Mazda pracuje na nových šestiválcích. Chce se stát prémiovou automobilkou

Cyril  |  10. 05. 2019 09:52

Bod zlomu? To by museli nasadit úplně nové platformy s motory uloženými podél. Šestiválec sám o sobě prémii nedělá a řada mainstreamových automobilek jej má a na trzích jako USA, Čína a dalších je běžně prodává (velké sedany, velká SUV Fordu, GM, Hyundai, VW, Nissanu a dalších automobilek). Obávám se, že to bude jenom dohnání náskoku těchto mainstreamových výrobců na mimoevropských trzích, nic víc.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 10:05

Mozna chce cilit na Evropu a jde spise o marketing. Vetsi motory ma i Toyota/Lexus.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  10. 05. 2019 13:26

Vsadím se, že ne. V Evropě prodává Mazda nula, nula prd, šestiválců by prodali velký prd. Evropa není trh kde by po šestiválcích někdo toužil, jestli někde Mazdě zoufale chybí, tak právě třeba v té Americe, tam mají daleko větší prodeje a konkurence je tam válcuje právě tím, že šestiválce má a Amík si na ně potrpí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 15:44

Jako ze v USA pujde proti Lexusu a jinym zavedenym? Good luck then

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  10. 05. 2019 17:22

Ne proti Lexusu, proti mainstreamu, GM, Ford, VW, Nissan, Toyota, Hyundai, všichni mají v USA šestiválce.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  10. 05. 2019 10:27

Na Japan cars.cz píšu, že bude práve aj tá nová platforma. Uvidíme.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 13:35

ty si blb

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 15:58

Neposuzuj lidi podle sebe.

Odpovědět  |   | 
Mirda  |  11. 05. 2019 16:46

Myslím , že nepůjde ani tak o dohánění konkurence jen tím, že budou nabízet šestiválce jako spíš o převratnou technologií šestiválce. Nakonec to, že umí vymyslet něco jiného než Evropské a Americké automobilky dokázali svými dvoulitrovými čtyřválci. Takže nechme se překvapit. A já věřím, i když jsem fanoušek jiné značky, že to bude příjemné překvapení. Jen se obávám, že pokud bude převratné tak ta "smyslu plná" EU je schopná to zakázat.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 05. 2019 09:53

Vypadá to že Mazda jde stále proti proudu. Jen tak dál.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  10. 05. 2019 10:31

Každý proud někde končí a ryby skončí na suchu ....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 05. 2019 11:59

Právě proto se někdy vyplatí nenechat se unášet, někdy následují peřeje a někdy vodopád na kameny

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 12:20

Otazka je, jestli to neni znouzectnost, vymezeni se proti uspesne(jsi) konkurenci

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 05. 2019 12:50

Jelikož Mazda jede na max. tak je to velmi nepravděpodobné. Spíš má schopnosti a ambice posouvat se jinde a jinak než masy. A je podle mého názoru dost těžké definovat, co je úspěšnější konkurence. Ale je-li to správná cesta, pochopitelně prověří až čas a zákazníci. Za mě velké + za možnost výběru.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 05. 2019 14:27

Ja jim s tim 6ivalcem fandim - akorat mi text clanku prijde dost spekulativni/provokativni. Designove se Mazda vymyka, tak treba nabidnou neco naokoukaneho i pod kapotou.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  10. 05. 2019 13:11

Jenže v Evropě to stále nějak nefrčí.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  10. 05. 2019 11:30

Mazda by se nejdřív měla vyrovnat se všemi kterým prodala auta s výrobní konstrukcni vadou.
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

Tady je to co Mazda prodávala:
https://youtu.be/Th58DpEIX98 !!!!
https://youtu.be/eJ7W4ssxZZY !!!!
desítky spíš stovky podvedených? jenom v ČR.

Odpovědět  |   | 
 |  10. 05. 2019 12:45

Ale , dity , kdyz mazdu tak snad jedine benzin. Chrochtaka si kup u Merkelove. Jinak Mazde fandim obsah nicim nenahradis.

Odpovědět  |   | 
Bart  |  11. 05. 2019 11:55

Dobře ti tak!

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 05. 2019 20:00

Proč kupuješ chrochtaka? Blazni nestastni! IMHO se smradlakama by ti wurst koncern či další automobilky mohly vyprávět.Proto říkám - lidi nekupujte ropaky:!

Odpovědět  |   | 
jozka  |  10. 05. 2019 11:35

Ja myslel, ze dneska se dela premie tak, ze se na prazdnou palubni desku prisroubuje televize na stojaka... a voni sestivalec...

Odpovědět  |   | 
Payah  |  10. 05. 2019 12:24

A úplně největší prémie má i řidiče na stojáka

Jinak Mazdě moc fandím. Už se těším, až našetřím a svoji stávající Mazdu 3 vyměním za novou. Do Mazdy 6 by byl šestiválec super.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 05. 2019 14:03

a Mazda 6 awd s šestiválecem by stala od 1100000kč výš

Odpovědět  |   | 
CF  |  10. 05. 2019 16:29

A to je problém? Pořád by stála méně než Passat nebo Superb s 2.0TSI.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 05. 2019 19:56

YESSSS!!!!! Tak jak jsem to už nějakou dobu predikoval. Interiéry jsou spickove. Teď už jen platforma RWD a 6 hrnky.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 05. 2019 10:24

suhlasim

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 05. 2019 10:24

suhlasim

Odpovědět  |   | 
Radek.  |  12. 05. 2019 00:17

Jestli má ten perex znamenat že si Toyota netroufá na šestiválec, co teda už 20 let montuje do LEXUSů a většiny Toyot aut mířících do USA? V8, V6 ani historické I6 od BMW rozhodně nejsou, inhouse řešení s HSD jsou naopak dodnes etalonem pro prémiové hybridy. A co by Mazda dala za rozpočty a vývojové možnosti které má Toyodovo impérium, to s ohledem na NDA nekomentuju...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

včera | AutoRevue.cz | 42 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A