Mazda v Brně: hvězdami jsou sporťák RX-8 a Mazda2

Na brněnském autosalonu se veřejnosti ukázala malá Mazda2, která je základním modelem v nabídce Mazdy, a sporťák RX-8, který využívá rotační motor o objemu 1,3 litru. Nechyběla ani Mazda6.
Mazda v Brně: hvězdami jsou sporťák RX-8 a Mazda2
Seznam kapitol
  1. Mazda2: hodně prostoru na malém rozvoru
  2. Mazda RX-8: sporťák s Wankelem

Mazda2: hodně prostoru na malém rozvoru

Mazda2 patří do segmentu malých vozů, svojí stavbou připomíná spíše malé MPV; tomu nasvědčují už rozměry délka 3 925 mm, šířka 1 680 mm a výška 1 545 mm. Mazda2 nabízí velmi dobrý vnitřní prostor, kde může pohodlně docela pohodlně sedět pět osob. Mazdu2 jsme vám představili už loni v srpnu.

Mazda2 nabízí následující paletu motorů: 1,25 l (55 kW/75 k), 1,4 l (59 kW/80 k), 1,6 l (74 kW/100 k). Všechny motory splňují emisní normy Euro4. K dispozici je také moderní dieselový motor s přímým vstřikováním common-rail o objemu 1,4 litru s výkonem 50 kW/68 koní. Cena se základním motorem začíná na 319 tisících korunách.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Hezký předek, příliš kolmá záď - to jsou moje dojmy z Mazdy2. Dokázal bych si představit
méně konzervativní design, zvláště vedle Mazdy6.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Vnitřní prostor je skutečně dobrý, dozadu se dá sednout docela bez problémů, přičemž
řidiči i jeho spolujezdci zůstane dostatek prostoru.

Klepněte pro větší obrázek  Zavazadlový prostor o objemu 268 litrů je dobře přístupný
a využitelný. Na auto nižší třídy je to výborná hodnota.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Pro tohož, kdo nevím, jak vypadá Mazda2, několik oficiálních fotografií.

Mazda6: špičový automobil střední třídy

Velká pozornost na stánku Mazdy byla věnována šestce, která má výborné prodejní výsledky. Aby, cena auta začíná na 619 tisících s motorem 1.8 l a výkonem 88 kW. V základní ceně nechybí tempomat, ABS, klimatizace a šest airbagů; co více si přát? Další motory mají objem 2.0 a 2.3, v nabídce je i dieselový motor o objemu 2.0. Protože nejde o novinku, nevěnovali jsme šestce nijak velkou pozornost.

Mazdu6 jsme představili na AutoRevue.cz loni v létě, první test jsme pak zveřejnili záhy.

Klepněte pro větší obrázek  Mazda6 se vyrábí ve třech karosářských verzích: kombi, hatchback a sedan.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
A několik oficiálních fotografií.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mazda2: hodně prostoru na malém rozvoru
  2. Mazda RX-8: sporťák s Wankelem
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků