Mazda veze do Tokia upravenou MX-5, CX-3, řadu 6 a další

Ani Mazda nebude chybět na autosalonu v Tokiu, přičemž program této značky je celkem zajímavý. K vidění bude trojice přiostřených verzí sériových modelů, ale také dvojice závodních variant odvozených od Mazdy2 a MX-5.

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Sportovní úpravy dostala trojice Mazda6, CX-3 a MX-5. U všech nasadili inženýři několik prvků vylepšujících aerodynamiku, došlo na nová kola a v interiéru na čalounění Alcantarou nebo sportovní sedačky. Japonský roadster pak dostal ještě navíc nastavitelný systém odpružení.

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

Tuto trojici pak doplní dvě soutěžní verze odvozené od modelů MX-5 a Mazdy2. Žádné vyloženě radikální změny u těchto automobilů ovšem nehledejte. Hlavní roli zde hraje bezpečnostní klec, nové bezpečnostní pásy a sportovní sedadla.

Tokijský autosalon startuje patnáctého ledna a kromě Mazdy zde bude k vidění také třeba Nissan s modely X-Trail Nismo nebo Note Nismo

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků