Mazda pracuje na nových šestiválcích. Chce se stát prémiovou automobilkou

28 komentářů

Radek.
12. května • 0:17

Jestli má ten perex znamenat že si Toyota netroufá na šestiválec, co teda už 20 let montuje do LEXUSů a většiny Toyot aut mířících do USA? V8, V6 ani historické I6 od BMW rozhodně nejsou, inhouse řešení s HSD jsou naopak dodnes etalonem pro prémiové hybridy. A co by Mazda dala za rozpočty a vývojové možnosti které má Toyodovo impérium, to s ohledem na NDA nekomentuju... B-]

Assasin
11. května • 19:56

YESSSS!!!!! Tak jak jsem to už nějakou dobu predikoval. Interiéry jsou spickove. Teď už jen platforma RWD a 6 hrnky.

OnlyTruth
12. května • 10:24

suhlasim

OnlyTruth
12. května • 10:24

suhlasim

jozka
10. května • 11:35

Ja myslel, ze dneska se dela premie tak, ze se na prazdnou palubni desku prisroubuje televize na stojaka... a voni sestivalec...

Payah
10. května • 12:24

:-D A úplně největší prémie má i řidiče na stojáka :-DJinak Mazdě moc fandím. Už se těším, až našetřím a svoji stávající Mazdu 3 vyměním za novou. Do Mazdy 6 by byl šestiválec super.

Michal
10. května • 14:03

a Mazda 6 awd s šestiválecem by stala od 1100000kč výš

CF
10. května • 16:29

A to je problém? Pořád by stála méně než Passat nebo Superb s 2.0TSI. B-]

Nereknu
10. května • 11:30

Mazda by se nejdřív měla vyrovnat se všemi kterým prodala auta s výrobní konstrukcni vadou.
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.phpTady je to co Mazda prodávala:
https://youtu.be/Th58DpEIX98 !!!!
https://youtu.be/eJ7W4ssxZZY !!!!
desítky spíš stovky podvedených? jenom v ČR.

Assasin
11. května • 20:00

Proč kupuješ chrochtaka? Blazni nestastni! IMHO se smradlakama by ti wurst koncern či další automobilky mohly vyprávět.Proto říkám - lidi nekupujte ropaky:!

Bart
11. května • 11:55

Dobře ti tak!

10. května • 12:45

Ale , dity , kdyz mazdu tak snad jedine benzin. Chrochtaka si kup u Merkelove. Jinak Mazde fandim obsah nicim nenahradis.

ACE
10. května • 9:53

Vypadá to že Mazda jde stále proti proudu. Jen tak dál.

Já první
10. května • 13:11

Jenže v Evropě to stále nějak nefrčí.

neodborník
10. května • 10:31

Každý proud někde končí a ryby skončí na suchu ....

ACE
10. května • 11:59

Právě proto se někdy vyplatí nenechat se unášet, někdy následují peřeje a někdy vodopád na kameny :-D:-D:-D

bzzz
10. května • 12:20

Otazka je, jestli to neni znouzectnost, vymezeni se proti uspesne(jsi) konkurenci ;-)

ACE
10. května • 12:50

Jelikož Mazda jede na max. tak je to velmi nepravděpodobné. Spíš má schopnosti a ambice posouvat se jinde a jinak než masy. A je podle mého názoru dost těžké definovat, co je úspěšnější konkurence. Ale je-li to správná cesta, pochopitelně prověří až čas a zákazníci. Za mě velké + za možnost výběru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
12. května • 14:27

Ja jim s tim 6ivalcem fandim - akorat mi text clanku prijde dost spekulativni/provokativni. Designove se Mazda vymyka, tak treba nabidnou neco naokoukaneho i pod kapotou.

Cyril
10. května • 9:52

Bod zlomu? To by museli nasadit úplně nové platformy s motory uloženými podél. Šestiválec sám o sobě prémii nedělá a řada mainstreamových automobilek jej má a na trzích jako USA, Čína a dalších je běžně prodává (velké sedany, velká SUV Fordu, GM, Hyundai, VW, Nissanu a dalších automobilek). Obávám se, že to bude jenom dohnání náskoku těchto mainstreamových výrobců na mimoevropských trzích, nic víc.

Mirda
11. května • 16:46

Myslím , že nepůjde ani tak o dohánění konkurence jen tím, že budou nabízet šestiválce jako spíš o převratnou technologií šestiválce. Nakonec to, že umí vymyslet něco jiného než Evropské a Americké automobilky dokázali svými dvoulitrovými čtyřválci. Takže nechme se překvapit. A já věřím, i když jsem fanoušek jiné značky, že to bude příjemné překvapení. Jen se obávám, že pokud bude převratné tak ta "smyslu plná" EU je schopná to zakázat.

JirkaX
10. května • 13:35

ty si blb

JirkaX
10. května • 15:58

Neposuzuj lidi podle sebe.

Milan
10. května • 10:27

Na Japan cars.cz píšu, že bude práve aj tá nová platforma. Uvidíme.

bzzz
10. května • 10:05

Mozna chce cilit na Evropu a jde spise o marketing. Vetsi motory ma i Toyota/Lexus.

Cyril
10. května • 13:26

Vsadím se, že ne. V Evropě prodává Mazda nula, nula prd, šestiválců by prodali velký prd. Evropa není trh kde by po šestiválcích někdo toužil, jestli někde Mazdě zoufale chybí, tak právě třeba v té Americe, tam mají daleko větší prodeje a konkurence je tam válcuje právě tím, že šestiválce má a Amík si na ně potrpí.

bzzz
10. května • 15:44

Jako ze v USA pujde proti Lexusu a jinym zavedenym? Good luck then ;-)

Cyril
10. května • 17:22

Ne proti Lexusu, proti mainstreamu, GM, Ford, VW, Nissan, Toyota, Hyundai, všichni mají v USA šestiválce.

Doporučujeme

Články odjinud