Jestli má ten perex znamenat že si Toyota netroufá na šestiválec, co teda už 20 let montuje do LEXUSů a většiny Toyot aut mířících do USA? V8, V6 ani historické I6 od BMW rozhodně nejsou, inhouse řešení s HSD jsou naopak dodnes etalonem pro prémiové hybridy. A co by Mazda dala za rozpočty a vývojové možnosti které má Toyodovo impérium, to s ohledem na NDA nekomentuju... B-]
YESSSS!!!!! Tak jak jsem to už nějakou dobu predikoval. Interiéry jsou spickove. Teď už jen platforma RWD a 6 hrnky.
suhlasim
Ja myslel, ze dneska se dela premie tak, ze se na prazdnou palubni desku prisroubuje televize na stojaka... a voni sestivalec...
:-D A úplně největší prémie má i řidiče na stojáka :-DJinak Mazdě moc fandím. Už se těším, až našetřím a svoji stávající Mazdu 3 vyměním za novou. Do Mazdy 6 by byl šestiválec super.
a Mazda 6 awd s šestiválecem by stala od 1100000kč výš
A to je problém? Pořád by stála méně než Passat nebo Superb s 2.0TSI. B-]
Mazda by se nejdřív měla vyrovnat se všemi kterým prodala auta s výrobní konstrukcni vadou.http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.phpTady je to co Mazda prodávala:https://youtu.be/Th58DpEIX98 !!!!https://youtu.be/eJ7W4ssxZZY !!!!desítky spíš stovky podvedených? jenom v ČR.
Proč kupuješ chrochtaka? Blazni nestastni! IMHO se smradlakama by ti wurst koncern či další automobilky mohly vyprávět.Proto říkám - lidi nekupujte ropaky:!
Dobře ti tak!
Ale , dity , kdyz mazdu tak snad jedine benzin. Chrochtaka si kup u Merkelove. Jinak Mazde fandim obsah nicim nenahradis.
Vypadá to že Mazda jde stále proti proudu. Jen tak dál.
Jenže v Evropě to stále nějak nefrčí.
Každý proud někde končí a ryby skončí na suchu ....
Právě proto se někdy vyplatí nenechat se unášet, někdy následují peřeje a někdy vodopád na kameny :-D:-D:-D
Otazka je, jestli to neni znouzectnost, vymezeni se proti uspesne(jsi) konkurenci ;-)
Jelikož Mazda jede na max. tak je to velmi nepravděpodobné. Spíš má schopnosti a ambice posouvat se jinde a jinak než masy. A je podle mého názoru dost těžké definovat, co je úspěšnější konkurence. Ale je-li to správná cesta, pochopitelně prověří až čas a zákazníci. Za mě velké + za možnost výběru.
Ja jim s tim 6ivalcem fandim - akorat mi text clanku prijde dost spekulativni/provokativni. Designove se Mazda vymyka, tak treba nabidnou neco naokoukaneho i pod kapotou.
Bod zlomu? To by museli nasadit úplně nové platformy s motory uloženými podél. Šestiválec sám o sobě prémii nedělá a řada mainstreamových automobilek jej má a na trzích jako USA, Čína a dalších je běžně prodává (velké sedany, velká SUV Fordu, GM, Hyundai, VW, Nissanu a dalších automobilek). Obávám se, že to bude jenom dohnání náskoku těchto mainstreamových výrobců na mimoevropských trzích, nic víc.
Myslím , že nepůjde ani tak o dohánění konkurence jen tím, že budou nabízet šestiválce jako spíš o převratnou technologií šestiválce. Nakonec to, že umí vymyslet něco jiného než Evropské a Americké automobilky dokázali svými dvoulitrovými čtyřválci. Takže nechme se překvapit. A já věřím, i když jsem fanoušek jiné značky, že to bude příjemné překvapení. Jen se obávám, že pokud bude převratné tak ta "smyslu plná" EU je schopná to zakázat.
ty si blb
Neposuzuj lidi podle sebe.
Na Japan cars.cz píšu, že bude práve aj tá nová platforma. Uvidíme.
Mozna chce cilit na Evropu a jde spise o marketing. Vetsi motory ma i Toyota/Lexus.
Vsadím se, že ne. V Evropě prodává Mazda nula, nula prd, šestiválců by prodali velký prd. Evropa není trh kde by po šestiválcích někdo toužil, jestli někde Mazdě zoufale chybí, tak právě třeba v té Americe, tam mají daleko větší prodeje a konkurence je tam válcuje právě tím, že šestiválce má a Amík si na ně potrpí.
Jako ze v USA pujde proti Lexusu a jinym zavedenym? Good luck then ;-)
Ne proti Lexusu, proti mainstreamu, GM, Ford, VW, Nissan, Toyota, Hyundai, všichni mají v USA šestiválce.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.