Mazda v srpnu představí koncept kompaktního SUV

Moskevský mezinárodní autosalon, který pro veřejnost otevře své brány 29. srpna, bude již tradičně přehlídkou mnoha zajímavých konceptů a chybět nebudou ani některé světové novinky. Na autosalonu bude věnováno dostatek pozornosti především domácímu trhu, jež se řadí mezi nejrychleji se rozvíjející trhy tamního regionu.

Nejnovější koncept, jehož jméno je zatím velikým tajemstvím, zde představí i japonská automobilka Mazda. Nový koncept kráčí v šlápějích těch předchozích s názvy Hakaze, Taiki, Ryuga, Nagare a opomenout nesmíme ani supersportovní Furai. Automobilka informovala, že při vývoji nové studie se inspirovala přírodou a v tomto naturistickém duchu se bude nést i její expozice v Moskvě.
 

Mazda loni debutovala se svým kompaktním SUV CX-7, s nímž vzbudila dostatečně veliký zájem, automobilce se tedy v kategorii větších „utility“ vozů zalíbilo a tímto konceptem chce načrtnout podobu jejího budoucího člena.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mazda CX 7 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 106 870 km
Cena: 300 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2008
Stav: 306 373 km
Cena: 120 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2003
Stav: 180 016 km
Cena: 63 000 Kč
Mazda CX 7 2,2
Rok výroby: 2012
Stav: 198 727 km
Cena: 280 000 Kč
Mazda 3 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 96 521 km
Cena: 120 000 Kč
Mazda CX 5 2,2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 310 km
Cena: 460 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků