Mazda vyrobila milióntou Mazdu6

Mazda Motor Corporation oznámila, že koncem února celosvětově vyrobila již milióntou Mazdu6 (v Japonsku známou jako Atenza).
Mazda vyrobila milióntou Mazdu6

Od okamžiku, kdy byla ve výrobním závodě Hofu No. 2 vyrobena v únoru 2002 zcela první Mazda6 uplynuly do tohoto významného mezníku jen 4 roky a 1 měsíc. Mazda6 se tak stala modelem, který ve výrobě dosáhl miliónové hranice nejrychleji v historii Mazdy.

V říjnu 2002 zahájila Mazda výrobu Mazdy6 ve Spojených státech v továrně AutoAlliance International, která se nachází v Michiganu a kterou Mazda sdílí spolu s Ford Motor Company. Výroba pokračuje i v již zmiňované továrně Mazdy Hofu No. 2 v západním Japonsku. V lednu tohoto roku se navíc rozjela výrobu Mazdy6 také v FAW Car Co. Ltd. (FCC) v provincii Jilin, v Číně.

Mazda6 (Atenza) byla prvním modelem zcela nové generace, který odráží filozofii Zoom-Zoom, filozofii radosti z jízdy, která pak byla aplikovaná i na dalších modelech Mazda. Globální prodej vozu Mazda6 byl zahájen v roce 2002. K dispozici je ve třech karosářských variantách – sedan, hatchback a wagon. Vůz nabízí sportovní styl, vynikající ovládání a vysoký jízdní komfort všem cestujícím. Vůz je chytrým spojením výbavy, prostorného interiéru a kvality zpracování, kterou je Mazda u zákazníků proslulá. To Mazdě6 od její premiéry přineslo mnoho prestižních ocenění.

Ve skutečnosti Mazda6 získala celosvětově 110 automobilových ocenění, včetně prestižního RJC Car of the Year 2003 v Japonsku. Ocenění se jí dostalo jak od médií, tak od zákazníků na celém světě. A Mazda6 do dnešního dne stále pokračuje v silným prodejních číslech.

„Jsme absolutně nadšeni, že výroba Mazdy6 dosáhla jeden milión kusů za tak krátkou dobu v tak konkurenčním prostředí,“ řekl Hisakazu Imaki, President a CEO Mazda. „Dosažení hranice milióntého vozu Mazda6 je pozitivním důkazem, že se našim zákazníkům líbí, jaké vozy vyrábíme. A Mazda se snaží pokračovat ve výrobě Zoom-Zoom vozů, které zákazníky potěšení, vzbudí u nich pozitivní pocity a které předčí jejich očekávání.“

Mazdě6 se navíc dostalo dalšího rozměru, když byla v červnu odhalena inovovaná Mazda6 (Atenza). Tu navíc následovala vysoce výkonná verze Mazdy6 – Mazda6 MPS (nazývaná v Japonsku Mazdaspeed Atenza a Mazdaspeed6 v Severní Americe). Právě tyto novinky jsou příčinou vzrušení u všech sportovně smýšlejících řidičů na cestách po celém světě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mazda CX 7 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 69 489 km
Cena: 360 000 Kč
Mazda CX-3 1,5
Rok výroby: 2016
Stav: 46 147 km
Cena: 400 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2014
Stav: 58 876 km
Cena: 460 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2008
Stav: 306 373 km
Cena: 130 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2003
Stav: 180 016 km
Cena: 69 000 Kč
Mazda 3 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 198 739 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků