Mazda v Brně: hvězdami jsou sporťák RX-8 a Mazda2

Na brněnském autosalonu se veřejnosti ukázala malá Mazda2, která je základním modelem v nabídce Mazdy, a sporťák RX-8, který využívá rotační motor o objemu 1,3 litru. Nechyběla ani Mazda6.
Mazda v Brně: hvězdami jsou sporťák RX-8 a Mazda2
Seznam kapitol
  1. Mazda2: hodně prostoru na malém rozvoru
  2. Mazda RX-8: sporťák s Wankelem

Mazda2: hodně prostoru na malém rozvoru

Mazda2 patří do segmentu malých vozů, svojí stavbou připomíná spíše malé MPV; tomu nasvědčují už rozměry délka 3 925 mm, šířka 1 680 mm a výška 1 545 mm. Mazda2 nabízí velmi dobrý vnitřní prostor, kde může pohodlně docela pohodlně sedět pět osob. Mazdu2 jsme vám představili už loni v srpnu.

Mazda2 nabízí následující paletu motorů: 1,25 l (55 kW/75 k), 1,4 l (59 kW/80 k), 1,6 l (74 kW/100 k). Všechny motory splňují emisní normy Euro4. K dispozici je také moderní dieselový motor s přímým vstřikováním common-rail o objemu 1,4 litru s výkonem 50 kW/68 koní. Cena se základním motorem začíná na 319 tisících korunách.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Hezký předek, příliš kolmá záď - to jsou moje dojmy z Mazdy2. Dokázal bych si představit
méně konzervativní design, zvláště vedle Mazdy6.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Vnitřní prostor je skutečně dobrý, dozadu se dá sednout docela bez problémů, přičemž
řidiči i jeho spolujezdci zůstane dostatek prostoru.

Klepněte pro větší obrázek  Zavazadlový prostor o objemu 268 litrů je dobře přístupný
a využitelný. Na auto nižší třídy je to výborná hodnota.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Pro tohož, kdo nevím, jak vypadá Mazda2, několik oficiálních fotografií.

Mazda6: špičový automobil střední třídy

Velká pozornost na stánku Mazdy byla věnována šestce, která má výborné prodejní výsledky. Aby, cena auta začíná na 619 tisících s motorem 1.8 l a výkonem 88 kW. V základní ceně nechybí tempomat, ABS, klimatizace a šest airbagů; co více si přát? Další motory mají objem 2.0 a 2.3, v nabídce je i dieselový motor o objemu 2.0. Protože nejde o novinku, nevěnovali jsme šestce nijak velkou pozornost.

Mazdu6 jsme představili na AutoRevue.cz loni v létě, první test jsme pak zveřejnili záhy.

Klepněte pro větší obrázek  Mazda6 se vyrábí ve třech karosářských verzích: kombi, hatchback a sedan.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
A několik oficiálních fotografií.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mazda2: hodně prostoru na malém rozvoru
  2. Mazda RX-8: sporťák s Wankelem
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků