jako u systému LPG.
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků