Mazda pracuje na nových šestiválcích. Chce se stát prémiovou automobilkou

Cyril  |  10. 05. 2019 09:52

Bod zlomu? To by museli nasadit úplně nové platformy s motory uloženými podél. Šestiválec sám o sobě prémii nedělá a řada mainstreamových automobilek jej má a na trzích jako USA, Čína a dalších je běžně prodává (velké sedany, velká SUV Fordu, GM, Hyundai, VW, Nissanu a dalších automobilek). Obávám se, že to bude jenom dohnání náskoku těchto mainstreamových výrobců na mimoevropských trzích, nic víc.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 10:05

Mozna chce cilit na Evropu a jde spise o marketing. Vetsi motory ma i Toyota/Lexus.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  10. 05. 2019 13:26

Vsadím se, že ne. V Evropě prodává Mazda nula, nula prd, šestiválců by prodali velký prd. Evropa není trh kde by po šestiválcích někdo toužil, jestli někde Mazdě zoufale chybí, tak právě třeba v té Americe, tam mají daleko větší prodeje a konkurence je tam válcuje právě tím, že šestiválce má a Amík si na ně potrpí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 15:44

Jako ze v USA pujde proti Lexusu a jinym zavedenym? Good luck then

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  10. 05. 2019 17:22

Ne proti Lexusu, proti mainstreamu, GM, Ford, VW, Nissan, Toyota, Hyundai, všichni mají v USA šestiválce.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  10. 05. 2019 10:27

Na Japan cars.cz píšu, že bude práve aj tá nová platforma. Uvidíme.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 13:35

ty si blb

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 15:58

Neposuzuj lidi podle sebe.

Odpovědět  |   | 
Mirda  |  11. 05. 2019 16:46

Myslím , že nepůjde ani tak o dohánění konkurence jen tím, že budou nabízet šestiválce jako spíš o převratnou technologií šestiválce. Nakonec to, že umí vymyslet něco jiného než Evropské a Americké automobilky dokázali svými dvoulitrovými čtyřválci. Takže nechme se překvapit. A já věřím, i když jsem fanoušek jiné značky, že to bude příjemné překvapení. Jen se obávám, že pokud bude převratné tak ta "smyslu plná" EU je schopná to zakázat.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 05. 2019 09:53

Vypadá to že Mazda jde stále proti proudu. Jen tak dál.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  10. 05. 2019 10:31

Každý proud někde končí a ryby skončí na suchu ....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 05. 2019 11:59

Právě proto se někdy vyplatí nenechat se unášet, někdy následují peřeje a někdy vodopád na kameny

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 05. 2019 12:20

Otazka je, jestli to neni znouzectnost, vymezeni se proti uspesne(jsi) konkurenci

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 05. 2019 12:50

Jelikož Mazda jede na max. tak je to velmi nepravděpodobné. Spíš má schopnosti a ambice posouvat se jinde a jinak než masy. A je podle mého názoru dost těžké definovat, co je úspěšnější konkurence. Ale je-li to správná cesta, pochopitelně prověří až čas a zákazníci. Za mě velké + za možnost výběru.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 05. 2019 14:27

Ja jim s tim 6ivalcem fandim - akorat mi text clanku prijde dost spekulativni/provokativni. Designove se Mazda vymyka, tak treba nabidnou neco naokoukaneho i pod kapotou.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  10. 05. 2019 13:11

Jenže v Evropě to stále nějak nefrčí.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  10. 05. 2019 11:30

Mazda by se nejdřív měla vyrovnat se všemi kterým prodala auta s výrobní konstrukcni vadou.
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

Tady je to co Mazda prodávala:
https://youtu.be/Th58DpEIX98 !!!!
https://youtu.be/eJ7W4ssxZZY !!!!
desítky spíš stovky podvedených? jenom v ČR.

Odpovědět  |   | 
 |  10. 05. 2019 12:45

Ale , dity , kdyz mazdu tak snad jedine benzin. Chrochtaka si kup u Merkelove. Jinak Mazde fandim obsah nicim nenahradis.

Odpovědět  |   | 
Bart  |  11. 05. 2019 11:55

Dobře ti tak!

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 05. 2019 20:00

Proč kupuješ chrochtaka? Blazni nestastni! IMHO se smradlakama by ti wurst koncern či další automobilky mohly vyprávět.Proto říkám - lidi nekupujte ropaky:!

Odpovědět  |   | 
jozka  |  10. 05. 2019 11:35

Ja myslel, ze dneska se dela premie tak, ze se na prazdnou palubni desku prisroubuje televize na stojaka... a voni sestivalec...

Odpovědět  |   | 
Payah  |  10. 05. 2019 12:24

A úplně největší prémie má i řidiče na stojáka

Jinak Mazdě moc fandím. Už se těším, až našetřím a svoji stávající Mazdu 3 vyměním za novou. Do Mazdy 6 by byl šestiválec super.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 05. 2019 14:03

a Mazda 6 awd s šestiválecem by stala od 1100000kč výš

Odpovědět  |   | 
CF  |  10. 05. 2019 16:29

A to je problém? Pořád by stála méně než Passat nebo Superb s 2.0TSI.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 05. 2019 19:56

YESSSS!!!!! Tak jak jsem to už nějakou dobu predikoval. Interiéry jsou spickove. Teď už jen platforma RWD a 6 hrnky.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 05. 2019 10:24

suhlasim

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 05. 2019 10:24

suhlasim

Odpovědět  |   | 
Radek.  |  12. 05. 2019 00:17

Jestli má ten perex znamenat že si Toyota netroufá na šestiválec, co teda už 20 let montuje do LEXUSů a většiny Toyot aut mířících do USA? V8, V6 ani historické I6 od BMW rozhodně nejsou, inhouse řešení s HSD jsou naopak dodnes etalonem pro prémiové hybridy. A co by Mazda dala za rozpočty a vývojové možnosti které má Toyodovo impérium, to s ohledem na NDA nekomentuju...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A