Mazda v Brně: hvězdami jsou sporťák RX-8 a Mazda2

Na brněnském autosalonu se veřejnosti ukázala malá Mazda2, která je základním modelem v nabídce Mazdy, a sporťák RX-8, který využívá rotační motor o objemu 1,3 litru. Nechyběla ani Mazda6.
Mazda v Brně: hvězdami jsou sporťák RX-8 a Mazda2
Seznam kapitol
  1. Mazda2: hodně prostoru na malém rozvoru
  2. Mazda RX-8: sporťák s Wankelem

Mazda2: hodně prostoru na malém rozvoru

Mazda2 patří do segmentu malých vozů, svojí stavbou připomíná spíše malé MPV; tomu nasvědčují už rozměry délka 3 925 mm, šířka 1 680 mm a výška 1 545 mm. Mazda2 nabízí velmi dobrý vnitřní prostor, kde může pohodlně docela pohodlně sedět pět osob. Mazdu2 jsme vám představili už loni v srpnu.

Mazda2 nabízí následující paletu motorů: 1,25 l (55 kW/75 k), 1,4 l (59 kW/80 k), 1,6 l (74 kW/100 k). Všechny motory splňují emisní normy Euro4. K dispozici je také moderní dieselový motor s přímým vstřikováním common-rail o objemu 1,4 litru s výkonem 50 kW/68 koní. Cena se základním motorem začíná na 319 tisících korunách.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Hezký předek, příliš kolmá záď - to jsou moje dojmy z Mazdy2. Dokázal bych si představit
méně konzervativní design, zvláště vedle Mazdy6.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Vnitřní prostor je skutečně dobrý, dozadu se dá sednout docela bez problémů, přičemž
řidiči i jeho spolujezdci zůstane dostatek prostoru.

Klepněte pro větší obrázek  Zavazadlový prostor o objemu 268 litrů je dobře přístupný
a využitelný. Na auto nižší třídy je to výborná hodnota.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Pro tohož, kdo nevím, jak vypadá Mazda2, několik oficiálních fotografií.

Mazda6: špičový automobil střední třídy

Velká pozornost na stánku Mazdy byla věnována šestce, která má výborné prodejní výsledky. Aby, cena auta začíná na 619 tisících s motorem 1.8 l a výkonem 88 kW. V základní ceně nechybí tempomat, ABS, klimatizace a šest airbagů; co více si přát? Další motory mají objem 2.0 a 2.3, v nabídce je i dieselový motor o objemu 2.0. Protože nejde o novinku, nevěnovali jsme šestce nijak velkou pozornost.

Mazdu6 jsme představili na AutoRevue.cz loni v létě, první test jsme pak zveřejnili záhy.

Klepněte pro větší obrázek  Mazda6 se vyrábí ve třech karosářských verzích: kombi, hatchback a sedan.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
A několik oficiálních fotografií.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mazda2: hodně prostoru na malém rozvoru
  2. Mazda RX-8: sporťák s Wankelem
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků